Veel haat.


Reputatie 1
Badge +1
Hoi allemaal,
ik ben 13 jaar en zit in de tweede, vorig jaar zat ik op een andere school in de eerste. Ik had daar veel vrienden en was super populair, wel waren er ruzies binnen ons groepje, 1 iemand was dan de dupe, ik nooit want ik was voor andere cool. Totdat er een tijd kwam dan mijn vriendinnen vonden dat ik altijd het middelpunt was en overal voor zorgde. Ik werd dit keer de dupe. Niet zoals andere kleine ruzies met andere maar veel erger. Ik werd gestalkt, gebeld, nageroepen mijn oude vriendinnen bestolen mij en stonden op het punt mijn telefoon in het water te gooien., en er werden dingen over mij verzonnen. Het was vreselijk! Ik voelde me ontzettend slecht en begon nare gedachtes te krijgen. Ook met mijn school cijfers ging het slechter. Daardoor moest ik naar een andere school. Erg blij was ik, een nieuwe start en nieuwe vrienden. En ja het liep allemaal op rolletjes. Totdat het moment begon dat kinderen van mijn oude school vrienden werden met kinderen van mijn school! Om het er nog lekker in te wrijven begonnen mijn oude schoolgenoten verhalen over mij te verzinnen met wat ik wel niet gedaan had. Ook op mijn school krijg ik veel haters (met name van jongens) die zeggen hahahaha je word echt gereld op je oude school en ik heb allemaal verhalen over je gehoord. Mensen waarmee ik vrienden word worden meteen op de hoogte gesteld door die jongens... dus nieuwe vrienden of een vriendje zit er ook nooit meer van Mn leven in... iedereen haat mij! Wat kan ik doen? Soms denk ik aan zelfmoord maar ben toch een beetje bang voor de dood... wat zal ik doen? Er met iemand over praten durf ik niet... ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
x anoniem:)

10 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Waarom reageert er nooit iemand op mij?!
echt afschuwelijk om dit te lezen ik vind het het echt heel erg voor je. ik ben afgelopen 2 jaar gepest nu heb ik vrienden die mij accepteren. hoe kan ik iets doen om jou je beter te laten voelen. als je een mentor hebt die jee een beetje vertrouwd kun je er met hem/ haar over praten daar zijn ze inmiddels voor. ik heb ook met mijn mentor gepraat en hij heeft toen de orde in de klas hersteld. ik wil je graag helpen maar weet niet zo goed hoe dus nogmaals hoe kan ik je helpen
Reputatie 1
Badge +1
super lief dat je reageert het klinkt zo raar maar op een een of andere manier word ik emotioneel om het idee dat er iemand oprecht om mij geeft:) het liefst wil ik natuurlijk verhuizen ver van mijn woonplaats maar nee dat kan niet:( geen idee wat mij kan helpen uhm ja vrienden ofzo lmao een mentor waarmee ik goed kan praten had ik vorig jaar helaas nu niet 😞
Hoi
Vreselijk dat dit gebeurt. Ik ben zelf ook gepest en toen voelde ik me ook waardeloos (nu eig nog steeds😑). Ik heb toen op een sova trainig gezeten daar leerde ik voor mezelf opkomen en dat heeft me echt geholpen. Ik weet niet of dat voor jou een optie is maar je kan eventueel ook op internet trucjes opzoeken die je miss kunnen helpen. Voor de rest kan je hier altijd terecht❤

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Liefs

Ps: ik wordt ook altijd emotioneel als mensen op mijn verhaal reageren als teken dat ze geinteresseert in je zijn dus niet heel raar😊
hey mijnproblemen1

ik heb alleen in het eerste jaar een leuke mentor gehad (ik zit nu in de tweede ben blijven zitten vorig jaar). nu heb ik wel een okay 1tje. ik heb na die mentor in de eerste in de tweede vooral gepraat met een docent die ik erg vertrouwde en daar praat ik nu soms nogsteeds mee miss heb jij die ene hele lieve leraar of lerares die je vorig jaar had kun je miss benaderen maar als dat niet kan. bedenk welke volwassen persoon op school jij het meest vertrouwt . ze zijn er voor jou en geven allemaal veel om jou. ze hebben allemaal het beste met je voor.
ik hoop dat ik je hiermee kan helpen.

liefs
jessefs
Reputatie 1
Badge +1
Hey lexyhoop
thx voor je tips! Ik ga het zeker proberen:)
Reputatie 1
Badge +1
Hi jessefs,
ik zat vorig jaar op een andere school... en nu geen fijne docenten of mentoren.. er is wel een vrouw van de GGD waar ik een maand geleden mee heb gepraat ze is super aardig ik vertrouw haar ook, ze weet ook daf ik soms nare gedachtes heb.
We hebben toen afgesproken om een week later nog een keer te praten maar ik heb niks meer van haar gehoord en het is nu al een maand later :’)

liefs
zou je dan met haar weer contact op kunnen nemen ?
Heyy,
ik vind het naar voor je hoe je word behandelt door je oude vriendinnen. Waarschijnlijk zijn alle mensen die ooit wat over jou gezegd hebben gewoon jaloers. Toen ik in de eerst/tweede zat voelde ik me altijd alleen omdat ik niet zoveel vrienden had. Dat is nu wel veranderd. Maar het is nooit leuk dt mensen zo zonder respect met jou omgaan. Uiteindelijk draait het wel om jezelf en jij moet een toekomst opbouwen. Niet die meisjes die zch de hele tijd met jou bemoeien. Je kan het moeilijk negeren dat weet ik. Maar probeer het eerst is, en er zijn altijd wel meisjes of misschien jongens op school die wel vrienden met jou zouden willen zijn. Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen met mijn berichtje
Reputatie 1
Badge +1
Hey jessefs, nee kan helaas niett... ze is op wereldreis en mijn telefoon is al 5 maanden afgepakt :’)

Reageer