Hoi,
ik heb een vraagje;
ik ben een eerstejaar en ik ben al van vooooor december verliefd op een meisje
uit het tweede jaar. ik heb het haar een.tijdje geleden gezegd maar ze zij gwn ok. mijn vrienden
in de trein zijn ook de haare. en dus zitten we som samen in de trein. ik durf dan bijna niet te praten.
en als ik haar aanspreek dan heb ik het gevoel dat ze me negeert. wat moet ik doen?? ik ben smoor
maar zij negeert me precies!!
verliefd
A
A
ps. ik ben 13 en ben nooit eerder zo lang verliefd geweest n heb nog nooit een lief gehad...
A
Maak soms oogcontact en laat je blik weer weggaan.
ga niet stoer doen/extreem opvallend.
vraag haar: eh wat ik laast zei... over dan ik jou wel leuk vind. wat wil je nu?
ga niet stoer doen/extreem opvallend.
vraag haar: eh wat ik laast zei... over dan ik jou wel leuk vind. wat wil je nu?
A
stoer doen is zowiezo nies voor mij oogcontact hebbenw we heel soms
A
maar het probleem is dat ik haar nooit alleen kan spreken...
A
en k heb sexuele gevoelens voor haar...
A
hey gagaboy,
miss kan je haar onder vier ogen vragen en gwn alles zeggen wat je hier hebt gezegd want meiden vinden het chill als jongens hun echte gevoelens laten zien. Maar ga niet meteen praten over je sexueele gevoelens want dat schikt haar miss af. Je kan bijv wel vertelen wat je leuk aan haar vind en of ze miss een relatie wil beginnen. Dit was mijn advies dagg
miss kan je haar onder vier ogen vragen en gwn alles zeggen wat je hier hebt gezegd want meiden vinden het chill als jongens hun echte gevoelens laten zien. Maar ga niet meteen praten over je sexueele gevoelens want dat schikt haar miss af. Je kan bijv wel vertelen wat je leuk aan haar vind en of ze miss een relatie wil beginnen. Dit was mijn advies dagg
A
oh kut vier jaar geleden lm
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.