Vraag

Verslag van je dag


  • Anonymous
  • 0 reacties

Een topic voor iedereen die iets kwijt wil over de dag en wat er zoal ( niet ) is beleefd en gezien etc. Maak er ajb géén chat van, gebruik geen Quotes en houd het anoniem :)   Vertel hier wat je hebt meegemaakt en wat je wilt !


Dit topic is gesloten

383 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

Vandaag heb ik eerst tot 9:45 uitgeslapen. Om 11:00 had ik een online theater les. Was wel heel leuk. ‘s middags  pizza gegeten. Om 14:00 naar mijn oma en haar teckel Monty gegaan, om met z’n allen naar mijn oom, tante en neefje de verjaardag van Monty te vieren (hij was gisteren jarig). Was heel gezellig. Monty heeft 3 nieuwe balletjes gekregen (daar was hij heel blij mee) en een handschoen om zijn vacht te borstelen. Bij mijn oom en tante soep gegeten en daarna mijn oma en de teckel weer naar huis gebracht. Mijn vader is ziek dus das wat minder, maar ja. Ik heb natuurlijk ook veel op het forum gekeken en ben begonnen aan het boek Spotgaai (van de Hungergames). Leuk dagje was het wel vandaag. 

@Julian12 wat sportief zeg! Is het meisje waar je van droomt toevallig @wilhelmavemela? ;) 

 

xx Eenmeisje004 

 

Reputatie 7
Badge +19

Heyy ik heb vandaag getypt want ik doe blind typ cursus filmpjes gekeken op het forum rondgehangen gedagdroomd en gedroomd over een hele lieve jongen;) uitgeslapen pannenkoeken gebakken gezongen en gedoucht en profiel foto's gezocht dan ga ik om de zoveel tijd wisselen en anima heeft echt zulke coole tekeningen moet je echt een kijkje nemen Julian en nu weer rondkijken en hopen dat het me lukt om morgen met sommige van jullie in contact te komen.

Reputatie 7
Badge +19

@Eenmeisje004 
Theater! Leuk echt dat je het leuk vond goed nieuws voor mij! Ga je op theater?

Reputatie 7
Badge +17

@wilhelmavemela en @Eenmeisje004  dus jullie hadden ook een leuke dag !  Ik lees alles :)  Eenmeisje004 Beterschap voor je vader !  En antwoord op je vraag :  :blush::kissing_heart:

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Vinden jullie het een goed idee van de profiel foto? En vinden jullie hem mooi?

Reputatie 7
Badge +17

@wilhelmavemela  mooi dat je dat vandaag ook hebt gedaan idd ! ;)  is zeker mooi.  Ik kan bij  mijn dagverslag ook nog zeggen dat ik probeer een zelfportretje te tekenen als een soort schets, moeilijk hoor pfff

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +9

Hallo allemaal, ik doe gwn een verslagje over de afgelopen dagen :D

Donderdag begon ik met een spreektoets Frans, ik heb een 10. Ik heb serieus geluk gehad, want je moest lootjes trekken om te bepalen welke rol jij moest doen en je kreeg daar een punt voor. Mn beste vriend heeft ongeluk gehad en heeft een 8, nog steeds goed maar hij is niet blij, omdat meeste mensen hoger hebben. 

De rest van de schooldag was niet interessant. Na school ging ik samen met mn beste vrienden naar de stad om een cadeau te kopen voor onze andere vriend die vrijdag jarig was. We hadden uiteindelijk een cadeau van 30 euro gesplitst en ik had voor de grap een tiara gekocht voor hem. Kostte me 5 euro.

Vrijdag was die vriend dus jarig, in de pauze gingen we zn cadeau’s uitpakken en de reacties van mn andere vrienden en van hem waren echt grappig. Na school ging ik naar de stad om een verjaardagskaart te kopen voor mn basisschoolvriend, die had een feestje op zaterdag.

Ik had vrijdag ook met Sam (toxic vriend) gepraat, ik zei dat ik sommige dingen niet fijn vond enz, en toen was het goed gekomen. Maar als hij toch nog stom gaat doen, ga ik hem droppen.

Later die dag deed ik een zelftest en ik blijk corona te hebben, super jammer aangezien ik zaterdag eigenlijk naar een feestje zou gaan van een basisschoolvriend, maar ja. 

Zaterdag: ik zat in isolatie en ik heb gegamed, ook een coronatest gedaan bij de ggd. 

Zondag: Ik zat de hele dag in isolatie en ik heb gehoord van Zelle O_o

en dat was het eigenlijk, morgen online les volgen en ja.  En @wilhelmavemela je pfp is echt leuk!

Groetjes, Sano07

Reputatie 7
Badge +14

@wilhelmavemela Ik zou heel graag op theater willen :) of op kickboksen. Kan niet kiezen tussen die twee :). En je hebt echt een super mooie profielfoto! <3

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +19

@wilhelmavemela Ik zou heel graag op theater willen :) of op kickboksen. Kan niet kiezen tussen die twee :). En je hebt echt een super mooie profielfoto! <3

xx Eenmeisje004 

Thanks en ik wil de keuze wel voor je maken ga op toneel is echt geweldig en je kan er jezelf zijn je beweegt veel en je wordt er altijd gegarandeerd vrolijk van!:)

Reputatie 7
Badge +7

Ik wil mn weekend wel even delen:)

Mijn broer was jarig, en hij kreeg een vliegles als cadeau.. we waren een weekend weg en hij ging dus vliegen en echt sturen en zo en ik mocht achterin zitten! Dat was echt vet stoer, de piloot die de les gaf liet het stuur gewoon los dus het was echt mijn broer die aan het vliegen was. Het was ook echt een gek gevoel om op te stijgen en alles onder ons was super klein. Verder heb ik heel veel gewandeld. Vandaag gingen we naar een klimpark, was ook super leuk! Ik ben net pas thuis gekomen, en er ligt nog huiswerk op me te wachten voor morgen.. dus dat ga ik nog maar even snel doen denk ik lol. 
slaap lekker en succes iedereen op school morgen<3

groetjes,

kwakend1tje 
 

@Eenmeisje004 

Waarom doe je niet allebei ???

Kickboksen is zeker leuk en je wordt sterker 

Toneel is enorm leerzaam en leuk

 

Luna 

 

Reputatie 7
Badge +9

Dagverslag van vandaag!

Vandaag volgde ik online les, omdat ik corona heb. Ik ging om kwart over acht in de vergadering, omdat mn beste vriend er ook al was. Dus we zaten een kwartier erin te kloten totdat anderen kwamen. 
Ik heb vandaag me Engels punt terug, was een mondeling toets en ik heb een 7,6, niet geweldig vergeleken met mn luistertoets (10) en leestoets (8.5), maar ja, een 7,6 is ook goed. Ik ga gewoon wat meer oefenen, dan word ik wat beter in Engels. 

We hadden het laatste uur EINDELIJK Latijn, ik zeg eindelijk omdat onze leraar wekenlang ziek was en Latijn is toevallig mn favoriete vak. We kregen uitleg over de 3e naamval en toen moesten we vertalen. Er was een raar zinnetje, ik had het vertaald als:
“Zij heeft de hemel onder de brandstapel opgericht”, omdat er bij het woordje “sub” + acc/abl staat en brandstapel stond in abl. Ik vond deze zin raar dus ik vroeg aan me docent of het klopte, wat blijkt, het was
“Zij heeft de brandstapel onder de hemel opgericht”. Ik ben echt een meme, altijd moeilijk aan het denken maar ja. 

Verder is niet veel gebeurd, beetje Latijn geleerd en zo ga ik ook nog wat leren. 

Reputatie 7
Badge +19

Heyy mijn dag was k*t want ik had weer gezeik met K en ik had aan een andere vriendin gevraagd omdat ik geen sn heb of ik die van haar mag lenen. Eerst zei ze ja, maar later toch nee dus ik ben erg teleurgesteld en níet in een goede bui. Dus ik heb nog 2 opties. Ik heb dus eigenlijk een hele stomme dag gehad behalve dat ik nu hier ben jjej

@wilhelmavemela 
Ahh vervelend...

Reputatie 7
Badge +19

Jep maar ik ga het aan een andere vriendin vragen

Reputatie 7
Badge +17

Hoi allemaal ik was vanaaf weg hele avond eerst huiswerk en druk en toen met mn pa mee op bezoek was wel lol heb op een grasmaaier gereden :D . De dag ging wel goed gewoon  school. Ik ben nu super moe dus morgen volgt weer een uitgebreider verslag 😉😊 . En lees ik weer jullie verhalen ook. 

Groetjes liefs Julian X

Hoi lieve mensen ,

Ik ben weer terug 

Ik heb jullie heel erg gemist 

Maar ik twijfel wel of ik nog een keer weg gaat want Wereld is weg

Ik heb het ook gelezen van @Ikke13 

Wat romantisch!!!

Ik heb alle reacties terug gelezen

En het was nog veel meer dan mijn geschiedenis huiswerk, dus nu heb ik geen zin meer in geschiedenis huiswerk 

Enige wat ik niet terug hebt gelezen is wat @Sano07 reageerde op ik heb een forum crush want ik ben heel erg bang

Jullie vragen zeker af wie is Luna 

Ik ken haar

Zij is niet mijn buurmeisje 

Zij is wel mijn aartsvijand 

Zij zit bij mijn op school en zij is een pester

Zij wil denk ik mij verschult zetten

Zij vind mij raar en lelijk

Ze had even mijn telefoon om dit te een account te maken

En dan was zij Luna

Echt zo gemeen van haar

 

Nou een lang verhaal 

Bedankt voor lezen

Zelle

Zomaar

Echt zomaar

Wordt de topic Wereld is geband (ongeveer zoiets) gesloten 

Echt zo oneerlijk!!!

Reputatie 3
Badge

Ja... De reden sloeg ook gewoon nergens op...

Reputatie 7
Badge +17

Heey Zelle weer terug ? :D fijn ! Ben ik blij om 😀

Even over je vraag: die kun je beter in topic Forumregels doen denk ik 😊 want als dat hier een discussie wordt gaat deze topic ook dicht.  

Sorry ik zeg het maar even zou jammer zijn als Sankonijn zn topic ook weg moet.  

Ik had wel een cool dagje. Vanmorgen melig en bijna uit de klas en vanmiddag een 8 voor ak.  Net gevraagd om mee te denken over het zomerkamp vd scouts dus zit in de organisatie 😎 en nu even snert eten met alles er op en aan en daarna trainen vr karate. En dan weer huiswerk en forum.

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +14

@Zelle je bent weer terug!!!!!

Heyy allemaal, 

Hier een kort verslag van m’n dag: 

Vanmorgen had ik keelpijn en hoofdpijn, dus een zelftest gedaan. Positief. :( Daarna had mijn vader ook een zelftest gedaan en die was ook positief. Mijn moeder was al aan het werk vanaf 7:00 uur bij de bejaarden dus die heeft in de middag een GGD test gedaan (moest van haar werk) verder heb ik het meeste van de tijd geslapen in bed. En natuurlijk een paar keer op het forum gekeken. Ik heb nu last van m’n rug, ben duizelig, heb hoofdpijn en ben snotterig dus dat is heel fijn maar niet heus. :( 

Dat was het. Ik ga nu wat eten en ja verder niet zo veel. Misschien straks nog even op het forum kijken. :) 

xx Eenmeisje004 

 

@Eenmeisje004 

Hopelijk gaat het morgen beter met jou

@Julian12 

Goed idee !!!!

 

Zelle

Reputatie 7
Badge +9

Dagverslag,

vandaag niet echt veel gedaan.  Alweer thuis online gezeten met school. Leukste vak vandaag was Latijn, heb een tekst vertaald. 

Verder geleerd voor mens en maatschappij en ga zo verder. Ik ga zo ook leren voor wiskunde.

Groetjes, Sano07

Hoiii mensen,

 

Ik ben naar school geweest en toen ik thuis kwam ben ik aan het huiswerk gegaan en daar ben ik nu nog mee bezig zoals elke dag. Ik ben nu ook best wel stressend omdat ik nog heel veel moet doen. (zie meer op mijn topic van vandaag)

Hoi @Sunset 

Ik denk dat kauwgom en stressbal werkt bij jou

Haal gewoon diep adem

Je kan het !!!

Ik duim voor je !!!

 

Zelle