Vraag

Vragenlijstje faalangst (school) (10 vragen)


Reputatie 7
Badge +9

Hey beste forumleden!

Mijn vriend heeft dus faalangst en ik wil hier graag meer over weten, dus ik wil hier even een vragenlijstje over maken! Je hoeft niet per sé faalangst te hebben om dit in te vullen 

1: Leeftijd?
2: Schoolniveau?
3: Schooljaar?
4: gemiddelde cijfer?(hoeft niet precies, hoeft alleen een schatting te zijn, bijv ongeveer 7)

5: Hoe voel jij je vóór een toets? (tijdens het leren bijvoorbeeld)
6: Hoe kickt jouw faalangst in tijdens de toets? Hoe voelt dat?
7: Hoe voel jij je ná de toets?

8: Hoe voel jij je wanneer je een hoog cijfer haalt?
9: Hoe voel jij je wanneer je een laag cijfer krijgt?

10: extra opmerkingen 

Alvast bedankt voor je antwoord!

Groetjes, Sano07
 

 


20 reacties

Hey beste forumleden!

Mijn vriend heeft dus faalangst en ik wil hier graag meer over weten, dus ik wil hier even een vragenlijstje over maken! Je hoeft niet per sé faalangst te hebben om dit in te vullen 

1: Leeftijd? 12
2: Schoolniveau? Vwo 
3: Schooljaar? Eerste
4: gemiddelde cijfer?(hoeft niet precies, hoeft alleen een schatting te zijn, bijv ongeveer 7) 8 of9

5: Hoe voel jij je vóór een toets? (tijdens het leren bijvoorbeeld) spanning 
6: Hoe kickt jouw faalangst in tijdens de toets? Hoe voelt dat?
7: Hoe voel jij je ná de toets? Opgelucht 

8: Hoe voel jij je wanneer je een hoog cijfer haalt? Happy
9: Hoe voel jij je wanneer je een laag cijfer krijgt? Zucht

10: extra opmerkingen Leuke vragenlijst !!! Lekker kort :)

Alvast bedankt voor je antwoord!

Groetjes, Sano07
 

 

 

Reputatie 3
Badge +1

hey,

1: Leeftijd? 13 bijna 14
2: Schoolniveau? bso
3: Schooljaar? 1ste
4: gemiddelde cijfer?(hoeft niet precies, hoeft alleen een schatting te zijn, bijv ongeveer 7)
tussen de 8 en de 9
5: Hoe voel jij je vóór een toets? (tijdens het leren bijvoorbeeld) slecht
6: Hoe kickt jouw faalangst in tijdens de toets? Hoe voelt dat?  dat voelt heel slecht
7: Hoe voel jij je ná de toets? nogal tijd slecht

8: Hoe voel jij je wanneer je een hoog cijfer haalt? oke niet super
9: Hoe voel jij je wanneer je een laag cijfer krijgt? slecht

10: extra opmerkingen nee

groetjes!

Hey beste forumleden!

Mijn vriend heeft dus faalangst en ik wil hier graag meer over weten, dus ik wil hier even een vragenlijstje over maken! Je hoeft niet per sé faalangst te hebben om dit in te vullen 

1: Leeftijd? 15
2: Schoolniveau? vmbo-gt (Echt saai, wees blij als je hier maar niet bent)
3: Schooljaar? 4e

4: gemiddelde cijfer?(hoeft niet precies, hoeft alleen een schatting te zijn, bijv ongeveer 7)
6.3 vgm

5: Hoe voel jij je vóór een toets? (tijdens het leren bijvoorbeeld) Gestrest, ik leer niet voor de toetsen die ik heb.
6: Hoe kickt jouw faalangst in tijdens de toets? Hoe voelt dat?
(Dit is toen ik het had, heb het nu ook nog, alleen véél en véél minder)
Gewoon, het voelt alsof je alles fout (Gaat) doet/doen, ookal weet je zeker dat je het goed doet of goed hebt gedaan.
7: Hoe voel jij je ná de toets? 
Nu, boeie. Toen zou ik gewoon gamen om de stress weg te halen/mezelf af te leiden van de stress.

8: Hoe voel jij je wanneer je een hoog cijfer haalt? Nu, slecht. 3 Jaar geleden zou ik blij zijn, of het boeide me niet echt, omdat ik dat toch altijd al haalde.
9: Hoe voel jij je wanneer je een laag cijfer krijgt?
Nu, boeie. 3 Jaar geleden, zou ik huilen als ik niet hoger als een 9 zou halen voor welke toets dan ook.

10: extra opmerkingen 

School interesseert me geen hol meer, ten minste: dat zou het moeten doen. Maar volgensmij trekt mijn school zich niks aan van wat ik vind of zou willen(bepaalde oplossingen waardoor ik school beter ervaar, binnen 10 seconden zou ik al 3 oplossingen kunnen noemen die ze zouden kunnen toepassen voor mij, zodat ik beter mijn best zou gaan doen en/of hoe school leuker zou zijn voor mij. Ik zou makkelijk 8ens, 9ens en meer kunnen halen en staan voor bijna alle vakken. Maar ik doe niks, dusja, daarom is mijn faalangst nu ook iets minder dan 3 jaar geleden.

Alvast bedankt voor je antwoord!

Groetjes, Sano07
 

 

 

Reputatie 7
Badge +19

Hey beste forumleden!

Mijn vriend heeft dus faalangst en ik wil hier graag meer over weten, dus ik wil hier even een vragenlijstje over maken! Je hoeft niet per sé faalangst te hebben om dit in te vullen 

1: Leeftijd? 12
2: Schoolniveau? Ik krijg vwo
3: Schooljaar? Groep 8
4: gemiddelde cijfer?(hoeft niet precies, hoeft alleen een schatting te zijn, bijv ongeveer 7) ehh goed

5: Hoe voel jij je vóór een toets? (tijdens het leren bijvoorbeeld) als ik goed heb geleerd goed maar als ik slecht/niet heb geleerd schiet ik in de stress. En ik ben vaak bang dat alles wat ik nieuw leer op een moment niet meer kan onthouden omdat mijn hoofd te vol zit
6: Hoe kickt jouw faalangst in tijdens de toets? Hoe voelt dat? Het begint al voor de toets en meestal ga ik zweten krijg hoofdpijn en raak ik helemaal in de stress
7: Hoe voel jij je ná de toets? Ja hangt er vanaf hoe ik heb geleerd. Bij goed goed en bij slecht slecht

8: Hoe voel jij je wanneer je een hoog cijfer haalt? Opgwlucht
9: Hoe voel jij je wanneer je een laag cijfer krijgt? Teleurgesteld

10: extra opmerkingen  leuke vragenlijst goed dat je vragen stelt als je iets niet weet.

Alvast bedankt voor je antwoord!

Groetjes, Sano07
 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

1: Leeftijd? 12
2: Schoolniveau? Havo/vwo
3: Schooljaar? 1
4: gemiddelde cijfer?(hoeft niet precies, hoeft alleen een schatting te zijn, bijv ongeveer 7) 8

5: Hoe voel jij je vóór een toets? (tijdens het leren bijvoorbeeld) beetje gespannen, als ik genoeg leer vertrouw ik er op
6: Hoe kickt jouw faalangst in tijdens de toets? Hoe voelt dat? als ik er niet zo goed in ben wordt ik wel onzeker
7: Hoe voel jij je ná de toets? blij dat het er op zit en vaak wel gerustgesteld

8: Hoe voel jij je wanneer je een hoog cijfer haalt? top :)
9: Hoe voel jij je wanneer je een laag cijfer krijgt? teleurgesteld

10: extra opmerkingen .Ik was altijd best wel onzeker maar steeds minder :)

 

Groetjes Liefs Julian X
 

1: Leeftijd? 17
2: Schoolniveau? VWO
3: Schooljaar? 6
4: gemiddelde cijfer?(hoeft niet precies, hoeft alleen een schatting te zijn, bijv ongeveer 7)  ± 7,5

5: Hoe voel jij je vóór een toets? (tijdens het leren bijvoorbeeld) Hangt een beetje van het vak en het onderwerp af. Sommige dingen liggen je totaal niet, dan weet je dat je daaraan wat extra moet werken, en als het dan nog steeds niet blijft hangen, is er niet veel meer dat je kan doen. Dan is het gewoon “fuck it, ik maak de toets, en ik ga aan de hand van de resultaten nog even met de docent nabespreken welke onderdelen ik niet snap.”
6: Hoe kickt jouw faalangst in tijdens de toets? Hoe voelt dat? Valt wel mee. Meestal voel je het wel aankomen als dat je een toets niet goed gaat maken. Als ik er van te voren wel goed voor denk te staan en de toets valt vervolgens flink tegen, is dat natuurlijk balen, maar meer ook niet. Vroeger (1e t/m 3e klas), was ik wel enigszins perfectionistisch. Toen was ik eigenlijk niet tevreden zevens en in de onderbouw lukte het ook vaak wel om deze cijfers te halen, maar daarna werd de stof veel pittiger en moet je er veeeel meer moeite voor doen, dat ik dat het niet meer waard vond. Sindsdien ben ik dus niet meer zo streng voor mezelf. Ik focus nu gwn op de examens en de stof die daarvoor belangrijk is.
7: Hoe voel jij je ná de toets? Meestal gwn opgelucht. Als je hem goed hebt gemaakt, ben je opgelucht omdat je hem genaild hebt en als je hem minder goed hebt gemaakt, kan je opgelucht zijn dat het erop zit.

8: Hoe voel jij je wanneer je een hoog cijfer haalt? Dat is natuurlijk chill en een beloning voor je werk.
9: Hoe voel jij je wanneer je een laag cijfer krijgt? Is natuurlijk niet leuk, maar op dat moment doe je er niets meer aan. Ik probeer er dus niet mee te gaan zitten maar meteen door te pakken. Vraag aan je docent of je de toets, in een vragenuur ofzo, even 1-op-1 kan doornemen zodat je de stof daarna wel begrijpt. Dat is het belangrijkste.

10: extra opmerkingen: Houd je einddoel en motivatie in het oog. Als je jezelf eraan herinnert waarvoor je het doet ben je misschien meer geneigd om te gaan leren. Leren is misschien niet leuk, maar eigenlijk het enige wat helpt. Als jij het gevoel hebt dat je goed voorbereid bent, zal de angst om te falen op een toets hopelijk afnemen.

Reputatie 7
Badge +7

Hey beste forumleden!

Mijn vriend heeft dus faalangst en ik wil hier graag meer over weten, dus ik wil hier even een vragenlijstje over maken! Je hoeft niet per sé faalangst te hebben om dit in te vullen 

1: Leeftijd? 15
2: Schoolniveau? Vwo
3: Schooljaar? 4
4: gemiddelde cijfer?(hoeft niet precies, hoeft alleen een schatting te zijn, bijv ongeveer 7) ongeveer 7

5: Hoe voel jij je vóór een toets? (tijdens het leren bijvoorbeeld) niet fantastisch en nogal gestrest. 
6: Hoe kickt jouw faalangst in tijdens de toets? Hoe voelt dat? Ik krijg n blackout en dan weet ik dus opeens niks meer. 
7: Hoe voel jij je ná de toets? Slecht. 

8: Hoe voel jij je wanneer je een hoog cijfer haalt? Dan ben ik blij en trots. 
9: Hoe voel jij je wanneer je een laag cijfer krijgt? Extreem teleurgesteld in mezelf. 

10: extra opmerkingen  

Ik heb geen faalangst, ik heb alleen moeite met slechte resultaten omdat ik andere niet teleur wil stellen maar eigenlijk boeit het me voor mezelf zeg maar niet zo heel veel. 

Alvast bedankt voor je antwoord!
:)
Groetjes, Kwakie
 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey allemaal! Bedankt voor jullie uitgebreide antwoorden, dit helpt me een beetje om mn vriend beter te begrijpen!

Ik zal hem morgen nog wat vragen stellen, want ik wil echt dat hij overgaat naar jaar 3 en dat hij ook gymnasium blijft doen in de bovenbouw, want ik kan hem echt niet missen 😅

Nog eens, super bedankt!
 

Hey beste forumleden!

Mijn vriend heeft dus faalangst en ik wil hier graag meer over weten, dus ik wil hier even een vragenlijstje over maken! Je hoeft niet per sé faalangst te hebben om dit in te vullen 

1: Leeftijd? 17
2: Schoolniveau? Basis 
3: Schooljaar? 4 eindjaar
4: gemiddelde cijfer?(hoeft niet precies, hoeft alleen een schatting te zijn, bijv ongeveer 7)

Licht aan het vaak tussen de 6 en 7

5: Hoe voel jij je vóór een toets? (tijdens het leren bijvoorbeeld) meestal heb ik het heel erg koud en krijg lichte hoofdpijn van de stres
6: Hoe kickt jouw faalangst in tijdens de toets? Hoe voelt dat? Het denken dat ik bij ellen vraag het verkeerde in vul waardoor ik heel veel twijfel heb bij  ales
7: Hoe voel jij je ná de toets? Heel erg moe en soms ook heel erg misselijk 

8: Hoe voel jij je wanneer je een hoog cijfer haalt? 

Wel oke maar denk altijd het kan nog beter
9: Hoe voel jij je wanneer je een laag cijfer krijgt?

Ik heb niet genoeg me best gedaan en heb aleen maar zin om te huilen en te eten

10: extra opmerkingen  ...

Alvast bedankt voor je antwoord!

Groetjes, Sano07
 

Gr bren

 

Reputatie 1
Badge

Hey beste forumleden!

Mijn vriend heeft dus faalangst en ik wil hier graag meer over weten, dus ik wil hier even een vragenlijstje over maken! Je hoeft niet per sé faalangst te hebben om dit in te vullen 

1: Leeftijd? 15
2: Schoolniveau? havo
3: Schooljaar? 3
4: gemiddelde cijfer? 6.8

5: Hoe voel jij je vóór een toets? voor talen vaak gestrest, maar voor vakken waar ik niet veel voor hoef te leren voel ik me altijd redelijk goed en zelfverzekerd.
6: Hoe kickt jouw faalangst in tijdens de toets? Hoe voelt dat? ik ben bang dat ik iets verkeerd verwoord en het dan niet goed gekeurd wordt of dat ik iets vergeet ofzo
7: Hoe voel jij je ná de toets? of erg ontevreden of juist blij/ontspannen

8: Hoe voel jij je wanneer je een hoog cijfer haalt? erg blij
9: Hoe voel jij je wanneer je een laag cijfer krijgt? redelijk verdrietig

10: extra opmerkingen 

Alvast bedankt voor je antwoord!

Groetjes, Sano07
 

 

 

Reputatie 2
Badge

Hey beste forumleden!

Mijn vriend heeft dus faalangst en ik wil hier graag meer over weten, dus ik wil hier even een vragenlijstje over maken! Je hoeft niet per sé faalangst te hebben om dit in te vullen 

1: Leeftijd? 14
2: Schoolniveau? havo
3: Schooljaar? 2
4: gemiddelde cijfer?(hoeft niet precies, hoeft alleen een schatting te zijn, bijv ongeveer 7) 6

5: Hoe voel jij je vóór een toets? (tijdens het leren bijvoorbeeld)slecht
6: Hoe kickt jouw faalangst in tijdens de toets? Hoe voelt dat? nog slchter
7: Hoe voel jij je ná de toets? opgelucht

8: Hoe voel jij je wanneer je een hoog cijfer haalt? slecht
9: Hoe voel jij je wanneer je een laag cijfer krijgt? heel erg slecht

10: extra opmerkingen 

Alvast bedankt voor je antwoord!

Groetjes, Sano07
 

 

 

Reputatie 7
Badge +5

Hey beste forumleden!

Mijn vriend heeft dus faalangst en ik wil hier graag meer over weten, dus ik wil hier even een vragenlijstje over maken! Je hoeft niet per sé faalangst te hebben om dit in te vullen 

1: Leeftijd? 12
2: Schoolniveau? bk/vwo 
3: Schooljaar? nog niet.. maat over een halfjaartje de 1e  :>
4: gemiddelde cijfer?(hoeft niet precies, hoeft alleen een schatting te zijn, bijv ongeveer 7) 5,6.

5: Hoe voel jij je vóór een toets? (tijdens het leren bijvoorbeeld)​​​​bang en nerveus.

6: Hoe kickt jouw faalangst in tijdens de toets? Hoe voelt dat?ik ga dan huilen en ik krijg stress... meestal gaat mijn neus bloeden en dan is m'n werk helemaal verpest.
7: Hoe voel jij je ná de toets? hetzelfde als nr: 5.

8: Hoe voel jij je wanneer je een hoog cijfer haalt?nerveus.
9: Hoe voel jij je wanneer je een laag cijfer krijgt? waardeloos en een soort van depressie gevoel.

10: extra opmerkingen ik genoot van de vragenlijst😊 

Alvast bedankt voor je antwoord!

Groetjes, Sano07

 

hartjes van ehm 
 

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hey beste forumleden!

Mijn vriend heeft dus faalangst en ik wil hier graag meer over weten, dus ik wil hier even een vragenlijstje over maken! Je hoeft niet per sé faalangst te hebben om dit in te vullen 

1: Leeftijd? 15
2: Schoolniveau? vwo/atheneum 
3: Schooljaar? 3 
4: gemiddelde cijfer?(hoeft niet precies, hoeft alleen een schatting te zijn, bijv ongeveer 7) 6,1

5: Hoe voel jij je vóór een toets? (tijdens het leren bijvoorbeeld) heel gestrest 
6: Hoe kickt jouw faalangst in tijdens de toets? Hoe voelt dat? Ik krijg black-outs twijfel heel erg en kom vaak tijd te kort door het twijfelen
7: Hoe voel jij je ná de toets? Wel oké als de toets voor m’n gevoel goed ging. Depressief als de toets voor m’n gevoel slecht ging. 

8: Hoe voel jij je wanneer je een hoog cijfer haalt? Heel erg blij
9: Hoe voel jij je wanneer je een laag cijfer krijgt? Ik kan wel janken soms. Vooral als de vakken me normaal heel goed af gaan. Ook ben ik bang voor het commentaar van m’n ouders.

10: extra opmerkingen 

In de les, als de leraar mij iets vraagt of als ik een stukje in een vreemde taal moet voorlezen ga ik zweten, gaat m’n hart heel snel kloppen, stotteren en trillen. Ik ben ook bang om dingen te vragen omdat ik geen domme vraag wil stellen of om een vraag in het algemeen te beantwoorden omdat ik dan bang ben om het fout te doen/ hebben. Maar dit was wel een goede vragenlijst en ik hoop dat je wat aan alle antwoorden op de vragenlijst hebt. :) 

Alvast bedankt voor je antwoord!

Groetjes, Sano07
 

 

 

Reputatie 2
Badge +1

Hey beste forumleden!

Mijn vriend heeft dus faalangst en ik wil hier graag meer over weten, dus ik wil hier even een vragenlijstje over maken! Je hoeft niet per sé faalangst te hebben om dit in te vullen 

1: Leeftijd? 12
2: Schoolniveau? vwo
3: Schooljaar? 2
4: gemiddelde cijfer?(hoeft niet precies, hoeft alleen een schatting te zijn, bijv ongeveer 7) 7 denk ik

5: Hoe voel jij je vóór een toets? (tijdens het leren bijvoorbeeld) bij talen en wis normaal omdat ik daar best wel goed in ben, maar bij de rest vooral gestresst lol
6: Hoe kickt jouw faalangst in tijdens de toets? Hoe voelt dat? heel veel stress en gwn paniek
7: Hoe voel jij je ná de toets? alsof ik dood ben

8: Hoe voel jij je wanneer je een hoog cijfer haalt? blij (duh)
9: Hoe voel jij je wanneer je een laag cijfer krijgt? beetje rot want dan heb ik t gwn niet goed gdn, maar ik weet wel dat dat komt omdat ik dan niet goed heb geleerd ofz dus volgende keer beter

10: extra opmerkingen 

Alvast bedankt voor je antwoord!

Groetjes, Sano07
 

 

 

Reputatie 3
Badge +1

1: Leeftijd?

13
2: Schoolniveau?

gymnasium
3: Schooljaar?

1
4: gemiddelde cijfer?(hoeft niet precies, hoeft alleen een schatting te zijn, bijv ongeveer 7)

7,8

5: Hoe voel jij je vóór een toets? (tijdens het leren bijvoorbeeld)

heel gestrest en heel bang
6: Hoe kickt jouw faalangst in tijdens de toets? Hoe voelt dat?

ja heel erg… heel bang en ik kan me niet goed concentreren
7: Hoe voel jij je ná de toets?
nogsteeds gestrest
8: Hoe voel jij je wanneer je een hoog cijfer haalt?

Exstreem blij
9: Hoe voel jij je wanneer je een laag cijfer krijgt?
echt heel slecht
10: extra opmerkingen 

nee

1: Leeftijd? 14
2: Schoolniveau? Havo
3: Schooljaar? 2
4: gemiddelde cijfer?(hoeft niet precies, hoeft alleen een schatting te zijn, bijv ongeveer 7) 7,7

5: Hoe voel jij je vóór een toets? (tijdens het leren bijvoorbeeld) Angstig
6: Hoe kickt jouw faalangst in tijdens de toets? Hoe voelt dat? Ik begin dan te huilen als ik iets niet in 1 2 3 begrijp :/
7: Hoe voel jij je ná de toets? Nog angstiger

8: Hoe voel jij je wanneer je een hoog cijfer haalt? Opgelucht
9: Hoe voel jij je wanneer je een laag cijfer krijgt? Ik ga niet stoppen met denken wat m’n pa zou denken

10: extra opmerkingen Nope :]

1: Leeftijd? 14
2: Schoolniveau? Havo
3: Schooljaar? 2
4: gemiddelde cijfer?(hoeft niet precies, hoeft alleen een schatting te zijn, bijv ongeveer 7) 7,7

5: Hoe voel jij je vóór een toets? (tijdens het leren bijvoorbeeld) Angstig
6: Hoe kickt jouw faalangst in tijdens de toets? Hoe voelt dat? Ik begin dan te huilen als ik iets niet in 1 2 3 begrijp :/
7: Hoe voel jij je ná de toets? Nog angstiger

8: Hoe voel jij je wanneer je een hoog cijfer haalt? Opgelucht
9: Hoe voel jij je wanneer je een laag cijfer krijgt? Ik ga niet stoppen met denken wat m’n pa zou denken

10: extra opmerkingen Nope :]

Dus als je tijdens de toets iets niet kan maken begin je te huilen?

Reputatie 3
Badge +2

Hey beste forumleden!

Mijn vriend heeft dus faalangst en ik wil hier graag meer over weten, dus ik wil hier even een vragenlijstje over maken! Je hoeft niet per sé faalangst te hebben om dit in te vullen 

1: Leeftijd?
2: Schoolniveau?
3: Schooljaar?
4: gemiddelde cijfer?(hoeft niet precies, hoeft alleen een schatting te zijn, bijv ongeveer 7)

5: Hoe voel jij je vóór een toets? (tijdens het leren bijvoorbeeld)
6: Hoe kickt jouw faalangst in tijdens de toets? Hoe voelt dat?
7: Hoe voel jij je ná de toets?

8: Hoe voel jij je wanneer je een hoog cijfer haalt?
9: Hoe voel jij je wanneer je een laag cijfer krijgt?

10: extra opmerkingen 

Alvast bedankt voor je antwoord!

Groetjes, Sano07
 

 

  1. 13
  2. Gymnasium
  3. Jaar 1
  4. 7,2
  5. het boeit me eig niet 
  6. lees vorige
  7. boeit me nog steeds niet
  8. + 9 hangt ervanaf of ik nog voldoende sta
Badge

Hey beste forumleden!

Mijn vriend heeft dus faalangst en ik wil hier graag meer over weten, dus ik wil hier even een vragenlijstje over maken! Je hoeft niet per sé faalangst te hebben om dit in te vullen 

1: Leeftijd? 12
2: Schoolniveau? Havo
3: Schooljaar? 1
4: gemiddelde cijfer?(hoeft niet precies, hoeft alleen een schatting te zijn, bijv ongeveer 7) 7 hahah toevallig precies

5: Hoe voel jij je vóór een toets? (tijdens het leren bijvoorbeeld) naar bang
6: Hoe kickt jouw faalangst in tijdens de toets? Hoe voelt dat? black out bang dat k niet haal dus janken
7: Hoe voel jij je ná de toets? bang dat k t nie haal

8: Hoe voel jij je wanneer je een hoog cijfer haalt? chill maar denken dat beter kan
9: Hoe voel jij je wanneer je een laag cijfer krijgt? slecht buikpijn enzo janken 

10: extra opmerkingen 

Heb wrs faalangst zoals je wel kan lezen

Alvast bedankt voor je antwoord!

Groetjes, Sano07
 

 

 

Reputatie 2
Badge +1

Hey beste forumleden!

Mijn vriend heeft dus faalangst en ik wil hier graag meer over weten, dus ik wil hier even een vragenlijstje over maken! Je hoeft niet per sé faalangst te hebben om dit in te vullen 

1: Leeftijd? 14
2: Schoolniveau? Vwo
3: Schooljaar? 3
4: gemiddelde cijfer?(hoeft niet precies, hoeft alleen een schatting te zijn, bijv ongeveer 7) denk wel een 7

5: Hoe voel jij je vóór een toets? (tijdens het leren bijvoorbeeld) heel zenuwachtig, elke keer dat ik stop met leren voel ik me heel schuldig omdat ik niet genoeg leer dan


6: Hoe kickt jouw faalangst in tijdens de toets? Hoe voelt dat? Ik voel niet perse iets tijdens de toets, meer ervoor
7: Hoe voel jij je ná de toets?  Als hij goed is gegaan voel ik me opgelucht, als hij niet goed is gegaan ben ik gestrest

8: Hoe voel jij je wanneer je een hoog cijfer haalt? Opgelucht
9: Hoe voel jij je wanneer je een laag cijfer krijgt? Schuldig en gestrest

10: extra opmerkingen 

Alvast bedankt voor je antwoord!

Groetjes, Sano07
 

 

 

Reageer