Verliefd op oudere man?

  • 8 February 2019
  • 8 reacties
  • 251 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 13 jaar en een meisje. Ik was laatst bij de kinderarts voor mijn moeheid (lang probleem en heb ik trouwens ook een andere forum over geschreven maar niemand reageert). Toen ik de kinderarts zag dacht ik van β€œo een man” want ze gaan allemaal testen enzo doen. Maar toen bleek het een hele jonge man te zijn (29 ofso?) en nog super knap ook! Ik had geen vlinders in Mn buik ofso maar nu ik thuis ben kan ik niet stoppen met aan hem denken. Ik heb hem al helemaal gestalkt enzo en het was trouwens 2 dagen geleden. Ik heb daar bied laten prikken en krijg over 2 weken pas de uitslag. Misschien zie ik hem nog maar misschien ook niet (hangt ervan af wat uit de bloedtest komt) en ik weet nu niet wat ik moet doen, please iemand help!

8 reacties

Hoi

Je bent bij de dokter geweest, en kan de arts die je onderzocht heeft, niet uit je hoofd zetten. Ik vermoed dat je begrijpt dat een relatie met hem niet verstandig zou zijn, maar over je gevoelens heb je geen controle. Misschien blijft die man nog een tijdje in je gedachten, voor hetzelfde geld verdwijnt hij weer op de achtergrond.

Vaak helpt het om op te schrijven waar je mee zit. Dat heb je hier al goed gedaan. Misschien ben je geholpen met een soort van dagboek, waar je al je gedachten en gevoelens in kwijt kan.

Ik hoop dat er een remedie voor je moeheid uit de tests komt. Hopelijk voel je je snel beter.

Groetjes
Kenshin
heel erg bedankt!❀️ En ja ik ben sinds 2 dagen begonnen met schrijven in een boekje πŸ’‹
Goed dat je begonnen bent met schrijven. Voelt het al wat rustiger aan in je hoofd?

Fijn dat je je geholpen voelt op het forum :)

Groetjes
Kenshin
Ja het helpt heel erg, vooral omdat ik super veel meemaak op een dag soms, zo kreeg ik vandaag te horen dat een vriendin van mij bi is en verliefd is op een meisje uit de klas (terwijl ze een vriendje heeft (en dan bedoel ik degene die bi is)) dan helpt het om alles even op een rijtje te krijgen. Ik was trouwens vergeten te zeggen dat mijn ouders en de huisarts willen dat als er niets uit de test komt ik met een psycholoog moet gaan praten. Nou vind ik dit niet heel erg, maar ik ben bang dat als ik haar vertel dat ik alles voor mezelf opschrijf, ze het wilt lezen. Daarom schrijf ik sommige dingen nog niet op en soms moet t er wel even uit dus nu weet ik niet echt wat ik daarmee moet doen. Ik ook altijd met al mijn problemen en dingen πŸ€¦β€β™€οΈ
Fijn dat schrijven helpt. Ik kan me moeilijk voorstellen dat een psycholoog je zou dwingen om je dagboek te laten lezen. Het lijkt me wel goed om met een psycholoog te praten. Wie weet ben je daar wel mee geholpen.

'Ik ook altijd met al mijn problemen en dingen'
Je kan hier altijd terecht.

Groetjes
Kenshin
Heel erg bedankt πŸ’— het heeft al heel erg geholpen! Toch voel ik me stom dat ik hierover zeik terwijl ik zoooveel ergere dingen lees! Ik vind het trouwens echt super goed & lief van je dat je iedereen zo helpt en begrijpt! Je bent echt mijn voorbeeld geworden πŸ’•πŸ’•
Wat lief dat je dat zegt πŸ™‚ Da's fijn om te horen. Op het forum kan je terecht voor vanalles. Er is altijd wel een lieve forummer die bereid is je te helpen. Van elke gebruiker valt wel iets te leren :)

Groetjes
Kenshin
❀️❀️❀️

Reageer