Verliefd op stagiair

  • 7 September 2019
  • 7 reacties
  • 203 Bekeken

Badge
Ik ben verliefd op mijn stagiair Frans genaamd Lars, hij is enorm aardig, knap, gespierd, leuke lach, prachtige ogen, leuke kledingstijl, geen vriendin (geen idee of hij gay is), grappig. Kortom, alles is leuk aan hem, nou heb ik een beetje het idee dat het een beetje uit de hand loopt, ik heb geen concentratie meer en denk alleen nog maar aan Lars. Ook is mijn laptopachtergrond een foto van Lars, deze heb ik van zijn insta gehaald. Hier volgt een verhaaltje wat echt gebeurd is:
Hij ging in de klas uitleggen hoe je verkering vraagt in het Frans, hij zei: "want dat is erg belangrijk voor als je een leuk meisje *draait naar mij* of jongen tegenkomt"
Dan herhaalt hij nog een keer hoe je dat zegt mij in mijn ogen aankijkend, en zelf met zo'n vragend gezicht. Dus ik zeg: ''Oui, je t'aime'' (ja, ik hou van je.) Lars vroeg: ''Wat zei je?'' En ik zeg: ''ik zei niks'' en hij lachte zo van jaaajaaa tuurlijk....

Ik werd hierzo dus heel rood, hij heeft me technisch gezien dus verkering gevraagd, ik weet wel dat hij dat niet zo bedoelde, maar zo kwam het wel over. Heeft iemand tips om er van af te komen? Het gaat een beetje ver namelijk...

7 reacties

Badge
Hoe oud ben je als ik vragen mag
Ik ben 13
Badge
Hoe oud ben je als ik vragen mag
Er over dromen is nooit erg zou ik zeggen! 😉
Badge
Hee,

Luister, een crush op een docent hebben heeft iedereen wel eens gehad.. Besef wel dat het eigenlijk niet wordt geaccepteert als hij iets met je zou doen of hebben. Hier kan hij zijn baan door kwijtraken en zelfs een gevangenisstraf door oplopen. Daarbij gaan dit soort dingetjes altijd over.. geloof me! Ik denk dat je meer gecharmeert bent door zijn uiterlijk en uitsraling, maar hoe goed ken je hem nou echt? Waarschijnlijk niet zo goed, het is je leraar! Dit soort dingen gaan heus wel over, maak je geen zorgen! Niet veel aan hem denken gaat natuurlijk moeilijk, maar ik zou vooral veel leuke dingen doen met vrienden om je gedachtes af te leiden!

Het komt goed, heel veel succes! Als je nog vragen/opmerkingen/tips (nodig) hebt kan je me altijd bereiken! Ik help graag :)

xoxo Ano



Hee AnoForEver123,

Dankjewel voor je reactie, we hebben wel eens met elkaar gepraat, ik ken hem dus beter dan andere leerlingen. Ik besef me heel goed dat er niks mogelijk is vanwege de wet etc. en ik ga/ben ook niet van plan iets überhaupt proberen te krijgen. Toch blijf ik dit doen in mijn dromen, is dat heel erg?

Greetz, GayTransBoy
Hee,

Luister, een crush op een docent hebben heeft iedereen wel eens gehad.. Besef wel dat het eigenlijk niet wordt geaccepteert als hij iets met je zou doen of hebben. Hier kan hij zijn baan door kwijtraken en zelfs een gevangenisstraf door oplopen. Daarbij gaan dit soort dingetjes altijd over.. geloof me! Ik denk dat je meer gecharmeert bent door zijn uiterlijk en uitsraling, maar hoe goed ken je hem nou echt? Waarschijnlijk niet zo goed, het is je leraar! Dit soort dingen gaan heus wel over, maak je geen zorgen! Niet veel aan hem denken gaat natuurlijk moeilijk, maar ik zou vooral veel leuke dingen doen met vrienden om je gedachtes af te leiden!

Het komt goed, heel veel succes! Als je nog vragen/opmerkingen/tips (nodig) hebt kan je me altijd bereiken! Ik help graag :)

xoxo Ano
Badge
Hey,

Je kunt er vanaf komen door minder vaak aan hem te denken. Dat betekent dus dat je je achtergrond zal moeten veranderen. Het moet uit jezelf komen, maar dat is tegenstrijdig natuurlijk. Toch zal je het moeten doen als je er daadwerkelijk van af wil komen.

Groetjes,

Geen_Naam

Hey Geen_Naam,

Dankjewel voor de tip, minder vaak aan hem denken is lastig maar ik zal het proberen. Ik heb mijn achtergrond veranderd.

Groetjes,

GayTransBoy
Hey,

Je kunt er vanaf komen door minder vaak aan hem te denken. Dat betekent dus dat je je achtergrond zal moeten veranderen. Het moet uit jezelf komen, maar dat is tegenstrijdig natuurlijk. Toch zal je het moeten doen als je er daadwerkelijk van af wil komen.

Groetjes,

Geen_Naam

Reageer