Vraag

Verkracht door oom

  • 27 June 2019
  • 5 reacties
  • 2897 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allen

In de afgelopen paar jaar zijn ik en mijn broertje meerdere keren verkracht door mijn oom. Laten we van het begin beginnen.

Het was 3 jaar geleden ik praate met mijn oom en mijn vader over de puberteit. Ik had namelijk geprobeerd te masturberen en er kwam voor het eerst sperma uit. Dit voelde heel raar dus ging ik hierover praten met mijn vader en mijn oom. Vervolgens heeft mijn oom volgens mij misbruik gemaakt van mij nadat ik dit verhaal met hem deelde. Ik ging namelijk naar mijn kamer die ik deelde met mijn broertje. Mijn oom kwam binnen met een honerige blik in zijn ogen.

Mijn oom zei: ik weet nog toen ik voor het eerst klaar kwam, dit voelde ook heel raar. En dat hij mij kon helpen met deze ingewilkkelde gevoelens. Na een tijdje viel ik bijna in slaap omdat im de nacht daarvoor maar 2 uur had geslapen. Later voelde ik een warm en tintelent gevoel bij mijn anus. Toen ik omkeek zag ik mijn oom met een vinger in mijn anus. Hij haalde zijn piemel uit zijn broek en begon te masturberen. Ik keek hem aan en begon in paniek te raken want ik wist niet wat er gebeurde. Toch vond ik dit een zeer plezant gevoel en heb ik mijn oom niet gevraagt om te stoppen.

Het gebeurde steeds vaker dat mijn oom langs kwam en mij anaal nam. Na een bepaalde tijd wilde hij steeds meer van mij maar dat wilde ik niet. Na 1 jaar waarin hij bijna elke maand wel 2 keer langs kwam werdt mijn broertje een keer wakker, toen mijn oom en ik bezig waren. Hij kwam uit zijn bed. Zijn ogen waren nog een beetje dicht dus vroeg hij wat er gebeurde. Mijn oom zei kom maar even hier dan leg ik het wel even uit mijn jongen. Dus mijn broertje kwam naar ons toe en mijn oom begon mijn broertje anaal te nemen. Ik wou dit niet en ik begon stop te zeggen. Ik wilde niet dat mijn broertje betrokken raakte. Maar mijn oom stopte niet.

Het is nog steeds bezig en ik wil al lang dat het stopt maar mijn oom wil dit niet. En als ik het tegen mijn vader zeg dan zou mijn oom mijn broertje iets aandoen en dat wil ik niet.


Hoe moet ik dit aanpakken volgens jullie?
Plz help!!


5 reacties

Gewoon tegen je vader zeggen dan laat hij die oom echt niet meer binnen naar jullie
Hoi

Je oom misbruikt je broertje en jou, en dreigt ermee je broertje iets aan te doen als jij hier met iemand over praat. Wat een naar en grensoverschrijdend gedrag van je oom. Het is verstandig en dapper dat je je verhaal op het forum gedeeld hebt.

Wanneer je vertelt wat er met je oom aan de hand is, is de kans groot dat degene die je in vertrouwen neemt, voor de veiligheid van je broertje en jou zal zorgen. De daden van je oom gaan grenzen te ver, en wanneer je hier met iemand over praat, kan ervoor gezorgd worden dat zowel je broertje als jij in bescherming genomen worden.

Je kan dit gerust bespreken met iemand waar je je goed bij voelt. Zo'n vertrouwenspersoon kan een familielid zijn, een leraar, een vriend, etc. Je vader zou, zoals je vernoemde, een goede optie zijn. Je kan hem vragen of hij tijd kan maken voor een privégesprek, of je zou hem een brief kunnen schrijven, zoals je hier je topic schreef. Denk gerust na over bij welke methode je je het comfortabelst voelt.

Als je nood hebt aan een gesprek of je onveilig voelt, kan je anoniem terecht bij de KinderTelefoon. Daar kan je vertellen wat er gaande is, en krijg je nuttig advies mee. Ook kan je, als je dat wenst, bij de KinderTelefoon doorverwezen worden naar diensten die je kunnen bijstaan.

Groetjes
Kenshin
Ik vind dit heel erg voor jou en je broertje. Je kan altijd hulp zoeken bij mu
Hey,

Hebben je ouders het niet door gehad? Ik zou het tegen hen zeggen.
Hey,
Het is niet normaal van je oom om dit te doen, ook al vond jij dit niet erg. Hij is eigenlijk strafbaar nu!
Ik zou het er met iemand over hebben die je vertrouwd. Dit kan een van je ouders zijn of iemand anders van bijvoorbeeld school of sportvereniging. Blijf er voornamelijk niet te lang mee rondlopen, dan word het alleen maar erger.

Reageer