Verliefd op stagiair

  • 7 September 2019
  • 7 reacties
  • 203 Bekeken

Badge
Ik ben verliefd op mijn stagiair Frans genaamd Lars, hij is enorm aardig, knap, gespierd, leuke lach, prachtige ogen, leuke kledingstijl, geen vriendin (geen idee of hij gay is), grappig. Kortom, alles is leuk aan hem, nou heb ik een beetje het idee dat het een beetje uit de hand loopt, ik heb geen concentratie meer en denk alleen nog maar aan Lars. Ook is mijn laptopachtergrond een foto van Lars, deze heb ik van zijn insta gehaald. Hier volgt een verhaaltje wat echt gebeurd is:
Hij ging in de klas uitleggen hoe je verkering vraagt in het Frans, hij zei: "want dat is erg belangrijk voor als je een leuk meisje *draait naar mij* of jongen tegenkomt"
Dan herhaalt hij nog een keer hoe je dat zegt mij in mijn ogen aankijkend, en zelf met zo'n vragend gezicht. Dus ik zeg: ''Oui, je t'aime'' (ja, ik hou van je.) Lars vroeg: ''Wat zei je?'' En ik zeg: ''ik zei niks'' en hij lachte zo van jaaajaaa tuurlijk....

Ik werd hierzo dus heel rood, hij heeft me technisch gezien dus verkering gevraagd, ik weet wel dat hij dat niet zo bedoelde, maar zo kwam het wel over. Heeft iemand tips om er van af te komen? Het gaat een beetje ver namelijk...

7 reacties

Badge
Hoe oud ben je als ik vragen mag
Ik ben 13
Badge
Hoe oud ben je als ik vragen mag
Er over dromen is nooit erg zou ik zeggen! 😉
Badge
Hee,