Vertellen?

  • 31 May 2018
  • 6 reacties
  • 142 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hii, net gehoord dat mijn oma darmkanker heeft super kut. Als de dokters vooruit kijken zeggen ze dat mijn oma het nog kan redden. Wat mijn vraag nou is; Hoe moet ik het zeggen tegen mijn vrienden? Moet ik het überhaupt zeggen? En waar moet ik het zeggen? (zie ze het meeste op school, heel weinig buiten school). En wat als ik dan moet huilen als ik het zeg?!
Ikbenwieikben

6 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Hey @ikbenwieikben, je hoeft het niet te vertellen als je je daar zelf niet fijn bij voelt. Als je je verhaal kwijt wilt zou ik naar iemand op school gaan die volwassen is (ik ben naar mijn wiskunde docent gegaan) en waarbij JIJ je fijn voelt en waarvan je weet dat die het niet erg vind dat je huilt

Huilen hoort erbij ook bij dit soort dingen
Je kan het tegen je beste vrienden zeggen, als je dit wilt. Als je moet huilen is dat niet erg, ze zullen het wel begrijpen.
Het kan helpen om je gevoelens te verwerken als je er met mensen over praat, maar je moet je wel goed voelen bij die mensen.
Reputatie 2
Badge +9
Je moet zelf weten of je het vertelt tegen je vrienden of niet. Als jij je daar niet goed bij voelt. Moet je dat zelf niet doen. Zoals @KarelDeGrote al aangaf kun je het vertellen tegen je beste vriendinnen die zullen wel begrijpen als je toch moet huilen!

Sterkte en beterschap gewenst❤️

Gr:Mr. S
Hey,
Als eerst, heel veel sterkte. En als tweede, je hoeft het niet te vertellen aan je vrienden als je dat niet wilt, maar als je het toch kwijt wilt, kan je het tegen iemand vertellen die je vertrouwd. En als je het gaat vertellen, dan begrijpen ze wel dat je moet huilen.
Groetjes, flowingroses
Ik zal het opzich tegen je vrienden vertellen en dat je er mee zit. Dat huilen maakt hun echt niks uit en ze zullen je vast wel troosten maar zeker niet uitlachen ofzo.
Thnx voor de lieve reacties, ik ga het btw tegen mijn vrienden zeggen op een goed moment.

Reageer