Vraag

Verslag van je dag



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten

383 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi hoi,

Vandaag was een dag als vele andere. Ik voel me uitgeput en ik vind het gênant om mijn docenten onder ogen te komen. Ik ga er namelijk vanuit dat ik mijn proefwerken niet al te best heb gemaakt en ik vind het gewoon gênant dat een leraar dan mijn ontzettend stomme antwoorden moet nakijken. Ik vind het ook awkward om mn mentor tegen te komen want hij heeft het volste vertrouwen in me maar dat slaat helemaal nergens op. 
ik ben vandaag ongesteld geworden, een week te vroeg, dus ik voel me helemaal kut en het is ook nog de hele week aan het regenen. Ik ben er echt helemaal klaar mee. Maar goed, voor mij nog maar 10 lesdagen, want we hebben volgende week 2 vrije dagen en de week daarop 1 vrije dag en daarna is het alweer vakantie!! Ik kan echt niet wachten, niet dat ik zin heb om thuis te zitten maar ik ben gewoon echt klaar met school. Ik was mijn opties voor school aan het heroverwegen, ik zou naar 4 havo kunnen, dan was dit jaar voor niks, maar die kinderen die nu in 3 havo zitten zijn echt hartstikke gestoord allemaal. Dus ik denk dat ik blijf zitten in 4 vwo. Vet leuk. Dan gaan al mn vriendinnen slagen en dan moet ik nog een heel jaar in mn eentje:/ maarja dat zie ik dan wel weer. 
nog een hele fijne avond iedereen<3 

groetjes,

kwakend1tje

Reputatie 7
Badge +9

Mijn dag ging goed / niet goed, 

Vandaag had ik een formatief toetsje Latijn, 0 fouten lekker gedaan, aangezien ik gisteren was begonnen met leren. Mn levensbeschouwingspunt is verhoogd, omdat de leraar een foutje maakte. Ik heb nu een 8.5 en ik mocht ook proefwerken van vorige periodes meenemen naar huis, leuk!

En mn beste vriend T heeft voor de eerste keer een formatieve toets Latijn gehaald in één keer! Super trots op hem, er waren 28 punten te halen en hij had er 22, super trots dus, vooral omdat hij vaak het niet haalde en hij haalt veel onvoldoendes voor Grieks en Latijn. 

Nou wat niet goed ging per sé ik dat ik bij me crush was en toen ging ik een blaadje in me kluisje ophangen, dat een ander meisje mij had gegeven. Probleem is dus dat dat ander meisje mij waarschijnlijk leuk vindt en dat ik niet meer op me crush ben maar op dat ander meisje. Nadat ik dat blaadje op had gehangen leek mn crush minder blij (?) ik weet niet of ik het voorstel of niet maar ja. Stomme situatie en ja, geen idee wilde het gewoon even delen. 

En ja dat was het eigenlijk, ga zo nog wat huiswerk maken en dat was het. 
Sano07
 

Reputatie 5
Badge +1

Ik ben terug !!!

Nou , ik ben nu al happy , want deze topic is niet verwijderd !!!

 

Zelle

Reputatie 7
Badge +5

Vandaag op pad met mijn vader en allerlei leuks gedaan maar je blijft toch denken aan wat er hier allemaal gebeurt.  En : Ahw nu ook Emmalove weg ! wat jammer en verdrietig :( ik hoop je weer te zien ! Alle goeds en liefs !! En @Sanny  dankjewel !

Groetjes liefs Julian X

Is Emmalove weg?! Dit kan Niet!! :(    dat is super stom.. Waarom moest je weg gaan... maar vergeet niet dat we altijd van je houden😔❤

Reputatie 1
Badge

Een topic voor iedereen die iets kwijt wil over de dag en wat er zoal ( niet ) is beleefd en gezien etc. Maak er ajb géén chat van, gebruik geen Quotes en houd het anoniem :)   Vertel hier wat je hebt meegemaakt en wat je wilt !

TW! Ik had een shit dag. Ik heb bijna niks gedaan behalve iets gebakken maar heb niks gegeten alleen tijdens het avondeten omdat het moest. Ik haat mezelf ervoor. Ik moet meer doen. Kver 5 uur heb ij school en ik heb geen idee hoe. Ik doe mezelf pijn wat niet oke is maar het valt wel mee. Ik heb gwn iemand nodig denk ik

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik zal toch ook even wat vertellen over gister en vandaag. Net als @Eenmeisje004  heb ik ook geholpen op de boerderij met vooral de  geiten en ook de grond vast klaarmaken voor groentes die nog komen , is nu veel te koud. Was wel vet op de trekker en een machine er achter een eg. En daarna naar een groot bedrijf om wat spullen te halen ( ik vertel het niet te gedetailleerd want anonimiteit ;)  )   om straks alles weer goed te kunnen prepareren  en gezond te houden. Het is allemaal eco bij ons dus halen we soms ook larfjes die weer insect worden om andere insectjes te bestrijden.  Best ingewikkeld maar wel leuk . En daarna gezeild met de scouts het woei geweldig dus het ging keihard :)  het was best ook koud dus extra vest en de dikke kniesokken helemaal om de knietjes haha en wat kan warme thee lekker zijn zeg ! Vanmorgen naar het dorpshuis geweest waar muziek was en een jeugdvoorstelling, was op zich wel leuk want ik kwam een meisje tegen die ik ook ken van school ( wist ik niet eens dat zij  ook bij toneel was was haha, erg leuk was het) en na de tijd veel kletsen en er was appeltaart dus alleen dat was al de moeite  :D  en vanmiddag  weer een heel stuk gelopen met 4  kids van mn leeftijd en chillen aan de dijk en mn bootje gepakt en weer gevaren ( verslaafd ) . En vanaaf bami schotel en bitterkoekjes pudding en nu huiswerk en forum. 

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

Ik leef ook mee met iedereen die een slechte dag heeft/gehad.

Emmalove, als je dit nog ziet: veel geluk en t ga je goed. Je mag altijd terug komen als je heel erg in de nesten zit of gewoon iets wilt delen. 

@Een hulpvol meisje nog gecondoleerd met je vogel. :(

Even een verslagje van afgelopen weekend: 

Zaterdag moest mijn moeder werken, dus ik moest ‘s morgens voor de dieren (kat, kippen, paarden) zorgen. Toen dat klaar was heb ik mijn vader op de boerderij geholpen. Ik heb geholpen met de pinken/ grote kalveren en de koeien te voeren. Was heel leerzaam en leuk. Daarna wat gegeten, een beetje huiswerk scheikunde gemaakt en dat was het wel. 

Zondag moest mam weer werken dus net zoals zaterdag ochtend moest ik voor de dieren zorgen. Wat gegeten, huiswerk gemaakt en m’n vader en ik zijn naar m’n oma geweest om onder andere pakjes drinken te brengen (die had ze niet meer op vooraad). Alles ging goed met haar, ondanks dat ze soms in de war en vergeetachtig is (dementie/alzheimer). Toen we in het verzorgingstehuis aan kwamen zat ze met een kop koffie mr Bean te kijken. Was wel grappig. Daarna hebben we met z’n 3en op haar kamer een kop koffie gedronken en een kersenflap gegeten (mijn moeder was net thuisgekomen toen we naar oma gingen en had kersenflappen mee gebracht om bij oma op te eten). Dat vond ze heel lekker en het was best gezellig. Ook hadden we de ronde van Vlaanderen op haar televisie gekeken. Ze had laatst last van haar been, maar nu gaat het wel beter. Ze is altijd heel vrolijk en praat over van alles en nog wat. Nu zit ik aan m’n huiswerk natuurkunde, maar het is vet saai en het forum is leuker. :) 

Hoe was jullie dag/weekend? 

xx Eenmeisje004 

 

Reputatie 7
Badge +17

Vandaag op pad met mijn vader en allerlei leuks gedaan maar je blijft toch denken aan wat er hier allemaal gebeurt.  En : Ahw nu ook Emmalove weg ! wat jammer en verdrietig :( ik hoop je weer te zien ! Alle goeds en liefs !! En @Sanny  dankjewel !

Groetjes liefs Julian X

Lieve mensen . Ik ga weg . Ik zit in een lastige situatie. Nee ,mijn ouders hebben niks ontdekt over dat ik op De Forum zit .

Bedankt voor alles!!!

 

Emma

Niet off topic !!!

Reputatie 7
Badge +5

Hey jongensss! Noortje hier!♡ 

De laatste 2 dagen is @wilhelmavemela  weg.. ik maak me zorgen. Waar is ze? Wat is gebeurd? Waarom is ze er niet? Hoe gaat het bij haar? Die vragen kan niemand beantwoorden!! KOM ALSJEBLIEFT TERUG!!  :(

Hey ik wil niet tegen het topic ingaan maar @Julian12  ik leef ook met jou mee hoor ! Denk wij allemaal wel. Je bent een lieve jongen en je zal ongerust zijn en ik hoop ook op snel bericht van Wilhelmavemela ! Ik bid zelfs ik weet niet naar wie maar toch. Laten we moed houden en hugs ook van mn zus ! 😘

Sanny xxxxx

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik vertel kort dat ik op zich een leuke dag had maar wel veel zorgen om Wilhelmavemela en ik heb ook te doen met @Een hulpvol meisje  en @kwakend1tje  sterkte aan jullie ! En aan @J8j8  fijn en ook dat je cijfer beter was dan je verwachtte :)  Ik had 's morgens les en vanmiddag excursie maarja dat is nu niet zo belangrijk.Ik houd het kort, ik kreeg bericht van de ktf dat ik niks verkeerds had gedaan dus ik plaats weer wat geruster een berichtje hier :)  Ik hoop dat we gauw wat lezen van haar en dat het met iedereen beter  gaat vanaf morgen .

Groetjes en liefs Julian X

Als eerste wil ik zeggen dat ik meeleef met iedereen die een slechte dag had. 

Mijn dag was wel leuk, ik ben vanavond naar een soort concert geweest en het was superleuk. Ik kende ook een paar mensen die moesten optreden dus daarom was ik daar en ik heb echt genoten. 

Verder heb ik vandaag gedacht aan @wilhelmavemela en gehoopt dat het goed met haar gaat.

Hoe was jullie dag?

Reputatie 7
Badge +5

M'n dag is k*t! Ik wou dat deze dag niet bestond en nooit zou bestaan... mijn vogel is dood gegaan... hij was wel oud maar wel super lief😭❤

Ik kan geen dagen voor stellen zonder hem :(

Doei... ehm

Reputatie 7
Badge +7

Mijn dag was niet zo leuk. Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik moet doen. Het proefwerk wat ik vandaag had ging echt verschrikkelijk en kan niet hoger zijn dan een 2. Mijn andere proefwerken gingen ook niet top, ik heb vast nog meer onvoldoendes. Ik denk dat ik uiteindelijk 4 of 5 onvoldoendes sta, ik sta nu afgerond 3 5en en dit was het moment om dat te fixen. ik denk niet dat dat gelukt is en ik ben dan ook bang dat ik ga blijven zitten. Ik wil er gewoon mee stoppen maar dat kan natuurlijk niet maar ik vind het allemaal echt niet leuk meer. Ik heb vorige keer mn ouders al enorm teleurgesteld en ik heb met mn mentor afgesproken dat ik er voor zou gaan maar het lukt me gewoon niet. Wat als ik blijf zitten en het dan weer niet haal? dan moet ik naar 4 havo en dan doe ik uiteindelijk 7 jaar over havo. Zou ik dan beter nu meteen al naar 4 havo kunnen gaan? maar dat lijkt me zo zonde want ik zit al in 4 vwo, dan had ik dat beter vorig jaar al kunnen bedenken. Ik snap niet waarom het opeens zo slecht gaat. Vroeger was ik altijd slim en begreep ik alles maar ik ben de afgelopen 3 maanden opeens super dom geworden en ik snap helemaal niks meer.

nou wat een gezellig verhaaltje weer voor vandaag, ik had ook graag een wat positiever bericht geschreven maar dat zit er niet echt in denk ik;)

groetjes,

kwakend1tje 

Ahhhhhhhhhh. Justin ging een bezoekje nemen bij mijn thuis !!!!!! (hoe weet hij mijn adres ???? Waarom neem hij een bezoekje bij mij ???? Ik heb duizenden vragen aan hem) Hij had bonbons meegenomen voor mij met een kaartje erbij  Dit stond op de kaart

Lieve (mijn echte naam)

Veel beterschap en Ik steun je 

Knuffel voor jou

 

XXXX

(Justins echte naam)

Wat betekent zoveel kruisjes ??? 1 kruisje is vriendschap    2 kruisje ook    3 kruisje is je bent leuk en 4 dan ???

 

Emma

Ik stond in mijn Micky Mouse pyjama . Maar hij vond dat het goed bij mij stond , maar nu omgekleed 

 

Snap jullie niet hoe gênant het was voor mij ???(die helemaal aan het blozen is) en moet hij niet naar school ????

Hoi, mijn dag was erg lang, hij was natuurlijk gewoon even lang als altijd maar het voelde als lang. Ik heb wel lekker gekookt en gegeten dus dat was denk het hoogtepunt van vandaag. Nu ben ik best wel moe maar daar weet ik de reden niet van, ik zal wel een beetje op tijd proberen te gaan slapen vanavond. 

@Emmalove je moet jezelf niet zo naar beneden halen, je bent super lief en leuk dus ik snap het wel als Justin op jou is :)

Hoe was jou dag?

Gewoon een normale dag gehad . Justin vind mij echt leuk !!! Ik heb al een crush, dus wat moet ik doen ???!!!! Nou waarom ik dat denk 

-  hij trakteert mij op milkshake 

- hij kijkt steeds naar mij

- hij lacht naar mij

- hij vroeg : heb je zin om naar de bioscoop te gaan  Ik zei : misschien wanneer??? zo begon de gesprek

- hij doet heel lief tegen mij

 

Als hij echt op mij is . Waarom zou een populaire jongen op een basis meid vallen (hij kon kiezen voor een andere populaire meisje Star) die weinig vrienden heeft (er zijn duizenden meisjes die hij kon kiezen)

 

Emma

Ik vind hem leuk als een vriend . Niet verliefd 

Nou , de eerste les is uitgevallen heb ik gehoord, daarom ga ik nog even hardlopen voordat ik naar school gaat . Ik ga eerst paar vragen beantwoorden op De Forum dan ga ik hardlopen. Ik hoop dat Justin (zie je bij mijn vorige verslag ) gewoon vrienden wil zijn . Hopelijk 

@kwakend1tje  helemaal mee eens ! En ik vind het een heel naar idee dat iemand als hij zo bang moet zijn om iets te typen. Kan niet de bedoeling zijn! Drom bemoeide ik me er ook mee in die topic. 

En nu weer on topic, sorry

Sanny xxxxxc

Reputatie 7
Badge +7

Hoi mijn dag was goed :)  heb ik beschreven in Dagboek . Maar ik zag daar dat er precies onder mijn bericht een waarschuwing stond van de KTF dus ik ga voorlopig even niks meer plaatsen in deze topics. Ik ga mailen met forum@kindertelefoon want ik begrijp blijkbaar nog steeds niet wat nou een chat is en wanneer een verhaaltje. Ik was er van overtuigd dat ik on topic was. Misschien was dat ook zo maarja.  Ik heb al een officiële waarschwing dus  een 2e kan ik er niet bij hebben. Het spijt me, maar dan blijf ik liever weg  van deze leuke topics :( sorry allemaal !  Groetjes liefs Julian X

Vervelend dat je je zo voelt! Ik heb niet het hele topic gelezen, maar ik zag idd ook de waarschuwing. Ik denk niet dat die voor jou bedoeld was maar gewoon over het topic in zn geheel, want het is op zich wel het zoveelste topic over dat ‘onderwerp’. Ik zou me er niet te druk om maken want volgens mij deed je helemaal niks verkeert:) 

Reputatie 7
Badge +7

Vandaag was oke, ik was voor het eerst zins tijden productief bezig. Ook heb ik leuk gevaren met mijn moeder en de hond, dat was erg gezellig. Helaas viel de motor uit dus toen moest ik langs een weiland lopen om de boot voort te trekken hahahaha.. We hadden het wel naar ons zin! 
we hebben een stijger, maar die ligt denk ik 1,5m onder onze tuin als het ware. We hadden altijd een mooie trap waarop onze hond zelf naar boven kon maar die is het water in gewaaid.. dus ik moest de hond optillen maar dat ging niet zo goed, want ze trok 1 van mn zweerknopjes er uit. Ik heb bijna 2 weken geleden 2e gaatjes laten schieten en die oorbellen moeten er minimaal 6 weken in blijven. Het ging helemaal bloeden en ik kreeg een lichte paniekaanval, want die oorbel is waarschijnlijk in het water gevallen, ik kon m niet meer vinden. Maar het is nu weer gefikst denk ik, ik heb er een andere oorbel in gedaan en nu hoop ik dat het niet gaat ontsteken.. 

nou goed verhaal dit loll 

Fijne avond iedereen<3 

Kwakend1tje

Reputatie 7
Badge +19

Mijn dag was goed dat heb ik eerder al beschreven. En nu zeg ik weltrusten.

Wilhelmavemela

Reputatie 7
Badge +17

Hoi mijn dag was goed :)  heb ik beschreven in Dagboek . Maar ik zag daar dat er precies onder mijn bericht een waarschuwing stond van de KTF dus ik ga voorlopig even niks meer plaatsen in deze topics. Ik ga mailen met forum@kindertelefoon want ik begrijp blijkbaar nog steeds niet wat nou een chat is en wanneer een verhaaltje. Ik was er van overtuigd dat ik on topic was. Misschien was dat ook zo maarja.  Ik heb al een officiële waarschwing dus  een 2e kan ik er niet bij hebben. Het spijt me, maar dan blijf ik liever weg  van deze leuke topics :( sorry allemaal !  Groetjes liefs Julian X

Om dit topic een beetje te houden waarvoor het bedoeld is zal ik een verslag van m’n dag posten:

Vandaag was voor mij wel een goede dag ookal heb ik niet superveel gedaan. Ik was een uur eerder uit dus dat is altijd leuk en ik heb in een tussenuur over muziek, crushes, seks en andere dingen gepraat met een klasgenoot. Het was echt een superfijn gesprek dus daardoor voel ik me ook wel goed denk. Na school heb ik niet heel veel meer gedaan maar soms is dat ook wel lekker.

En hoe was jullie dag?