Verhuizen

  • 20 May 2018
  • 1 reactie
  • 90 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik woon in mijn huidige huis sinds dat ik 1 jaar was. Ik heb hier mijn jeugd gehad, ik heb hier zoveel dagen en nachten besteed, en over een maand ben ik niet meer in dit huis te vinden, ik ga verhuizen. Ik heb het hier erg moeilijk mee, aangezien ik hier ben opgegroeid. zoveel mooie momenten meegemaakt. (We gaan verhuizen omdat mijn ouders uit elkaar gaan, maar dat is weer iets anders...) Ik vind het gewoon moeilijk omdat andere kinderen van dit huis gaan genieten, dit huis gaan meemaken, wakker worden in dit huis om voor de tv te springen. Het is een raar idee, en ik kan er niet mee om gaan, zeker niet nu de verhuizing zo dichtbij is. Heeft iemand tips hiervoor?

1 reactie

Reputatie 2
Badge +9
Je kan er is over praten met je ouders. Van ma/pa ik ga dit huis echt missen. De verhuizing kan je niet meer tegen houden en ik denk dat je snel wend aan je nieuwe huis.

In het nieuwe huis ga je ook heel veel mooie en minder mooie momenten meemaken en na een tijdje voor de een wat sneller dan de ander wen jezelf aan het huis.

Maar als je het lastig vind, praat er dan is over met iemand. Die kunnen je vast wel helpen of steunen!

Gr:Mr. S

Reageer