Vraag

Vragenlijst #2 30+ vragen topics: algemeen, gebeurtenissen, politiek/mening en seks


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey ik heb weer wat vraagjes van verschillende topics, beantwoord van de eerste paar topics zo veel mogelijk vragen, maar zet een kruisje ofzoiets als je een vraag niet wil beantwoorden.

Algemene vragen

1 Geslacht

2 Leeftijd

 

Vragen over jouw mening, geef bij elke vraag ook je motieven dan kan ik en andere mensen misschien wat van jouw mening leren, maar we zijn hier niet om discussies te starten!

1 Vind je zwarte piet racistisch/ vind je dat zwarte piet moet veranderen?

2 Zijn gereformeerde christelijken vergelijkbaar met '’gereformeerde'’ islamieten(weet niet hoe je dit noemt maar ik bedoel de islamieten die precies volgens de islam leven)?

3 Wat vind je van de 1,5 meter corona maatregel?

4 Denk je dat het feit of iemand opgroeit in een stad of in een dorp invloed heeft op zijn/haar referentiekader? (of diegene daardoor ruimdenkender of meer close minded is)

5 Wat vind je van de doodstraf?

6 Wat vind je van de nashville verklaring? (kort gezegd anti-lgbtq wet)

7 Ben je blij om in West-Europa (Nl/BE) te wonen?

8 Hoe denk je dat de #blacklivesmatter protesten in Amerika gaan aflopen?

 

 

Vragen over ding die je gedaan hebt

1 Heb je vroeger wel eens gedreigd met ‘’je mag niet meer op mijn feestje komen'’?

2 Heeft iemand anders wel eens iets van jou kapot gemaakt wat je heel erg leuk vond, zo ja wat? (bijv. telefoon, stabilo stiften etc)

2b Heb je wel eens iets van iemand anders kapot gemaakt, en voelde je je schuldig?

3  Ben je ooit van een sport/hobby club af gepest?

3b Zo ja, waarover werd je gepest, of waardoor voelde je je niet welkom?

4 Heb je racistische familie? Hoe ga je daar mee om?

5 Heb je wel eens iets tegen je ouders gezegd waar je spijt van hebt?

5b Zo ja, wat? (sla over als je wil)

6 Woon je in een dorp?

6b Zo ja, wat vind je van de dorpssfeer? (iedereen kent elkaar, er word weinig gestolen etc)

6c Is er wel eens een verhaal over jou door het dorp gegaan? (dat je ziek was/ iets genants etc)

6d Zijn er bepaalde mensen in jouw dorp die bekend staan als ‘’roddelaars’’

6e Zou je liever in een stad wonen? (waarom wel/niet)

7 Woon je in een stad/ heel groot dorp?

7b Zo ja, vind je dat leuk? (en wat is het leukste)

7c Zou je liever in een dorp wonen? waarom wel/niet?

7d Wat vind je van de stadssfeer? (uitgaan, terrasjes etc etc)

8 Hoe ga je normaliter naar school, en hoe ver?

 

Vragen over jou graag ook weer met je motieven/verduidelijking als je dat wilt

1 Naar welke leeftijd zou je terug willen als dat kon?

2 Heb je soms stress omdat er zo veel beroepen zijn die je later kan worden?

3 Naar welke mijlpaal in je leven heb je het meeste uitgekeken/ kijk je het meeste uit? (bijv. middelbare school, studeren, groep 8 musical etc)

4Heb je wel eens gedacht dat je je kinder/puberteit hebt verpest omdat je er niet van kon genieten door bijv depressie/ziektes/gepest?

5 Heeft een docent of leerkracht wel eens dingen tegen je gezegd die echt niet kunnen? (je bent dik, je kan niks, je bent lelijk)

 

 

‘’seks’’vragen (deze hoef je niet te beantwoorden als je dat niet wil)

1 Praat je wel eens met ouders over seks/ seksuele voorlichting?

1b Zo ja, vind je dat fijn?

1c Zo nee, vind je dat jammer?

2 Hoe oud was je toen je erachter kwam hoe babys ontstaan/ seks werkt?

3 Vond je de seksuele voorlichting op school stiekem geil/spannend?

4 Wat zijn rare dingen die vroeger (of nu) in de kleedkamer van zwemles (schoolzwemmen) gebeurde?

 

 

Dit waren ze, alvast bedankt voor het invullen!!

Joejoe

 


34 reacties

 

Algemene vragen

1 Geslacht

vrouw

2 Leeftijd

14

Vragen over jouw mening, geef bij elke vraag ook je motieven dan kan ik en andere mensen misschien wat van jouw mening leren, maar we zijn hier niet om discussies te starten!

1 Vind je zwarte piet racistisch/ vind je dat zwarte piet moet veranderen?

vroeger was het nou eenmaal zo, maar ik vind niet dat het nu nog moet. Je kan een piet net zo goed paars maken. Dat kind boeit het echt niet

2 Zijn gereformeerde christelijken vergelijkbaar met '’gereformeerde'’ islamieten(weet niet hoe je dit noemt maar ik bedoel de islamieten die precies volgens de islam leven)?

geen idee wat dit betekend, ik vind dat iedereen moet kunnen leven met diegenes tradities en geloven en dat we daarin elkaar moet respecteren

3 Wat vind je van de 1,5 meter corona maatregel?

die is er niet meer en dat vind ik niet zo erg

4 Denk je dat het feit of iemand opgroeit in een stad of in een dorp invloed heeft op zijn/haar referentiekader? (of diegene daardoor ruimdenkender of meer close minded is)

nee, alleen vind ik het lekker rustig in een dorp

5 Wat vind je van de doodstraf?

fijn dat die niet in Nederland is

6 Wat vind je van de nashville verklaring? (kort gezegd anti-lgbtq wet)

slecht

7 Ben je blij om in West-Europa (Nl/BE) te wonen?

ja alleen is het nu een beetje een rommeltje

8 Hoe denk je dat de #blacklivesmatter protesten in Amerika gaan aflopen?

zijn die niet al afgelopen?

 

 

Vragen over ding die je gedaan hebt

1 Heb je vroeger wel eens gedreigd met ‘’je mag niet meer op mijn feestje komen'’?

niet dat ik weet maar ik denk van wel😂

2 Heeft iemand anders wel eens iets van jou kapot gemaakt wat je heel erg leuk vond, zo ja wat? (bijv. telefoon, stabilo stiften etc)

ja, iets wat ik van mijn overleden oma had gekregen wat mij heel dierbaar was

2b Heb je wel eens iets van iemand anders kapot gemaakt, en voelde je je schuldig?

ja, ik voelde me heeeel schuldig

3  Ben je ooit van een sport/hobby club af gepest?

soort van, ik vond de mensen niet leuk en ze keken me raar aan en praten achter mijn rug om, maar ik ben er echt af gegaan door een blessure

3b Zo ja, waarover werd je gepest, of waardoor voelde je je niet welkom?

ik denk omdat ik kort haar heb als meisje

4 Heb je racistische familie? Hoe ga je daar mee om?

soms kunnen ze per ongeluk een racistische opmerking maken, maar als ik er wat van zeg dan begrijpen ze het wel en proberen ze er op te letten

5 Heb je wel eens iets tegen je ouders gezegd waar je spijt van hebt?

vast wel

5b Zo ja, wat? (sla over als je wil)

?

6 Woon je in een dorp?

ja

6b Zo ja, wat vind je van de dorpssfeer? (iedereen kent elkaar, er word weinig gestolen etc)

ik ben op latere leeftijd pas in dit dorp komen wonen en ging hier dus niet meer naar de basisschool. Hierdoor ken ik niet veel mensen, maar door sport heb ik toch wel veel vrienden gemaakt waar ik heel blij mee ben

6c Is er wel eens een verhaal over jou door het dorp gegaan? (dat je ziek was/ iets genants etc)

dat ik dat nieuwe meisje was haha, maar niks ergs

6d Zijn er bepaalde mensen in jouw dorp die bekend staan als ‘’roddelaars’’

wel irritante mensen, maar geen roddelaars

6e Zou je liever in een stad wonen? (waarom wel/niet)

alles is wel dichterbij en nu moet ik vaak fietsen, maar ik zou het liefst hier blijven wonen

7 Woon je in een stad/ heel groot dorp?

nee het is best klein

7b Zo ja, vind je dat leuk? (en wat is het leukste)

ja het is wel lekker rustig

7c Zou je liever in een dorp wonen? waarom wel/niet?

ik woon al in een dorp

7d Wat vind je van de stadssfeer? (uitgaan, terrasjes etc etc)

leuk om een keer niet in het dorp te zijn en in de stad iets te doen

8 Hoe ga je normaliter naar school, en hoe ver?

fiets, 13 kilometer

 

Vragen over jou graag ook weer met je motieven/verduidelijking als je dat wilt

1 Naar welke leeftijd zou je terug willen als dat kon?

een leeftijd dat ik me niks aantrok van anderen

2 Heb je soms stress omdat er zo veel beroepen zijn die je later kan worden?

nee niet echt, mijn school geeft dat veel tijd en dat is heel fijn. Het was wel stress om mijn vakkenpakket te kiezen

3 Naar welke mijlpaal in je leven heb je het meeste uitgekeken/ kijk je het meeste uit? (bijv. middelbare school, studeren, groep 8 musical etc)

hopelijk een tussenjaar na de middelbare

4Heb je wel eens gedacht dat je je kinder/puberteit hebt verpest omdat je er niet van kon genieten door bijv depressie/ziektes/gepest?

nee

5 Heeft een docent of leerkracht wel eens dingen tegen je gezegd die echt niet kunnen? (je bent dik, je kan niks, je bent lelijk)

dat ik niet kon rekenen

 

 

‘’seks’’vragen (deze hoef je niet te beantwoorden als je dat niet wil)

1 Praat je wel eens met ouders over seks/ seksuele voorlichting?

ja

1b Zo ja, vind je dat fijn?

ja

1c Zo nee, vind je dat jammer?

2 Hoe oud was je toen je erachter kwam hoe babys ontstaan/ seks werkt?

weet ik niet meer maar dat was best vroeg

3 Vond je de seksuele voorlichting op school stiekem geil/spannend?

ik zat toen heel erg in de fase om te ontdekken over mijn seksuele geaardheid dus ik vond het heel eng

4 Wat zijn rare dingen die vroeger (of nu) in de kleedkamer van zwemles (schoolzwemmen) gebeurde?

niks gelukkig

 

Ik wil nog wat toevoegen op vraag 3 mijlpaal : als ik naar de UT mag om te studeren. Richting weet ik nog niet helemaal. 

Sanny xxxx

 

Reputatie 2
Badge

Heey,

Algemene vragen

1 Geslacht

Jongen

2 Leeftijd

13 jaar

Vragen over jouw mening, geef bij elke vraag ook je motieven dan kan ik en andere mensen misschien wat van jouw mening leren, maar we zijn hier niet om discussies te starten!

1 Vind je zwarte piet racistisch/ vind je dat zwarte piet moet veranderen? 

Ik vind zwarte piet niet racistisch, maar ja dingen veranderen dus als zwarte piet moest veranderen so be it.

2 Zijn gereformeerde christelijken vergelijkbaar met '’gereformeerde'’ islamieten(weet niet hoe je dit noemt maar ik bedoel de islamieten die precies volgens de islam leven)?

Ik heb hier geen mening over.

3 Wat vind je van de 1,5 meter corona maatregel?

Ik vond het eigenlijk wel fijn. Hou er sws niet van als mensen te dicht bij me staan.

4 Denk je dat het feit of iemand opgroeit in een stad of in een dorp invloed heeft op zijn/haar referentiekader? (of diegene daardoor ruimdenkender of meer close minded is)

Ik denk het wel. Als je op het platte land leeft heb je veel meer uitdagingen waar je mee om moet gaan dan dat je dat hebt in een stad waar alles vanzelfsprekend is.

5 Wat vind je van de doodstraf?

Het is voor sommige mensen wel een goede straf, al zou ik iemand liever voor altijd in de gevangenis willen zien. 

6 Wat vind je van de nashville verklaring? (kort gezegd anti-lgbtq wet)

Belachelijk. Mensen moeten zijn wie ze willen zijn.

7 Ben je blij om in West-Europa (Nl/BE) te wonen?

Ene kant wel. Al zou ik toch graag toch willen ooit naar me geboorteland Italië, alhoewel dat ligt ook in west europa so.

8 Hoe denk je dat de #blacklivesmatter protesten in Amerika gaan aflopen?

Geen idee hoe die zijn afgelopen. Volg dat nieuws niet echt.

 

Vragen over ding die je gedaan hebt

1 Heb je vroeger wel eens gedreigd met ‘’je mag niet meer op mijn feestje komen'’?

Haha ja. Zo gaan dingen nou eenmaal. Of het altijd de juiste keuze is weet ik niet.

2 Heeft iemand anders wel eens iets van jou kapot gemaakt wat je heel erg leuk vond, zo ja wat? (bijv. telefoon, stabilo stiften etc)

Iemand heeft ooit een foto kapot gemaakt van me opa en oma die zijn overleden. Dat vond ik niet heel erg leuk.

2b Heb je wel eens iets van iemand anders kapot gemaakt, en voelde je je schuldig?

Per ongeluk wel, express niet nee.

3  Ben je ooit van een sport/hobby club af gepest?

 Nee niet dat ik het weet.

3b Zo ja, waarover werd je gepest, of waardoor voelde je je niet welkom?

NVT

4 Heb je racistische familie? Hoe ga je daar mee om?

Mijn oom en tante zijn niet heel erg gek van buitenlanders. Ik ken zelf verschillende buitenlandse mensen dus soms is het wel even slikken over wat ze zeggen, maar ja.

5 Heb je wel eens iets tegen je ouders gezegd waar je spijt van hebt?

Nee. Daar was geen tijd meer voor helaas

5b Zo ja, wat? (sla over als je wil)

6 Woon je in een dorp?

Nee ik woon in een stad. Alhoewel het soms erg dood aan voelt voor een stad.

6b Zo ja, wat vind je van de dorpssfeer? (iedereen kent elkaar, er word weinig gestolen etc)

Ja mensen kennen elkaar wel ja. En als er iets gebeurd weet binnen 2 dagen de hele stad het.

6c Is er wel eens een verhaal over jou door het dorp gegaan? (dat je ziek was/ iets genants etc)

Mensen hebben wel is gedacht dat ik dood was, of in het ziekenhuis lag. Terwijl ik gewoon in Italië was.

6d Zijn er bepaalde mensen in jouw dorp die bekend staan als ‘’roddelaars’’

Haha. Ja. We hebben een vrouw die roddeld over van alles.

6e Zou je liever in een stad wonen? (waarom wel/niet)

Ik woon in een stad, maar ben opgegroeid in een dorpje in Italië. Heb dat liever dan deze stad.

7 Woon je in een stad/ heel groot dorp?

Ik woon in een stad ja.

7b Zo ja, vind je dat leuk? (en wat is het leukste)

Het is ene kant wel leuk. Als je gaat stappen met vrienden kan je sneller ergens heen gaan.

7c Zou je liever in een dorp wonen? waarom wel/niet?

Ja. Zoals ik al zei bij vraag 6e

7d Wat vind je van de stadssfeer? (uitgaan, terrasjes etc etc)

Stadssfeer is top. 

8 Hoe ga je normaliter naar school, en hoe ver?

Meestal met me fiets. School is 15km van me huis af.

 

Vragen over jou graag ook weer met je motieven/verduidelijking als je dat wilt

1 Naar welke leeftijd zou je terug willen als dat kon?

9 jaar toen ik nog in Italië woonde. 

2 Heb je soms stress omdat er zo veel beroepen zijn die je later kan worden?

Nee ik weet wat ik wil worden en hou dat vast.

3 Naar welke mijlpaal in je leven heb je het meeste uitgekeken/ kijk je het meeste uit? (bijv. middelbare school, studeren, groep 8 musical etc)

Ik hoop vooral dat ik me havo diploma haal en daarna kan studeren voor small business op het HBO.

4Heb je wel eens gedacht dat je je kinder/puberteit hebt verpest omdat je er niet van kon genieten door bijv depressie/ziektes/gepest?

Ik heb wel spijt ja dat ik nu zo ben. Als ik kijk naar me leefdtijdsgenoten die hebben een leuk leventje en ik zit elke week verschillende keren met een psycholoog aan tafel.

5 Heeft een docent of leerkracht wel eens dingen tegen je gezegd die echt niet kunnen? (je bent dik, je kan niks, je bent lelijk)

Wel is, maar daar ga ik niet verder op in, sorry!

 

 

‘’seks’’vragen (deze hoef je niet te beantwoorden als je dat niet wil)

1 Praat je wel eens met ouders over seks/ seksuele voorlichting?

Me oom en tante hebben me al vaak uitgelegd wat seks is, en heb ze ooit betrapt dus ja.

1b Zo ja, vind je dat fijn?

Het is goed dat ze je dingen vertellen over seks. Zeker nu jongeren steeds jonger er mee in confrontatie komen.

1c Zo nee, vind je dat jammer?

 Nee.

2 Hoe oud was je toen je erachter kwam hoe babys ontstaan/ seks werkt?

Ik denk 8 jaar ofzo

3 Vond je de seksuele voorlichting op school stiekem geil/spannend?

Meh. Me oom en tante hadden het al in geure en kleuren verteld dus vond het niet zo spannend meer.

4 Wat zijn rare dingen die vroeger (of nu) in de kleedkamer van zwemles (schoolzwemmen) gebeurde?

 Niet veel bijzonders, soms aftrekken met ze alle, maar dat is maar 2x gebeurd. Toch een beetje samen dingen ontdekken.

 

See ya!

RealX

Reputatie 3
Badge +1

Algemene vragen

1 Geslacht: vrouwelijk 

2 Leeftijd 14

 

 

Vragen over jouw mening, geef bij elke vraag ook je motieven dan kan ik en andere mensen misschien wat van jouw mening leren, maar we zijn hier niet om discussies te starten!

1 Vind je zwarte piet racistisch/ vind je dat zwarte piet moet veranderen? Ik zie zeker wel dat het racistisch is maar zelf hou ik liever mijn mond.

2 Zijn gereformeerde christelijken vergelijkbaar met '’gereformeerde'’ islamieten(weet niet hoe je dit noemt maar ik bedoel de islamieten die precies volgens de islam leven)? Nee want het zijn 2 verschillende religies

3 Wat vind je van de 1,5 meter corona maatregel? Het was vrij handig 

4 Denk je dat het feit of iemand opgroeit in een stad of in een dorp invloed heeft op zijn/haar referentiekader? (of diegene daardoor ruimdenkender of meer close minded is) jazeker, het heeft veel te maken met je opvoeding 

5 Wat vind je van de doodstraf? Nutteloos, want als je een moordenaar dood, verlos je hem of haar van hun zonde 

6 Wat vind je van de nashville verklaring? (kort gezegd anti-lgbtq wet) bullshit

7 Ben je blij om in West-Europa (Nl/BE) te wonen? Ja 

8 Hoe denk je dat de #blacklivesmatter protesten in Amerika gaan aflopen? We horen er niets meer van

 

 

Vragen over ding die je gedaan hebt

1 Heb je vroeger wel eens gedreigd met ‘’je mag niet meer op mijn feestje komen'’? Nee

2 Heeft iemand anders wel eens iets van jou kapot gemaakt wat je heel erg leuk vond, zo ja wat? (bijv. telefoon, stabilo stiften etc) meerdere dingen 

2b Heb je wel eens iets van iemand anders kapot gemaakt, en voelde je je schuldig? Nee

3  Ben je ooit van een sport/hobby club af gepest? Nee

3b Zo ja, waarover werd je gepest, of waardoor voelde je je niet welkom?

4 Heb je racistische familie? Hoe ga je daar mee om? Ze denken dat ze hilarisch zijn, ik negeer het.

5 Heb je wel eens iets tegen je ouders gezegd waar je spijt van hebt? Ja

5b Zo ja, wat? (sla over als je wil)

6 Woon je in een dorp? Yep

6b Zo ja, wat vind je van de dorpssfeer? (iedereen kent elkaar, er word weinig gestolen etc) allemaal bejaarden

6c Is er wel eens een verhaal over jou door het dorp gegaan? (dat je ziek was/ iets genants etc) "het zijn vieze joden"

6d Zijn er bepaalde mensen in jouw dorp die bekend staan als ‘’roddelaars’’ ja

6e Zou je liever in een stad wonen? (waarom wel/niet) nee veels te druk

7 Woon je in een stad/ heel groot dorp? 

7b Zo ja, vind je dat leuk? (en wat is het leukste)

7c Zou je liever in een dorp wonen? waarom wel/niet?

7d Wat vind je van de stadssfeer? (uitgaan, terrasjes etc etc)

8 Hoe ga je normaliter naar school, en hoe ver? Ik zit een halfuur in de taxi

 

 

Vragen over jou graag ook weer met je motieven/verduidelijking als je dat wilt

1 Naar welke leeftijd zou je terug willen als dat kon? 6 jaar oud 

2 Heb je soms stress omdat er zo veel beroepen zijn die je later kan worden? Nee, omdat er te weinig beroepen zijn.

3 Naar welke mijlpaal in je leven heb je het meeste uitgekeken/ kijk je het meeste uit? (bijv. middelbare school, studeren, groep 8 musical etc) haha de dood

4Heb je wel eens gedacht dat je je kinder/puberteit hebt verpest omdat je er niet van kon genieten door bijv depressie/ziektes/gepest? Ik ben altijd al veel ouder geweest in mijn hoofd dan mijn leeftijd genootjes

5 Heeft een docent of leerkracht wel eens dingen tegen je gezegd die echt niet kunnen? (je bent dik, je kan niks, je bent lelijk) ik heb discalcullie of hoe je dat ook schrijft en een juf zei een keer tijdens de reken les dat ik dom was, natuurlijk reageerde ik nogal droog en zei ik dat haar werk als juf is gefaald omdat ze me de tafel van 6 niet kon uitleggen 

 

 

‘’seks’’vragen (deze hoef je niet te beantwoorden als je dat niet wil)

1 Praat je wel eens met ouders over seks/ seksuele voorlichting? Jammer genoeg wel

1b Zo ja, vind je dat fijn? Nee 

1c Zo nee, vind je dat jammer?

2 Hoe oud was je toen je erachter kwam hoe babys ontstaan/ seks werkt? 7

3 Vond je de seksuele voorlichting op school stiekem geil/spannend? Nee

4 Wat zijn rare dingen die vroeger (of nu) in de kleedkamer van zwemles (schoolzwemmen) gebeurde? Ik heb niets opgemerkt 

Reputatie 4
Badge +1

Hey ik heb weer wat vraagjes van verschillende topics, beantwoord van de eerste paar topics zo veel mogelijk vragen, maar zet een kruisje ofzoiets als je een vraag niet wil beantwoorden.

Algemene vragen

1 Geslacht meisje 

2 Leeftijd12

 

Vragen over jouw mening, geef bij elke vraag ook je motieven dan kan ik en andere mensen misschien wat van jouw mening leren, maar we zijn hier niet om discussies te starten!

1 Vind je zwarte piet racistisch/ vind je dat zwarte piet moet veranderen? ja 

2 Zijn gereformeerde christelijken vergelijkbaar met '’gereformeerde'’ islamieten(weet niet hoe je dit noemt maar ik bedoel de islamieten die precies volgens de islam leven)?weet ik niet 

3 Wat vind je van de 1,5 meter corona maatregel?bwah

4 Denk je dat het feit of iemand opgroeit in een stad of in een dorp invloed heeft op zijn/haar referentiekader? (of diegene daardoor ruimdenkender of meer close minded is)denk het niet 

Wat vind je van de doodstraf?dat zou moeten afgeschaft worden 

6 Wat vind je van de nashville verklaring? (kort gezegd anti-lgbtq wet)​​​​Belachelijk 

7 Ben je blij om in West-Europa (Nl/BE) te wonen?ja

8 Hoe denk je dat de #blacklivesmatter protesten in Amerika gaan aflopen? Ik hoop dat het iets uithaalt 

 

 

Vragen over ding die je gedaan hebt

1 Heb je vroeger wel eens gedreigd met ‘’je mag niet meer op mijn feestje komen'’? haha ja, toen ik klein was 

2 Heeft iemand anders wel eens iets van jou kapot gemaakt wat je heel erg leuk vond, zo ja wat? (bijv. telefoon, stabilo stiften etc)Ja, mijn mobieltje 

2b Heb je wel eens iets van iemand anders kapot gemaakt, en voelde je je schuldig?ja

3  Ben je ooit van een sport/hobby club af gepest?neen gelukkig niet 

3b Zo ja, waarover werd je gepest, of waardoor voelde je je niet welkom?

4 Heb je racistische familie? Hoe ga je daar mee om?gelukkig niet echt 

5 Heb je wel eens iets tegen je ouders gezegd waar je spijt van hebt?ja

5b Zo ja, wat? (sla over als je wil)

6 Woon je in een dorp?ja 

6b Zo ja, wat vind je van de dorpssfeer? (iedereen kent elkaar, er word weinig gestolen etc)bwah ,goed 

6c Is er wel eens een verhaal over jou door het dorp gegaan? (dat je ziek was/ iets genants etc)neen 

6d Zijn er bepaalde mensen in jouw dorp die bekend staan als ‘’roddelaars’’ja 

6e Zou je liever in een stad wonen? (waarom wel/niet)neen , daar zijn zoveel mensen, je kent niet iedereen. 

7 Woon je in een stad/ heel groot dorp?neen 

7b Zo ja, vind je dat leuk? (en wat is het leukste)

7c Zou je liever in een dorp wonen? waarom wel/niet?

7d Wat vind je van de stadssfeer? (uitgaan, terrasjes etc etc)

8 Hoe ga je normaliter naar school, en hoe ver?met de fiets iets meer dan twee kilometer maar 

 

Vragen over jou graag ook weer met je motieven/verduidelijking als je dat wilt

1 Naar welke leeftijd zou je terug willen als dat kon? 4 jaar, nog lekker even genieten voor ik naar school moet. 

2 Heb je soms stress omdat er zo veel beroepen zijn die je later kan worden?ja 

3 Naar welke mijlpaal in je leven heb je het meeste uitgekeken/ kijk je het meeste uit? (bijv. middelbare school, studeren, groep 8 musical etc)middelbare school 

4Heb je wel eens gedacht dat je je kinder/puberteit hebt verpest omdat je er niet van kon genieten door bijv depressie/ziektes/gepest?ja 

5 Heeft een docent of leerkracht wel eens dingen tegen je gezegd die echt niet kunnen? (je bent dik, je kan niks, je bent lelijk)Ja 

 

 

‘’seks’’vragen (deze hoef je niet te beantwoorden als je dat niet wil)

1 Praat je wel eens met ouders over seks/ seksuele voorlichting?neen 

1b Zo ja, vind je dat fijn?

1c Zo nee, vind je dat jammer?

2 Hoe oud was je toen je erachter kwam hoe babys ontstaan/ seks werkt? op school hadden we daar een keer les over ofzo dus 11

3 Vond je de seksuele voorlichting op school stiekem geil/spannend?ja 

4 Wat zijn rare dingen die vroeger (of nu) in de kleedkamer van zwemles (schoolzwemmen) gebeurde?

 

 

Dit waren ze, alvast bedankt voor het invullen!!

Joejoe

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Oei haha sorry ik had deze al eerder gedaan kan dit venster niet wegdoen. Nouja mn antwoorden kloppen nog wel ;) 

Grtjs liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +14

Hey ik heb weer wat vraagjes van verschillende topics, beantwoord van de eerste paar topics zo veel mogelijk vragen, maar zet een kruisje ofzoiets als je een vraag niet wil beantwoorden.

Algemene vragen

1 Geslacht meisje 

2 Leeftijd 15 

 

Vragen over jouw mening, geef bij elke vraag ook je motieven dan kan ik en andere mensen misschien wat van jouw mening leren, maar we zijn hier niet om discussies te starten!

1 Vind je zwarte piet racistisch/ vind je dat zwarte piet moet veranderen? lastig, ik vind van niet, want het is een traditie. Maar aan de andere kant, als mensen er lastig mee worden gevallen dan vind ik van wel. 

2 Zijn gereformeerde christelijken vergelijkbaar met '’gereformeerde'’ islamieten(weet niet hoe je dit noemt maar ik bedoel de islamieten die precies volgens de islam leven)? geen idee 

3 Wat vind je van de 1,5 meter corona maatregel? wel prima 

4 Denk je dat het feit of iemand opgroeit in een stad of in een dorp invloed heeft op zijn/haar referentiekader? (of diegene daardoor ruimdenkender of meer close minded is) denk het niet 

5 Wat vind je van de doodstraf? niet oké 

6 Wat vind je van de nashville verklaring? (kort gezegd anti-lgbtq wet) niet oké 

7 Ben je blij om in West-Europa (Nl/BE) te wonen?  ja heel erg 

8 Hoe denk je dat de #blacklivesmatter protesten in Amerika gaan aflopen? nou de politie agent die gorge floyd heeft vermoord heeft volgens mij een gevangenisstraf gekregen. En er zijn nog wel meer dingen veranderd daar door. 

 

 

Vragen over ding die je gedaan hebt

1 Heb je vroeger wel eens gedreigd met ‘’je mag niet meer op mijn feestje komen'’? vast wel 

2 Heeft iemand anders wel eens iets van jou kapot gemaakt wat je heel erg leuk vond, zo ja wat? (bijv. telefoon, stabilo stiften etc) Ja mijn ballon. 

2b Heb je wel eens iets van iemand anders kapot gemaakt, en voelde je je schuldig? Ja. 

3  Ben je ooit van een sport/hobby club af gepest? nee gelukkig niet. 

3b Zo ja, waarover werd je gepest, of waardoor voelde je je niet welkom? nvt 

4 Heb je racistische familie? Hoe ga je daar mee om? nee gelukkig niet. 

5 Heb je wel eens iets tegen je ouders gezegd waar je spijt van hebt? ja. 

5b Zo ja, wat? (sla over als je wil) nvt 

6 Woon je in een dorp? ja. 

6b Zo ja, wat vind je van de dorpssfeer? (iedereen kent elkaar, er word weinig gestolen etc) wat er tussen haakjes staat eigenlijk. 

6c Is er wel eens een verhaal over jou door het dorp gegaan? (dat je ziek was/ iets genants etc) nee. 

6d Zijn er bepaalde mensen in jouw dorp die bekend staan als ‘’roddelaars’’ ja. 

6e Zou je liever in een stad wonen? (waarom wel/niet) lastig. 

7 Woon je in een stad/ heel groot dorp? ik woon in een hel groot dorp. 

7b Zo ja, vind je dat leuk? (en wat is het leukste) nvt 

7c Zou je liever in een dorp wonen? waarom wel/niet? nvt 

7d Wat vind je van de stadssfeer? (uitgaan, terrasjes etc etc) nvt 

8 Hoe ga je normaliter naar school, en hoe ver? ik moet 30 minuten fietsen. 

 

Vragen over jou graag ook weer met je motieven/verduidelijking als je dat wilt

1 Naar welke leeftijd zou je terug willen als dat kon? 12, naar groep 8. Toen alles nog makkelijk was. 

2 Heb je soms stress omdat er zo veel beroepen zijn die je later kan worden? ja. 

3 Naar welke mijlpaal in je leven heb je het meeste uitgekeken/ kijk je het meeste uit? (bijv. middelbare school, studeren, groep 8 musical etc) LSD (laatste schooldag) en naar het studeren. 

4Heb je wel eens gedacht dat je je kinder/puberteit hebt verpest omdat je er niet van kon genieten door bijv depressie/ziektes/gepest? nee. 

5 Heeft een docent of leerkracht wel eens dingen tegen je gezegd die echt niet kunnen? (je bent dik, je kan niks, je bent lelijk) nee. 

 

 

‘’seks’’vragen (deze hoef je niet te beantwoorden als je dat niet wil)

1 Praat je wel eens met ouders over seks/ seksuele voorlichting?  soms 

1b Zo ja, vind je dat fijn? tis ongemakkelijk 

1c Zo nee, vind je dat jammer? nvt 

2 Hoe oud was je toen je erachter kwam hoe babys ontstaan/ seks werkt? in groep 7

3 Vond je de seksuele voorlichting op school stiekem geil/spannend? nee verre van geil/spannend 

4 Wat zijn rare dingen die vroeger (of nu) in de kleedkamer van zwemles (schoolzwemmen) gebeurde? nein 

 

 

Dit waren ze, alvast bedankt voor het invullen!!

Joejoe

 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 3
Badge +1

Algemene vragen

1 Geslacht: meisje

2 Leeftijd: 12

 

Vragen over jouw mening, geef bij elke vraag ook je motieven dan kan ik en andere mensen misschien wat van jouw mening leren, maar we zijn hier niet om discussies te starten!

1 Vind je zwarte piet racistisch/ vind je dat zwarte piet moet veranderen? nee, waarom zou dat moeten? het was het idee dat ze zwart werden van dat roet uit de schoorsteen 

2 Zijn gereformeerde christelijken vergelijkbaar met '’gereformeerde'’ islamieten(weet niet hoe je dit noemt maar ik bedoel de islamieten die precies volgens de islam leven)? aahhhahaha snap deze vraag nie😂

3 Wat vind je van de 1,5 meter corona maatregel? het is nu weer weg, maar ik denk dat het een beetje heeft geholpen 

4 Denk je dat het feit of iemand opgroeit in een stad of in een dorp invloed heeft op zijn/haar referentiekader? (of diegene daardoor ruimdenkender of meer close minded is) ahhahaha deze ook nie😂 ik voel me echt dom😂😂

5 Wat vind je van de doodstraf? echt heel raar

6 Wat vind je van de nashville verklaring? (kort gezegd anti-lgbtq wet) echt vreselijk! waarom mogen mensen zichzelf nie zijn??

7 Ben je blij om in West-Europa (Nl/BE) te wonen? nee😂 wil naar Amerika later

8 Hoe denk je dat de #blacklivesmatter protesten in Amerika gaan aflopen? is al weg nu vlm

 

 

Vragen over ding die je gedaan hebt

1 Heb je vroeger wel eens gedreigd met ‘’je mag niet meer op mijn feestje komen'’? haaahahha tuurlijk wie nie

2 Heeft iemand anders wel eens iets van jou kapot gemaakt wat je heel erg leuk vond, zo ja wat? (bijv. telefoon, stabilo stiften etc) jaaa dat wel, was iets van klei

2b Heb je wel eens iets van iemand anders kapot gemaakt, en voelde je je schuldig? geen idee

3  Ben je ooit van een sport/hobby club af gepest? soort van, van dansen maar is lang geleden 

3b Zo ja, waarover werd je gepest, of waardoor voelde je je niet welkom? ik was raar (nu nogsteeds)

4 Heb je racistische familie? Hoe ga je daar mee om? nope

5 Heb je wel eens iets tegen je ouders gezegd waar je spijt van hebt? geen idee vast wel

5b Zo ja, wat? (sla over als je wil)

6 Woon je in een dorp? jasss maar ook in een stad (gescheiden ouders)

6b Zo ja, wat vind je van de dorpssfeer? (iedereen kent elkaar, er word weinig gestolen etc) is cute daar

6c Is er wel eens een verhaal over jou door het dorp gegaan? (dat je ziek was/ iets genants etc) geen idee ik praat met bijna niemand daar

6d Zijn er bepaalde mensen in jouw dorp die bekend staan als ‘’roddelaars’’ geen idee

6e Zou je liever in een stad wonen? (waarom wel/niet) woon er ook al

7 Woon je in een stad/ heel groot dorp? ik woon in wel een bekende stad, en woon in een dorp met 52.000 inwoners vlm

7b Zo ja, vind je dat leuk? (en wat is het leukste) jahoor is wel gezellig 

7c Zou je liever in een dorp wonen? waarom wel/niet? woon ik ook al

7d Wat vind je van de stadssfeer? (uitgaan, terrasjes etc etc) mehh valt mee hier

8 Hoe ga je normaliter naar school, en hoe ver? wacht bedoel je hoe je naar school gaat? Fietsen, 10km bij mn vader en 10 min bij mn moeder

 

Vragen over jou graag ook weer met je motieven/verduidelijking als je dat wilt

1 Naar welke leeftijd zou je terug willen als dat kon? ik denk 5 ofz

2 Heb je soms stress omdat er zo veel beroepen zijn die je later kan worden? nope

3 Naar welke mijlpaal in je leven heb je het meeste uitgekeken/ kijk je het meeste uit? (bijv. middelbare school, studeren, groep 8 musical etc) ik denk mn toekomst 

4Heb je wel eens gedacht dat je je kinder/puberteit hebt verpest omdat je er niet van kon genieten door bijv depressie/ziektes/gepest? ja

5 Heeft een docent of leerkracht wel eens dingen tegen je gezegd die echt niet kunnen? (je bent dik, je kan niks, je bent lelijk) vlm nog nie

 

 

‘’seks’’vragen (deze hoef je niet te beantwoorden als je dat niet wil)

1 Praat je wel eens met ouders over seks/ seksuele voorlichting? neeeeeee

1b Zo ja, vind je dat fijn?

1c Zo nee, vind je dat jammer? neeeeeeee

2 Hoe oud was je toen je erachter kwam hoe babys ontstaan/ seks werkt? weet ik veel 7 ofz

3 Vond je de seksuele voorlichting op school stiekem geil/spannend? heb ik nog nie gehad

4 Wat zijn rare dingen die vroeger (of nu) in de kleedkamer van zwemles (schoolzwemmen) gebeurde? niks we waren allemaal onder de 6

Hey ik heb weer wat vraagjes van verschillende topics, beantwoord van de eerste paar topics zo veel mogelijk vragen, maar zet een kruisje ofzoiets als je een vraag niet wil beantwoorden.

Algemene vragen

1 Geslacht meisje

2 Leeftijd  14

 

Vragen over jouw mening, geef bij elke vraag ook je motieven dan kan ik en andere mensen misschien wat van jouw mening leren, maar we zijn hier niet om discussies te starten!

1 Vind je zwarte piet racistisch/ vind je dat zwarte piet moet veranderen? ik vind het niet racistisch, maar als mensen er wel moeite mee hebben mag het van mij best anders

2 Zijn gereformeerde christelijken vergelijkbaar met '’gereformeerde'’ islamieten(weet niet hoe je dit noemt maar ik bedoel de islamieten die precies volgens de islam leven)?  ik vind van wel.  Wat mij betreft mag iedereen geloven wat hij wil.  Ik ben heel erg voor geloofsvrijheid.  Maar ik vind wel dat geloof persoonlijk is en dat ik geen last moet hebben van het geloof van een ander. 

3 Wat vind je van de 1,5 meter corona maatregel? toen was hij goed maar ben blij dat het eraf is

4 Denk je dat het feit of iemand opgroeit in een stad of in een dorp invloed heeft op zijn/haar referentiekader? (of diegene daardoor ruimdenkender of meer close minded is) ik denk dat er beide wat voor te zeggen is. Ik woon in een dorp maar ga in een stad naar school. Ik heb niet veel vrienden die uit heel andere gezinnen komen als ik zelf. Dus wat dat betreft heb ik niét veel ervaring. Mijn nichtje woont in De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

. Zij heeft met bepaalde bevolkingsgroepen nogal wat negatieve ervaring en zij is dus wat dat betreft juist veel meer close minded

5 Wat vind je van de doodstraf? ik ben tegen de doodstraf

6 Wat vind je van de nashville verklaring? (kort gezegd anti-lgbtq wet) idioot . Liefde is liefde. Als je tegen homoseksualiteit bent moet je geen seks met mensen van h er dezelfde geslacht hebben, maar je moet je mond houden over andere mensen. Niet jouw zaak. Hou je gek.

7 Ben je blij om in West-Europa (Nl/BE) te wonen? ja

8 Hoe denk je dat de #blacklivesmatter protesten in Amerika gaan aflopen? geen idee

 

 

Vragen over ding die je gedaan hebt

1 Heb je vroeger wel eens gedreigd met ‘’je mag niet meer op mijn feestje komen'’? nee

2 Heeft iemand anders wel eens iets van jou kapot gemaakt wat je heel erg leuk vond, zo ja wat? (bijv. telefoon, stabilo stiften etc) nee

2b Heb je wel eens iets van iemand anders kapot gemaakt, en voelde je je schuldig? nee

3  Ben je ooit van een sport/hobby club af gepest? nee

3b Zo ja, waarover werd je gepest, of waardoor voelde je je niet welkom?

4 Heb je racistische familie? Hoe ga je daar mee om? Ja. Mijn moeder heeft een oom die heel racistisch is, maar wij gaan daarom niet met hem om.

5 Heb je wel eens iets tegen je ouders gezegd waar je spijt van hebt? ja

5b Zo ja, wat? (sla over als je wil) dat mijn moeder altijd gemeen doet

6 Woon je in een dorp? ja

6b Zo ja, wat vind je van de dorpssfeer? (iedereen kent elkaar, er word weinig gestolen etc) nee, mijn dorp ligt vlak bij een stad en is niet zo klein. Ik ken echt niet iedereen. Gelukkig niet.

6c Is er wel eens een verhaal over jou door het dorp gegaan? (dat je ziek was/ iets genants etc) nee

6d Zijn er bepaalde mensen in jouw dorp die bekend staan als ‘’roddelaars’’ geen idee

6e Zou je liever in een stad wonen? (waarom wel/niet) als ik ga studeren wel. Omdat ik dan beter kan stappen.

7 Woon je in een stad/ heel groot dorp? niet heel goed

7b Zo ja, vind je dat leuk? (en wat is het leukste)

7c Zou je liever in een dorp wonen? waarom wel/niet?

7d Wat vind je van de stadssfeer? (uitgaan, terrasjes etc etc)

8 Hoe ga je normaliter naar school, en hoe ver? fiets, 15 minuutjes 

 

Vragen over jou graag ook weer met je motieven/verduidelijking als je dat wilt

1 Naar welke leeftijd zou je terug willen als dat kon? gewoon 14 blijven

2 Heb je soms stress omdat er zo veel beroepen zijn die je later kan worden? nee

3 Naar welke mijlpaal in je leven heb je het meeste uitgekeken/ kijk je het meeste uit? (bijv. middelbare school, studeren, groep 8 musical etc) drinken en stappen

4Heb je wel eens gedacht dat je je kinder/puberteit hebt verpest omdat je er niet van kon genieten door bijv depressie/ziektes/gepest? nee

5 Heeft een docent of leerkracht wel eens dingen tegen je gezegd die echt niet kunnen? (je bent dik, je kan niks, je bent lelijk) nee

 

 

‘’seks’’vragen (deze hoef je niet te beantwoorden als je dat niet wil)

1 Praat je wel eens met ouders over seks/ seksuele voorlichting? Ja mijn moeder begint er wel eens over maar ik vind het genant

1b Zo ja, vind je dat fijn? nee

1c Zo nee, vind je dat jammer?

2 Hoe oud was je toen je erachter kwam hoe babys ontstaan/ seks werkt? weet ik niet. Ik weet dat wel al heel lang. Mijn moeder gelooft dat je beter alles eerlijk kan zeggen

3 Vond je de seksuele voorlichting op school stiekem geil/spannend? Hahaha nee echt goor

4 Wat zijn rare dingen die vroeger (of nu) in de kleedkamer van zwemles (schoolzwemmen) gebeurde?

niks er was geen schoolzwemmen op mijn school

 

Dit waren ze, alvast bedankt voor het invullen!!

Joejoe

 

 

Reageer