vertrouwenspersoon

  • 18 January 2020
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hey allemaal 

 

ik heb donderdag een briefje afgegeven over hoe ik me voel aan mijn vetrouwens persoon tevens ook een van mijn leerkrachten het 3de uur. Het 5de uur kreeg ik te horen dat het niet de taak van leerkrachten was ( ik heb niks gezegd over die brief)  om leerlingen te helpen met mentale zware problemen. Er was voor de kerstvakantie ook aal beslist door de leerlingenraad dat ik niet meer met mijn vetrouwens persoon( ik noem haar even J) mag praten over mijn mentale problemen ( automutilatie , depressie, en suicidale gedachten). Na de vaknatie was ik die dingen zowat vergeten dus ben ik het aan J gaan vragen heo het juist zat en zei zij dat ze wel nog wilde luisterzn wats er was maar als er iets heel dringend was dat ik eerst naar mijn psygoloog moest gaan. Dus ik ben woensdag naar mijn psygoloog geweest en het verteld en donderdag de brief afgeven. Nu blijkt het dat ik helemaal niet met haar mag praten wanneer J de enige is wie ik volledig vertrouw en ik heb het gevoel dt de school me niet wil helpen. Ze snappen niet dat ik telkens naar J ga en niet naar leerlingbegleiding ofzo. Nu heb k maandag een gesprek met J en de leerlingbegleider. Ik voel me gewoon kut want die persoon ( ook al had ze niet altijd een antworrd) me toch beter liet voelen.


1 reactie

Best erg eigenlijk.. Zometeen weet ik veel wat pleeg je zelf moord en heeft school dat in principe zover laten komen door jou te weigeren om met mevrouw j te praten. Als er wat is kun je ook met hier praten in jouw topic. Vertel waar heb je last van?

-tekst aangepast ivm overtreding forumregel 8c-

Mvg, Phre4kje

Reageer