Vraag

Verslag van je dag


  • Anonymous
  • 0 reacties

Een topic voor iedereen die iets kwijt wil over de dag en wat er zoal ( niet ) is beleefd en gezien etc. Maak er ajb géén chat van, gebruik geen Quotes en houd het anoniem :)   Vertel hier wat je hebt meegemaakt en wat je wilt !


Dit topic is gesloten

383 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

Weer een verslagje van m’n dagje: 

Het begon allemaal met het 2e uur scheikunde. We moesten een practicum doen dus dat was wel leuk. Het ging over hoeveel water er in kristalsoda zit en dat moesten we berekenen en wegen en met een reageerbuis onder een brander houden , dus dat was wel interessant. 

3e uur had ik eigenlijk een duim uur, maar economie viel uit dus had de hele klas een tussenuur. Wat geleerd voor het proefwerk van Nederlands en godsdienst afgemaakt. 

4e uur hadden we nog een tussenuur want we hadden godsdienst af, dus we hoefden niet in de les te komen. 

5e uur geschiedenis: Wat aan opdrachten gemaakt en een paar meiden hadden appelflappen gebakken voor hun presentatie van economie en omdat eco uitviel hadden ze de appelflappen tijdens geschiedenis uitgedeeld. Ook hebben we water meisje en vuurjongen en  run 2 run gespeeld. Was wel grappig.

6e uur Nederlands proefwerk. Ging wel oké hoop ik. 

7e uur Duits. Meneer S. vertelde wat over de waltz en andré rieu. Hij ging ook dansen en we hebben nog een aflevering mindf*ck  gekeken met andré rieu. Was heel grappig. 

8e uur Engels. We hebben opdrachten gemaakt en het proefwerk besproken. Dat was het wel. Oh en we kregen ook nog een paaseitje bij de uitgang. 

9e uur Natuurkunde: We hebben het so met z’n allen nagekeken. Ik heb een 6.1, dus daar ben ik super blij mee! :) 

Nu nog wat huiswerk maken. 

Hoe was jullie dag?

 

Reputatie 7
Badge +19

Heyy het rappen ging zeer slecht:( maar wel gelachen en gedanst en theater @Julian12  Super tof toneel avond als je daar een topic over maakt heb ik genoeg thema's. Ik heb de aan geraden muziek van het liedjes topic van @MCES Van @Sano07 De eerste reactie en man wat een goede smaak echt mijn stijl zo ontdek ik nog eens wat. En verder muziek geluisterd geborduurd uiensoep gegeten gedoucht en nu FF lekker op het forum jeej.

Wilhelmavemela.

Hoi, vandaag heb ik een 10 gehaald!!! Dus daar was ik eigenlijk superblij mee maar helaas is er ook nog wat anders gebeurd op school waardoor ik boos thuiskwam. 

Na school heb ik daarom eerste m’n moeder gepraat omdat die wilde weten wat er aan de hand is. Daarna heb ik (alweer) gekookt om m’n gedachten te verzetten. Morgen wil ik weer een nieuw recept in het receptentopic plaatsen. 

Gelukkig had ik m’n huiswerk voor school al gemaakt dus dat hoef ik niet nu ook nog eens te gaan doen :)

Ik hoop dat jullie dag leuk was, laat het weten want ik vind het echt leuk om allemaal te lezen!

Reputatie 7
Badge +19

Heyy aanvulling op mijn verslag.

Mijn telefoon was gevallen dus zit er nu een barst schuin over mijn bescherm laagje.:(

@J8j8 Gefeliciteerd met je 10 wat was er gebeurd op school? En wat heb je gekookt?

Wilhelmavemela.

Gister had ik niet zo'n leuke dag op school zoals je kon lezen. Ik had namelijk ruzie gehad met een docent omdat deze me oneerlijk behandelde. Nou is ruzie met een docent nooit goed want dat kan je niet winnen. Gister heb ik daarom met mijn moeder nog een mail gestuurd naar die docent maar het is nog niet opgelost. Daarom zag ik er best wel tegen op om weer naar school te gaan vandaag maar (gelukkig) zie ik net dat die docent er vandaag niet is. Dan kan ik het praten dus nog even uitstellen tot na het weekend.

En ik had curry gekookt @wilhelmavemela. Het was heel erg lekker maar wel een best lang recept dus daarom is het denk niet geschikt voor het recepten topic.

Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben :)

Hey aah @J8j8 dat is niet leuk voor je . Zo'n aardige leuke meid, wat vals van die docent!  Nou ik was vanmorgen (2e keer) te laat,  en geen goede smoes dus vanmiddag even gezellig een uurtje blijven in zo'n lokaal zonder iets aan de muur en zonder je foon :(  verder gaat het goed nu, beetje saai maar straks gaan we buiten muziekles doen en gymmen :D heerlijk.  En gisteravond trainen ik werd erg fanatiek vonden ze haha, maarja volgens mij sport je tegen elkaar om te winnen ;) en ik wil K(mn vriendje) even tactisch  afremmen want die is smoor ( net als ik) maar hij slooft zich echt een beetje uit en liep vanmorgen voor de 3e keer in een week tegen straf op, en dat vind ik zielig dus nog even een vorm vinden om hem vriendelijk duidelijk te maken dat hij best rustig en zichzelf mag zijn , ik vind hem lief zoals ie is en hij doet iets té goed zijn best voor mij haha, wel schattig natuurlijk maar 2 keer op de gang en nu apart zitten voor de klas is niet de bedoeling. Maarja nu heb ik zelf ook straf vanmiddag dus niet het goeie moment om er over te beginnen hihi... En nu gaan we tekst verklaren en dat vind ik nooit moeilijk. Later meer ;)

Bedankt allemaal weer voor jullie verslagjes ook !

Sanny xxxxx

Reputatie 7
Badge +2

IK HEB GEZOEND !!!! Ik denk dat ik begin verliefd te worden . Op wie ??? Justin !!! Ik heb met hem gezoend op de feest. Omdat mijn vader vergeten was om mij op te halen van de feest was ik met Justin naar zijn huis gegaan(want mijn huis was te ver. Oké Justins huis was ook ver) Zijn huis was super normaal. Waaar heb ik geslapen??? Ik heb op een luchtbed geslapen . Justin had twee bedden, dus ja . Nee Ik heb niet het gedaan met hem. Ik moet nog even wachten.  Ik begin hem echt leuk te vinden, maar Ben ik nu een player ??? Ben ik nog aardig ???

Even terug naar de feest

We hadden een chocolade fontein.  Een medium fontein . Niet zo groot als een mens . Ook niet een kleine fontein . Het was zo leuk !!! De verassing was...... We werden nog een keer uitgenodigd voor een echte discotheek. Ik ben wel best benieuwd naar. 

 

Emma

Heb een echte waarschuwing gekregen door mijn handtekening 

Hey ik ben er weer. Haha cool @Emmalove04  natuurlijk ben je geen player :) gewoon leuk toch waarom player je bent gewoon voorzichtig niks mis mee.  Nou ik heb vanmiidag dus een uur in het “refelctielokaal” gezeten ( noemen ze zo omdat je daar dan zg. nadenkt over wat je fout deed enzo pfff) en het was oersaai. Er zat een of ander mens dat ik nog nooit had gezien en die snauwde even snel de regels. Je mag geen jas,  tas bij je,  geen foon, geen boek, geen lees-iets niks op tafel, je handen moeten constant zichtbaar op tafel zijn dus niet onderuit hangen en praten natuurlijk al helemaal niet. Omkijken ho maar en lachen betekent straf extra. En er zaten 4 jongens en   nog een meisje en ik en die jongens waren zo bloedserieus voor zich uit aan het kijken dat ik ook maar niks durfde haha.  @Julian12  ik snap nu een klein beetje hoe streng het voor je moest zijn die 35 minuten in de hoek, dat is nog veel erger denk. Ik vond dit al een oefening in saaiheid. Ik heb maar een beetje liedjes in mij hoofd gezongen en met mijn vingers een beetje zachtjes meetikken in de handpalm.  1 jongen die wat onderuit ging zitten kreeg meteen een schelle preek van nog een keer en de tijd begint opnieuw ( kweenie wat ie had gedaan ) dus hij meteen weer netjes. Dus als zulke grote jongens daar al zo braaf zijn dan zal het wel een heel erge   Zwarte Magica zijn ofzo dat mens haha ;)  Maarja na het uur eindelijk weg en dit was dus niet echt leuk maar wel leerzaam.  En daarna lekker buiten ik heb mn vriendje nog even gezien maar nog niet gepraat over zijn druk doen dat leek me niet gepast hihi en hij is ook zo cute. Nu leren en straks ga ik een trimtrail doen lekker uitrazen haha.

Baedankt allemaal weer voor jullie verslagjes , hou van jullie en xxxxxxx

Stoute Sanny ;)

Reputatie 7
Badge +17

Hoi leuke verhalen weer ! Voor  @Sanny  ik hoop dat de straf niet erg vervelend was. En op het andere reageer ik ff in  je topic over straf.  Ik was vandaag in een beste bui,  het is zulk mooi weer en dan heb ik zin in leuke dingen en straks de vakantie enzo. Op school de bio lerares aan het lachen gekregen met een (dacht ik) heel oude grap over droge witte wijn die je niet hoeft op te dweilen als ie omvalt, maar ze vond 'm toch erg leuk haha. En na school als een malle naar huis gefietst en mn valkje uit het boothuisje gehaald natuurlijk, het zal jullie intussen niet meer verbazen ( saai eigenlijk ) en heerlijk gezeild. Zag vlgs mij nog een meerval ofzo, zo'n hele lange dikke vis van zeker anderhalve meter, nee ik schep echt niet op. Mijn pap zat al van ja vanavond is ie zeker al 3 meter,  de pestkop :(    😉 nee hoor maar was wel vet. @Emmalove04  leuk !! Player ? nee joh, je doet niks verkeerds :)  geniet gewoon lekker van je verliefdheid ! 😃   En de kniebroek is binnen en de shirts en de riem. Dus ik kan er weer tegenaan ;)

Groetjes liefs Julian X

Hey,

Superleuke verhalen van jullie dag weet allemaal (behalve de straf natuurlijk). 

Ik had vandaag een lekker kort dagje op school en dat vind ik helemaal niet erg met dit weer! Omdat er morgen ook geen school is, hoefde ik geen huiswerk te maken. Daarom had ik de tijd om de hele middag buiten te zijn dus ik heb een lange wandeling gemaakt. Ik ben wel jaloers op @Julian12 hoor met z’n valkje want ik had ook nog liever gezeild maar ik mag ook niet klagen. Wat ik me wel afvroeg is of je je valk helemaal alleen zeilt? Want ik zeil wel eens alleen in een vlet maar da’s best intensief dus ik zou dat met harde wind ook niet doen. 

Verder heb ik een goed nummer ontdekt: Anything at All - Orchestral Version van Dead by April. Het is wel een metal band maar ik denk dat deze ook goed is als je niet van metal houdt dus da’s een tip van mij.

Hoe was jullie dag?

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik had vanmiddag inderdaad geluk dat het zulk mooi weer was en kon zeilen @J8j8   je hebt gelijk als ik helemaal alleen ga verder weg neem ik de laerling ken je dat ? Die is wat kleiner. We hebben er 1 cadeau gekregen van familie en de ander hadden we al.  En meestal als ik met de  buurmeisje/ buurjongen ga de valk of met mn pap of mam.  Maar ik gebruik de naam valk eigenlijk ook egwoon om een bootje aan te duiden  😉 zo ingesleten. En soms op de vaart kan ik ‘m goed alleen aan maar dan moet je vantevoren  veel optuigen of kun je sommige dingen niet, want dan mis je een stuur. Weer vette muziektip ook trouwens ! 😃 ik luister nu naar Within temptation-somewhere met Anneke van Giersbergen. Te  vet weer. En aahw @Sanny  pfff dat is best wel streng. Handjes op tafel houden ook,  lekker dan ;)  wel goed dat je er zo naar kijkt achteraf haha. En nu dus even forum nouja even…..;) en ik heb bijna geen hw dus dat scheelt ook. Zin in het paasweekend ook. Komt ene heleboel familie en zaterdag hebben we een mooie dag bij de scouts maar dat vertel ik nog.

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +17

aanvulling: een stuur is , voor wie het interessant vind , een stuurpersoon , noemen we de “stuur” dus niet zo'n wiel waar je aan draait ;)

Reputatie 7
Badge +19

@J8j8 Lekker en elk recept is geschikt.

@Emmalove04 Ahhh zo leuk vertel de details!

@Julian12  Kon ik maar met je mee varen zucht zwijmel zwijmel💕💋👄💓💖💗💙💚❤💘💛💜💝💞💟💌💏😍😘😗😙😚🤗😄😍😘

 

Kus wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +19

Mijn dag was spannend we moesten dus een geveltje figuurzagen. En die heb ik net op tijd af ik heb een voldoende net aan hij is heel lelijk. En mijn borduurwerk is ook net af voordat de docent binnenkwam om alles voor de kijkmiddag klaar te zetten pfff en ik had bij de stadswandeling mijn camera mee en heb 110 foto's gemaakt en veel naar de docent gestuurd hij heeft ze op het bord afgespeeld en de hele klas moest lachen om de komische foto's (van mij) die er tussen zaten. Toen hebben we de …. Dans gedaan heel tof en buiten geweest lekker gespeeld met mijn buurkinderen en genoten en nu hier morgen ga ik logeren bij opa en oma dus misschien ben ik er dan niet. En heb toffe dag gehad.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +14

Heyy, 

Ik had vandaag wel een leuk dagje. Ik begon het 2e uur met wiskunde. De docent had heel slecht geslapen en ze was vergeten om de les voor te bereiden dus hebben we huiswerk gemaakt.

Het 3e uur Duits. Ik had het huiswerk niet gemaakt, en uitgerekend dan moet de docent mij hebben. Ik heb wel eerlijk gezegd dat ik m’n huiswerk niet had gemaakt, omdat ik moest leren voor de inhaal frans mondeling. Hij was wel teleurgesteld maar ik kreeg gelukkig geen straf.

Het vierde uur had ik biologie. Het ging over LHBTIAGPC+. Was wel interessant.

5e uur Frans. We hebben verder gewerkt aan de opdrachten van het stencil en mevrouw T. had nog een kaarsje aangestoken omdat het witte donderdag is.

6e uur geschiedenis. De docent deed een steekproef van wie er wel of niet het huiswerk had gemaakt. S. had het niet af, dus mochten wij een straf bedenken. S gaat trakteren. F. had het ook niet af, dus hadden we bedacht dat C. een taart gaat bakken en dat J. de taart dan in F. haar gezicht gaat gooien. Best wel grappige straffen, alleen wat minder voor S. en F. 

7e en 8e uur CKV (kunst en dat soort dingen). We hebben verder gewerkt aan het architectuur (het gebouw) en ik heb m’n duim verbrand door het staal wat ik aan elkaar gelast had. 

Daarna had ik samen met L. de Frans mondeling. Hij ging wel prima, alleen ik kreeg wel een paniek aanval dus dat was wat minder. Maar goed je kan niet alles top doen. :) 
 

@Emmalove04  Oehh gaaf! Natuurlijk ben je geen player. 

@Sanny Ooh dan moet die vrouw wel heel erg streng zijn ja. Echt stom dat je moest nablijven. 

Hoe was jullie dag? :) 

 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi iedereen,

 

Even een update van mij over gisteren en vandaag.

Gisteren werd ik ineens wakker en bedacht me dat ik vergeten was de vuilnisbak buiten te zetten….dus om 3.00 uur ’s nachts toch maar uit bed en ff iets aangetrokken om de bak buiten te zetten, want soms komen ze hier zo idioot vroeg de bak legen en wie weet ben ik anders te laat en wordt ie pas over 2 weken geleegd.

Verder gewoon school, niks bijzonders, ’s middags wat gepost op het forum en na het avondeten met mémé (zo noem ik haar, het is niet m’n echte mama, maar daar woon ik nu) in de auto om 2 van m’n ‘broers’ op te halen in de plaats waar ze studeren (die mag ik vast niet noemen, dus dan maar zo).

Het was al best laat toen we weer thuis waren, rond 02.30. Thuis nog een beetje met ze gepraat en wat gedronken en dus pas heel laat gaan slapen. Ik ben altijd blij als ik ze weer zie en kan heel goed met ze opschieten.

Net nog even op de fiets naar de winkel geweest en ik kreeg bijna een bekeuring van de politie. Er was onderweg een aanrijding geweest en van de politie moest ik doorfietsen of anders kreeg ik een bekeuring…..dus ik zeg tegen die politieagent ’ik wil wel doorfietsen, maar waar moet ik dan naartoe’….

Aan de overkant van de weg, waar ik naartoe moest, stond iets van 20 man midden op het fietspad, dus ja, lekker slim van die politie …..beetje dom eigenlijk. Gelukkig was ie toen zo ‘slim’, NOT zelf, maar omdat ik het zei, om die mensen daar eerst weg te sturen voordat ie mij weg gaat sturen. Moest ik dus zelf politieagent spelen Het moet niet gekker worden, maar toen kon ie me natuurlijk geen bekeuring meer geven. Gelukkig, Ik kan wel leukere dingen bedenken om mijn geld aan uit te geven.

Oh ja, moet ik natuurlijk nog even uitleggen wat ik ging kopen, want eigenlijk was dat de reden om dit berichtje te posten. Vooral voor @Julian12 , let op.

Jij had gisteravond zo’n mooie reactie gepost op mijn reactie en daar was ik heel erg door geraakt en emotioneel door. Dat iemand zoiets moois kan en wil schrijven. Een paar regels, allemaal precies in de roos. Daar wil ik je speciaal voor bedanken en natuurlijk wil ik die knuffel van jou hebben. Ik kom er gelijk om 🏃🏽

Vannacht had ik het er nog met mijn broers over en ik had ze het gedichtje (gedichten topic) laten lezen. Ik hoop dat je dat niet erg vind, maar mijn broers zijn mijn alles.

Bij het lezen rolden er opnieuw een paar tranen over mijn wangen en ook mijn broers konden het niet droog houden. Ze zeiden toen dat ik dat gedichtje moest uitprinten en dan in mijn kamer ophangen. Dan kan ik het vaker lezen en er even aan denken…..

Zopas bij het ontbijt (kuch beetje later dan normaal) zei eentje ‘je kan ook een fotolijstje kopen en dat gedicht erin doen’, dus ik heb er net eentje gekocht bij de Action. Mooi strak met een zilveren rand.

Zij vinden het lijstje ook mooi en één van mijn broers had, toen ik boodschappen was doen, jouw gedichtje al op mooi stevig papier afgedrukt. Ik ga het zo in het lijstje doen en dan krijgt het een mooi plekje in mijn kamer. Wat vind jij de leukste plek? Bureau of nachtkastje. Dat ik het als laatste zie als ik ga slapen en eerste als ik weer wakker wordt of op mijn bureau, dat ik kan kijken als ik hw maak.

Als laatste heb ik nog een nieuwtje. Nu hebben we allebei iets van elkaar op onze kamer, terwijl we elkaar irl niet eens kennen. Jij zal wel denken ‘ik heb niks van MickeyMouse in mijn kamer, maar ik las van de week in een vragenlijst, dat je van vroeger nog een knuffel van Mickey Mouse in je kamer hebt liggen, dus eigenlijk zijn we al veel langer ‘connected’ 😉 Ik bèn MickeyMouse en hèb ook een Mickey Mouse knuffel van vroeger. Dat vind ik wel grappig.

Ik hoop jou en alle andere forummers nog vaak tegen te komen op het forum.

Jij, Julian hebt sws een speciaal plekje in mijn hart 💜

 

Liefs en groetjes 💙,

MickeyMouse

 

PS eigenlijk wil ik ook nog iets posten in het gedichten topic, maar ik ben niet zo goed in gedichten schrijven, maar ik heb half en half wel een ander ideetje. Dat probeer ik van het weekend nog wel te posten, dus ik heb nog een verrassing voor je. Eerst ga ik lekker naar buiten (in korte broek), iets leuks doen met de jongens en misschien hebben zij nog tips voor me. Tot later

Reputatie 7
Badge +17

Hoi nou mijn dag kon niet beter beginnen. Lekker croissantjes en chocomelk en daarna het gebruikelijke tochtje en weer naar huis.  Gauw de bootjes borstelen en mn buurmeisje helpen met haar fietsketting ( kwam ze dus mee aan de hand lopen dik 100 meter aahw) . En dan kom je thuis en kijk je even je mail en zie je een reactie in het topic hier en ik heb echt  5 minuten stil zitten snikken en het 10 keer gelezen de lieve reactie van @MickeyMouse   zo lief en schattig en wat een eer is dit ! Ik las gister de vragenlijst en ik moest er iets mee doen. En dan krijg ik het allermooiste compliment  wat ik maar kon krijgen .Omg wat echt super lief !  Ik vind het fijn dat je er steun aan hebt en dankjewel dankjewel ! Ik ga dit echt bewaren en ik hoop dat jij een mooi plekje vind maar het ging om jou hoor ! Ik ben maar gewoon een joch van 12 die denkt dat ie al veel weet maar nu voelik me nederiger dan ooit ! ❤ Echt dankjewel lieve Mickey Mouse !! 

Nu ga ik even lopen buiten en over het water kijken en nadenken, dit is zo lief.   Echt het raakt me heel erg diep !

Ik hoop niet dat ik te off ging met deze reactie maar ik wou het even zeggen. De kat zit te spinnen op mn knieën voorpootjes net over de rand van de kniebroek met zn nageltjes op mn huid  maar dat mag 😉 en ik geef hem dan maar de knuffel en mijn Mickey knuffel ook :)

Groetjes en veel liefs Julian X

PS kan zijn dat ik pas morgen weer wat post. Bezoek en bbq buiten vanaaf :)  Allemaal fijn weekend. En goede pasen ! !!

Reputatie 7
Badge +5

                            **verslag van de dag* *

De dag op school was normaal.. maar gym... dat vergeet ik nooit meer. Oké, hier is het: we deden allesbal( een leuk gym spel)  en iedereen was druk e boos op elkaar en begonnen te schreeuwen. Natuurlijk was ik bang e ging even weg. Nadat DE MEIDEN😌 gewonnen hadden, deden de jongens niet tegen hun verlies en werden boos. Ze kwamen steeds naar onze kleedkamer deur en deed kloppen en dingen d'r op gooien. Alle meiden en de jongens gingen schreeuwen en ik wilde weg naar buiten... ik begon te huilen en L ging DU KING HARD SCHREEUWEN in m'n gezicht en raakte mij aan. Zoals jullie weten. Ik vind dat niet fijn, En ik werd helemaal bang en ging **HYPERVENTILEREN ** 
En ik was echt bang en H zei: doe eens normaal en iedereen begon keihard te lachen om mij. Dit is de TWEEDE KEER.. En heb ik misschien axainty??? Weten jullie daar raad op?? Veel knufies en kusjes van mij<3

 

@Een hulpeloze jongen <3 chill dat je ook komt ook het forum!! Welkom<3  hier kan je je verslag van de dag vertellen!♡

Hey weer bedankt voor jullie verhaken ! Ik had een leuke dag ben met mijn vriendje naar de stad gefietst en heb met hem gepraat over van alles ook z'n druk doen en hij begreep het :) en we hebben ijs gegeten en een burger bij de mac en het was heel leuk en hij pakte mijn hand vast steeds ...zo cute echt. En vanavond chinees gegeten en met mijn zus film gekeken Hugo ( lekker ding trouwens) en nu moe. Wat een lieve berichten van Mickey Mouse en Julian12. Ik begrijp zoooo goed dat @wilhelmavemela  Julian leuk vind ;)  echt wat lief ! En ik wens iedereen fijne pasen!! 

Sanny xxxxxx

Reputatie 7
Badge +19

Heyy sorry dat ik er zolang niet was. Nou hier komt mijn lange verslag van de dag.

Ik was rond 9 uur op want had vrij van school. Met mijn vader had ik afgesproken. Om naar een boerderij 10 km verder op te fietsen. Was heel leuk lammetjes gevoerd heerlijke boerderij lucht opgesnoven. En mijn lievelingszoon geit nummer 82.713 gevoerd met de persoonlijke survise nergens is het hooi lekkerder dan uit mijn hand;) lekker gingen de geitjes aan mijn jas en vingers knabbelen zoo schattig. En ik kwam daar dus een jongetje tegen van 10 of 11 jaar oud en hij was heel lief. Ik vind hem op jou lijken @Julian12 . Als compliment. Echt heel schattig hoe hij omging met de dieren. Ik wil zooo graag op een boerderij wonen met allemaal dieren! Ik ben echt jaloers op @Julian12 En @Eenmeisje004 ! En op de terug weg vloog er een vlieg in mijn mond gelijk uitspugen die gore zooi ik kan je vertellen geen aanrader!;) en dus 20 km gefietst tikt lekker aan voor een stadskind als ik. En dan nog weten dat ik al meer fiets dan de meeste mensen. En toen naar opa en oma gegaan waar ik chocolade moes heb gemaakt ik zet dat receptje straks in het recepten topic. En @MickeyMouse En @Julian12 Wat lief doen jullie naar elkaar ik word bijna jaloers;). En heerlijk gegeten en nu in bedje op het forum.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +14

 

Hoi iedereen,

 

ik heb een leuke avond met mijn broers gehad. Zopas lekker knus tussen hen in gezeten op de bank en Billy Elliott gekeken. Zijn we alle drie 'fan’ van en we hadden die film al vaker gezien, maar toch altijd weer leuk.

Zij zijn nog gaan stappen en ik lig nu in bed en kijk nog ff op het forum.

Ik hoop niet dat ik te off ging met deze reactie maar ik wou het even zeggen.

maak je daar maar geen zorgen om, ik vind het wel cool als jongens gewoon over hun gevoel kunnen praten, dus ook met andere jongens en dat er niks raars aan is, tenminste vind ik dan. Sommige gaan gelijk 'gay’ roepen, maar daar heeft dit niks mee te maken. Ik denk dat wij een beetje hetzelfde voelen hierover.

Ik kus mijn broers bijvoorbeeld ook elke dag en zij mij en das ook gewoon omdat we van elkaar houden, maar niet iedereen snapt dat, omdat ze het niet gewend zijn om zelf te doen.

@Sanny en @wilhelmavemela dan weten jullie ook hoe het zit (iig van mijn kant, ik kan niet voor @Julian12  spreken.), maar wel heel lief wat jullie schreven

 Ik hoop dat iedereen lekker slaapt, ik ben er nu ook wel aan toe 😴😴

 

Gr. MickeyMouse is in the house

 

Reputatie 7
Badge +19

Heyy jongens ik kan de reactie van @Julian12 Op @MickeyMouse Niet lezen kunnen jullie hem kopiëren en markeren wat belangrijk is?

Wilhelmavemela.

Hoi, 

Ik ben ziek :( dus daarom was ik gister ook niet online want ik ging lekker vroeg slapen. Verder heb ik dus eigenlijk ook niks te vertellen omdat er niks gebeurd is. Nu verveelde ik me dus Ik ging jullie verhalen teruglezen en dat doet me goed. Jullie leuke verhalen lijden me af van de stomme dingen. Ik wil helemaal niet ziek zijn met dit mooie weer. 

Ik hoop dat jullie iig een leuke dag hebben, en er dan een verhaaltje over willen schrijven, want dan heb ik later vandaag nog meer te lezen.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik heb heel goed geslapen het was erg gezellig gisteraaf. Lekker bbq met ook veel vega dingen heel lekker en nog sword dance geoefend in de kilt en veel gezongen. En nu een beetje hees. Ik ga zo de geiten binnen doen met mijn mam en een heel lekkere brunch daarna. En dan scouts weet nog niet wat we daar gaan doen.  Ik ben het met @MickeyMouse  eens en met 5 bff's doe ik dat ook en 2 daarvan zijn jongens :) en  aahw @J8j8  ik wens je echt beterschap en ik hoop dat de verhalen je opbeurden :) ik heb een vol dagje vanaaf bezoek weer deze keer neefjes en nichtjes en ik denk lekker samen horrorfilm kijken ofzo ff hun laten schrikken hihi ;) dus kan zijn dat ik pas morgen weer wat post. Bedankt weer voor alle verhalen en @wilhelmavemela  mijn reactie staat onder die van Mickey die kon je wel zien ? En nu deze en i love you ! Allemaal weer een fijne(re) dag en veel liefde <3 

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +2

@J8j8 Veel beterschap !!!! 

 

Ik ga vanavond naar een restaurant om te eten. Ik heb best zin in.

Mijn ouders zijn nu even weg . Ik heb geen idee waar ze zijn. Mijn zus is naar haar vriendin.  Mijn broer is bezig met zijn band(niet thuis)Mijn zusje is buiten aan het spelen . Ik denk tikketje of zoiets kinderachtigs . dus ben ik alleen met mijn tweelingbroer. Hij is nu bezig met zijn huiswerk.  

 

Emma