Vraag

Vraag aan Christenen

  • 18 May 2023
  • 9 reacties
  • 244 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Hallo! Aan alle christens of andere mensen heb ik een vraag, ik heb besloten om christen te worden 3 dagen geleden en nu bid ik paar x per dag en lees de bijbel en kom soms bij kerken alleen zie ik vaak op tik tok dat christens het hebben over het zien van demons en dingen met de duivel etc. Nu ben ik bang dat ik ze ook ga zien omdat ik geloof in God en Jezus en dat wil ik echt niet. Ik ben nog maar 15 en ben erg gevoelig voor dat soort dingen wat moet ik doen en klopt het dat christens demons kunnen/gaan zien? Laat me PLS weten xx 


9 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Ik ken genoeg christenen en geen enkele kan dat soort dingen zien. Je moet ook niet alles geloven wat je op tiktok ziet.

Reputatie 2
Badge +4

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

 

Bedankt voor je reactie! Fijn om te horen het stelt me gerust. Ik zag het best veel op tik tok maar het zou vast wel nep zijn.

Reputatie 7
Badge +9

Fake news. 100% christenen kunnen dat echt niet. En ook nog van tiktok? Nee man. Je maakt je veel te druk.

Hey,

Ik geloof wel dat demonen je in hun macht kunnen krijgen. De duivel is sterk, dus bid of je geloof sterker mag zijn. Hoe dichter ik bij God kwam, hoe verder ik er ook weer vanaf raakte. Er zijn wel degelijk mensen die vast gehouden werden door demonen. Of je dit gelooft moet je zelf bepalen, maar dit is wat ik geloof. Op tiktok staan zoveel dingen die niet te geloven zijn, zoveel leugens. Moet je echt niet te veel van geloven.

Dit is wat ik geloof, dus geen haat a.u.b.

Ik zal voor je bidden.

En onthoud dat angst niet bij God vandaan komt.

Succes!

Reputatie 6
Badge +3

Hey, ik ben zelf ook christelijk en God zal je beschermen als je maar in gelooft. Dus je hoeft echt niet zorgen om te maken.

Groetjes sinasappelbroodje(:

Op Tiktok staan zoveel dingen die totaal niet waar en misleidend zijn en ik heb het persoonlijk al verwijderd.

Ik zou bidden of als er iets is, het aan je priester vragen.

God houdt van je en zal je beschermen.

Ik zal voor je bidden.

Reputatie 1
Badge +1

deze 'christenen' zijn waarschijnlijk een stroming protestanten. zelf ben ik ook Christelijk (Orthodox) en heb zelf nog nooit demonen gezien en hoop dit ook nooit te zien te krijgen. veel Christenen die ik ken hebben ook nog nooit demonen gezien.

de kans dat je er een ziet is eigenlijk nul en als je er toch 1 ziet bidt dan tot de Heer om je te beschermen en neem vaker eucharistie om je geloof te versterken. roep om de Here Jezus en verbiedt de demon om in je te komen en zecht tegen hem dt hij weg moet gaan in de naam van Jezus Christus, want bij Zijn naam zullen ze verdwijnen en zal de Heer hen straffen voor het bedreigen van 1 van Zijn kinderen.

verder wens ik je vrede toe en dat de Heer je mag bijstaan in alle moeilijkheden in je leven

Badge

Heyy!

God zal nooit doen als jij iets eng vindt. Ik heb er ook last van, maar ze spreken wel de waarheid op TikTok dat moet je niet onderschatten, maar ze gaan er teveel op in. Je mag juist meer gaan genieten van wat god je wel hebt gegeven!! Btw ik doe ook mee aan kampen van een week van wake up kampen van Herman Boon en het is geweldig echt een aanrader voor jou

Xxx

Badge

God wil je sterker maken, hij zal je beschermen als het moet en onthoud:

isaiah 41:10

Reageer