Voor de trein


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi

Ik heb al een paar verhalen gedeeld deze werden (deels) verwijderd...

Ik weet niet waar ik beginnen moet
Ik ben vroeger en nog steeds vaak gepest ik werd uitgescholden en buitengesloten telkens in de pauze gingen mensen wegrennen als ik bij ze wou zitten ze gaven geen reden waarom en nu als ik naast iemand in de klas wil zitten zeggen ze waarom zit jij eigenlijk hier. Zelfs op vakantie werd ik uitgescholden en heel erg gediscrimineert omdat ik ben geadopteerd?. Nu woon ik bij pleeg ouders ik heb vaak ruzie met ze en dat wil ik niet meer alles zit me tegen op school en thuis en daarom wil ik er een einde aanmaken... Ik heb er echt goed overnagedacht. Elke schooldag ben ik weer bang om uitgescholden en buitengesloten te worden en dan kom ik thuis en dan heb ik weer ruzie ik wil het echt niet meer. Ik heb mezelf gesneden om te proberen mijn gevoel weg te halen ?
Ik heb ook geen vrienden dus ik voel me elke dag heel alleeen ik heb niemand om me heen om mee te praten of om mee te lachen? dat is de grootste reden voor zelfmoord...

Ik hoor van veel mensen blijf er voor vechten dat heb ik gedaan al heel me leven maar dat hielp niet. Ik snap nog steeds niet waarom mensen zo erg treiteren... ?

Gr. K?

-Dit bericht is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 9-

125 reacties

Hey K

Ik ben ook geadopteerd ik uit China,
Het is het beste dat je dit meld op school want dit kan niet pesten mag gewoon niet,
Ik ben vroeger ook gepest om mijn cultuur en hoe ik was.
K snap ook heel erg als je even niet meer ziet zitten maar waarom zal je het doen? Als je naar iemand toe kan gaan? Denk aan gevolgen wat zal je doen als iemand zm (zelfmoord) wilt plegen die je kent ze je neemt groot risico aan om te doen, maar praat met iemand als het kan! Ik ben hier om je te steunen en je tips te geven (ik werk niet voor Kindertelefoon maar ik ben iemand die dit herkent en ook graag deelt)

Heel veel sterkte en je komt er wel

Xjes S
Hey

Ik kom ook uit china wat fijn om te horen dat ik niet de enige ben... Heb jij ook last van dezelfde problemen? Want ik voel me heel alleen en ik heb geen vrienden... ?

Gr k
Hey

Ik dacht inderdaad ik zeg het ik herken het, ik werd en word soms heel vaak gepest om m'n cultuur, ik heb wel vrienden maar niet op school en ik praat niet veel met vrienden.

Ik herken de problemen ja.❤
Hoi

Ik ben even oud als jij en ik word heeeeel vaak uitgescholden en gediscrimineerd en ik kan daar niet meer tegen en ik snap niet waarom mensen zo kunnen zijn...
Maar hoe ben jij op dit forum gekomen?

Gr. Ki
Hey!

Ja heb ik ook!

Ik ben hier gekomen omdat ik andere tips en mening wilt geven hoe en wat, ik vind fijn om mensen te helpen.
Hoi

Wat zou ik doen?
Ik ben zondag jarig ik word 16 alleen ik heb toch geen vrienden voor een feest tekst verwijderd i.v.m. overtreden forumregel 9

Gr k
Hi K

Ik zal geen zm plegen, je kan familie feest houden,
Of ga iets leukst doen met je familie dagje uit?
Hoi

tekst aangepast i.v.m. overtreden forumregel 9 Ik vind mijn familie niet leuk dus mijn familie kan me niks schelen het is niet me echte familie
Heb jij wel een leuke familie gekregen?

Gr K
K...

Je neemt wel groot risico ik zal niet doen ga met iemand praten desnoods kindertelefoon..

Ik heb redelijke familie gekregen maar ik heb geen band met ze (niet het beste)

Ik zal je aanraden om kindertelefoon in te schakelen
Hoi

Daarom ben ik hier mijn verhaal te vertellen en dan dat mensen het kunnen begrijpen waarom ik dood wil... Ik heb ooit een keer gepraat omdat ik die dag zo erg werd gepest maar het heeft niet geholpen ik voel me niet thuis in dit kutland ik wil terug alleen dat kan niet. ? Ik mis gewoon mijn echte ouders. Dat heb jij vast ook wel toch?

K?
Hey!

Door veel gepest ben ik niet echt gaan missen je kan opzoek naar je ouders?

Ik voel me hier ook thuis ik ben ik suïcidaal

Gr S
Hoi

Ben je ook suicidaal?

Gr k
Hi,

Ja ik ben dat

Gr S
Hoi

Houd dat in dat jij ook zm wil plegen?

Gr
Hi

Je kan suïcidale gedachten hebben dus zm gedachten, er zijn ook mensen door heel veel somberheid Zelfbeschadiging doet,
En ja ik heb dat ook dat ik wil doen. Maar ben bang voor de dood drm
Hoi

Ohw oke ik sneed mezelf alleen daar kwamen me klasgenoten achter en toen gingen ze naar mentor en toen ja...
tekst verwijderd i.v.m. overtreden forumregel 9

Waarom ben je bang voor de dood of wil je dat liever niet zeggen?

Gr
Hoi

Agirl2002

Hoelang ben jij al in Nederland?
Ik woon 12 jaar in NL

En door dat m'n vader (adoptie) is overleden en dat ik bang ben om mensen te verlaten
Hoi

Ohw dat is echt vervelend ik ben al 15 jaar in nederland en mijn moeder is wss ook overleden alleen dat weet ik dus niet zeker.
Ken jij je (adoptie) ouders wel? Ik helaas niet

Gr
Adoptie ouders? Woon je daar niet?
Hoi

Ik bedoel ik leef nu bij ouders die me geadopteerd hebben alleen mijn chinese moeder is wss overleden ik woon nu bij ouders die me geadopteerd hebben niet mijn biologische ouders jij?

Gr K
Oh ik woon met adoptie ouders,
Ik denk ook vaak dat m'n moeder denk ik ook overleden is.
Jij woont wss ook bij ouders die jou hebben geadopteerd.
En ik heb een gekke vraag ben jij ook paranormaal? Dat je geesten kan voelen?

Gr K
Ja klopt ik woon daar met ouders die me hebben geadopteerd

Nee geen paranormaal, wel dat ik eens gevoel heb dat ik iemand zal zien
Ben jij ook 16?

Reageer