Vraag

Verslag van je dag


  • Anonymous
  • 0 reacties

Een topic voor iedereen die iets kwijt wil over de dag en wat er zoal ( niet ) is beleefd en gezien etc. Maak er ajb géén chat van, gebruik geen Quotes en houd het anoniem :)   Vertel hier wat je hebt meegemaakt en wat je wilt !


Dit topic is gesloten

383 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

@Een hulpvol meisje oohh wat gaaf! Super leuke foto’s! 

@wilhelmavemela die kwaliteiten passen heel goed bij je! 

@Julian12 Gaaf een astronomie badge! Hoe was de film? 

Nou de kip is opgehaald door de dieren ambulance. Ze vond het niet zo grappig dat ze werd vast gepakt en in zo’n draagkist gestopt werd haha. Verder heb ik een planning gemaakt voor de komende week, de paardenstallen uitgemest en samen met m’n moeder met de pony’s gewandeld. :) 

Hoe was jullie dag? 

xx Eenmeisje004 

Hoi, ik ben vandaag lekker veel buiten geweest, was wel lekker in de zon hoewel de wind het wel best koud maakte. In de avond had ik geen zin meer om iets te doen dus heb ik lekker een filmpje gekeken. Nu luister ik naar een nieuw nummer van Architects, when we were young. Het is wel heftig maar m’n eerste indruk is wel goed (hoor het nummer nu voor het eerst haha).
Fijne avond nog! En ik hoop dat jullie morgen ook een leuke dag hebben :)

Reputatie 7
Badge +19

Hoi. @Julian12  Toevallig ik heb ook forel gegeten. Met salade van aardappel appel sperziebonen. 😶. Zojuist honden uitgelaten met de buurvrouw zoooo schattig!😍. En heb muziek geluisterd en heb de hoofdrol LEVI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben zooo blij!!! Echt dat is misschien een jongen maar we hebben er Livia van gemaakt. Heb filmpjes gekeken eten naar opa en oma gebracht naar bloemencorso geweest echt prachtig. Met al die bloemen. En heb taakjes gedaan en nu in bed met jullie.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi allemaal,

Ik heb hier al ff niks gepost, dus tijd voor een update.

Afgelopen vrijdag nog school en daarna lekker ff shoppen. Ik kwam toen een leuke jongen tegen (ja,ik ben gay, maar dat weet hij nog niet en ik ook niet van hem) en alhoewel het pas de tweede keer was dat ik hem zag, heeft ie gelijk al aan mijn onderbroek gezeten, maar ja ik snapte het ook wel dat ie dat deed.

Hij zat achter de kassa en ik moest die onderbroek(en) betalen dus ja. Daarna lekker geskate, alleen jammer dat ik ‘geschept’ werd door iemand op een scooter……asfalt is ook best wel hard, dus ik kon gelijk naar de spoed en heb nu gips. Gelukkig links, want ik ben rechts. Dat is alvast een meevaller. Altijd alles van de positieve kant bekijken hè.

Zaterdag een beetje uitgeslapen, ik was liever met mijn broers gaan mountainbiken, maar ja, mett één hand…. Wel ’s middags lekker in het zonnetje uit de wind op het strand gelegen. Het is niet gelukt om die ene arm weer bruin te krijgen in de zon.

Ik ben dat gips al beu. Ik kan niet lekker in het water en dingen doen waar je meer dan 1 arm/hand voor nodig hebt, dus we zijn ’s avonds gezellig gaan bowlen….met mitella gaat dat ook niet ben ik nu wel achter, dus dan maar zonder, want ik snapte het nut van die mitella toch al niet…..na een uurtje bowlen wel…..best zwaar dat gips en je bent ook niet zo lekker soepel met die arm. Daarna maar gaan slapen en dan kom je er achter dat er en heleboel dingen niet zo makkelijk gaan.

Vanmorgen vol goede moed opgestaan, even beetje forum, maar typen ging niet zo snel als normaal, dus dat schoot ook niet op. Omdat ik verder niets kan (dramaqueen en aandachtstrekker in zo’n situatie), bedacht ik dat het wel lekker zou zijn om in de jacuzzi te gaan. Eén van mijn broers had me erin geholpen en we hadden het gezellig, bubbels aan, muziekje erbij, zonnetje, wat te drinken, wat wil je nog meer. Ik had het naar m’n zin, maar er komt ook een moment dat je weer uit die jacuzzi moet om niet helemaal ‘rimpelig’ te worden door het water.

Opstaan ging prima, alleen het eruit stappen ging wat minder….ik gleed uit en viel tegen een manshoge spiegel en heb nu 6 hechtingen in mijn arm (om het er weer als een arm uit te laten zien). Nee, niet die met gips, die andere arm. Het was weer gezellig in het ziekenhuis, want ik kende ze nog van vrijdag….

Toen ik vanmiddag weer thuis was heb ik Formule 1 gekeken, ja sorry, illegaal, maar wel goed beeld van Viaplay haha. Het was een leuke wedstrijd, Max heeft gewonnen en Cheko zijn teamgenoot 2e …….. sorry voor de spoiler, als je het nog niet gezien hebt.

Ik weet nog niet wat ik vanavond ga doen, ik denk koorddansen ofzo……ik bedoel meer pech dan dat ik al gehad heb kun je in één weekend toch niet krijgen, dus koorddansen moet wel lukken

Oh @J8j8  ik heb dat liedje geluisterd, ik ben altijd in om iets nieuws uit te proberen, maar ik moet bekennen dat het niet helemaal mijn muziek is en heb toen geluisterd naar Enjoy the silence van Depêche Mode 😂

Verder was er nog een meisje die vandaag een wedstrijd paardrijden had gewonnen of stond dat in een ander topic, nou ja sws gefeliciteerd

Ik hoop dat jullie allemaal een leuk weekend hebben gehad en ik lees jullie verhalen altijd met veel plezier. Ben benieuwd naar hoe jullie weekend is verlopen

 

Gr.MickeyMouse

Hoi,

Vandaag heb ik mijn kamer opgeruimd en daarna ook maar meteen de kast beneden want ik was toch bezig. Verder heb ik wat geskateboard, gelukkig geen ongelukken bij mij deze keer. Is altijd jammer als zoiets gebeurd zoals bij @MickeyMouse, dus beterschap voor jou.

Nu ben ik een beetje muziek aan het luisteren (The Neighbourhood, is heel anders dan de andere muziek die ik eerder genoemd heb) en aan het genieten van mijn mooie opgeruimde kamer. 

Hoe was jullie dag?

Reputatie 7
Badge +19

Mijn verslag van gister:

Ik was om 13:30 wakker😊 en ben torn een ei gaan bakken.

1 persoon.

Benodigd heden:

1 ei (dat heb ik altijd bij me (ik))

3 gedroogde tomaten stukjes.

10 gram geraspte kaas.

50 ml melk

Peper en zout (naar behoefte.)

Een pan.

Een spatel.

Brood.

 

Mix het ei (zonder schil) met de rest van de ingrediënten door elkaar. Laat 1 gedroogd tomaatje over. En de helft van de kaas. Giet alles in de pan en laat het bakken. Zet het vuur bet iets hoger dan de laadste stand. Doe onder tussen de overige kaas en gedroogde tomaat op de wat kalere stukken van het ei. Je zal merken dat het wat waterig is maar dat de onderkant hard word. Dan ga je met de spatel schrapen door de pan zoals bij roerbak eieren. Maar hier verzamel je alles op een hoop in het midden en zorgt dat de onderkant vast groeit en dan draai je hem om. Even wachten en viola een ei! Wel op je brood doen.

 

En daarna keihard alle liedjes van de musical gezongen.heel mooi😉. Mijn zus gaat me helpen met mijn solo want degene die hem zingt zingt te hoog. Oh ja ik heb de hoofdrol:

LEVI!!!!! Eigenlijk nu Livia omdat ik een meisje ben.

 

En taakjes proberen te doen. En buiten geskeelerd met mijn vader (hij niet) en gisteravond nog met mijn zus was heel gezellig. Nu wakker en alles inhalen.

 

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi allemaal gisteren was een  volle dag, hele weekend trouwens.   @Eenmeisje004  de film was heel vet! Ik kan 'm aanraden.  Leuke foto's @Een hulpvol meisje ! En @wilhelmavemela  ik zou het heeeeel graag willen zien en horen ! :)En lekker recept!   Ik had gisteren dus een dagje met familie verder weg en we hebben gezeild, ge-bbq't , gezongen, gedanst, gelachen  en vlakbij hun zit een soort speelbos met allemaal kabelbanen en apenbruggen enzo , en ja dat is natuurlijk mijn ding 😉 ik zat ook helemaal onder het zand en  na de tijd bij hun afspuiten met de tuinslang 😉 en lekker gegeten. Gisteravond om half 12 pas in bed dus ook niet meer op internet . Ik heb genoten en ook wel wat lichte emoties omdat ik soms nog wel pieker en ik hoop niet dat ik weer in zo'n periode kom maar dat komt goed ! :)  en nu weer school, 1e 2 uur viel de docent ziek uit wel zielig en nu wordt een les overgenomen door een 6e jaars, en dat  doet ze wel goed. Klasje is wel gemotiveerd en ze weet veel van de stof, knap is dat ! Ze komt vaak kijken en als je vragen hebt gaat ze er voor zitten, ik vind dat echt knap. Zelf ook nog leerling en dat kunnen. Ik ben dus eigenlijk best vrolijk en het gaat nu goed.   Nouja en straks gym ( @wilhelmavemela  ik ben vrolijk maar zal me rustig gedragen 😉 haha grapje hoor ) en  na school even kijken wat ik ga doen, behalve hw maken en leren.  Denk toch nog even het water op….hihi

Allemaal fijne dag en bedankt voor jullie verhalen !

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +3

In verband met de nieuwe forumregel “Chatten en bloggen is niet toegestaan” wordt dit topic gesloten. Lees ons bericht in het topic https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/let-op-nieuwe-forumregel-chatten-en-blog-68266 voor meer informatie.

 

Groetjes,

Luuk