Vraag

Vraag voor jullie

  • 4 June 2018
  • 6 reacties
  • 126 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi

Als jullie depressief zijn wat doen jullie dan?

Ik luister altijd muziek en jullie?

Gr Kanoniem

6 reacties

"Als jullie depressief zijn wat doen jullie dan?"
Niet dat ik uit ervaring spreken kan, maar aangezien depressie een vrij ernstige situatie is lijkt het mij handig om het met iemand te delen.
De meeste mensen vinden er namelijk zelf geen oplossing voor.
hey,
goede vraag..... ik luister ook vaak muziek en dan meestal metal. ook heb ik ontdekt dat tekenen voor mij goed werkt, het zijn meestal best depressieve tekeningen die ik dan maak maar het helpt wel...
succes
ghost
Hey
Ik ben niet depressief maar ik heb wel vaak momenten dat ik me slecht voel (ook genoeg momenten dat ik me goed voel)
Wat ik doe als ik me slecht voel
Muziek luisteren
Vooral Eminem maar eigenlijk alles wel ook klassiek.
De hond uitlaten
. Ik kijk dan ook extra uit naar dingen zoals een toernooi die eraan komt. Of gewoon de volgende training.

Ik doe ook iets raars
Ik luister The Netherlands our story part 3
Dat is geen muziek maar een soort compilatie van het wk 2014
Het laatse gedeelte van deel 3 (het enige deel dat ik daarvan luister) is zo vrolijk en oppeppen dat ik zelf ook graag wil winnen. Het verlegt mijn focus dan

Verder
Tegen box al slaan of schopoen
Buiten vietballen
Gamen helpt ook soms (als ik win dan)

Peace Sportfreak
Hoi,

Als je depressief bent, is nogal breed. Ik ben namelijk heel de dag depressief, maar ik moet gewoon naar school etc.

Als ik een depressieve bui heb, doe ik meestal niet zulke handige dingen. Meestal blokkeer ik oo gegeven moment van stress en/of ellende en dan kan ik nog maar vrij weinig doen. Meestal eindig ik dan op de bank met Netflix. Echter raad ik je dit niet aan. Op lange termijn helpt dit niet.

Beter zou zijn als ik muziek zou maken, maar daar ben ik dan te overprikkeld voor. Of dat ik zou gaan jongleren, maar het lukt me dan niet om door te zetten om in een goede vibe te komen.

Het beste wat je kan doen is in mijn ogen altijd iets gaan doen. Ook al is het kut, (zoals een huishoudelijk klusje) het is altijd beter dan niks doen. Daar voel je je alleen maar slechter van.

Gr. Pin
Lig in bed, doe verder niks anders

Reageer