Vraag

Vragenlijst over jou (55 vragen)


  • Anonymous
  • 0 reacties

Noem nooit namen en plaatsen !

 

  1. Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag)

  2. Hoe lang zit je al op het forum?

  3. Heb je er veel aan gehad?

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken?

  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ?

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn?

  7. Heb je een leuke klas op school ?

  8. Heb je hobby's en zoja welke?

  9. Welke daarvan vind je de leukste ?

  10. Wat is je kleedstijl?

  11. ben je nu verliefd ?

  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ?

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor?

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet?

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers?

  16. heb je een plek waar je graag alleen bent?

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie?

  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers?

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)?

  20. heb je daar een goede band mee?

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ?

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom?

  23. waar ben je echt bang voor ?

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ?

  25. heb je een mooi handschrift?

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt?

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt?

  28. wat is je lievelings eten?

  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien?

  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen?

  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden?

  32. waar wordt jeheel gelukkig van?

  33. waar wordt je emotioneel van ?

  34. waar heb je van in een deuk gelegen?

  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee )

  36. ben je beleefd naar anderen ?

  37. vraag je of pak je ?

  38. is iemand iets leren wat voor jou?

  39. wil je graag van anderen leren?

  40. wat is je favoriete dier?

  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ?

  42. hoe ziet je ideale woning er uit later?

  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar?

  44. ben je tevreden over je lichaam?

  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ?

  46. gebruik je make up ?

  47. wat wil je later worden?

  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer?

  49. sta je graag vroeg op ?

  50. heb je ringen om je vingers ?

  51. heb je andere sieraden?

  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen?

  53. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ?

  54. je favoriete muziek ?

  55. wat wil je nog verder kwijt?

 

Hartelijke dank ! Sanny xxxxx


36 reacties

Reputatie 7
Badge +17
  1. Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag)----wel goed, vroeg vrij , les viel uit. Ik voel me wel goed, ik heb een shirt en een driekwarter aan en anti slipsokken  ;)

  2. Hoe lang zit je al op het forum? ----anderhalve maand vlgs mij

  3. Heb je er veel aan gehad?---ja echt wel. beste beslissing van het jaar

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken?---heel fijn en veilig, helpt me echt. En anderen helpen is ook super fijn

  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ? ----- 8

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn?---ja tegenwoordig wel :)

  7. Heb je een leuke klas op school ?-----ja best. 2 lui minder leuk maar heb ik niks mee van doen

  8. Heb je hobby's en zoja welke? Waterscouts, karate, hiken, zeilen

  9. Welke daarvan vind je de leukste ? zeilen ( dus ook waterscouts)

  10. Wat is je kleedstijl? los, shirts, hoodies, vesten, korte broeken, rokjes,  high tops en (knie)sokken. Ik (ver)draag nooit lange broeken.

  11. ben je nu verliefd ? Yes miss :)

  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ? ja, ik was aan het les verstieren bij LO en moest in de hoek staan. Er waren 3 klassen tegelijk in die sporthal.  2 maand geleden. Nog nooit zo gegeneerd.

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor? ja zeker. Toen ik klasgenoten op bezoek kreeg en ging trekker rijden en de zitmaaier demonstreerde en ze meenam in mijn bootje . Ze waren onder de indruk.

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet? ja best. Vaak dat ik op water ben ver weg . Of over Wilhelmavemela en over vliegen. Maar vaak is het heel warrig en weet ik het niet meer haha

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers?--een leidster bij scouting. Heeft me geholpen om hulp te krijgen tegen mijn onzekerheid en angstgevoel. en accepteren van mijn hoog “IQ”.  Gaat al stukken beter nu :)

  16. heb je een plek waar je graag alleen bent?----ja, een bosje met dikke bomen en een hangmat er tussen hier bij de waterkant. Kan ik uren zitten met knieën opgetrokken over het water kijken en nadenken. Ik vind het  heerlijk om zomers daar te zitten en de wind om mn benen en door mn haar te voelen.

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie?----ja bos in de buurt, ons erf, waar we dan bbq’en bijvoorbeeld.

  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers?---ja heel goed . Ze zeggen elke dag hou van jou. Ook als ze boos zijn en straf geven.

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)?-----nee helaas. wel een neefje en nichtje die mij als “oudere broer “zien.

  20. heb je daar een goede band mee?--ja heel goed, ik vind ze super lief en schattig

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ?----ja vaak. Ook als ik blunderde. Met toppunt toen ik in gr 8 een mooie oude landkaart had vernield per ongeluk en  daarna ik voor straf op m'n blote knietjes afval zat te schrapen met mn handen, toen dacht ik van mezelf dit is precies waar ik thuis hoor.  toen was ik op mijn slechtst. Dat was in die tijd mijn algemene gevoel over mezelf.  Gaat nu veel beter hoor ! ( en is allemaal uitgepraat en goed gekomen )

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom?----ja op het forum wel. En bij de scouts toen ik een eventje mocht organiseren en leiding geven en alles heel goed ging. En toen ik afgevaardigde werd van mn klas . En ook als iemand mij om raad vraagt. Er zijn laatste tijd wat mensen die dan bij mij komen, best bijzonder.

  23. waar ben je echt bang voor ?---verdrinken, oorlog, en dat ik weer negatief over mezelf ga denken. Is mijn grootste angst.

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ?---haha nou anderen zullen het ook wel durven maar trekker rijden, in mijn eentje 12 km lopen in het bos, en in mn eentje de dieren begeleiden hier.

  25. heb je een mooi handschrift?---nouja ik hoor wel eens dat ik heel netjes schrijf ja. Meisje uit mn klas noemt het een meisjeshandschrift  (bedoeld ze goed hoor)

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt?---ja zeker, mijn mentor is een heel fijne vrouw, heb ik veel respect voor

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt?--ja gym,  maar dat kan ook aan mij liggen, ik wil niemand  zwart maken

  28. wat is je lievelings eten?-----rijsttafel

  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien?--- alles waar je van kan zien dat iemand het zelf leuk vind. Ik vind korte broeken en rokjes heel mooi. En shirtjes of zo zonder mouw. Heel stoer en leuk.

  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen?---geduldig, humor en avontuurlijk, ik kan wat van haar leren

  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden?----sociaal en respectvol

  32. waar wordt jeheel gelukkig van?---als mensen blij zijn dat ik ze help en als ik complimentjes krijg ( word ik wel verlegen maar is ook leuk)

  33. waar wordt je emotioneel van ?---lijden van anderen en als mensen verdrietig zijn en in de knoop zitten. En dierenleed. En baby gehuil :)

  34. waar heb je van in een deuk gelegen?----van cabaret kan ik heel erg lachen. Of katten die maf doen. En een leider die via een touw over een beek wou schuiven en het touw knapte en hij plonste zo de beek in XD

  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee )---ja van die landkaart in groep 8, en ik heb een keer toen ik boos was heel erg staan vloeken bij mn ouders, ik was toen niet best te pas ( zie 21) . Ik heb toen wel 100 keer spijt betuigd aan hun na de tijd en had een vet schuldgevoel. Maar is weer goed natuurlijk !   🙂 en ik heb spijt van mijn angst om dingen fout te doen. ik kan er moeilijk tegen als ik het gevoel heb dat ik iets doms heb gedaan en anderen daar ook last van hebben.

  36. ben je beleefd naar anderen ?---ja dat denk ik wel.  spreek iedereen altijd bij de naam aan ( zie topic beleefdheidsnorm)

  37. vraag je of pak je ?-- ik vraag

  38. is iemand iets leren wat voor jou?---ja zeker, vind ik heel leuk

  39. wil je graag van anderen leren?---ja  heel graag. Zelfs  van kinderen die jonger zijn kun je nog dingen leren.

  40. wat is je favoriete dier?--kat

  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ?--buiten, 100%. Ik vind stad super leuk maar 's avonds weer heerlijk thuis :)

  42. hoe ziet je ideale woning er uit later?----houten huis van stammetjes,  gezellig van binnen, open haard erin.  Niet super groot,  land erom heen, water in de buurt, buiten ook kamvuurplaats. Veel dieren en een 4x4 auto

  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar?--ik heb alles netjes opgeruimd toch wel

  44. ben je tevreden over je lichaam?--ja hoor. Ik ben een soort meisjongen zou je kunnen zeggen en heb op mijn hoofd veel haar en verder op mn lijf bijna niet ;)

  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ? zelfde idd.

  46. gebruik je make up ?---ik heb wel eens een lijntje op de ogen ( bloos)

  47. wat wil je later worden?---iets met water of natuur, iets waarmee ik help de natuur te beschermen

  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer?--ja hoor, een Mickey Mouse van toen ik klein was

  49. sta je graag vroeg op ?--ja zeker. Mijn pap en mam staan al om half 6 op en ik meestal en half uurtje daarna . Soms later

  50. heb je ringen om je vingers ?---2 ja ,  1 van koord, gekregen van mijn nichtje van 10 :) en 1 met mn naam erin

  51. heb je andere sieraden?--kettinkje om de hals met symbooltjes van mn tante

  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen?----naar de film, varen,  samen genieten, lekker eten en 's avonds allemaal vrienden van ons en vet feesten :)

  53. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ?----berghut !

  54. je favoriete muziek ?---metal en rock en ik vidn nog veel meer mooi maar dat vooral

  55. wat wil je nog verder kwijt?---Ja ik ben steeds sterker aan het worden, in mn hoofd ook dus 🙂 En ik wil @wilhelmavemela  nog eens extra in het zonnetje dat ze terug is en dat ze mij zo goed helpt en lief is. En de anderen ook hoor, ik wil niemand achter stellen !!  En, een super vragenlijst  Sanny ! deed me wel wat haha :)  dankjewel voor deze !

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Noem nooit namen en plaatsen !

 

  1. Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag) verdrietig op een dakje voor mijn huis. In een joggingsjurk met legging.

  2. Hoe lang zit je al op het forum? 4 maanden precies nu.

  3. Heb je er veel aan gehad? Ja en ik hoop dat ik er nog veel aan ga hebben.

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken? Goed en ik krijg hier goede tips en live aardige mensen te zien.

  5. Ben je gelukkig ( 0 tot 10) ? 4

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn? Ja dat ben en mag ik maar ik draag veel problemen en geheimen met me mee.

  7. Heb je een leuke klas op school ? Nee

  8. Heb je hobby's en zoja welke? Ja theater lezen zingen dansen verhalen en liedjes verzinnen.

  9. Welke daarvan vind je de leukste ? Theater.

  10. Wat is je kleedstijl? Hangt af van mijn humeur.

  11. ben je nu verliefd ? Ja op@Julian12 (Bloos smilie)

  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ? ja, vandaag nog ik dacht dus dat het donderdag was en dan moet ik naar de bso en toen heb ik 1 kwartier zitten wachten tot de leiding. Toen besefte ik chit het is woensdag. En ik had mijn vader dus buiten in de kou laten staan oeps;)

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? wwaardoor? Doordat ik 1 uur geleden uit het raam ben gesprongen.

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog wweet ja over…..@Julian12 

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers?@Julian12 Iedereen in het lijstje en nog een paar.

  16. heb je een plek waar je graag alleen bbent ja zojuist een nieuwe gevonden het dak.

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je ffamilie nee

  18. heb je een goede band met je ouders/ vverzorgers nou die is aan het verslechteren.

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)? 2 zussen

  20. heb je daar een goede band mmee ja en nee.

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ? ja nu

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? wwaarom nou ja als jullie zeggen dat ik een forum held ben.

  23. waar ben je echt bang voor ? voor de dood.

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ? ehh uit het raam springen voor mezelf opkomen.

  25. heb je een mooi hhandschrift als ik langzaam schrijf wel.

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kkunt ja D

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kkunt ja mijn huidige meester.

  28. wat is je lievelings eeten macaroni schotel.

  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zzien heel veel en dat verschilt per keer.

  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te ppassen  mij begrijpen.

  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vvinden in het echt. Maar hier gaat het sneller.

  32. waar wordt jeheel gelukkig vvan van jullie.

  33. waar wordt je emotioneel van ? van jullie.

  34. waar heb je van in een deuk ggelegen dat iemand superboos werd omdat ik en iand anders de slappe lach hadden en we daardoor niet meer aan het spelen waren. Ik was toen 5.

  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee ) ja van dat ik zo een lastig kind ben voor mijn ouders.

  36. ben je beleefd naar anderen ? ja vooral vreemden.

  37. vraag je of pak je ? ik vraag.

  38. is iemand iets leren wat voor jou? Ja.

  39. wil je graag van anderen leren? Ja.

  40. wat is je favoriete dier? Hond en kat.

  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ? Ik woon in de stad maar platteland vind ik fijner en leuker.

  42. hoe ziet je ideale woning er uit later? Heel mooi te veel om te beschrijven.

  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar? Nu alles door elkaar door mijn moeder maar normaal heel net.

  44. ben je tevreden over je lichaam? Mag iets dunner.

  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ? Aparte flesjes

  46. gebruik je make up ? Alleen voor speciale gelegenheden.

  47. wat wil je later worden? Actrice.

  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer? Ja

  49. sta je graag vroeg op ? Ja

  50. heb je ringen om je vingers ? Nee maar ik heb wel ringen.

  51. heb je andere sieraden? Ja

  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen? Varen naar de film eten in een restaurantjes feesten elkaars vrienden ontmoeten.

  53. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ? Berghut lekker spannend.

  54. je favoriete muziek ? Girl on fire adele en nog veel meer.

  55. wat wil je nog verder kwijt? Ik wil@Julian12 Bedanken voor dat heerlijke warme zonnetje. Ik wil jou bedanken voor de leuke vragenlijst en ik wil mijn vrienden bedanken dat ze mijn vrienden zijn.

 

Hartelijke dank ! Sanny xxxxx

Wilhelmavemela.

Noem nooit namen en plaatsen !

 

  1. Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag) gaat wel, ik heb ruzie met mijn  moeder en volgende week toetsweek.  Dus ik moet veel leren.  Ik heb een momjeans aan een en wit topje

  2. Hoe lang zit je al op het forum? Paar maanden?

  3. Heb je er veel aan gehad? Ja fijn om even mijn verhaal te doen

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken? Prima

  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ? Over het algemeen wel.  Zeker een 8.

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn? Ja

  7. Heb je een leuke klas op school ? Wel prima

  8. Heb je hobby's en zoja welke? Paardrijden en voetbal

  9. Welke daarvan vind je de leukste verschilt per dag , voetbal is leuk omdat het in een team is maar mijn paard zou ik niet kunnen missen

  10. Wat is je kleedstijl? Meestal een strak topje en jeans

  11. ben je nu verliefd ? No

  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ? Ja hoor,  laatst was er een project o school en moest je met een vr bril fietsen in de aula.  Mijn klas moest tijdens de pauze en dan zitten er 1500 leerlingen.  Ik zei tegen die man dat ik niet zou gaan en ik mocht pas naar huis ahja ik geweest was.  Ik heb mooi gewacht totdat de pauze voorbij was. 

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor? Ja ik heb ik zuid afrika geraft dat was echt gaaf.  En ik de bergen op een soort step gestept over heke smaakje paadjes naast afgronden en dat ging keihard. 

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet? Ja

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers? Ik denk mijn oma die stad altijd voor je klaar en ik ga idee maand met haar frietjebstoofvlees eten en dan hebben weer een meiden avond

  16. heb je een plek waar je graag alleen bent? Mijn kamer

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie? Overal is het leuk met vrienden

  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers? Ja

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)? 1 oudere broer

  20. heb je daar een goede band mee? We maken geen ruzie maar zijn wel echt heel verschillend

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ? Nee

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom? Niet speciaal belangrijk maar ik voel me wel vaak gewaardeerd

  23. waar ben je echt bang voor ? Inbrekers

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ? Voor mezelf op te komen

  25. heb je een mooi handschrift? Niet mooi maar ik niet lelijk

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt? Niet echt

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt? Ja,  ik vind mijn docent Frans echt niet leuk

  28. wat is je lievelings eten? Frietje stoofvlees

  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien? Pffff ik vaak wel op een bepaald uiterlijk.  Ik vind het wel mooi als jongens en beetje sportief zijn en donker haar

  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen? Zelfspot,  humor,  niet te klef, betrouwbaar en mij natuurlijk fantastisch vinden ;)

  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden? Grappig,  energiek,  betrouwbaar

  32. waar wordt jeheel gelukkig van? Gezelligheid met vrienden, een spannende voetbalwedstrijd, of als het lekker gaat op mijn paard. En nieuwe schoenen. 

  33. waar wordt je emotioneel van ? Denken aan de dood of oorlog

  34. waar heb je van in een deuk gelegen? Mijn bestie kwam vandaag naar mijn school.  Ze vroeg aan mij docent of ze het laatste vak mocht meedoen in mijn klas.  Dat mocht alleen de laatste 10 minuten maar ze stond te kloten op de gang.  Ik moest zo hard lachen. 

  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee ) ja ik heb een jongen die ik leuk vind echt lullig behandeld.  Ik heb week sorry gezegd maar hij wil niet meer met mij praten. Wat ik deed was niet zo erg, maar toen hij aangaf dat hij ermee zat de ik echt alsof hij zat te zeiken.

  36. ben je beleefd naar anderen ? Niet brutaal maar ook niet perse beleefd

  37. vraag je of pak je ? Vragen

  38. is iemand iets leren wat voor jou? Ja opzich wel

  39. wil je graag van anderen leren? Ja

  40. wat is je favoriete dier? Hond en paard

  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ? Stad

  42. hoe ziet je ideale woning er uit later? Gewoon gezellig, met tuin met zwembad

  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar? Rommel

  44. ben je tevreden over je lichaam? Ja

  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ? Allemaal apart

  46. gebruik je make up ? Ja mascara,  blush

  47. wat wil je later worden? Marketing voor een groot mode of make up bedrijf

  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer? Nee

  49. sta je graag vroeg op ? Ja 6.30 en ik niet om 8.30 weg

  50. heb je ringen om je vingers ? Nee

  51. heb je andere sieraden? 4 oorbellen en ketting

  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen? Iets sportiefs of iets met competitie erin. Geen film kijken ofzo. 

   Airhockey spelen en een ijsje halen? 

  1. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ? All in

  2. je favoriete muziek ? Pop

  3. wat wil je nog verder kwijt? Leuke lijst

 

Hartelijke dank ! Sanny xxxxx

 

Noem nooit namen en plaatsen !

 

  1. Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag) neutraal.  Met een witte shirt en spijkerbroek 

  2. Hoe lang zit je al op het forum? Paar weken

  3. Heb je er veel aan gehad? Ja

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken? Happy

  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ? 9

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn? Ja op De Forum

  7. Heb je een leuke klas op school ? Nop

  8. Heb je hobby's en zoja welke? Alles !!

  9. Welke daarvan vind je de leukste ? Kan niet kiezen 

  10. Wat is je kleedstijl? Basis

  11. ben je nu verliefd ? Ja

  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ? Nee

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor? Nee

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet? 

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers? Mijn knuffel, zussen/broers en mijn dagboek

  16. heb je een plek waar je graag alleen bent? Ja

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie? Nee

  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers? Mwah

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)? Ja

  20. heb je daar een goede band mee? Heel goed behalve mijn kleine zusje 

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ? Nee

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom? Nee

  23. waar ben je echt bang voor ? Verliezen van mensen (dood)

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ? Sommige sporten 

  25. heb je een mooi handschrift? Ja

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt? Denk ik wel ??

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt? Nee denk ik

  28. wat is je lievelings eten? Weet nier

  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien? Gewoon 

  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen? Aardig

  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden?  Weet niet 

  32. waar wordt je heel gelukkig van? Vrienden

  33. waar wordt je emotioneel van ? Dood

  34. waar heb je van in een deuk gelegen? Weet niet

  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee ) ja

  36. ben je beleefd naar anderen ? Ja

  37. vraag je of pak je ? Vraag

  38. is iemand iets leren wat voor jou? Weet niet

  39. wil je graag van anderen leren? Ja

  40. wat is je favoriete dier? Kan niet kiezen 

  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ? Beide

  42. hoe ziet je ideale woning er uit later? Weet niet 

  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar? Opgeruimd 

  44. ben je tevreden over je lichaam? Nee

  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ? Overal apart

  46. gebruik je make up ? Alleen lip3

  47. wat wil je later worden? Astronaut 

  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer? Bed

  49. sta je graag vroeg op ? Ja

  50. heb je ringen om je vingers ? Nee

  51. heb je andere sieraden? Armbandjes

  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen? Weet niet

  53. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ? Kan niet kiezen 

  54. je favoriete muziek ? Pop soms rock of klassiek

  55. wat wil je nog verder kwijt? Leuke vragenlijst!!! :)

 

Hartelijke dank ! Sanny xxxxx

 

Reputatie 4
Badge +4

Noem nooit namen en plaatsen !

Heyy, ik ga hem invullen:

  1. Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag) gevoel: nu op letterlijk dit moment voel ik me wel oké ik luister muziek waar ik goeie vibe van krijg, maar in het algemeen gaat het niet heel goed. Uiterlijk: mijn pyjama lol.

  2. Hoe lang zit je al op het forum? Ik weet het niet precies maar ik denk ongeveer 1 jaar.

  3. Heb je er veel aan gehad? Ja opzich wel, ik heb veel tips gekregen en ik kan hier mijn gevoel kwijt.

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken? Fijn, iedereen is heel vriendelijk en je word niet gejudged, ook voel je je gehoord en begrepen. (Vind ik obviously)

  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ? 3/10

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn? Ja zeker dat moet, maar het is soms lastig en eng, soms weet ik niet eens zeker wie ik ben.

  7. Heb je een leuke klas op school ? Meh, ik heb wel mijn vriendengroep in mijn klas en er zijn nog andere aardige mensen, maar ook echt vervelende.

  8. Heb je hobby's en zoja welke?  Ik vind het heel leuk om bezig te zijn met mode, make-up en haar dingen. Ook hou ik van gewoon een wandeling maken met chillen muziek. En koken of bakken ofz

  9. Welke daarvan vind je de leukste ? Pfffff dat weet ik niet het verschilt waar ik het meest zin in heb.

  10. Wat is je kleedstijl? Heel veel verschillende dingen, maar laten we zeggen alles behalve basic. Ik 

  11. ben je nu verliefd ? OOF- deze vraag vind ik heel lastig, want nee ik ben niet verliefd, maar ik heb wel klein beetje gevoel voor iemand.

  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ? Ja echt voor van alles, doorlekken, iets raars dat ik ooit heb gedaan of gezegd enz…

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor? Ja vast wel maar dat kan ik me zo snel niet herinneren.

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet? ‘Lucid dreams’ ik heb ze niet helaas, maar mijn beste vriendin wel ze vertelt ze altijd aan mij en das super leuk en grappig.

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers? Mijn beste Vriendin 

  16. heb je een plek waar je graag alleen bent? Mijn kamer en buiten. 

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie? Meh niet bepaald.

  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers? Ja, tuurlijk hebben we wel eens ruzie (is wel meer geworden) ofz maar dat heeft iedereen wel eens, voor de rest is alles prima.

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)? 1 oudere zus en 1 oudere broer

  20. heb je daar een goede band mee? Ja maar met mijn zus minder want die is uit huis, is getrouwd en heeft een baby. Met mijn broer beter omdat ik die vaker zie.

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ? Te vaak.

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom? Ja, als iemand waar ik een goede band mee heb zegt dat ik belangrijk voor ze ben.

  23. waar ben je echt bang voor ? Naaktslakken lol dit is geen grap maar verder voor diepe banden aangaan en het loslaten van mensen.

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ? Misschien aan een vreemde wat vragen, wat raar is want je zou juist van mij verwachte dat ik dat niet doe.

  25. heb je een mooi handschrift? Nee, het is verschrikkelijk sommige mensen kunnen hen niet eens lezen!

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt? Mijn mentor, ik kan alles met haar bespreken van mijn mentaal health tot mijn afspraak bij de kapper, het voelt echt alsof ze me begrijpt en ze is zo lief.

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt? Niet persee maar er zijn er wel een paar die ik niet mag!

  28. wat is je lievelings eten? Poke bowl maar friet gaat er obviously ook in lol.

  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien? Oeh, das een lastige vraag ik weet het eigenlijk niet zo goed maar ik denk toch wel als hij groot is en no offense naar iemand maar als hij geen stokje is, handen zijn natuurlijk ook niet mis en als hij lekker fluffy haar heeft.

  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen? Geen idee ik ga met heel veel verschillende mensen om.

  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden? Lief, zorgzaam, grappig, doesn’t care what others think en sorry als dit selfish klinkt ,aar ik vind het low-key leuk als iemand me knap/aantrekkelijk vind.

  32. waar wordt jeheel gelukkig van? Muziek, verrassingen, dingen met vrienden doen, en familie, vakantie (vroeger meer als nu)

  33. waar wordt je emotioneel van ? Praten over mijn verleden, mensen die zijn dood gegaan, problemen van mijn beste vriendin.

  34. waar heb je van in een deuk gelegen? Mijn beste vriendin, eigenlijk om alles wat ze doet! HAHAHA

  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee ) Ja, maar het is iets dat ik nog kan veranderen, ik kan het niet opnieuw doen maar wel er nog iets aan doen.

  36. ben je beleefd naar anderen ? Ligt eraan in wat voor bui ik ben en hoe de andere persoon naar me kijkt.

  37. vraag je of pak je ? Ligt eraan wat

  38. is iemand iets leren wat voor jou? Mmmmhhh als het om school dingen gaat nee-, maar als het gaat om make-up, skincare of zo’n andere dingen dan wel.

  39. wil je graag van anderen leren? Ik ben best eigenwijs en doe dingen graag zelf dus mmhhh niet echt.

  40. wat is je favoriete dier? Ik weet het eigenlijk niet zo goed, maar vroeger was ik obsessed met stokstaartjes, nu zou ik of dat of een egel, kleine eendjes en wat meer basic dingen hond/kat zeggen.

  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ? Stadsmens, ik woon nu in een dorp, maar ik wil heel graag in een grote stad wonen echt heel graag.

  42. hoe ziet je ideale woning er uit later? Of juist heel groot en luxe of juist klein en schattig.

  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar? Het is een grote puinhoop.

  44. ben je tevreden over je lichaam? Soms, ik vind mezelf snel te breed en te dik.

  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ? NEE, ik gebruik voor elke iets anders,

  46. gebruik je make up ? Ja, maar ik doe het niet elke dag op, dat zoek ik gwn niet en ik ben vaak te laat dus ik heb geen tijd.

  47. wat wil je later worden? Geen idee ik denk een van de lastigste vragen op de wereld.

  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer? Ja en die is echt pas een jaar oud van een kermis, al mijn knuffels van vroeger liggen op zolder in een doos.

  49. ​​​​sta je graag vroeg op ? Ja, dan heb je meer aan de dag en nee want ik ben te moe en ik kan het gwn niet.

  50. heb je ringen om je vingers ? Ja elke dag doe ik ze om.

  51. heb je andere sieraden? Ja van alles, oorbellen/ armbanden/kettingen/ringen, ik zou ook wel een heup ketting willen.

  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen? Ik zou een hele dag volplannen bij het strand met eten en dingen en dan zonsondergang kijken, zo cute :))

  53. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ? Mijn ouders zijn nu waarschijnlijk disappointed in me maar all-in.

  54. je favoriete muziek ? Mijn hele afspeellijst, het veranderd ook nog eens heel vaak dus ik heb geen antwoord.

  55. wat wil je nog verder kwijt? Leuke vragenlijst, keer wat anders! 

xx MOI

 

Hartelijke dank ! Sanny xxxxx

 

Reputatie 5
Badge +1

Noem nooit namen en plaatsen !

 

  1. Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag) geschaamd omdat ik vandaag een van de akwardste lessen ooit heb gehad

  2. Hoe lang zit je al op het forum?half jaartje

  3. Heb je er veel aan gehad? Ja best veel ik heb er veel kunnen plaatsen en ik vind de topics ook superleuk 

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken? Heel fijn!!! Bedankt voor het maken hiervan

  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ? 3

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn? Nee

  7. Heb je een leuke klas op school ? Valt allemaal wel mee 😂

  8. Heb je hobby's en zoja welke? Schrijven, Spaans oefenen en lezen

  9. Welke daarvan vind je de leukste ? Schrijven

  10. Wat is je kleedstijl? Casual

  11. ben je nu verliefd ? Oké, Oké misschien een beetje op Jeremy Frieser

  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ? Ik schaam me om ontzettend veel dingen elke week wel ergens om

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor? Toen ik Alas uit mijn hoofd kende

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet? Ja ik hou ook ontzettend van dromen 

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers? Goede vraag!!!! Een leraar die me dit jaar heeft geholpen mijn zelfvertrouwen te vinden en mijn opa en oma en mijn lieve zusje 

  16. heb je een plek waar je graag alleen bent? Mijn kamer 

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie? Ook een heel creatieve vraag. Ik ben graag buiten of het bos

  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers? Ja meestal wel

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)? Een zusje

  20. heb je daar een goede band mee? Ja

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ? Vaak genoeg. Alsof ik porselein ben

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom? Omdat ik heel veel snaps kreeg binnengestuurd

  23. waar ben je echt bang voor ? Honden 

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ? Niet mezelf te zijn

  25. heb je een mooi handschrift? Ligt eraan of ik haast heb als ik geen haast  heb 

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt? Ja mijn docenten Techniek, Nederlands en Gym

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt? Ja mijn docente Zorg & Welzijn

  28. wat is je lievelings eten? Pizza

  29. wat vind je sexy/hot bij

  30. anderen om te zien? Een Mooie stem en heldere ogen

  31. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen? Aardig kunnen zijn

  32. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden? Als een aardig meisje

  33. waar wordt jeheel gelukkig van? Vriendinnen, leuke muziek 

  34. waar wordt je emotioneel van? Schaamte en stress

  35. waar heb je van het lachen in een deuk gelegen? Toen een het drinken mijn neus uit kwam

  36. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee ) De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

  37. ben je beleefd naar anderen ? 9 op de 10 keer wel

  38. vraag je of pak je ? Soms vergeet om het te vragen maar vragen

  39. is iemand iets leren wat voor jou? 

  40. wil je graag van anderen leren? Hoe je zelfverzekerd kan worden 

  41. wat is je favoriete dier? Hamster 

  42. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ? Buitenmens

  43. hoe ziet je ideale woning er uit later? Dat zie ik nog wel

  44. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar? Losjes door elkaar

  45. ben je tevreden over je lichaam? Een beetje

  46. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ? Aparte flesjes

  47. gebruik je make up ? Ja 

  48. wat wil je later worden? Schrijfster

  49. heb je een knuffel in je bed of op je kamer? Stiekem wel

  50. sta je graag vroeg op ? In het weekend ongeveer 12:00 niet bepaald vroeg

  51. heb je ringen om je vingers ? Eerst wel

  52. heb je andere sieraden? Armbanden

  53. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen? Iets eten en ik denk misschien wat shoppen 

  54. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ?

  55. je favoriete muziek ? Meisje vsn honing

  56. wat wil je nog verder kwijt? Dat dit een superleuke vragenlijst is hartelijk bedankt!!!!! 

 

Hartelijke dank ! Sanny xxxxx

 

Reputatie 3
Badge +2
  1. Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag) mijn gevoel die ik nu heb is sad.

  2. Hoe lang zit je al op het forum? geen idee

  3. Heb je er veel aan gehad? wel een beetje

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken? /

  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ? 00000000000000000000,0001%

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn? nee iegelijk helemaal niet.

  7. Heb je een leuke klas op school ? nee

  8. Heb je hobby's en zoja welke? tekenen, schilderen, anime kijken en manhwa lezen

  9. Welke daarvan vind je de leukste ? manhwa lezen

  10. Wat is je kleedstijl? /

  11. ben je nu verliefd ? geen idee ik heb het gevoel van niet.

  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ? /

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor? /

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet? ja en nee

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers? mijn best vriend

  16. heb je een plek waar je graag alleen bent? gewoon buiten

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie? heb ik niet echt

  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers? nee ook niet echt ik hou ze op een afstand

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)? stiefzus

  20. heb je daar een goede band mee? nee 

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ? ik voel mij heel vaak waardeloos

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom? nee

  23. waar ben je echt bang voor ? mensen teleur stelen en een onvoldoende hallen op school 

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ? /

  25. heb je een mooi handschrift? dat gaat wel het is leesbaar

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt? niet echt 

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt? heb ik ook niet

  28. wat is je lievelings eten? pizza en sushi

  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien? /

  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen? maak mijn  niks uit.

  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden? dat zou ik echt niet weten

  32. waar wordt jeheel gelukkig van? geen idee

  33. waar wordt je emotioneel van ? door heel veel dingen

  34. waar heb je van in een deuk gelegen? /

  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee ) ja

  36. ben je beleefd naar anderen ? als ze beleeft zijn naar mij dan ja anders niet.

  37. vraag je of pak je ? ik vraag altijd

  38. is iemand iets leren wat voor jou? 

  39. wil je graag van anderen leren? ja heel graag wiskunde

  40. wat is je favoriete dier? slang

  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ?  ik denk buiten mens

  42. hoe ziet je ideale woning er uit later? /

  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar? beide

  44. ben je tevreden over je lichaam? nope

  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ? aparte flesjes

  46. gebruik je make up ? ja

  47. wat wil je later worden? geen idee

  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer? ja

  49. sta je graag vroeg op ? nee als het aan mij ligt dan niet

  50. heb je ringen om je vingers ? af en toe

  51. heb je andere sieraden? ja

  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen? uit eten ofzo

  53. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ? berghut

  54. je favoriete muziek ? pop + hyperpop + sad music

  55. wat wil je nog verder kwijt? dat mijn leven kut is! ( o wat is dat toch leuk zeg)

Reputatie 7
Badge +5

Noem nooit namen en plaatsen !

 

  1. Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag) ik ben blij want ik kijk nu anime hehe, ik zit nog in m'n pyjama lekker comfortabel!♡

  2. Hoe lang zit je al op het forum? sinds maart?? 

  3. Heb je er veel aan gehad? jawel! Ik heb veel vrienden gemaakt@Julian12 @wilhelmavemela  @Emmalove ( die weg is :( snik snik... )   en@Eenmeisje004 .

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken?fijn, want ik ben bang voor m'n ouders...

  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ? soms ben ik 3/10.

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn? ik mag zijn wie ik wil!♡

  7. Heb je een leuke klas op school ? een kut klas heb ik.

  8. Heb je hobby's en zoja welke? Tekenen, rennen, Zwemmen en dat soort dingen.

  9. Welke daarvan vind je de leukste ? tekenen!♤

  10. Wat is je kleedstijl? alt, met die wijde broeken en riemen<3

  11. ben je nu verliefd ? hehe, ofc i am!

  12. heb je je wel eens ontzettend​​​​​​ geschaamd ? en waarvoor ? dat een klasgenoot doorgelekt was en het bloed op mijn stoel zat..  en iedereen dacht dat ik ongesteld was...

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor? nee..

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet? ja vaak nachtmerries.

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers? mijn gf<3♡

  16. heb je een plek waar je graag alleen bent? ja, in de natuur.

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie? bij m'n gf buiten in de natuur.

  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers?niet echt.. check mijn topics voor meer imfo.

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)? yupe!  3 zussen. Eentje van 8 eentje van 21 en eentje van 26.

  20. heb je daar een goede band mee? met de 2 oudste wel.

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ? bijna elke dag.

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom? nee.

  23. waar ben je echt bang voor ? ik heb faalangst en m'n ouders als ze  ook zijn.

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ? idk.

  25. heb je een mooi handschrift?nee.

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt?nee.

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt?nee.

  28. wat is je lievelings eten? lasagne!!

  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien? ik val op meisjes dus een sixpack bij meisjes 😫👌

  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen?gewoon jezelf zijn <3

  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden? idk.

  32. waar wordt jeheel gelukkig van? m'n gf als ze blij is.

  33. waar wordt je emotioneel van ?idk.

  34. waar heb je van in een deuk gelegen?idk.

  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee )ja.

  36. ben je beleefd naar anderen ?​​Natuurlijk

  37. vraag je of pak je ?allebei.

  38. is iemand iets leren wat voor jou?idk.

  39. wil je graag van anderen leren?idk.

  40. wat is je favoriete dier?vogel. Zebravinken<3

  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ? buite mens <3♤♡

  42. hoe ziet je ideale woning er uit later? in een blokhut in het bos :)

  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar?allebei door elkaar.

  44. ben je tevreden over je lichaam? beetje.

  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ?ja.

  46. gebruik je make up ?soms

  47. wat wil je later worden? militair.

  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer?bergen vol!

  49. sta je graag vroeg op ?natuurlijk!

  50. heb je ringen om je vingers ? nah, niet echt m'n ding

  51. heb je andere sieraden? ja.

  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen? haar al m'n liefde geven.

  53. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ? JAA, BERHUT!!♡

  54. je favoriete muziek ? lofi of hyperpop.

  55. wat wil je nog verder kwijt? dit is een geweldige vragenlijst!!  

 

Hartelijke dank ! Sanny xxxxx

 

Reputatie 3
Badge +1

 

Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag) heel moe, overal pijn maar mentaal is het wel ok

 

Hoe lang zit je al op het forum? 1 dag :)

 

Heb je er veel aan gehad? Nog niet

 

Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken? Vreemd

 

ben je gelukkig ( 0 tot 10) ? Een 4

 

ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn? Jawel, maar eigenlijk wil ik een steen zijn 

 

Heb je een leuke klas op school ? Nee afschuwelijk, allemaal kleuters. 

 

Heb je hobby's en zoja welke? Ik teken veel, en schilder

 

Welke daarvan vind je de leukste ? Schilderen

 

Wat is je kleedstijl? Kringloopwinkel

 

ben je nu verliefd ? Nee

 

heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ? Nope

 

Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor? Ook niet

 

droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet? Ik herinner alleen nachtmerries.

 

Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers? Iedereen die niet meer leeft. Van mijn oma tot mijn bezeten pop.

 

heb je een plek waar je graag alleen bent? Mijn kamer

 

heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie? Nee, ik ben daar te introvert voor

 

heb je een goede band met je ouders/ verzorgers? Ja en nee

 

heb je zus(sen)/ broer(s)? Een broertje 

 

heb je daar een goede band mee? Jawel

 

heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ? Ja, bijna elke week

 

heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom? Idk

 

waar ben je echt bang voor ? Leven

 

wat durf jij dat anderen vaak niet durven ? Ik ben niet bang voor spinnen, geesten, de dood of bloed.

 

heb je een mooi handschrift? Mensen kunnen het lezen maar het is niet mooi

 

heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt? Nee

 

heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt? Gym docent 

 

wat is je lievelings eten? Sushi 

 

wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien? Als ze in een clownspak naar school komen en liedjes spelen op de kazoo 

 

welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen? Humor

 

op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden? Ik hoop dat ze me niet opmerken 

 

waar wordt jeheel gelukkig van? Slapen

 

waar wordt je emotioneel van ? Wakker zijn

 

waar heb je van in een deuk gelegen? Vallende mensen 

 

heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee ) nee

 

ben je beleefd naar anderen ? Als ik iets van ze wil wel

 

vraag je of pak je ? Vraag

 

is iemand iets leren wat voor jou? Jawel 

 

wil je graag van anderen leren? Ligt eraan wat 

 

wat is je favoriete dier? Geen paarden 

 

ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ? Ik ben een onder de dekens met de lichten uit mens

 

hoe ziet je ideale woning er uit later? Huisachtig 

 

is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar? Tis een puinhoop 

 

ben je tevreden over je lichaam? Nee

 

was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ? Apart

 

gebruik je make up ? Nee

 

wat wil je later worden? Een steen

 

heb je een knuffel in je bed of op je kamer? Enge beer

 

sta je graag vroeg op ? Nee

 

heb je ringen om je vingers ? Soms

 

heb je andere sieraden? Kettingen 

 

je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen? Ik geef het geld aan haar, want omkopen werkt altijd

 

op vakantie naar een all-in of naar een berghut ? Thuis blijven 

 

je favoriete muziek ? Muziek 

 

wat wil je nog verder kwijt? 

Vandaag bijna gestikt in skittles 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Sanny ,

Vragenlijst Over Jou !

Noem nooit namen en plaatsen !

 

  1. Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag)  Ik ben al een paar uur wakker, maar ik lig/zit nog in m’n bed, ff lekker luieren, muziek luisteren en forum checken en ondertussen appen
  2. Hoe lang zit je al op het forum? Paar weken, maar heb nog niet veel gepost
  3. Heb je er veel aan gehad? Kweenie nog niet echt, want
  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken? Idk, denk wel goed
  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ? Jawel, vroeger 10, toen iets van 2 en nu 8 ofzo, misschien wordt het nog wel een 9, maar denk niet dat het ooit nog weer een 10 wordt
  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn? Ja, dat wel
  7. Heb je een leuke klas op school ? Ook wel, maar ik ben daar pas anderhalf jaar en ken niet echt iemand van vroeger, omdat ik ergens anders heb gewoond…..maar gaat wel goed
  8. Heb je hobby's en zoja welke? Knutselen, muziek, sporten, dansen
  9. Welke daarvan vind je de leukste ? uhm, ik luister bijna de hele dag muziek en ben het liefste (veel) buiten om te bewegen, zoals tennis, fietsen, zwemmen, hardlopen en nog meer en verder haal ik altijd dingen uit elkaar (dan maak ik ondertussen foto’s om te weten hoe alles ook weer in elkaar moet) en probeer dan ook dingen te repareren of gwn om te snappen hoe het werkt
  10. Wat is je kleedstijl? Soms beetje skater, maar vaak gwn strak t-shirtje en jeans, maar dan net wel een shirt met leuke opdruk ofzo, dus toch net ff anders als de rest, verder hoodies, soms een petje, ik heb vaak wel iets van blauw of paars of roze in m’n kleren. Naar school meestal alleen roze onder mijn andere kleren, zoals roze sokken ofzo, ik wil ook weer niet te veel aandacht trekken. Niet handig van mij om dan een roze onderbroek aan te doen als we gym hebben, maar ja… Na school heb ik vaak iets van een strakke jogging met t-shirt aan
  11. ben je nu verliefd ?Ja, heel erg, maar durf het niet tegen hem te zeggen haha, ben een beetje chicken, maar ik heb wel veel contact met ‘m
  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ? Ja, toen ik 6 was ofzo was ik in de pauze van school gewoon naar huis gelopen en had onderweg madeliefjes geplukt voor mama en daar zo’n ketting van gemaakt. Toen had mama me terug naar school gebracht en alles uitgelegd op school en toen ging mijn klas me uitlachen
  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor? Nou, toen m’n nieuwe broers trots op me waren
  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet?  Ik droom wel vaak, maar weet niet altijd meer waarover, alleen weet ik dat ik best vaak over jongens droom als ik het herinner. Afgelopen nacht (zondag) droomde ik dat ik door Amsterdam liep en dat ik verdwaalde. Onderweg fietste Paul de Leeuw me, in een blauw/wit gestreepte korte broek (zoiets als die van Obelix) voorbij en stopte samen met 2 meisjes bij een huis en het voelde alsof ik het wel zag, maar er ook niet echt bij was. Later liep ik ineens door een wei, waar allemaal paarden lagen (net zoals je wel koeien in de wei ziet liggen). Verder tot zover je kon kijken allemaal polderland en water, terwijl ik op zoek was naar het centraal station in Amsterdam, omdat ik daar met een jongen af had gesproken (nooit in het echt gedaan, maar op zich wel spannend, denk ik nu) en toen kuste één van mijn broers (weet niet zeker of dat echt was of nog in mijn droom, maar soms doet ie dat wel eens) me wakker en hij zei en dat is sws echt waar, dat ie naar me toe was gekomen omdat ik kennelijk best hard had geroepen in mijn slaap (weet ik zelf niks van). Ik weet wel dat ie met zijn hand door mijn haar ging en over mijn gezicht en borstkast een beetje en dat voelde fijn en toen ben ik kennelijk, nog half slaperig zo uit bed gestapt en was ie met mij naar de douche gelopen. Onder de warme stralen van de douche werd ik kennelijk pas echt wakker en zei ik tegen mijn broer dat ik blij was om hem te zien en omhelsde hem onder de douche. Kennelijk was ik blij weer een vertrouwd iemand te zien omdat ik uren lang helemaal alleen door Amsterdam (ik woon denk ik ruim 2 uur met de auto van Amsterdam) had gelopen, op zoek naar een jongen bij het station…..raar hè. Ik slaap wandel soms ook wel eens (niet zo vaak gelukkig, dat ik weet) en ik ben al een paar keer bij één van mijn broers in bed wakker geworden. Soms hadden ze dat gemerkt toen ik bij hun in bed kroop en me maar laten liggen, maar ook wel eens dat ze het ’s morgens pas zagen
  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers? Mijn oude buurjongen, want die heeft me veel geleerd over jongens als ik iets wilde weten. Hij is 3 jaar ouder. Jammer genoeg zie ik hem niet zo veel meer, omdat ie best ver weg woont, omdat ik verhuisd ben, maar binnenkort komt ie een weekeindje logeren
  16. heb je een plek waar je graag alleen bent? Ja, begraafplaats
  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie? Waar ik nu woon en bij mama ook natuurlijk, maar die woont in het buitenland
  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers? Ja zeker, gelukkig wel
  19. heb je zus(sen)/ broer(s)? Ja, 1 echte broer en dan nog 5 ‘broers’ en 1 ‘zus’, waar ik nu woon
  20. heb je daar een goede band mee? Ja, ze zijn allemaal heel lief voor me en ik ben de jongste en de cute-ste. Dat laatste zeggen zij dan hè en dat voelt heel fijn
  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ? Ja, als ik gepest werd om wie ik ben
  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom? Ja, vooral een goed gevoel gekregen als iemand me ergens mee helpt en me 100% het vertrouwen geeft dat ie in me gelooft en dat het me dan lukt
  23. waar ben je echt bang voor ? Om mensen te verliezen
  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ? Ik wil altijd wel nieuwe dingen proberen en heb daar dan soms ook een te grote mond over, dus dat ik er een beetje van schrik dat ik het gezegd heb, maar dan probeer ik het toch wel altijd te doen, ook al ben ik daar dan onzeker over. Achteraf voel ik me vaak wel trots dat ik het gedaan heb en soms ook wel blij als het voorbij is haha. Bijvoorbeeld op zo’n glazen vloer staan aan de buitenkant van een heel hoog gebouw of abseilen van een hoge berg of ergens hoog opklimmen (en er dan zelf niet meer af durven haha)
  25. heb je een mooi handschrift? Ik schrijf wel duidelijke letters, maar sommigen zeggen dan dat ik een meisjeshandschrift heb, dus soms als ik snel schrijf doe ik het expres slordiger, maar dan kan ik het soms zelf niet eens meer lezen, dus ik denk dat ik dan maar schrijf zoals ik het het liefste doe
  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt? Niet speciaal
  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt? Ook niet, ik kijk de kat nog een beetje uit de boom qua docenten, hoewel ze allemaal wel op hun manier goed voor me zijn
  28. wat is je lievelings eten? Ik vind Chinees wel heel lekker en verder shoarma en gewoon wat pépé en mémé maken. Ja, zo noem ik ze waar ik nu woon, want het zijn niet mijn echte papa en mama en ik zou het raar vinden om ze bij hun voornaam te noemen ofzoiets
  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien? Gewoon als een jongen me echt aan durft te kijken, dan krijg ik al een speciaal gevoel. Verder natuurlijk als jongens leuke kleren of geen kleren aan hebben, ze lief lachen, lekkere buikjes en kontjes bij jongens, idk verder
  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen? Eerlijk en betrouwbaar zijn, mij toelaten en dingen met me delen
  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden? Vrolijk, betrouwbaar, open, empatisch
  32. waar wordt jeheel gelukkig van? Als iemand aardig voor me is, als iemand mij een kans geeft voor wat dan ook, als iemand mij een knuffel geeft
  33. waar wordt je emotioneel van ? Als ik zie dat jongens het moeilijk hebben (op allerlei manieren) of verdrietig zijn. Dan wil ik iets voor ze doen, omdat ik het zelf ook altijd fijn vind als iemand mij die aandacht/hulp/troost geeft. Natuurlijk probeer ik meisjes ook te helpen, maar ik heb het gevoel dat ik daar niet zo goed in ben als met jongens
  34. waar heb je van in een deuk gelegen? Laatste tijd vaak door mijn ‘nieuwe broers’, ze zeggen dat ik gewoon hun broer ben en maken me met de stomste en onbenulligste dingen aan het lachen, zo erg dat ik laatst bijna in mijn broek pieste van het lachen. Ik kon nog net op tijd mijn piemel uit m’n broek halen en buiten (we waren toen ook buiten) plassen. Misschien niet echt netjes om het buiten te doen, maar anders had ik echt in mijn broek geplast, denk ik
  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee ) Idk, misschien eerder van dingen die ik niet of te weinig heb gezegd dan van dingen die ik wel gezegd en gedaan heb
  36. ben je beleefd naar anderen ? Ja, best wel. Ik blijf ook bijna altijd beleefd en rustig, ook als anderen dat op dat moment niet tegen mij zijn. Ik wil geen ruzie die uit de hand loopt, maar ik vergeet zulke dingen niet en houd er in de toekomst rekening mee hoe ik met die persoon later omga. Natuurlijk krijgen mensen van mij een tweede kans, maar ik maak wel grenzen voor mezelf
  37. vraag je of pak je ? toen ik hier pas woonde durfde ik nooit zo maar iets te pakken, ook al zeiden ze ‘doe alsof je thuis bent’. Nu pak ik wel, maar vraag dan of anderen in huis ook iets willen en dan ga ik die eerst geven en op het laatst voor mezelf
  38. is iemand iets leren wat voor jou? Ja, ik vind het altijd leuk als ik iemand kan en mag helpen
  39. wil je graag van anderen leren? Ja, want ik ben altijd heel blij als iemand mij iets uit wil leggen en daarna het vertrouwen in mij heeft dat ik het dan zelf mag doen, eerst onder begeleiding dat er niet echt iets heel erg fout kan gaan, maar gewoon als het me lukt ben ik best trots op mezelf. Zo leer ik steeds meer
  40. wat is je favoriete dier? Ik had vroeger een hondje, een labradoodle, maar die is dood
  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ? Ik vind de stad wel leuk, alhoewel na die droom over Amsterdam bij vraag 14 en dit is vraag 41….. precies omgedraaid …dat kan bijna geen toeval zijn, toch? Strange, er is meer aan de hand met die droom….wie weet komt er een vervolg droom. Ik ben wel weer graag thuis altijd en liefst ook veel buiten
  42. hoe ziet je ideale woning er uit later? Dat het een thuis is, zoals bij papa en mama en nu bij pépé en mémé, waar je jezelf kan zijn en je je veilig voelt en iedereen mee naar toe mag nemen. Verder als het om het gebouw gaat òf heel knus en klein òf hel modern, strak en met veel ruimte. Liefste allebei
  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar? Nou, ik weet altijd precies altijd waar alles ligt, zolang niemand gaat ‘opruimen’. Misschien goed bedoeld, maar een slecht idee…. Laten we zeggen dat het georganiseerd is op een manier dat ik weet waar alles ligt, anderen er niet hun nek over breken, dat je gewoon bij mij op bed kan zitten of op mijn bankje of stoelen en dat het mij niet onnodig veel tijd kost om alles heel precies allemaal echt op te bergen. Ik gebruik mijn tijd liever om leuke dingen met anderen te doen
  44. ben je tevreden over je lichaam? Jawel, ik ben best tevreden over hoe ik er nu uit zie. Sinds ik hier woon ben ik sportiever en wat gespierder geworden en durf ik weer meer mezelf te zijn (heb ik een tijdje minder gehad) en draag ik nog leukere kleding en heb ik cooler haar. Alles ook door mijn nieuwe familie, die mij heel erg steunen in alles
  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ?  nope, ik heb apart shampoo en conditioner en doucheschuim en daarna deo en soms een luchtje
  46. gebruik je make up ? Alleen wat crème voor míjn gezicht en soms bodylotion om me helemaal in te smeren en omdat ik soms aan mijn wenkbrauwen zit te pullikken (wat een raar woord en ook raar om dat te doen) gebruik ik wel eens wenkbrauwcrème
  47. wat wil je later worden? Idk, misschien arts of voor mezelf iets beginnen
  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer? Ja, tuurlijk, die is altijd bij mij sinds ik ‘m gekregen heb en het is een Mickey Mouse (wat een verrassing) en ik heb nog meer knuffels in mijn kamer
  49. sta je graag vroeg op ? Als het niet hoeft, liever niet, maar als ik om wat voor reden (school ofzo) vroeg op moet staan, dan maak ik er wel altijd het beste van en ik ben eigenlijk altijd wel heppie-de-peppie, maar toch meer een avondmens of nachtdier
  50. heb je ringen om je vingers ? Niet om mijn vingers
  51. heb je andere sieraden? Ja, ik heb sinds een half jaartje gaatjes (in mijn oren) en soms heb ik dan oorknopjes en soms ringetjes in en verder heb ik armbandjes, eentje van wit zilver (of is zilver altijd wit?) en die anderen van leer en soort van touw. Ik hou sws niet van geel goud…
  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen?

    Die 100 euro ga ik natuurlijk never nooit in één keer aan hem uitgeven, want anders denkt ie de volgende keer dat ik weer zoveel geld heb en kan het tegen vallen. Als ik 10 euro uitgeef kan ik 10 keer met hem uit, da’s veel leuker. Ik heb niet veel nodig qua geld om het leuk te hebben met hem. Ik pluk gewoon madeliefjes voor hem en mij (zie vraag 12) en maak voor ons allebei een kransje van madeliefjes voor op ons hoofd en dan lekker tegen elkaar aanzitten en genieten

  53. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ? een all-in berghut, sorry ik heb soms keuzestress, nee, is niet echt zo, maar zo heb ik wel allebei in één
  54. je favoriete muziek ? heel veel verschillende soorten/artiesten, van pop tot ‘klassiek’  of een combi, zoals ‘Nothing else matters van Metallica & San Francisco Orchestra’, maar ook vrolijke liedjes zoals ‘Bieber van Kroeg met Donnie en Mart’: “Ik ben nog lang niet moe, Gappie mij niet bellen, Ik ga door tot morgen vroeg” of gevoelige liedjes zoals ‘Kate Bush met This Woman’s Work’ : “Give me these moments back, Give them back to me, Give me that little kiss, Give me your hand” 

     

  55. wat wil je nog verder kwijt? Oh, vast heel veel, maar ik laat het hier nu maar even bij, dankjewel voor de mooie vragenlijst. Het meeste heb ik afgelopen weekend geschreven en het laatste restje vandaag

 

Hartelijke dank ! Sanny xxxxx

 

Jij bedankt!!

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +14

Noem nooit namen en plaatsen !

 

  1. Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag) onderuit gezakt op de stoel. 

  2. Hoe lang zit je al op het forum? sinds augustus dus ongeveer een halfjaar 

  3. Heb je er veel aan gehad? ja 

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken? fijn. 

  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ? 7 

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn? ja 

  7. Heb je een leuke klas op school ? ja 

  8. Heb je hobby's en zoja welke? ja, zie bio (ben te lui om dat over te typen) 

  9. Welke daarvan vind je de leukste ? lezen 

  10. Wat is je kleedstijl? hoodies en spijkerbroeken 

  11. ben je nu verliefd ? nee 

  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ? ja 

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor? ja 

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet? ja 

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers? m’n opa 

  16. heb je een plek waar je graag alleen bent? ja 

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie? ja 

  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers? ja 

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)? nee 

  20. heb je daar een goede band mee? nvt 

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ? ja 

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom? ja 

  23. waar ben je echt bang voor ? sociale dingen 

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ? ik durf muizen op te pakken 

  25. heb je een mooi handschrift? nee 

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt? ja 

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt? ja 

  28. wat is je lievelings eten? lasagne 

  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien? krullen 

  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen? behulpzaam 

  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden? aardig en behulpzaam 

  32. waar wordt jeheel gelukkig van? van eten en blije mensen 

  33. waar wordt je emotioneel van ? van overlijden 

  34. waar heb je van in een deuk gelegen? van alles en nog wat 

  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee ) ja 

  36. ben je beleefd naar anderen ? ja 

  37. vraag je of pak je ? vraag 

  38. is iemand iets leren wat voor jou? ja 

  39. wil je graag van anderen leren? ja 

  40. wat is je favoriete dier? kat 

  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ? buiten mens 

  42. hoe ziet je ideale woning er uit later? boerderij 

  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar? losjes door elkaar kuch kuch 

  44. ben je tevreden over je lichaam? ja 

  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ? overal aparte flesjes 

  46. gebruik je make up ? soms een beetje mascara maar dat is het wel 

  47. wat wil je later worden? iets met mensen of dieren doen 

  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer? ja 

  49. sta je graag vroeg op ? ja 

  50. heb je ringen om je vingers ? nee 

  51. heb je andere sieraden? ja 

  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen? 100 euro aan een goed doel geven 

  53. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ? berghut 

  54. je favoriete muziek ? metal/ hard rock 

  55. wat wil je nog verder kwijt? Leuke vragenlijst! :) 

 

Hartelijke dank ! Sanny xxxxx

xx Eenmeisje004 

Badge

Noem nooit namen en plaatsen !

 

  1. Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag) 😢 in mijn bed zoals elke avond.

  2. Hoe lang zit je al op het forum? Sinds vandaag omdat ik echt toe ben aan afleiding.

  3. Heb je er veel aan gehad? .

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken?  .

  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ? Een 6 

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn? dat weet ik eigenlijk niet.

  7. Heb je een leuke klas op school ? Nee

  8. Heb je hobby's en zoja welke?  .

  9. Welke daarvan vind je de leukste ?.

  10. Wat is je kleedstijl? Wat ik leuk vind / lekker vind zitten draag ik gewoon.

  11. ben je nu verliefd ? Nope 

  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ?

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor?  als ik net nieuwe schoenen heb.

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet? Ja heel vaak.

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers? Mijn oma

  16. heb je een plek waar je graag alleen bent? Mijn kamer 

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie? Thuis met mijn moeder.

  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers? Ja met mijn moeder 

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)? Nee

  20. heb je daar een goede band mee?

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ? Ja sinds een paar weken voel ik me nu zo.

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom? 

  23. waar ben je echt bang voor ? De toekomst.

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ? Socializing 

  25. heb je een mooi handschrift? Nee

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt? Nope

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt? Nee

  28. wat is je lievelings eten? Pasta , friet

  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien? Een mooie lach.

  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen?  dat weet ik nie
     

  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden? Een lief en zorgzaam persoon.

  32. waar wordt jeheel gelukkig van? Nieuwe schoenen

  33. waar wordt je emotioneel van ? Van alles de laatste tijd.

  34. waar heb je van in een deuk gelegen?   Met mijn moeder over de gekste dingen.

  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee )

  36. ben je beleefd naar anderen ? Ja 

  37. vraag je of pak je ? Vraag

  38. is iemand iets leren wat voor jou? Nee

  39. wil je graag van anderen leren? Ja

  40. wat is je favoriete dier? Kat

  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ? Beide

  42. hoe ziet je ideale woning er uit later? Een mooi appartement in een stad.

  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar? Ligt eraan hoe ik me voel maar meestal opgeruimd.

  44. ben je tevreden over je lichaam?  Nee niet echt .

  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ? Aparte flesjes

  46. gebruik je make up ? Ja elke dag maar in de zomer wel minder.

  47. wat wil je later worden? Schoonheidsspecialiste 

  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer? Ja

  49. sta je graag vroeg op ? Neeeee

  50. heb je ringen om je vingers ? Niet nu maar draag wel altijd ringen.

  51. heb je andere sieraden? Kettingen , armbanden , oorbellen en buik kettingen 

  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen? Samen ergens heen. (Ik kan ff niks bedenken).

  53. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ? All in vakantie 

  54. je favoriete muziek ?  Alles van Drake, Bryson tiller en realestK

  55. wat wil je nog verder kwijt? 

 

Hartelijke dank ! Sanny xxxxx

 

Noem nooit namen en plaatsen !

 

  1. Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag) 

  2. Hoe lang zit je al op het forum?

  3. Heb je er veel aan gehad?

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken?

  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ?

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn?

  7. Heb je een leuke klas op school ?

  8. Heb je hobby's en zoja welke?

  9. Welke daarvan vind je de leukste ?

  10. Wat is je kleedstijl?

  11. ben je nu verliefd ?

  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ?

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor?

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet?

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers?

  16. heb je een plek waar je graag alleen bent?

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie?

  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers?

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)?

  20. heb je daar een goede band mee?

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ?

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom?

  23. waar ben je echt bang voor ?

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ?

  25. heb je een mooi handschrift?

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt?

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt?

  28. wat is je lievelings eten?

  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien?

  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen?

  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden?

  32. waar wordt jeheel gelukkig van?

  33. waar wordt je emotioneel van ?

  34. waar heb je van in een deuk gelegen?

  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee )

  36. ben je beleefd naar anderen ?

  37. vraag je of pak je ?

  38. is iemand iets leren wat voor jou?

  39. wil je graag van anderen leren?

  40. wat is je favoriete dier?

  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ?

  42. hoe ziet je ideale woning er uit later?

  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar?

  44. ben je tevreden over je lichaam?

  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ?

  46. gebruik je make up ?

  47. wat wil je later worden?

  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer?

  49. sta je graag vroeg op ?

  50. heb je ringen om je vingers ?

  51. heb je andere sieraden?

  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen?

  53. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ?

  54. je favoriete muziek ?

  55. wat wil je nog verder kwijt?

ik ga hem niet eens invullen want het antwoord op die eerste vragen is nee ik voel me slecht en wil het allemaal niet meer hoor

Hartelijke dank ! Sanny xxxxx

 

Reputatie 1
Badge
  1. Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag) Ik ben op dit moment erg depressief

  2. Hoe lang zit je al op het forum? Sinds vandaag

  3. Heb je er veel aan gehad? Ja heel veel

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken? Echt fijn

  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ? 2,5 denk ik

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn? Nee

  7. Heb je een leuke klas op school ? Ja opzich wel

  8. Heb je hobby's en zoja welke? Ja fitness en hardlopen

  9. Welke daarvan vind je de leukste ? Fitness

  10. Wat is je kleedstijl? Ik houd van merkkleding die gwn lekker comfortabel zijn, dus niet per se heel net

  11. ben je nu verliefd ? Ik denk het niet, er zijn best veel die ik super knap vind maar niet echt verliefd denk ik

  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ? Valt wel mee

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor? Niet echt

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet?  Lzijn nogal vaak seks of carrière gerelateerde

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers? Ikzelf. Ik heb echt mezelf gemaakt vooral zonder hulp

  16. heb je een plek waar je graag alleen bent? Slaapkamer

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie? Nee

  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers? Alleen met mijn moeder

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)? Broer & zus

  20. heb je daar een goede band mee? Ja

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ? Ja heel vaak

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom? Niet echt

  23. waar ben je echt bang voor ? Honden 

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ? Idk

  25. heb je een mooi handschrift? Niet echt

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt? Ja veel wel eogenlijk

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt? Niet meer maar vroeger wel

  28. wat is je lievelings eten? Spaghetti

  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien? Spieren (bij jongens) grote kont bij meisjes 

  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen? Zorgzaam

  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden? Lief en knap

  32. waar wordt jeheel gelukkig van? Complimentjes

  33. waar wordt je emotioneel van ? Mijn leven

  34. waar heb je van in een deuk gelegen? Heel veel

  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee ) nee

  36. ben je beleefd naar anderen ? Ja heel erg

  37. vraag je of pak je ? Verschilt

  38. is iemand iets leren wat voor jou? Ja ik ben heel behulpzaam 

  39. wil je graag van anderen leren? Ja

  40. wat is je favoriete dier? Geen een eigenlijk

  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ? Allebei, ik houd van alleen zijn maar ik kan ook heel sociaal zijn

  42. hoe ziet je ideale woning er uit later? Een grote woning omdat ik succesvol ben

  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar? Er tussenin

  44. ben je tevreden over je lichaam? Nee echt niet 

  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ? 1 voor haar andere voor lichaam

  46. gebruik je make up ? Nee

  47. wat wil je later worden? Politicus

  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer? Nee

  49. sta je graag vroeg op ? Nee ik houd van de nacht

  50. heb je ringen om je vingers ? Nee

  51. heb je andere sieraden? Nee

  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen? Film kijken en daarna nog dineren ofz

  53. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ? All in

  54. je favoriete muziek ? Niet per se een favoriet 

  55. wat wil je nog verder kwijt

Reputatie 3
Badge +1
  1. Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag) ik voel me nu beetje slecht...

  2. Hoe lang zit je al op het forum? weekje

  3. Heb je er veel aan gehad?beetje  

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken?heel fijn

  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ?een 3

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn? nee niet echt

  7. Heb je een leuke klas op school ?totaal niet

  8. Heb je hobby's en zoja welke?hockey en viool

  9. Welke daarvan vind je de leukste ? hockey

  10. Wat is je kleedstijl? wat nu in de mode is

  11. ben je nu verliefd ?nee

  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ?voor mijn jeugt

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor?nee nooit

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet?soms

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers?niemand

  16. heb je een plek waar je graag alleen bent?mijn kamer

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie?huiskamer

  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers? ja

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)? ja

  20. heb je daar een goede band mee?ja

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ?ja

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom? nee

  23. waar ben je echt bang voor ?alleen zijn dat iedereen je haat

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ? weet ik niet

  25. heb je een mooi handschrift?beetje

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt?beetje

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt?nee

  28. wat is je lievelings eten?buenos

  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien?de '’schoonheid'’

  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen?grappig/gezellig

  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden?leuk en gezellig

  32. waar wordt jeheel gelukkig van?een hoog cijfer halen

  33. waar wordt je emotioneel van ?ruzie

  34. waar heb je van in een deuk gelegen?weet ik niet meer

  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee )ja

  36. ben je beleefd naar anderen ?jaa super erg

  37. vraag je of pak je ?vragen 

  38. is iemand iets leren wat voor jou? ???

  39. wil je graag van anderen leren? weet ik niet

  40. wat is je favoriete dier? rat

  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ?stadsmens

  42. hoe ziet je ideale woning er uit later?groot en ruim

  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar?strak opgeruimd

  44. ben je tevreden over je lichaam?beetje

  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ?gwn met een fles

  46. gebruik je make up ? ja

  47. wat wil je later worden?dokter

  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer?nee

  49. sta je graag vroeg op ?nee

  50. heb je ringen om je vingers ?ja

  51. heb je andere sieraden?ja

  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen?uit eten

  53. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ?all-in

  54. je favoriete muziek ? ed sheeran

  55. wat wil je nog verder kwijt? nee

 

Reputatie 4
Badge +2

Noem nooit namen en plaatsen !

 

  1. Hoe zit je er nu bij ? Beetje sad maar kan gebeuren ( gevoel/uiterlijk mag)

  2. Hoe lang zit je al op het forum? 9 maanden ofs

  3. Heb je er veel aan gehad?  Zekers

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken? Soms wat lastig maar echt heel tof

  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ? 6,3

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn? Ik doe daar mijn best voor en ik denk het wel

  7. Heb je een leuke klas op school ?jawel

  8. Heb je hobby's en zoja welke? Muziek maken

  9. Welke daarvan vind je de leukste ? Ukelele spelen, overigens mijn nieuwste

  10. Wat is je kleedstijl? Spijkerbroek en plain hoodie of shirt

  11. ben je nu verliefd ? Ja

  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ? Vast mr ik weet niet meer waarvoor

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor? Nee

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet? Ik heb het idee dat ik nooit droom

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers? Vriend

  16. heb je een plek waar je graag alleen bent? Bank en kamer

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie? Ney

  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers? Best wel

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)? Broer en zusje

  20. heb je daar een goede band mee? Jawel

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ? Tuurlijk

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom? Nou heel kort dan miss

  23. waar ben je echt bang voor ? Schaamte pakken 

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ? Kwetsbaar opstellen 

  25. heb je een mooi handschrift? Nee, wel leesbaar tho

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt? Nee

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt? Nee eig niet

  28. wat is je lievelings eten? Idk

  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien? Haar is belangrijk

  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen? Eerlijk zijn

  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden? Eerlijk en mezelf

  32. waar wordt jeheel gelukkig van? Muziek

  33. waar wordt je emotioneel van ? Muziek en TikTok😔

  34. waar heb je van in een deuk gelegen? Dat heb ik eig alleen met 1 ander persoon erbij

  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee ) ik was verliefd op een meisje die absoluut niet bij mij zou passen en ik heb haar toch uit gevraagd 

  36. ben je beleefd naar anderen ? Ik doe mijn best

  37. vraag je of pak je ? Ik pak te vaak

  38. is iemand iets leren wat voor jou? Nee ik kan dat lastig

  39. wil je graag van anderen leren? Ja maar ze moeten geen betweter zijn

  40. wat is je favoriete dier? Zebra

  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ? Buiten 

  42. hoe ziet je ideale woning er uit later? Ruimte

  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar?losjes

  44. ben je tevreden over je lichaam? Ja

  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ? Ik doe maar wat

  46. gebruik je make up ? Nee

  47. wat wil je later worden? Dokter

  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer? Wel op mijn kamer

  49. sta je graag vroeg op ? Ja

  50. heb je ringen om je vingers ? Nee

  51. heb je andere sieraden?nee

  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen? Midgetgolf 

  53. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ? Berghut

  54. je favoriete muziek ? Harry styles

  55. wat wil je nog verder kwijt?  Ik ga morgen weer werken met een meisje waar ik verliefd op ben 🥰 

 

Hartelijke dank ! Sanny xxxxx

 

Badge

Noem nooit namen en plaatsen !

 

  1. Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag)

  2. Hoe lang zit je al op het forum?

  3. Heb je er veel aan gehad?

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken?

  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ?

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn?

  7. Heb je een leuke klas op school ?

  8. Heb je hobby's en zoja welke?

  9. Welke daarvan vind je de leukste ?

  10. Wat is je kleedstijl?

  11. ben je nu verliefd ?

  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ?

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor?

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet?

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers?

  16. heb je een plek waar je graag alleen bent?

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie?

  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers?

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)?

  20. heb je daar een goede band mee?

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ?

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom?

  23. waar ben je echt bang voor ?

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ?

  25. heb je een mooi handschrift?

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt?

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt?

  28. wat is je lievelings eten?

  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien?

  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen?

  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden?

  32. waar wordt jeheel gelukkig van?

  33. waar wordt je emotioneel van ?

  34. waar heb je van in een deuk gelegen?

  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee )

  36. ben je beleefd naar anderen ?

  37. vraag je of pak je ?

  38. is iemand iets leren wat voor jou?

  39. wil je graag van anderen leren?

  40. wat is je favoriete dier?

  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ?

  42. hoe ziet je ideale woning er uit later?

  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar?

  44. ben je tevreden over je lichaam?

  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ?

  46. gebruik je make up ?

  47. wat wil je later worden?

  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer?

  49. sta je graag vroeg op ?

  50. heb je ringen om je vingers ?

  51. heb je andere sieraden?

  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen?

  53. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ?

  54. je favoriete muziek ?

  55. wat wil je nog verder kwijt?

 

Hartelijke dank ! Sanny xxxxx

1. Ik lig in bed en kwa gevoel absoluut niet happy. Kwa uiterlijk krullend haar, bruine ogen, beetje gespierd. En ik heb geen idee wat ik er nog meer bij moet voegen maar ik vind mezelf erg knap 🤞🏾 Oh ja, getinte huid.

2. Niet zo lang

3. Op zich wel

4. Erg fijn

5. 9 maar dat wil niet zeggen dat ik altijd blij ben

6. Niemand mag in deze wereld werkelijk zichzelf zijn, maar ik ben mezelf zover ik mezelf wil uiten. Dus ja.

7. Absoluut niet, alles behalve, 100% nee, gewoon het is desastreus en destructief voor alle positieve gevoelens ik voor school heb. Niet om te overdrijven maar het is denk ik de meest ongegeneerde klas die ik ooit heb mogen aanschouwen…

8. Ik heb te veel hobby's. Educatieve bezigheden, muzikale bezigheden, creatieve bezigheden en sportieve bezigheden

9. Ik kan niet kiezen, maar zingen is er 1 van

10. Verschillend, erg net en charmant op zijn tijd, soms meer stoer en wat aan de duistere kant met veel zwart en soms weer een andere combinatie

11. Op mezelf, Ik ben namelijk het leukste persoon dat ik ken 🤙🏾

12. Vroeger nu niet meer, het maakt me niks uit wat anderen van me vinden.

13. Elke dag nu haha, gewoon doordat ik enorm zelfverzekerd ben, doe waar ik zin in heb. Zonder vrienden nog net zo veel plezier zou hebben en de wereld alleen aan kan. En mijn muziek helpt daar zeker bij haha.

14. Eerst niet meer, maar ik heb het mezelf opnieuw geleerd, dus nu wel weer.

15. Ik ben het belangrijkste voor mezelf, niemand komt daar in de buurt van. En dat zou ook niet kunnen. Mijn ouders zijn belangrijk voor me maar vaak had ik ze liever niet gehad

16. Overal ben ik graag alleen. Maakt niet uit waar ik vermaak me wel.

17. Het liefst alleen, maar als ik met iemand ben maakt het mij niet uit waar ik ben en gaat het om die persoon/personen en mij niet om de plaats.

18. Zij zullen vast ja zeggen, maar ik vind absoluut niet. Misschien wel een goede maar geen gezonde.

19. Ja.

20. Goed genoeg.

21. Erg vaak, maar het is meer dat iemand me dat gevoel geeft, want ik zie totaal niet zo naar mezelf.

22. Ja ook elke dag wel, omdat ik mezelf goed behandel, veel tijd aan mezelf spendeer, veel om mezelf geef en er voor mezelf ben en niemand meer van mij houd dan dat ik van mezelf hou.

23. Liefde (alles van dat wat niet van mij naar mij is)

24. Mezelf zijn en doen wat ik wil nvm wat anderen vinden

25. Niet zozeer, leesbaar wel

26. Velen maar mijn biologie docent en gym ook erg

27. Oude docenten die racistisch waren

28. Heb ik niet, te veel

29. Karakter eigenschappen die ik ook heb

30. Zichzelf (durven te) zijn nvm wat anderen vinden

31. Maakt mij niks uit

32. Mezeld

33. Vele dingen

34. Mezelf

35. Nee het gaat zoals het gaat

36. Als ze dat verdienen wel

37. Ligt aan de situatie en het iets meestal vragen

38. Hoe bedoel je?

39. Ik leer van mezelf

40. Heb ik niet, dierenvriend

41. Beide vooral buien en alleen

42. Een woning die mij gelukkig maakt

43. Rommelig

44. Absoluut enorm dankbaar

45. Ik verzorg mezelf erg goed, alles waar het voor hoort

46. Nee

47. Ik weet allang wat maar dat hou ik voor me

48. Ja

49. Nee

50. Vaak wel

51. Ja

52. Chique restaurant, strandwandeling, sterren kijken, nacht picknicken onder de sterren op het stand bij de zee en uiteindelijk een nachtje in een hotel, moet lukken

53. Ik zou sparen om naar beide vakanties te gaan, meer ervaringen/belevingen

54. Vaak stoere muziek, ballads of metal

55. Niets, maar bedankt voor de vragenlijst, gaf een goede afleiding

Reputatie 7
Badge +7

Noem nooit namen en plaatsen !

 

  1. Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag) ik voel me niet helemaal top

  2. Hoe lang zit je al op het forum? Toch alweer 2,5 jaar geloof ik

  3. Heb je er veel aan gehad? Soms wel

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken? Het is wel fijn

  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ? Nee, denk dat ik rond een 2 zit

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn? Ja

  7. Heb je een leuke klas op school ? Op zich wel oke

  8. Heb je hobby's en zoja welke? Ja denk tekenen en schilderen 

  9. Welke daarvan vind je de leukste ? Allebei

  10. Wat is je kleedstijl? Heb ik niet ik probeer er gwn oke uit te zien maar mn kast is allemaal bij elkaar geraapte zooi

  11. ben je nu verliefd ? Nee

  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ? Ja no comments 

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor? Denk het niet

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet? Nee

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers? mijn huisdieren 

  16. heb je een plek waar je graag alleen bent? Ja, mijn kamer

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie? Nee

  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers? niet echt

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)? ja

  20. heb je daar een goede band mee? Nee

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ? Ja

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom? Nee

  23. waar ben je echt bang voor ? Dat ik mezelf iets aan doe

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ? De meeste dingen die andere niet durven 

  25. heb je een mooi handschrift? Nee

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt? had ja

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt?  Nee

  28. wat is je lievelings eten? Weet ik niet   

  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien? Blijheid 

  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen? Liefdevol en eerlijk

  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden? Zelfverzekerd 

  32. waar wordt jeheel gelukkig van? Momenteel niet van veel

  33. waar wordt je emotioneel van ? Mijn gevoelens 

  34. waar heb je van in een deuk gelegen? School

  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee ) ja

  36. ben je beleefd naar anderen ? Ja

  37. vraag je of pak je ? ?

  38. is iemand iets leren wat voor jou? Denk het niet

  39. wil je graag van anderen leren? Niet perse

  40. wat is je favoriete dier? Ik heb een hele lijst favorieten 

  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ? Buiten mens for sure

  42. hoe ziet je ideale woning er uit later? Ergens in de middle of nowhere 

  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar? Een grote bende

  44. ben je tevreden over je lichaam? Meestal niet

  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ? Ik gebruik mijn shampoo niet voor mijn lichaam

  46. gebruik je make up ? Nee

  47. wat wil je later worden? Weet ik niet 

  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer? Ja

  49. sta je graag vroeg op ? Nee

  50. heb je ringen om je vingers ? Ja

  51. heb je andere sieraden? Ja

  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen? Ik kan oprecht niks bedenken

  53. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ? Berghut

  54. je favoriete muziek ? Atlantis- Seafret

  55. wat wil je nog verder kwijt? Bedankt voor deze vragenlijst, het was een fijne afleiding voor me:) 

 

Hartelijke dank ! Sanny xxxxx

 

Reputatie 3
Badge +1

Noem nooit namen en plaatsen !

 

  1. Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag) ik haat mezelf en wil gewoon niet meer verder leven soms wil ik zelfs zelfmoord plegen

  2. Hoe lang zit je al op het forum? Uhmm goeie vraag denk 💭 zo’n 1/1,5 jaar?

  3. Heb je er veel aan gehad? Soms wel …

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken? Fijn ook wel beetje gek.

  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ? 0

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn? Ik ben het niet mag het wel denk ik?

  7. Heb je een leuke klas op school ? Ja best wel alleen zien ze mij niet staan

  8. Heb je hobby's en zoja welke? Lezen skeeleren

  9. Welke daarvan vind je de leukste ? Lezen

  10. Wat is je kleedstijl? Schaatig gecombineerd met stoer

  11. ben je nu verliefd ? Nee..

  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ? Ja voor dat ik me gesneden had.

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor? Nee

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet? Niet heel vaak 

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers? M’n vriendin

  16. heb je een plek waar je graag alleen bent? Nee

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie? Nee

  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers? Redelijk

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)? 4 broers

  20. heb je daar een goede band mee? Best wel…

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ? Ja 

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom? Nee

  23. waar ben je echt bang voor ? Voor mezelf 

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ? Opkomen voor gepeste kinderen en truckjes op mijn skeeers

  25. heb je een mooi handschrift? Nee..

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt? Ja 

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt? Ja

  28. wat is je lievelings eten? Pizza

  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien? Weet ik niet zolang die persson zichzelf maar is

  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen? Spontaan 

  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden? Weet ik echt niet..

  32. waar wordt jeheel gelukkig van? Nergens van 

  33. waar wordt je emotioneel van ? Mijn verleden 

  34. waar heb je van in een deuk gelegen? Geen idee..

  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee ) nee..

  36. ben je beleefd naar anderen ? Ja

  37. vraag je of pak je ? Vraag 

  38. is iemand iets leren wat voor jou? Ja zeker!!

  39. wil je graag van anderen leren? Ligt er aan wat 

  40. wat is je favoriete dier? Hond

  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ? Beide

  42. hoe ziet je ideale woning er uit later? Met een achtertuin met veel planten en een serre en balkon 

  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar? Allebei

  44. ben je tevreden over je lichaam? Niet helemaal …

  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ?

  46. gebruik je make up ? Nee ik ben zoals ik ben.

  47. wat wil je later worden? Iets met mensen zoals BSO begeleider of juf of psycholoog ( moet ik wel eerst zelf beter worden 🙃)

  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer? Nee

  49. sta je graag vroeg op ? Ja

  50. heb je ringen om je vingers ? Soms

  51. heb je andere sieraden? Ja 

  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen? Een cadeautje voor hem kopen 

  53. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ? Berghut

  54. je favoriete muziek ? Weet ik niet 

  55. wat wil je nog verder kwijt? Weet ik niet wat wil je nog weten?

 

Xxxxx Jente🥰

 

Noem nooit namen en plaatsen !

 

  1. Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag) ik voel me redelijk 

  2. Hoe lang zit je al op het forum? 29 maart 2021 plaatste ik mijn eerste topic

  3. Heb je er veel aan gehad? jazeker

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken? goed!

  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ?haha geen idee

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn? Ja:)

  7. Heb je een leuke klas op school ? op zich

  8. Heb je hobby's en zoja welke? skateboarden, voetbal en wandelen

  9. Welke daarvan vind je de leukste ? Geen idee

  10. Wat is je kleedstijl? gewoon simpel:)

  11. ben je nu verliefd ? Er is wel een jongen die ik een beetje leuk vind...

  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ? Hahaha ja van alles, gisteren nog met Frans moest ik een stukje tekst voorlezen. Eigenlijk was bij bijna het hele stukje mn uitspraak goed alleen 1 woord sprak ik zo raar uit😂 hele klas gelijk lachen

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor? niet echt

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet? Soms

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers? mn broertje

  16. heb je een plek waar je graag alleen bent? op m'n kamer

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie? neh 

  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers? ja

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)? een broertje 

  20. heb je daar een goede band mee? yup

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ? zo vaak😅

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom? niet dat ik weet 

  23. waar ben je echt bang voor ? Vooral inbrekers en brand 

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ? geen idee

  25. heb je een mooi handschrift? Niets echt

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt? neh

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt? Hahaha ja, wij hebben de 2 strengste en vervelendste docenten van mijn school

  28. wat is je lievelings eten? lasagne i guess 

  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien? eig niks

  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen? beetje sportief, behulpzaam en niet zo zelfingenomen 

  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden? idk

  32. waar wordt jeheel gelukkig van? ​​​​​​mn hond

  33. waar wordt je emotioneel van ? idk

  34. waar heb je van in een deuk gelegen? zo veel, alleen als ik dat vertel weet iedereen gelijk dat ik het ben lol

  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee ) ja dat ik als eerste naar een vriendin van mij uit de kast ben gekomen

  36. ben je beleefd naar anderen ? meestal wel

  37. vraag je of pak je ? Meestal vraag...

  38. is iemand iets leren wat voor jou? ni echt

  39. wil je graag van anderen leren? ligt eraan wat 

  40. wat is je favoriete dier? Geen idee

  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ? buiten

  42. hoe ziet je ideale woning er uit later? Grote tuin, niet al te groot huis maar wel redelijk, liefst met een zwembad in de kelder:)

  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar? verschilt, ik kan er echt niet tegen als het niet is opgeruimd, maar ik heb ook geen zin om het op te ruimen:)

  44. ben je tevreden over je lichaam? nee

  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ? dezelfde

  46. gebruik je make up ? nee

  47. wat wil je later worden? idk

  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer? ja

  49. sta je graag vroeg op ? ligt eraan

  50. heb je ringen om je vingers ? nee

  51. heb je andere sieraden? ja een ketting van de Nijmeegse 4daagse🤩

  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen? euhhh idk

  53. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ? berghut

  54. je favoriete muziek ? heb k ni echt

  55. wat wil je nog verder kwijt? hele leuke vragenlijst!

 

Hartelijke dank ! Sanny xxxxx

 

 

  1. Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag) goed. Happy. Vestje, shirt, rokje, kousen, sloffen xd

  2. Hoe lang zit je al op het forum? 3 mnd denk k

  3. Heb je er veel aan gehad? Ja !

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken? Heel fijn.

  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ?  8

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn? Ja nu wel

  7. Heb je een leuke klas op school ? Ja heel leuk. Heel eensgezind

  8. Heb je hobby's en zoja welke? Mudrun, scouting

  9. Welke daarvan vind je de leukste ? Scouting. Veelzijdig

  10. Wat is je kleedstijl? Female en stoer. Meestal rokjes en kousen en laarsjes of boots

  11. ben je nu verliefd ? Twijfel. 

  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ? Ja zeker.  Straf.  op het schoolplein vuil rapen. Echt iedereen zag me.

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor? Ja. Baby gered op een dijk. 

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet? Ja heel grappig

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers? Buurvrouw

  16. heb je een plek waar je graag alleen bent? Ja mijn kamer

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie? Parkje in de buurt. Met fam bij opa en oma's

  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers? Ja gelukkig wel

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)? Ja 1 zusje 😘

  20. heb je daar een goede band mee? Ja !

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ? Ja nadat ik straf kreeg voor spieken en voor een grote mond. Moest vuil rapen en ik heb spijt betuigd. Eigen schuld van mij.

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom? Ja met de baby redden. En toen ik promo kreeg bij mijn club

  23. waar ben je echt bang voor ? Oorlog

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ? Hoog klimmen.

  25. heb je een mooi handschrift? Ja

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt? Ja die lerares waar ik 1st een grote mond heb gehad. Mee gepraat en spijt betuigd en nu top.

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt? Niet meer. Er is wel een strenge dame maar die geeft vaak jongens straf.

  28. wat is je lievelings eten?  Nu pikanto speciaal maar normaal nasi

  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien? Hemdjes, korte broek of rokje en kniekousen. Bij jongens vooral <3 

  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen? Doorpakker en ook beleefdheid hebben

  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden? Lief, vrolijk, netjes en ik hoop knap ;)

  32. waar wordt jeheel gelukkig van? Humor en als mensen plezier hebben samen

  33. waar wordt je emotioneel van ? Emotionele jongens die eerlijk zijn over hun gevoel. Streepje voor!

  34. waar heb je van in een deuk gelegen? (Beetje gemeen) een jongen uit de 3e die voor straf moest helpen bij gym en als ie niks hoefde te doen moest ie naast de deur staan. Dat beteuterde blozende gezicht. Arme jongen. We hebben hem na de les wel complimentjes gegeven maar toch.

  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee ) van 34, en 21

  36. ben je beleefd naar anderen ? Ja en dat hoort ook zo vind ik. 

  37. vraag je of pak je ? Vraag

  38. is iemand iets leren wat voor jou? Ja leuk!

  39. wil je graag van anderen leren? Ja zeker. 

  40. wat is je favoriete dier? Gordeldier

  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ? Buiten

  42. hoe ziet je ideale woning er uit later? Vuurtoren of vml school

  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar? Nu netjes

  44. ben je tevreden over je lichaam? Ja hoor

  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ? Zelfde. Als het maar schoon is xd

  46. gebruik je make up ? Ja eye liner en soms blush etc

  47. wat wil je later worden? Techisch. Ingenieur 

  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer? Ja meerdere 

  49. sta je graag vroeg op ? Meestal wel

  50. heb je ringen om je vingers ? Ja elke hand 2 

  51. heb je andere sieraden? Kettinkjes, polsbandjes en armbandjes

  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen?  Lekker eten en bios

  53. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ? Berghut

  54. je favoriete muziek ? Rock

  55. wat wil je nog verder kwijt? Leuke lijst !!! Jammer dat jij niet meer op het forum bent Sanny!  Ik had bijv heel graag willen weten hoe het met je vriendje was gegaan na de strafles ( topic Vriendje straf) maar zal wel goed zijn gegaan haha :) 

Sjammetje xxxxx

 

 

Reputatie 7
Badge +15

Noem nooit namen en plaatsen !

 

  1. Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag) heb net thuis ff gezeommen, dus in m’n badpak

  2. Hoe lang zit je al op het forum? Kweenie, maandje?!

  3. Heb je er veel aan gehad? Best wel, maar ik wil vooral ANDERE helpen!

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken? Wel fijn, vooral omdat het ook een beetje anoniem is, mensen hebben dus geen vooroordelen, ik denk dat ik hier sneller iets zeeg dan tegen zomaar een klasgenoot..

  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ? 8?! Nu op dit moment?!

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn? Ja! 

  7. Heb je een leuke klas op school ? Best wel…

  8. Heb je hobby's en zoja welke? Zwemmen haha 😆 uhm en tennis, en schilderen…

  9. Welke daarvan vind je de leukste ? Tennis&zwemmwn

  10. Wat is je kleedstijl? Lekker luchtig, ik doe zo bijv een wijde broek aan ; m’n groene, met een witte trui 

  11. ben je nu verliefd ? Nee

  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ? Haha grappig verhaal ; ik zat dus in gro0ep 5, en ik was verliefd, we noemen hem B, en dus we hadden het ergens over, en toen opeens vertelde hij mij zovan : ja ik heb verkering, en ik was verliefd op hem, nu zijn we vrienden, en heb ik het hem ooit verteld, toen zij hij, miss zou ik nu wel voor jou zijn gegaan ff voor de duidelijkheid; we zijn NIET verliefd! En hebben GEEN verkering! 

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor? Nou.. stoer niet , wel trots… 

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet? Niet vaak , soms wel 

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers? Mijn BFF . Ze staat altijd voor me klaar, als ik ziek ben komt ze gen ff aanwapperen, en als ze bijv ziet dat het te druk is voo mij, gaat ze weer, dit gaat zeker ook omgekeerd; we vertellen elkaar ook ( voor zover ik weet ) alles

  16. heb je een plek waar je graag alleen bent? als ik zwem, heerlijk

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie? Tennisclub/ op het strand/ in de tuin

  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers? Best wel ja, ik dens sws wel vergeleken kinderen met dezelfde leefyijd…

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)?

  20. heb je daar een goede band mee?

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ? Soms, maar dan praat mn bff me weer moedt in ;( dit gebeurt soals ik al zei over en weer;) ), 

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom? New, iedereen is gelijk, de 1 niet belangrijker dan de ander, maar als ik toch een voorbeeldje mag geven; ik vondt het wel hèèl cool toen mijn tekening werd geprojecteerd op het grootste (!) gebouw van de stad!  

  23. waar ben je echt bang voor ? Zwarten katten haha 😆 en marco bosato … idk wrm, maar ook al voòr dat gedoe mwt de voice,….

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ? Uhm… lastig, ik denk , opkomen voor anderen, als er dan iemand gepest/gelaagd wortd kom ik ( bijna) altijd voor diegene op, die pesters schelen mij dan ook niet zoveel, en dat weten ze! ;) 

  25. heb je een mooi handschrift? Best wel ja, en sws volgens mijn docent NL idk wrm haha 😆 

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt? Natuur- schei- en wiskunde , ook best met frans en duits … haha dat zijn er waarsch best veel, de beste?! Ik denk dat tòch natuurlunde..

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt? Engels.. ( invaller gelukkig ) 

  28. wat is je lievelings eten? Salade, maar sirieus i love (!) it!

  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien? Kweenie.. bij jongens vindt ik het wel lief als ze verlegen zijn haha 😆 

  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen? Lief

  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden? Een zelfverzekerd(!) meisje

  32. waar wordt jeheel gelukkig van? gezellig dingen doen met fam/ friends

  33. waar wordt je emotioneel van ? Gedichten haha 😆 

  34. waar heb je van in een deuk gelegen? Een reactie op het forum; over sex hebben met leerkrachten, iemand ( volgens mij tim) zei zovan; als ik dat zie ga ik gen heel hard met een stofzuiger op het raam bonzen hahah 😂 

  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee ) kweenie, vast wel maar dr komt nu ff niks in me op

  36. ben je beleefd naar anderen ? Ja! Maar 1 keer niet; kijk; ik kwam thuis van tennis en mn oppas was dr ( ik mocht haar niet, en zij vlgm, mij niet) en ik ging een smoothie maken, ik vroeg “ wil je ook !?” ( uit beleefdheid dus gwn ;). Zij zei “nee” ik dacht, ok en  maakte dr een voor mezelf, daarna zei zij; ik ga dr ook een maken” ik vroeg ( dus weer uit beleefdheid!;) moet ik je helpen, zij zei” nee” ik dacht weer 0kay… toen ben ik boven huiswerk gaan maken , en opeens kwam m’n oppas binnen, zij vroeg , kan je me helpen?! Ik zei “ nee sorry k. Maar ik ben bezig , miss zo” ( toen werdt zij woedend op mij en zei” je kan me toch ook even helpen, daarma zei ik weer “nee” toen belde ze mijn moeder, omadat ik zo “ onbeleefd “ was tsssss…. Echt hoor) ik had haar gwn aangeboden te helpen….

  37. vraag je of pak je ? Vraag! 

  38. is iemand iets leren wat voor jou? Ja!

  39. wil je graag van anderen leren? Zeker, ik wil een leven lang leren! 

  40. wat is je favoriete dier? Pinguïn ( i know raar) 

  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ? Beide i think… nee wacht … ik ben een vakantie mens… hahahahab 😂 

  42. hoe ziet je ideale woning er uit later? Beetje zoals ik nu woon, grote tuin, vrijstaand, met( binnen en buiten! )  zwembad haha 😂

  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar? Ligt eraan… 

  44. ben je tevreden over je lichaam? Jahoor.. maar iets dikker mag wel…

  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ? Apart… ik gebruik vaak rituals…

  46. gebruik je make up ? Nee (bijna(!) nooit.. wel met feestjes natuurlijk enzo..

  47. wat wil je later worden? Natuurkundige.. of astronoom, dat heeft miss wel mn eerste voorkeur…

  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer? Ja hoor ;) 

  49. sta je graag vroeg op ? Ja, n vroege vogel hier haha 😆 

  50. heb je ringen om je vingers ? Nee, nu niet 

  51. heb je andere sieraden? Bijna(!) altijd een zivere kettinkje van mijn bff gekregen ;) 

  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen? Lekker naar de bios en uiteten…

  53. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ? Nou, we gaan al best vaak naar “resorts” als ik het zo mag noemen, maar wandelen doen we ook vaak, ik hou gwn van skiën ( mij favo vakantie , voorjaars vakantie!( !) 

  54. je favoriete muziek ? I am good ( blue en salt 

  55. wat wil je nog verder kwijt? Leuk;( en lang haha 

 

Hartelijke dank ! Sanny xxxxx

Tuurlijk…

 

greetzzz 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 1
Badge +1

Noem nooit namen en plaatsen !

 

  1. Dysphoric

  2. Geen idee

  3. Help gewoon wat mensen hier 

  4. Kon ik er maar over praten

  5. 7,8

  6. Me ouders kunnen het nog steeds niet accepteren dat ik transgender ben.

  7. Zit niet meer op school sinds klas 2 middle bare school

  8. Alles wat creatief is en piano spelen

  9. Tekenen

  10. Jongensachtige skate boy achtig

  11. Nee

  12. Ja, iemand kwam binnen toen ik me aan het omkleden was die gene deed de deur ook niet dicht dus iedereen kon mee kijken.

  13. Ja, nog steeds 

  14. Elke dag 2 a 4 keer

  15. Me 3 vrienden + me ouders boeien me niks

  16. Me kamer

  17. Nee

  18. Ik heb het contact verbroken voor nu meer dan 1 en een half jaar

  19. Ja

  20. Zag mijn broer voor het eerst toen ik 6 jaar was een keer in het jaar tot mijn 12e, dus nee.

  21. Ik ben verwaarloosd

  22. Uh, what

  23. Dat iemand me dood

  24. Stil zitten en niks doen terwijl iemand je bedrijft met een stoel naar je hoofd gooien

  25. Verschilt 

  26. Mag met haar niet meer praten

  27. Alle andere

  28. Alles

  29. Idk

  30. Humor

  31. Grappig, zorgzaam

  32. Verschilt, soms heb ik een moment dat ik het leuk vind om te zien dat ze iets niet leuk vinden

  33. Idk

  34. Een random foto zonder reden die een vriend van me door stuurde

  35. Nee, waarom zal ik piekeren over iets dat gebeurd is? Het veranderd toch niks

  36. Verschilt, als ik je niet mag zal ik je inmens irriteren en onaardig zijn

  37. Ik vraag, is het een nee? Probeer het nog steeds te vragen, ga onderhandelingen aan en dan word het toch een ja. Blijft het een nee, doe ik het toch. Idc

  38. WHUTT??

  39. Ja en nee

  40. Kip

  41. Buiten mens

  42. Simpel huis

  43. Is zo een rommel dat je niet kan lopen zonder te vallen

  44. Nee: gender disphoria

  45. Nee

  46. wat wil je later worden? Animatiemuziekvodeoeditor en prive

  47. heb je een knuffel in je bed of op je kamer? Ja

  48. sta je graag vroeg op ? Nee lig vaak tot 17:30

  49. heb je ringen om je vingers ? Neee

  50. heb je andere sieraden? NEEE

  51. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen? IK KAN GEEN CRUSH HEBBEN, ik ben demisexual

  52. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ? Berghut

  53. je favoriete muziek ? Alles zolang het fantasie geeft

  54. wat wil je nog verder kwijt? Niks bedankt :)

 

Hartelijke dank ! Sanny xxxxx

 

Noem nooit namen en plaatsen !

 

  1. Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag) op school met een vermoeid gezicht van het leren haha

  2. Hoe lang zit je al op het forum? een paar maanden 

  3. Heb je er veel aan gehad? zeker

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken? goed

  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ? soms wel soms niet

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn? niet altijd

  7. Heb je een leuke klas op school ? geen idee want ik heb net een nieuwe klas dus ik ken ze nog niet echt goed

  8. Heb je hobby's en zoja welke? tekenen, sporten

  9. Welke daarvan vind je de leukste ? eigenlijk allemaak wel

  10. Wat is je kleedstijl? streepjes, blokjes, vans, adidas, van alles

  11. ben je nu verliefd ? nee

  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ? zeeeeker, op mijn eerste schooldag liet ik een mn broodbak midden in de klas vallen snif iedereen keek

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor? ja iedereen uit mn vorige klas keek toen ik mn rubik kubus record verbeterde, dus toen was ik wel trots

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet? nee ik weet het bijna nooit meer

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers? vooral mn ouders maar ook mn beste vriendin

  16. heb je een plek waar je graag alleen bent? mn kamer

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie? buiten als de zon schijnt

  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers? ja 

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)? ja

  20. heb je daar een goede band mee? meestal maar soms echt niet haha

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ? heel vaak 

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom? niet echt eigenlijk miss een paar keer

  23. waar ben je echt bang voor ? alleen zijn

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ? mening zeggen

  25. heb je een mooi handschrift? niet speciaal maar als ik mn best doe kan het best mooi zijn

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt? niet speciaal

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt? nee

  28. wat is je lievelings eten? mexicaans zoals burrito en tacos

  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien? six pack

  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen? aardig zijn

  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden? als mezelf

  32. waar wordt jeheel gelukkig van? mn huisdieren en sowieso dieren

  33. waar wordt je emotioneel van ? zielige films, slecht nieuws, mooie films

  34. waar heb je van in een deuk gelegen? gravity falls

  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee ) nee

  36. ben je beleefd naar anderen ? meestal wel

  37. vraag je of pak je ? vraag alleen thuis pak ik 

  38. is iemand iets leren wat voor jou? ja als diegene ook wil

  39. wil je graag van anderen leren? ja

  40. wat is je favoriete dier? katachtigen

  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ? beide 

  42. hoe ziet je ideale woning er uit later? eigen sportschool en zwembad

  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar? soms strak anders rommelig

  44. ben je tevreden over je lichaam? nee snif

  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ? apart

  46. gebruik je make up ? nee

  47. wat wil je later worden? geen idee

  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer? ja 

  49. sta je graag vroeg op ? nee ik haat het eigenlijk haha

  50. heb je ringen om je vingers ? soms

  51. heb je andere sieraden? ja kettingen

  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen? ik denk bios 

  53. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ? idk

  54. je favoriete muziek ? idk maar ik vond harry styles heel leuk alleen nu kan ik het niet echt meer horen haha

  55. wat wil je nog verder kwijt? leuke vragenlijst! liefs Tai

 

Hartelijke dank ! Sanny xxxxx

 

Reputatie 2
Badge +1

Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag) Als een soort zak met aardappelen 

 

Hoe lang zit je al op het forum? Minder dan een jaar 

 

Heb je er veel aan gehad? Jazeker 

 

Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken? Fijn, altijd goed om over je probleem te praten

 

ben je gelukkig ( 0 tot 10) ? Een 7

 

ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn? Nee nog niet maar later wel

 

Heb je een leuke klas op school ? Ik ga niet naar school

 

Heb je hobby's en zoja welke? Tekenen, lezen dat soort dingen

 

Welke daarvan vind je de leukste ? Lezen 

 

Wat is je kleedstijl? Kringloop 

 

ben je nu verliefd ? Nee

 

heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ? Missen voor dingen die ik heb gezegd

 

Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor? Nee niet echt

 

droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet? Alleen als ik ziek ben

 

Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers? Ikzelf 

 

heb je een plek waar je graag alleen bent? Mijn kamer

 

heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie? Nee

 

heb je een goede band met je ouders/ verzorgers? Jawel

 

heb je zus(sen)/ broer(s)? Een broertje 

 

heb je daar een goede band mee? Jawel

 

heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ? Ja heel vaak

 

heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom? Nee niet persee

 

waar ben je echt bang voor ? Voor het onbekende 

 

wat durf jij dat anderen vaak niet durven ? Spinnen weg halen enzo 

 

heb je een mooi handschrift? Nee haha

 

heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt? Nee

 

heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt? Nee

 

wat is je lievelings eten? Sushi of mijn moeders pasta salade

 

wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien? Zelfvertrouwen

 

welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen? Humor

 

op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden? Ik hoop dat mensen niet te veel op mij letten eigenlijk 

 

waar wordt jeheel gelukkig van? Lekker eten, slapen gewoon de kleine dingetjes

 

waar wordt je emotioneel van ? Bijna alles haha

 

waar heb je van in een deuk gelegen? Meerdere dingen, bijvoorbeeld om mijn broertje 

 

heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee ) Dingen die ik heb gezegd tegen mijn moeder tijdens paniekaanvallen

 

ben je beleefd naar anderen ? Ja

 

vraag je of pak je ? Ik vraag

 

is iemand iets leren wat voor jou? Jawel

 

wil je graag van anderen leren? Tuurlijk 

 

wat is je favoriete dier? Leeuw

 

ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ? Beiden niet

 

hoe ziet je ideale woning er uit later? Gewoon knus

 

is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar? Losjes door elkaar

 

ben je tevreden over je lichaam? Nee

 

was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ? Aparte flesjes

 

gebruik je make up ? Nee

 

wat wil je later worden? Psycholoog of leraar geschiedenis 

 

heb je een knuffel in je bed of op je kamer? Ja een hele verzameling 

 

sta je graag vroeg op ? Nee

 

heb je ringen om je vingers ? Nee

 

heb je andere sieraden? Ja een paar piercings

 

je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen? Uiteten 

 

op vakantie naar een all-in of naar een berghut ? All-in

 

je favoriete muziek ? Van alles

 

wat wil je nog verder kwijt? Niets eigenlijk 

 

 

 

 

Reageer