Vragenlijstje 70 vragen voor iedereen (:

  • 13 March 2023
  • 8 reacties
  • 362 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3

Hey, dit is mijn eerste vragenlijst en ik hoop dat je het leuk lijkt om het in te vullen. 

  1. Hoe oud ben je?
  2. Meisje/Jongen/Anders/Vertel ik liever niet
  3. Val je op meisjes, jongens, allebei etc.?
  4. Ben je gelovig?
  5. Zo ja, wat voor geloof heb je dan?
  6. Ben je tegen of voor abortus?
  7. Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn?
  8. Wat is jouw mening over lgbtq+
  9. Als je niet gelovig ben: acepteer je dat sommige gelovigen tegen lgbtq zijn (chrisenen, moslims etc.)
  10. Als je wel gelovig ben: acepteer je dat mensen lgbtq zijn?
  11. Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan?
  12. Hoe oud was je toen je je eerste crush had?
  13. Hoeveel crushes heb jij ooit gehad?
  14. Wat moet iemand echt hebben/zijn zodat diegene jouw vriendje/vriendin kan zijn?
  15. Heb je verkering, zo ja hoe lang al?
  16. Welke gebeurtenis in je leven wil je echt nooit meer mee maken (Als je niet wil vertellen is het ook goed.)
  17. Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het door vraag 16 gebeurd?
  18. Heb je ooit je zelf beschadigd?(je zelf snijden enz.)
  19. Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel?
  20. Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om?
  21. Ben je oudste, jongste of middelste kind?, en welke zou je het liefst zijn?
  22. Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn?
  23. Hoeveel vrienden heb je?
  24. Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat (en die je ook mag en aardig vind)?
  25. Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bentgeweest?
  26. Game je? (games op je telefoon tellen niet mee)
  27. Speel je meer online of offline games?
  28. Waar game je op? (ps5, switch, xbox etc.) 
  29. Zo ja welke game(s) speel je dan?
  30. Waneer zou je jezelf gameverslaaft noemen?
  31. Mag je alleen een bepaalde tijd gamen van je ouders of mag je gamen hoelang en waneer je wil.
  32. Zijn je ouders streng?
  33. Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen?
  34. Hoe denken jouw ouders over social media?(denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.)
  35. Vind je dat je verslaafd ben aan social media?
  36. Zeggen je ouders dat je verslaafd ben aan social media?
  37. Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ?
  38. Masturbeer je?
  39. Hoe vaak?
  40. Heb je een keer met vrienden samen gemasturbeerd?
  41. Hoe vaak heb je seks gehad?
  42. Ben je een keer verkracht?, zo ja hoe is dat gebeurd?
  43. Heb je een keer alchol gedronken, ben je daardoor ook dronken geworden?
  44. Heb je een keer drugs ingenomen?
  45. Heb je spijt van drugs/alchol
  46. Scheld je veel?
  47. Zo ja hoe erg vinden je ouders dat je scheld?
  48. Met wat scheld je veel? (ziektes, sex related, lgbtq, etc.)
  49. Vind je het erg dat je dat doet?
  50. Hoe was je dag vandaag? voel je je goed?
  51. Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.)
  52. Heb je iemand die je echt haat echt heel erg haat, zo ja wat heeft diegene gedaan?
  53. Zou je diegene ooit kunnen vergeven?
  54. Slaap je met pyjama, onderbroek, of naakt?
  55. Hoe vaak slaap je naakt? (je slaapt echt veel lekkerder naakt)
  56. Van wat/wie hou je het minst van?
  57. Van wat/wie hou je dan het meest van?
  58. Als je de keuze had om de rijkste persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen?
  59. Welk talent zou je graag willen hebben?
  60. Welke afkomst heb je?
  61. Wat voor cijfer zou je jezelf geven?
  62. Ben je tevreden daarmee?
  63. Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch)
  64. Hoe vaak huil je? en waarom dan?
  65. Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan?
  66. Waarom zit je eigenlijk op dit forum?
  67. Wat zou je voor mij wensen<3?
  68. Moet ik vaker een vragenlijst maken?
  69. Vond je het een lange vragenlijst?
  70. Was het een leuke vragenlijst?

THX voor invullen, have a g day!!

groetjes sinasappelbroodje.


8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hey, dit is mijn eerste vragenlijst en ik hoop dat je het leuk lijkt om het in te vullen. 

  1. Hoe oud ben je?
  2. Meisje/Jongen/Anders/Vertel ik liever niet meisje
  3. Val je op meisjes, jongens, allebei etc.? hetro, dus op jongens
  4. Ben je gelovig? niet echt
  5. Zo ja, wat voor geloof heb je dan? -
  6. Ben je tegen of voor abortus? moeilijk, maar ik vind; dat als een meisje van 16 bijwijze van spreken, zwanger raakt, ze echt wel abortus mag plegen. maar ik denk dat ik het niet snel zou doen (behalve als ik nu zwanger wordt ofzo) 
  7. Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn? ieders eigen keus 
  8. Wat is jouw mening over lgbtq+ ik vind er niet zo veel van… het is niet “raarder” dan de niet-lgbtq “groep” 
  9. Als je niet gelovig ben: acepteer je dat sommige gelovigen tegen lgbtq zijn (chrisenen, moslims etc.) nou, ik vindt het eerlijk gezegd onzin, om dat soort mensen “niet te accepteren” en, niet alle geovige zijn tegen hé? mijn moeder is katholiek, maar is totaal NIET tegen lgbtq. 
  10. Als je wel gelovig ben: acepteer je dat mensen lgbtq zijn? - 
  11. Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan? daar kan ik echt niet tussen kiezen, en dat ga ik ook niet doen, ik zie mijn vrienden namelijk ook als famillie, en omgekeerd (althans, mij ouders zie ik niet als vrienden, maar alle kinderen uit de famillie wel als vrienden) 
  12. Hoe oud was je toen je je eerste crush had? goh wat zou het zijn… groep 5?
  13. Hoeveel crushes heb jij ooit gehad? 2
  14. Wat moet iemand echt hebben/zijn zodat diegene jouw vriendje/vriendin kan zijn? mensen gelijk behandelen (meisjes/jongens gelijk, maar ook niet racistisch zijn ofzo), lief zijn. 
  15. Heb je verkering, zo ja hoe lang al? nope
  16. Welke gebeurtenis in je leven wil je echt nooit meer mee maken (Als je niet wil vertellen is het ook goed.) je krijgt geen details, maar vorig jaar; de piriode van maart, tot november was de ergste tijd uit mijn leven (ik was ziek) 
  17. Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het door vraag 16 gebeurd? nee
  18. Heb je ooit je zelf beschadigd?(je zelf snijden enz.) nee, gelukkig niet
  19. Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel? ja
  20. Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om? ik ga niet super vaak met ze om, leeftijds verschil… 
  21. Ben je oudste, jongste of middelste kind?, en welke zou je het liefst zijn? 1 van de middelste 
  22. Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn? nee, als mijn moeder dan meegaat met mijn vader op zakenreis, zit ik anders alleen…. 
  23. Hoeveel vrienden heb je? 2, lol
  24. Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat (en die je ook mag en aardig vind)? 2 (dezelfde als bij vraag 24) 
  25. Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bentgeweest? ja… 1 
  26. Game je? (games op je telefoon tellen niet mee) ik heb een… nintendo, en een ps4, maar doe er eerlijk gezegd nooit wat mee
  27. Speel je meer online of offline games? - 
  28. Waar game je op? (ps5, switch, xbox etc.)  -
  29. Zo ja welke game(s) speel je dan? ik speel dus bijna nooit… 
  30. Waneer zou je jezelf gameverslaaft noemen? als je niet meer zonder kan, of eigelijk DENKT  dat je niet meer zonder kan… 
  31. Mag je alleen een bepaalde tijd gamen van je ouders of mag je gamen hoelang en waneer je wil. ik game dus eigelijk nooit, maar op tel, apple watch, ipad ect. heb ik geen schermtijd
  32. Zijn je ouders streng? niet echt 
  33. Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen? geen, omdat dat dus ook echt nooit voorkomt, mijn ouders willen juist niet dat ik langer dan 3 uur per dag aan school werk, het zou ze werkelijk NIKS uitmaken als ik 1x mijn huiswerk niet heb gedaan 
  34. Hoe denken jouw ouders over social media?(denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.) hetzelfde als ik; het kan leuk zijn, maar is verslavend + je gegevens worden gwn op straat gelegd 
  35. Vind je dat je verslaafd ben aan social media? nee, 
  36. Zeggen je ouders dat je verslaafd ben aan social media? nope 
  37. Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ? het punt is… dat mijn ouders ,mij zelf die beslissing laten maken… op de bassisschool mocht ik sws alleen whatsapp. maar sinds de middelbare, dus al een tijdje, mag ik het zelf kiezen, ik heb nu wel instagram, maar ik doe het niet veel, ik zit eerlijk gezegd meer op pinterest, daar heb ik een account waar ik wel echt dingen plaats. 
  38. Masturbeer je? soms ja
  39. Hoe vaak? niet heel vaak 
  40. Heb je een keer met vrienden samen gemasturbeerd? nee
  41. Hoe vaak heb je seks gehad? 0x 
  42. Ben je een keer verkracht?, zo ja hoe is dat gebeurd? nee, gelukkig niet 
  43. Heb je een keer alchol gedronken, ben je daardoor ook dronken geworden? nee, maar bij ons thuis mag je op je 16e al een klein glaasje, puur om eraan te wennen, maar dat hoeft niet. 
  44. Heb je een keer drugs ingenomen? neee
  45. Heb je spijt van drugs/alchol nee
  46. Scheld je veel? niet heel veel… maar wel veel… soms 
  47. Zo ja hoe erg vinden je ouders dat je scheld? ze doen het zelf ook weleens 
  48. Met wat scheld je veel? (ziektes, sex related, lgbtq, etc.) nooit met dat soort dingen, gwn met k*t sh*t, ect
  49. Vind je het erg dat je dat doet?  nee hoor 
  50. Hoe was je dag vandaag? voel je je goed? ik heb zo 3 proefwerken, dus gespannen…. 
  51. Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.) angst
  52. Heb je iemand die je echt haat echt heel erg haat, zo ja wat heeft diegene gedaan? ja. maar ik ga het nu even niet vertellen, lang  verhaal
  53. Zou je diegene ooit kunnen vergeven? nee
  54. Slaap je met pyjama, onderbroek, of naakt? pyjama, somers kort broekje en hemd 
  55. Hoe vaak slaap je naakt? (je slaapt echt veel lekkerder naakt) nooit, mij lijkt dat niet fijn
  56. Van wat/wie hou je het minst van? 
  57. Van wat/wie hou je dan het meest van?
  58. Als je de keuze had om de rijkste persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen? mijn leven nu
  59. Welk talent zou je graag willen hebben? welk talent zou ik niet willen hebben…  ik wil elk talent wel
  60. Welke afkomst heb je? 
  61. Wat voor cijfer zou je jezelf geven? een 5?
  62. Ben je tevreden daarmee? beter dan een 1,2,3 of 4….. 
  63. Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch) dat alle kinderen te wereld onderwijs kunnen krijgen, geen daklozen, en geen ondervoeding, door te weinig eten en drinken
  64. Hoe vaak huil je? en waarom dan?  2/3 x per week, als ik te moe wordt van alle wat ik doe 
  65. Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan? idk
  66. Waarom zit je eigenlijk op dit forum? eerlijk gezegd zat ik al 1 maandje mee te lezen, maar niet met het idee in mijn achterhoofd; ik ga ook een account aanmaken, totdat ik op een avond meelas, en zag dat er iemand met Suïcidale gedachten hulp vroeg, toen ik na 30 min zag dat er nog geen antwoord op was heb ik snel een account gemaakt, en gereageerd, daarna bleef ik reageren, en het was fijn om anderen te helpen. toen na een tijdje besloot ik ook mijn eigen problemen te delen, dat was ook echt heel fijn… 
  67. Wat zou je voor mij wensen<3? al het geluk va de wereld 
  68. Moet ik vaker een vragenlijst maken? jahoor 
  69. Vond je het een lange vragenlijst? ja
  70. Was het een leuke vragenlijst?ja

THX voor invullen, have a g day!!

groetjes sinasappelbroodje.

mij_niet_gezien

 

 

tekst aangepast door de Kindertelefoon ivm anonimiteit 

Badge

Hey, dit is mijn eerste vragenlijst en ik hoop dat je het leuk lijkt om het in te vullen. 

  1. Hoe oud ben je? 14
  2. Meisje/Jongen/Anders/Vertel ik liever niet meisje
  3. Val je op meisjes, jongens, allebei etc.? jongens
  4. Ben je gelovig?yes
  5. Zo ja, wat voor geloof heb je dan?god (allah)
  6. Ben je tegen of voor abortus?voor
  7. Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn? idk
  8. Wat is jouw mening over lgbtq+ respecteer het
  9. Als je niet gelovig ben: acepteer je dat sommige gelovigen tegen lgbtq zijn (chrisenen, moslims etc.)
  10. Als je wel gelovig ben acepteer je dat mensen lgbtq zijn? respecteer het
  11. Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan? familie want vrienden komen en gaan
  12. Hoe oud was je toen je je eerste crush had? 10 denk
  13. Hoeveel crushes heb jij ooit gehad? te veel haha
  14. Wat moet iemand echt hebben/zijn zodat diegene jouw vriendje/vriendin kan zijn? idk gwn lief zijn enz
  15. Heb je verkering, zo ja hoe lang al? nope
  16. Welke gebeurtenis in je leven wil je echt nooit meer mee maken (Als je niet wil vertellen is het ook goed. 
  17. Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het door vraag 16 gebeurd? jup ben t 
  18. Heb je ooit je zelf beschadigd?(je zelf snijden enz.) jup maar ben al 1 weel clean duss gaat goedd
  19. Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel? 3 zusjes
  20. Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om? vaak zijn ze irri maar ook echt schatjes soms
  21. Ben je oudste, jongste of middelste kind?, en welke zou je het liefst zijn? ben oudste wou dat k de jongste was
  22. Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn? nopee
  23. Hoeveel vrienden heb je? ​​​​​​ 9
  24. Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat (en die je ook mag en aardig vind)? 5
  25. Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bentgeweest? jup
  26. Game je? (games op je telefoon tellen niet mee) soms
  27. Speel je meer online of offline games? online als k t doe
  28. Waar game je op? (ps5, switch, xbox etc.) nintendo
  29. Zo ja welke game(s) speel je dan? van alles
  30. Waneer zou je jezelf gameverslaaft noemen? als het elke dag doet en altijd als je het kan
  31. Mag je alleen een bepaalde tijd gamen van je ouders of mag je gamen hoelang en waneer je wil. moet vaak na een uurtje dan stoppen als k t doe
  32. Zijn je ouders streng? valt mee
  33. Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen? dat ze me tel afpakken
  34. Hoe denken jouw ouders over social media?(denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.) ze vinden het veslavend en willen eig dat ik alles vw
  35. Vind je dat je verslaafd ben aan social media? nee
  36. Zeggen je ouders dat je verslaafd ben aan social media?jup
  37. Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ? ken niemand maar ik mocht ook geen snap pas na dat ik 13 was
  38. Masturbeer je? ja
  39. Hoe vaak? elke dag
  40. Heb je een keer met vrienden samen gemasturbeerd? nope
  41. Hoe vaak heb je seks gehad?0
  42. Ben je een keer verkracht?, zo ja hoe is dat gebeurd?nee
  43. Heb je een keer alchol gedronken, ben je daardoor ook dronken geworden?nee
  44. Heb je een keer drugs ingenomen?nee
  45. Heb je spijt van drugs/alcholnvt
  46. Scheld je veel?ja
  47. Zo ja hoe erg vinden je ouders dat je scheld?weten ze niet scheldt niet thuis
  48. Met wat scheld je veel? (ziektes, sex related, lgbtq, etc.) meestal met k*t enzo
  49. Vind je het erg dat je dat doet?nee
  50. Hoe was je dag vandaag? voel je je goed? goed
  51. Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.) op school ben k altijd blij en druk en thuis meestal gwn nrml en vaak in de avond verdrietig
  52. Heb je iemand die je echt haat echt heel erg haat, zo ja wat heeft diegene gedaan? ja 
  53. Zou je diegene ooit kunnen vergeven?nope
  54. Slaap je met pyjama, onderbroek, of naakt? meestal pjama maar vaak ook naakt
  55. Hoe vaak slaap je naakt? (je slaapt echt veel lekkerder naakt)soms als k erzin in heb
  56. Van wat/wie hou je het minst van? me oom, brocolli, wiskunde
  57. Van wat/wie hou je dan het meest van? me zusjes en ouders, sushi, ice tea, me oude beste vriend
  58. Als je de keuze had om de rijkste persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen? leven als nu
  59. Welk talent zou je graag willen hebben? idk 
  60. Welke afkomst heb je? Marokkaans
  61. Wat voor cijfer zou je jezelf geven? 6,5
  62. Ben je tevreden daarmee? ja hoor
  63. Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch) dat me opa weer leefde
  64. Hoe vaak huil je? en waarom dan? jup door me trauma en mensen die k mis
  65. Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan? nope geloof dat het leven een test is
  66. Waarom zit je eigenlijk op dit forum?  vind vragenlijstenn wel leukk
  67. Wat zou je voor mij wensen<3? dat je een goeie dagg hebtt 
  68. Moet ik vaker een vragenlijst maken? jaa
  69. Vond je het een lange vragenlijst? ja maar wel leukk
  70. Was het een leuke vragenlijst?yess x

THX voor invullen, have a g day!!

groetjes sinasappelbroodje.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey, dit is mijn eerste vragenlijst en ik hoop dat je het leuk lijkt om het in te vullen. 

  1. Hoe oud ben je? 14
  2. Meisje/Jongen/Anders/Vertel ik liever niet anders
  3. Val je op meisjes, jongens, allebei etc.? Ben bi
  4. Ben je gelovig? Ja
  5. Zo ja, wat voor geloof heb je dan? Hindoe
  6. Ben je tegen of voor abortus? Voor
  7. Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn? Want als je bent verkracht en zwanger raakt
  8. Wat is jouw mening over lgbtq+ ik accepteer het
  9. Als je niet gelovig ben: acepteer je dat sommige gelovigen tegen lgbtq zijn (chrisenen, moslims etc.)
  10. Als je wel gelovig ben: acepteer je dat mensen lgbtq zijn? Ja
  11. Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan?
  12. Hoe oud was je toen je je eerste crush had? Volgens mij 9
  13. Hoeveel crushes heb jij ooit gehad?11
  14. Wat moet iemand echt hebben/zijn zodat diegene jouw vriendje/vriendin kan zijn? Moet type zijn mensen die ouder dan mij zijn
  15. Heb je verkering, zo ja hoe lang al? Ja 11 weken en een dag
  16. Welke gebeurtenis in je leven wil je echt nooit meer mee maken (Als je niet wil vertellen is het ook goed.)
  17. Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het door vraag 16 gebeurd? Ben misschien nu depressief en misschien ik weet niet 
  18. Heb je ooit je zelf beschadigd?(je zelf snijden enz.) ja
  19. Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel? 2 broers en een half zus
  20. Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om? Geen van beide
  21. Ben je oudste, jongste of middelste kind?, en welke zou je het liefst zijn? Ben jongste wil de oudste zijn
  22. Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn? Weet niet 
  23. Hoeveel vrienden heb je? 1
  24. Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat (en die je ook mag en aardig vind)? 0
  25. Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bentgeweest? Nee
  26. Game je? (games op je telefoon tellen niet mee) nee
  27. Speel je meer online of offline games? Geen van beide
  28. Waar game je op? (ps5, switch, xbox etc.) 
  29. Zo ja welke game(s) speel je dan?
  30. Waneer zou je jezelf gameverslaaft noemen?
  31. Mag je alleen een bepaalde tijd gamen van je ouders of mag je gamen hoelang en waneer je wil.
  32. Zijn je ouders streng?nee
  33. Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen? Geen
  34. Hoe denken jouw ouders over social media?(denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.) gevaarlijk 
  35. Vind je dat je verslaafd ben aan social media?nee
  36. Zeggen je ouders dat je verslaafd ben aan social media?nee
  37. Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ? Same
  38. Masturbeer je? Nee
  39. Hoe vaak?
  40. Heb je een keer met vrienden samen gemasturbeerd?nee
  41. Hoe vaak heb je seks gehad?0
  42. Ben je een keer verkracht?, zo ja hoe is dat gebeurd?
  43. Heb je een keer alchol gedronken, ben je daardoor ook dronken geworden?nee
  44. Heb je een keer drugs ingenomen?nee
  45. Heb je spijt van drugs/alchol
  46. Scheld je veel? Niet veel 
  47. Zo ja hoe erg vinden je ouders dat je scheld?
  48. Met wat scheld je veel? (ziektes, sex related, lgbtq, etc.)nee
  49. Vind je het erg dat je dat doet? Ja
  50. Hoe was je dag vandaag? voel je je goed?nee
  51. Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.) somber
  52. Heb je iemand die je echt haat echt heel erg haat, zo ja wat heeft diegene gedaan?ja de pesters die mij pesten 
  53. Zou je diegene ooit kunnen vergeven? Nee
  54. Slaap je met pyjama, onderbroek, of naakt? Pyjama 
  55. Hoe vaak slaap je naakt? (je slaapt echt veel lekkerder naakt)nooit 
  56. Van wat/wie hou je het minst van? Mij moeder
  57. Van wat/wie hou je dan het meest van? Weet niet 
  58. Als je de keuze had om de rijkste persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen?gewoon
  59. Welk talent zou je graag willen hebben?
  60. Welke afkomst heb je?nederlands
  61. Wat voor cijfer zou je jezelf geven? 4
  62. Ben je tevreden daarmee?nee
  63. Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch)dat mijn ouders van mij houden 
  64. Hoe vaak huil je? en waarom dan?ja
  65. Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan?nee
  66. Waarom zit je eigenlijk op dit forum?omdat het slecht met mij gaat
  67. Wat zou je voor mij wensen<3? Weet niet 
  68. Moet ik vaker een vragenlijst maken?ja
  69. Vond je het een lange vragenlijst?nee
  70. Was het een leuke vragenlijst?ja

THX voor invullen, have a g day!!

groetjes sinasappelbroodje.

 

Reputatie 2
Badge

Hey, dit is mijn eerste vragenlijst en ik hoop dat je het leuk lijkt om het in te vullen. 

  1. Hoe oud ben je? Bijna 13 (over ongeveer 20 dagen)
  2. Meisje/Jongen/Anders/Vertel ik liever niet meisje
  3. Val je op meisjes, jongens, allebei etc.? Weet ik nog niet
  4. Ben je gelovig? Nee 
  5. Zo ja, wat voor geloof heb je dan?
  6. Ben je tegen of voor abortus? HEEL ERG voor
  7. Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn? Zwangere mensen gaan gewoon dood omdat er iets mis is met de zwangerschap. Ze zeggen wel dat abortus moord is, maar dat is ook gewoon moord
  8. Wat is jouw mening over lgbtq+ ik support
  9. Als je niet gelovig ben: acepteer je dat sommige gelovigen tegen lgbtq zijn (chrisenen, moslims etc.) Als ze echt homofoob zijn niet, maar als ze het respecteren wel
  10. Als je wel gelovig ben: acepteer je dat mensen lgbtq zijn? 
  11. Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan? Vrienden, want ik heb niet de beste band met mijn familie
  12. Hoe oud was je toen je je eerste crush had? 12
  13. Hoeveel crushes heb jij ooit gehad? 2
  14. Wat moet iemand echt hebben/zijn zodat diegene jouw  vriendje/vriendin kan zijn? Atheïst (niet omdat ik andere geloven niet respecteer, maar ik wil mijn manier van leven niet aanpassen voor een ander) en het liefst vegetariër
  15. Heb je verkering, zo ja hoe lang al? Nee
  16. Welke gebeurtenis in je leven wil je echt nooit meer mee maken (Als je niet wil vertellen is het ook goed.) De basisschool
  17. Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het door vraag 16 gebeurd? Nee
  18. Heb je ooit je zelf beschadigd?(je zelf snijden enz.) Nee 
  19. Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel? 1 zusje
  20. Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om? We gaan veel met elkaar om
  21. Ben je oudste, jongste of middelste  kind?, en welke zou je het liefst zijn? Oudste, en dat blijf ik ook het liefst
  22. Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn? Ja, dat wel
  23. Hoeveel vrienden heb je? 3
  24. Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat (en die je ook mag en aardig vind)? 3
  25. Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bentgeweest? Nee
  26. Game je? (games op je telefoon tellen niet mee) ja, soms
  27. Speel je meer online of offline games? Offline
  28. Waar game je op? (ps5, switch, xbox etc.) Ps5
  29. Zo ja welke game(s) speel je dan? Verschilt
  30. Waneer zou je jezelf gameverslaaft noemen? Als je vaak het idee hebt dat je MOET gamen
  31. Mag je alleen een bepaalde tijd gamen van je ouders of mag je gamen hoelang en waneer je wil. Hoelang ik wil
  32. Zijn je ouders streng? Nee
  33. Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen? Ze geven me geen straf, want huiswerk doe ik niet voor mijn ouders
  34. Hoe denken jouw ouders over social media?(denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.) Ze gebruiken het zelf ook, dus ik denk dat ze het goed vinden
  35. Vind je dat je verslaafd ben aan social media? Ja 
  36. Zeggen je ouders dat je verslaafd ben aan social media? Nee
  37. Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ? Ja, een oude vriendin van mij mag dat ook niet
  38. Masturbeer je? Nee
  39. Hoe vaak?
  40. Heb je een keer met vrienden samen gemasturbeerd? Nee
  41. Hoe vaak heb je seks gehad? 0 keer
  42. Ben je een keer verkracht?, zo ja hoe is dat gebeurd? Nee
  43. Heb je een keer alchol gedronken, ben je daardoor ook dronken geworden? Nee
  44. Heb je een keer drugs ingenomen? Nee
  45. Heb je spijt van drugs/alchol nee
  46. Scheld je veel? Soms
  47. Zo ja hoe erg vinden je ouders dat je scheld? Niet erg
  48. Met wat scheld je veel? (ziektes, sex related, lgbtq, etc.) Sex related
  49. Vind je het erg dat je dat doet? Nee
  50. Hoe was je dag vandaag? voel je je goed? Het is oké
  51. Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.) Neutraal
  52. Heb je iemand die je echt haat echt heel erg haat, zo ja wat heeft diegene gedaan? Heel veel mensen, ik haat iemand namelijk heel snel
  53. Zou je diegene ooit kunnen vergeven? Ja, dat wel
  54. Slaap je met pyjama, onderbroek, of naakt? Pyjama
  55. Hoe vaak slaap je naakt? (je slaapt echt veel lekkerder naakt) nooit
  56. Van wat/wie hou je het minst van? Mobiele games
  57. Van wat/wie hou je dan het meest van? Mijn katten
  58. Als je de keuze had om de rijkste persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen? Degene van wie ik het meeste houd gaat in een paar jaar toch dood, dus ik kies er dan voor om de rijkste op aarde te zijn 
  59. Welk talent zou je graag willen hebben? Meerdere talen kunnen
  60. Welke afkomst heb je? Nederlands
  61. Wat voor cijfer zou je jezelf geven? 5,5
  62. Ben je tevreden daarmee? Ja
  63. Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch) dat ik van mijn selectief mutisme af kom en polyglot kan worden
  64. Hoe vaak huil je? en waarom dan? Soms, waarom verschilt
  65. Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan? Nee
  66. Waarom zit je eigenlijk op dit forum? Voor de tips
  67. Wat zou je voor mij wensen<3? Ik ken jou niet 
  68. Moet ik vaker een vragenlijst maken? Ja 
  69. Vond je het een lange vragenlijst? Valt wel mee 
  70. Was het een leuke vragenlijst? Ja, dat wel

THX voor invullen, have a g day!!

groetjes sinasappelbroodje.

 

Reputatie 3
Badge +3
  1. Hoe oud ben je?   14
  2. Meisje/Jongen/Anders/Vertel ik liever niet    jongen
  3. Val je op meisjes, jongens, allebei etc.?   meisjes
  4. Ben je gelovig?   weet ik niet, mijn ouders wel
  5. Zo ja, wat voor geloof heb je dan?   christelijk maar ik weet niet of ik het wel geloof
  6. Ben je tegen of voor abortus?   voor
  7. Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn?    vrouwen mogen beslissen over hun lichaam
  8. Wat is jouw mening over lgbtq+   iedereen mag zijn wie die is
  9. Als je niet gelovig ben: acepteer je dat sommige gelovigen tegen lgbtq zijn (chrisenen, moslims etc.)  nee dat snap ik niet
  10. Als je wel gelovig ben: acepteer je dat mensen lgbtq zijn?   ik wel
  11. Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan?   familie
  12. Hoe oud was je toen je je eerste crush had?   12
  13. Hoeveel crushes heb jij ooit gehad?    3 ofzo
  14. Wat moet iemand echt hebben/zijn zo dat diegene jouw vriendje/vriendin kan zijn?   ze moet lief zijn
  15. Heb je verkering, zo ja hoe lang al?   nee
  16. Welke gebeurtenis in je leven wil je echt nooit meer mee maken (Als je niet wil vertellen is het ook goed.)   idk
  17. Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het door vraag 16 gebeurd?   nee
  18. Heb je ooit je zelf beschadigd?(je zelf snijden enz.)    nee
  19. Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel?  ja  2 broers
  20. Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om?   ik ga best vaak met ze om
  21. Ben je oudste, jongste of middelste kind?, en welke zou je het liefst zijn?   middelste  ik vind dat prima
  22. Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn?   nee
  23. Hoeveel vrienden heb je?   4
  24. Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat (en die je ook mag en aardig vind)?   4
  25. Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bentgeweest?   ja
  26. Game je? (games op je telefoon tellen niet mee)   ja
  27. Speel je meer online of offline games?    online
  28. Waar game je op? (ps5, switch, xbox etc.)   ps4
  29. Zo ja welke game(s) speel je dan?   Rocket League, Fortnite
  30. Waneer zou je jezelf gameverslaaft noemen?   als ik niet meer zonder kan
  31. Mag je alleen een bepaalde tijd gamen van je ouders of mag je gamen hoelang en waneer je wil.   wanneer ik wil
  32. Zijn je ouders streng?  met sommige dingen wel
  33. Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen?  dan krijg ik geen straf
  34. Hoe denken jouw ouders over social media?(denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.)  ze vinden het prima
  35. Vind je dat je verslaafd ben aan social media?   nee
  36. Zeggen je ouders dat je verslaafd ben aan social media?   nee
  37. Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ?   ik ken niemand die het niet mag
  38. Masturbeer je?   ja
  39. Hoe vaak?  10x per week
  40. Heb je een keer met vrienden samen gemasturbeerd?  nee
  41. Hoe vaak heb je seks gehad?   0x
  42. Ben je een keer verkracht?, zo ja hoe is dat gebeurd?   nee
  43. Heb je een keer alchol gedronken, ben je daardoor ook dronken geworden?   nee
  44.  Heb je een keer drugs ingenomen?   nee
  45. Heb je spijt van drugs/alchol 
  46. Scheld je veel?   soms
  47. Zo ja hoe erg vinden je ouders dat je scheld?   ze hebben het liever niet
  48. Met wat scheld je veel? (ziektes, sex related, lgbtq, etc.)  kut enzo  niet met ziektes
  49. Vind je het erg dat je dat doet?   nee
  50. Hoe was je dag vandaag? voel je je goed?   wel ok
  51. Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.)   onzeker en boos
  52. Heb je iemand die je echt haat echt heel erg haat, zo ja wat heeft diegene gedaan?   nee
  53. Zou je diegene ooit kunnen vergeven?
  54. Slaap je met pyjama, onderbroek, of naakt?  onderbroek
  55. Hoe vaak slaap je naakt? (je slaapt echt veel lekkerder naakt)   niet maar mss ga ik het vanavond proberen
  56. Van wat/wie hou je het minst van?   school
  57. Van wat/wie hou je dan het meest van?   mijn ouders en broers, chillen met vrienden, aftrekken
  58. Als je de keuze had om de rijkste persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen?   mijn leven nu
  59. Welk talent zou je graag willen hebben?   weet ik niet
  60. Welke afkomst heb je?   Nederlands
  61. Wat voor cijfer zou je jezelf geven?   6,5
  62. Ben je tevreden daarmee?   nee
  63. Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch)     een vriendin hebben
  64. Hoe vaak huil je? en waarom dan?   bijna nooit
  65. Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan?   idk
  66. Waarom zit je eigenlijk op dit forum?   ik kwam hier toevallig op en was gwn nieuwsgierig
  67. Wat zou je voor mij wensen<3?   geluk
  68. Moet ik vaker een vragenlijst maken?   doe maar
  69. Vond je het een lange vragenlijst?   ja
  70. Was het een leuke vragenlijst?   ja

Hey, dit is mijn eerste vragenlijst en ik hoop dat je het leuk lijkt om het in te vullen. 

  1. Hoe oud ben je?17
  2. Meisje/Jongen/Anders/Vertel ik liever niet nonbinaar 
  3. Val je op meisjes, jongens, allebei etc.? Ales 
  4. Ben je gelovig?  Nee
  5. Zo ja, wat voor geloof heb je dan?..
  6. Ben je tegen of voor abortus? Voor 
  7. Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn? Ik vind dat als je zwanger bent en  het kind niet wil of kan verzorgen dat er altijd nog een keuze moeten zijn om het weg te laten hallen 
  8. Wat is jouw mening over lgbtq+ ik ben er zelf ook een dus geen probleem 
  9. Als je niet gelovig ben: acepteer je dat sommige gelovigen tegen lgbtq zijn (chrisenen, moslims etc.) Ja maar ik vind wel dat ze ons gewoon moeten laaten zijn wie we wilen zijn
  10. Als je wel gelovig ben: acepteer je dat mensen lgbtq zijn?....
  11. Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan? Vrienden want heb geen goeden band met me famille 
  12. Hoe oud was je toen je je eerste crush had? 14 of 15
  13. Hoeveel crushes heb jij ooit gehad? 2 
  14. Wat moet iemand echt hebben/zijn zodat diegene jouw vriendje/vriendin kan zijn? Moet mij accepteren zoals Ik ben 
  15. Heb je verkering, zo ja hoe lang al?nee
  16. Welke gebeurtenis in je leven wil je echt nooit meer mee maken (Als je niet wil vertellen is het ook goed.) Gepest worden 
  17. Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het door vraag 16 gebeurd? Grooten deels wel ook door mijn thuissituatie 
  18. Heb je ooit je zelf beschadigd?(je zelf snijden enz.) Ja maar ben nu iets langer dan 1jaar gestopt 
  19. Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel? Ja 1 broertje 
  20. Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om?praat bijna nooit met me broer e
  21. Ben je oudste, jongste of middelste kind?, en welke zou je het liefst zijn? Ik ben Oudst en wil het oudsteblijven zodat iknhet snelst weg kan als ik een eigen huis heb
  22. Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn? Geen idee 
  23. Hoeveel vrienden heb je? 2
  24. Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat (en die je ook mag en aardig vind)?2
  25. Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bentgeweest? Ja een hoop  meren deel  van me vrienden 
  26. Game je? (games op je telefoon tellen niet mee) nee
  27. Speel je meer online of offline games? ...
  28. Waar game je op? (ps5, switch, xbox etc.) ....
  29. Zo ja welke game(s) speel je dan?....
  30. Waneer zou je jezelf gameverslaaft noemen? Geen idee
  31. Mag je alleen een bepaalde tijd gamen van je ouders of mag je gamen hoelang en waneer je wil. Letten ze niet op 
  32. Zijn je ouders streng? Ja 
  33. Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen? Een week niet naar buiten  en afspreken met vrienden 
  34. Hoe denken jouw ouders over social media?(denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.) Ze vinden het niet goed maar negeer ze gewoon want het is me eigen leven
  35. Vind je dat je verslaafd ben aan social media? Tiktok meschien wel een beetje
  36. Zeggen je ouders dat je verslaafd ben aan social media? Ja
  37. Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ? Ik mag het ook niet maar doe het stiekem
  38. Masturbeer je? Ja
  39. Hoe vaak? Paar keer in de week
  40. Heb je een keer met vrienden samen gemasturbeerd? Nee
  41. Hoe vaak heb je seks gehad? Niet ben nog maagd
  42. Ben je een keer verkracht?, zo ja hoe is dat gebeurd?...
  43. Heb je een keer alchol gedronken, ben je daardoor ook dronken geworden? Ja  heb een vriend gekoppeld aan een collega van haar werk  en toen die collega gekust. 
  44. Heb je een keer drugs ingenomen? Nee maar wil wel jonk proberen
  45. Heb je spijt van drugs/alchol nee
  46. Scheld je veel? Valt wel mee
  47. Zo ja hoe erg vinden je ouders dat je scheld?  Zeggen er niks over
  48. Met wat scheld je veel? (ziektes, sex related, lgbtq, etc.) Sex relaxed dingen zoals lul kut fuck you
  49. Vind je het erg dat je dat doet? Nee
  50. Hoe was je dag vandaag? voel je je goed? Wel oke
  51. Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.) Verdrietig
  52. Heb je iemand die je echt haat echt heel erg haat, zo ja wat heeft diegene gedaan? Nee
  53. Zou je diegene ooit kunnen vergeven?...
  54. Slaap je met pyjama, onderbroek, of naakt? Onderbroek met 't shirt of naakt
  55. Hoe vaak slaap je naakt? (je slaapt echt veel lekkerder naakt) paar keer in de maand 
  56. Van wat/wie hou je het minst van? Me ouder heb altijd probleem met ze over niks
  57. Van wat/wie hou je dan het meest van? Me vrienden kan ze echt Ales vertelen 
  58. Als je de keuze had om de rijkste persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen? Leven zoals nu
  59. Welk talent zou je graag willen hebben? Geen idee 
  60. Welke afkomst heb je? Nederlands
  61. Wat voor cijfer zou je jezelf geven? 4
  62. Ben je tevreden daarmee? Er kan een hoop beter aan me zelf
  63. Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch) een wereldreis maaken in een zelf gemaakte camperbus
  64. Hoe vaak huil je? en waarom dan? Bijna elke  avond omdat ik het gevoel heb dat niemand mij mag en ook omdat ik me zelf niet goed genoeg vund
  65. Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan? Geen idee 
  66. Waarom zit je eigenlijk op dit forum? Afleiding van problemen thuis
  67. Wat zou je voor mij wensen<3? Veel geluk in je leven en dat je van je zelf houd zoals je bent
  68. Moet ik vaker een vragenlijst maken? Als je wil zekker
  69. Vond je het een lange vragenlijst? Prima lengte 
  70. Was het een leuke vragenlijst? Ja dat zekker

THX voor invullen, have a g day!!

groetjes sinasappelbroodje.

 

Reputatie 3
Badge +1
  1. Hoe oud ben je? 14
  2. Meisje/Jongen/Anders/Vertel ik liever niet meisje
  3. Val je op meisjes, jongens, allebei etc.? Weet ik eig niet
  4. Ben je gelovig? Nee
  5. Zo ja, wat voor geloof heb je dan?
  6. Ben je tegen of voor abortus? Voor
  7. Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn? Het is beter om geen kind te nemen als je er niet voor kan zorgen
  8. Wat is jouw mening over lgbtq+ ik ben het zelf, dus het zijn mn besties
  9. Als je niet gelovig ben: acepteer je dat sommige gelovigen tegen lgbtq zijn (chrisenen, moslims etc.) nee, ik accepteer elk geloof dat iedereen in zijn waarde laat, maar als je dat niet doet vind ik dat slecht
  10. Als je wel gelovig ben: acepteer je dat mensen lgbtq zijn?
  11. Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan? Vrienden, die kan je kiezen
  12. Hoe oud was je toen je je eerste crush had? Nog niet
  13. Hoeveel crushes heb jij ooit gehad? 0
  14. Wat moet iemand echt hebben/zijn zodat diegene jouw vriendje/vriendin kan zijn? Een goede humor
  15. Heb je verkering, zo ja hoe lang al?  Nee
  16. Welke gebeurtenis in je leven wil je echt nooit meer mee maken (Als je niet wil vertellen is het ook goed.) mijn vader lag in het ziekenhuis want hij had een herseninfarct en ging bijna dood
  17. Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het door vraag 16 gebeurd? ja soms, nee
  18. Heb je ooit je zelf beschadigd?(je zelf snijden enz.) nee
  19. Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel? Ja een broer
  20. Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om? Soms is hij niet om uit te staan, soms is hij aardig
  21. Ben je oudste, jongste of middelste kind?, en welke zou je het liefst zijn? Ik ben de jongste, ik wil de oudste zijn
  22. Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn? Nee
  23. Hoeveel vrienden heb je?  3
  24. Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat (en die je ook mag en aardig vind)? 5
  25. Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bentgeweest? Ja heel veel
  26. Game je? (games op je telefoon tellen niet mee) ja
  27. Speel je meer online of offline games? Offline
  28. Waar game je op? (ps5, switch, xbox etc.)  pc
  29. Zo ja welke game(s) speel je dan? Stardew valley en minecraft 🫣
  30. Waneer zou je jezelf gameverslaaft noemen? Nnee
  31. Mag je alleen een bepaalde tijd gamen van je ouders of mag je gamen hoelang en waneer je wil. Vroeger wel nu niet meer
  32. Zijn je ouders streng? Gemiddeld
  33. Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen? Ik ben heel goed in school dus ik denk niet dat ik straf zou krijgen
  34. Hoe denken jouw ouders over social media?(denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.) wel verslavend en gevaarlijk
  35. Vind je dat je verslaafd ben aan social media? Miss een beetje
  36. Zeggen je ouders dat je verslaafd ben aan social media? Soms
  37. Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ? Ik ken wel mensen hoor, je bent niet de enige
  38. Masturbeer je? nee
  39. Hoe vaak? Nee
  40. Heb je een keer met vrienden samen gemasturbeerd? Nee
  41. Hoe vaak heb je seks gehad? Nee
  42. Ben je een keer verkracht?, zo ja hoe is dat gebeurd? Nee
  43. Heb je een keer alchol gedronken, ben je daardoor ook dronken geworden? Ja, nee
  44. Heb je een keer drugs ingenomen? Nee
  45. Heb je spijt van drugs/alchol nee
  46. Scheld je veel? Niet heel veel
  47. Zo ja hoe erg vinden je ouders dat je scheld? Helemaal niet
  48. Met wat scheld je veel? (ziektes, sex related, lgbtq, etc.) alleen sex related
  49. Vind je het erg dat je dat doet? Nee, het is hoe ik mn gevoelens enzo uit
  50. Hoe was je dag vandaag? voel je je goed? Ja
  51. Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.) neutraal
  52. Heb je iemand die je echt haat echt heel erg haat, zo ja wat heeft diegene gedaan? Ja, fake en egoïstisch zijn 
  53. Zou je diegene ooit kunnen vergeven? Ja
  54. Slaap je met pyjama, onderbroek, of naakt? Tshirt en ondergoed
  55. Hoe vaak slaap je naakt? (je slaapt echt veel lekkerder naakt) miss 1x per maand
  56. Van wat/wie hou je het minst van? Ongeneselijk ziekes, oorlog, depressie
  57. Van wat/wie hou je dan het meest van? Pizza
  58. Als je de keuze had om de rijkste persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen? Zoals nu
  59. Welk talent zou je graag willen hebben? Met iedereen vrienden worden en dat iedereen je mag 
  60. Welke afkomst heb je? Nederlands
  61. Wat voor cijfer zou je jezelf geven? 6
  62. Ben je tevreden daarmee? Nee
  63. Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch) dat iedereen gelukkig is
  64. Hoe vaak huil je? en waarom dan? 4x per week,  ouders gescheiden, vrienden vinden me irritant, gevoel dat niemand me mag
  65. Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan? Nee
  66. Waarom zit je eigenlijk op dit forum? Mensen advies geven en hulp krijgen
  67. Wat zou je voor mij wensen<3?  Ik hoop dat je een geweldig leven hebt en dat al je dromen uitkomen
  68. Moet ik vaker een vragenlijst maken?
  69. yessss
  70. Vond je het een lange vragenlijst? Ja maar was leuk
  71. Was het een leuke vragenlijst? Zeker
Reputatie 3
Badge +3

Hey, dit is mijn eerste vragenlijst en ik hoop dat je het leuk lijkt om het in te vullen. 

  1. Hoe oud ben je? 15
  2. Meisje/Jongen/Anders/Vertel ik liever  niet jongen
  3. Val je op meisjes, jongens, allebei etc.? meisjes
  4. Ben je gelovig? ja, christelijk
  5. Zo ja, wat voor geloof heb je dan? ^
  6. Ben je tegen of voor abortus? eh boeit me niet echt
  7. Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn? 
  8. Wat is jouw mening over lgbtq+ ik vind het zelf best raar dat mensen ineens gaan identificeren als verzonnen woorden enzo maar ik heb geen probleem met bi, homo of lesbi
  9. Als je niet gelovig ben: acepteer je dat sommige gelovigen tegen lgbtq zijn (chrisenen, moslims etc.) ja
  10. Als je wel gelovig ben: acepteer je dat mensen lgbtq zijn? eh moet wel anders komt cancel culture achter me reet aan
  11. Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan? familie, ik heb geen vrienden
  12. Hoe oud was je toen je je eerste crush had? 9
  13. Hoeveel crushes heb jij ooit gehad? weet ik veel 5 ofz
  14. Wat moet iemand echt hebben/zijn zodat diegene jouw vriendje/vriendin kan zijn? gwn gezond uiterlijk, lief, en niet te vaak weg zijn
  15. Heb je verkering, zo ja hoe lang al? nee
  16. Welke gebeurtenis in je leven wil je echt nooit meer mee maken (Als je niet wil vertellen is het ook goed.) toen ik tegen een motor aan crashte op de fiets had ik mijn arm licht gekneust en mijn been gekneust
  17. Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het door vraag 16 gebeurd? wel depressieve momenten dat ik nadenk of mensen me wel gaan missen als ik weg ben
  18. Heb je ooit je zelf beschadigd?(je zelf snijden enz.) ik ben vaak van de trap gevallen door mijn eigen domheid
  19. Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel?
  20. Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om? allebei
  21. Ben je oudste, jongste of middelste  kind?, en welke zou je het liefst zijn? middelste, 
  22. Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn? nee zekerr niet
  23. Hoeveel vrienden heb je? geen
  24. Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat  (en die je ook mag en aardig vind)? 3
  25. Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bentgeweest? jup
  26. Game je? (games op je telefoon tellen niet mee) niet echt meer
  27. Speel je meer online of offline games? offline
  28. Waar game je op? (ps5, switch, xbox etc.)  me telefoon😔
  29. Zo ja welke game(s) speel je dan? idk
  30. Waneer zou je jezelf gameverslaaft noemen?  wanneer je echt boos word als je moet stoppen met gamen en als je de hele nacht zit te gamen steiekem
  31. Mag je alleen een bepaalde tijd gamen van je ouders of mag je gamen hoelang en waneer je wil. idk
  32. Zijn je ouders streng? beetje
  33. Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen? 
  34. Hoe denken jouw ouders over social media?(denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.) ze vinden het apart, vooral dingen als tiktok
  35. Vind je dat je verslaafd ben aan social media? beetje wel
  36. Zeggen je ouders dat je verslaafd ben aan social media? nee
  37. Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ? nee
  38. Masturbeer je? ja
  39. Hoe vaak? gemiddeld 3 keer per dag ofz
  40. Heb je een keer met vrienden samen gemasturbeerd? nee, heb geen vrienden en is raar
  41. Hoe vaak heb je seks gehad? niet 😔
  42. Ben je een keer verkracht?, zo ja hoe is dat gebeurd? nee
  43. Heb je een keer alchol gedronken, ben je daardoor ook dronken geworden? nee
  44. Heb je een keer drugs ingenomen? nee
  45. Heb je spijt van drugs/alchol
  46. Scheld je veel? ja
  47. Zo ja hoe erg vinden je ouders dat je scheld? vervelend
  48. Met wat scheld je veel? (ziektes, sex related, lgbtq, etc.) ziektes, vloekwoorden (woorden tegen me geloof) geslachtsdelen, eig alles
  49. Vind je het erg dat je dat doet? ja
  50. Hoe was je dag vandaag? voel je je goed? dag is net begonnen
  51. Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.) neutraal
  52. Heb je iemand die je echt haat echt heel erg haat, zo ja wat heeft die gene gedaan? niet echt
  53. Zou je diegene ooit kunnen vergeven? ja
  54. Slaap je met pyjama, onderbroek, of naakt? wie de fuck slaapt er nou naakt💀 (pyjama of onderbroek als het warm is)
  55. Hoe vaak slaap je naakt? (je slaapt echt veel lekkerder naakt) oh ja? miss moet ik keer proberen, wat is er zo lekker aan naakt slapen dan? (pls antwoord)
  56. Van wat/wie hou je het minst van? mensen
  57. Van wat/wie hou je dan het meest van? idk
  58. Als je de keuze had om de rijkste persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen?me leven nu
  59. Welk talent zou je graag willen hebben? normaal zijn
  60. Welke afkomst heb je? nederland
  61. Wat voor cijfer zou je jezelf geven? 6.5
  62. Ben je tevreden daarmee? beetje
  63. Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch) of de geest me een lieve vriendin wil geven 
  64. Hoe vaak huil je? en waarom dan? soms
  65. Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan? ja
  66. Waarom zit je eigenlijk op dit forum? geen idee 
  67. Wat zou je voor mij wensen<3? dat je ouders je snapchat gunnen, en dat je een mooi en liefdevol leven mag leiden <3
  68. Moet ik vaker een vragenlijst maken? als je zelf wil mag wel
  69. Vond je het een lange vragenlijst? beetje
  70. Was het een leuke vragenlijst? ja best wel

THX voor invullen, have a g day!! graaggedaaannnnnn

groetjes sinasappelbroodje. doel sinasappelbroodje :)

 

Reageer