verlangen naar snijden

  • 23 July 2019
  • 2 reacties
  • 88 Bekeken

Reputatie 1
Badge
haii, ik ben een meisje van 13 en verslaaft aan snijden. ik ga over een paar dagen op vakantie naar griekeland en probeer zo fucking hard niet te snijden maar ik wil het zo graag! gisteren was ik alleen thuis en ik wilde het doen ik verzette me zo hevig dat mijn handen begonnen te trillen, ik weet het gewoon niet meer. ik kan het niet meer tegen gaan, niet lang genoeg! ik probeer afleiding te zoeken of iets anders te doen dat niet schadelijk is maar het zorg ter voor dat ik het alleen maar meer wil! ik ben echt hopeloos!
weet iemand wat ik kan doen!?

Depressed-metalhead &#x;

2 reacties

Ik ken het,
Het is echt heel lastig om te stoppen...
Er is een app die ik best lang gebruikt heb en die leiden je een beetje af. Ik weet niet of het helpt maar je kan het altijd proberen. Die app heet "calm harm"

De andere optie is professionele hulp zoeken, wat niet leuk is, maar ze weten tenminste wat ze doen.

Je zou ook kunnen proberen om te gaan tekenen als je zou willen krassen/snijden. Of je kunt in een blok papier snijden of papiertjes scheuren.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt

~Asy
Hee lieverd,
ik ken het, deze gevoelens zijn makkelijk te verhelpen dus zoek hulp hoe moeilijk het ook is.
als je dit echt niet wil kan je chatten, bellen of een therapie met een psycholoog volgen via 113 zelfmoordpreventie.
Veel sterkte 💋

Reageer