Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Vraag

"Verliefd" op een docent?

• 16 november 2016
  • 1 reactie
  • 180 Bekeken

Hey allemaal, ben ik weer, 2e keer vannavond.

Zoals je misschien kon lezen hier boven in de "titel" ben ik "verliefd" op een van mijn docenten, dat is mijn: biologiedocent, zij is ook de "jaarlaagcoördinator" of hoe je da ook noemt, zij weet van mijn snij/zelfmoord dingen af en besteed altijd heel veel aandacht aan me, tijdens de les: gaat het wel goed? En als ik iets kwijt wil, ze is gewoon super aardig, behulpzaam en, ja..... ook knap, ze is ongeveer 20 jaar en sinds kort als ik in de les zit valt het mee, dan werk ik, maar na school als ik wat kwijt wil, dan zit ik in 1 kamertje/kamer met haar om er over te praten, en dan zitten we tegenover elkaar, met een tafel er tussen, en dan zit ik heel vaak, dit is ongemakkelijk om te zeggen, maar dan zit ik vaak met een stijve in gesprek met haar, ik heb haar telefoonnummer voor als er iets is wat ik niet rechtstreeks tegen haar wil zeggen, dat ik het kan appen, en ze heeft een profielfoto die wat, soort van inkijk heeft, en als ik die zie word ik geil, (dit is zo ongemakkelijk om te zeggen) en als ik tegenover haar zit, zit ik me soms, heel soms als ze niet kijkt maar belt, zit ik me soms af te trekken, (dat typte ik gigantisch blozend) en dat wil ik niet maar gaat vanzelf, ik zelf denk dat het komt dat ik "verliefd" op haar ben omdat ze me steunt en veel aandacht geeft, wat kan ik hier tegen doen? Moet ik het haar zeggen? Help?

Groetjes van Derp

1 reactie

He gast ik ken het man, mijn duits leraar is echt een spetter man gewoon lekker van een afstandje genieten verder kan je niks doen aan wie je leuk vind.

Reageer