Verleden

  • 8 March 2018
  • 3 reacties
  • 94 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal,

Misschien heb je wel mijn vorige topics gelezen (ook wel misschien mijn verwijderde topic)
Hier liet ik weten dat het echt niet goed ging met allemaal vervelende ervaringen in mijn verleden en afgelopen jaar heel veel opnames.
nu begint er eindelijk weer licht te branden aan het eind van de lange tunnel, langdurige opname is van de baan en is het advies vervagen naar dagbehandeling, ik hoop hier snel mee mogen te starten! Ja het gaat dus beter eindelijk voor het eerst in 6 jaar!

dit brengt mij ook bij mijn vraag van vandaag. Ik heb dus al 6 jaar een depressie en ik kan me daardoor nog heel goed herinneren hoe het 6 jaar geleden was! ik was misschien nog jong maar ik weet het nog goed 2011-2012 waren voor mij fantastische jaren, ik begon mezelf te ontdekken en mijn echte interesses te vinden en ik vondt die in computer en technologie. ben ik dan een gamer? nee echt niet ik vindt het niet super leuk en ik bak er niks van (zou je zeggen probeer dan toch eens een appeltaart te bakken bovenop de ventilator van een xbox 🆒) nee ik interesseer me in de hardware van technologische producten zelf ben ik druk bezig met mijn eigen computer bouwen. Nu ga ik beginnen met meelopen bij bedrijven op de high-tech campus in Eindhoven dus ja mijn dromen bekomen langzaamaan realiteit. Maar toch wat zou ik toch graag terug willen naar 2011-2012, het waren echt mooie jaren geen zorgen puur genieten van het leven.

zijn er nog anderen die wel terug zouden willen naar dat ene goede jaar wat je helemaal geweldig vond?

3 reacties

Hoi!

Allereerst wil ik zeggen dat ik het superknap van je vind dat je ondanks de moeilijke tijden weer een betere tijd tegemoet lijkt te gaan. Je bent blijven vechten, en daar word je nu voor beloond :)

Je zou graag terugwillen naar 2011-2012. Er zijn nog geen manieren gevonden om zo ver terug te keren in de tijd. Tenzij dat jij met je computerkennis een manier bedenkt, zul je het moeten stellen met het nu. 2011-2012 waren mooie tijden voor jou, en je wilt graag terug. Dat snap ik wel, als dat mooie tijden waren, maar volgens mij kun je weer even gelukkig worden als dat je toen was.

Ik zou niet echt terugwillen naar het verleden. Misschien naar de tijd in mijn leven dat er nog niet zo veel aan de hand was, in mijn kinderjaren, waar ik nog geen grote zorgen had. Zelfs dan weet ik het eigenlijk niet, want ik herinner me vaag dat ik me toen ook niet zo gelukkig voelde. Ik ga vooral werk maken van mijn toekomst denk ik :)

Ik ben heel blij dat het beter met je gaat.

Succes! Misschien koop ik ooit nog een computer van jou!

Groetjes
x
Hey,

Super nice dat het weer beter met je gaat!

Het verleden is soms mooier dan het heden, maar als je je te veel op het verleden blijft focussen, kun je ongelukkig worden. Terug naar het verleden kun je niet, maar je kunt wel je toekomst veranderen. Je kunt er nog zo'n jaar van maken en als ik jou zo hoor, zit dat er zeker in! :)

Gr. Pin

Reageer