Vraag

vaginale jeuk

  • 11 July 2019
  • 3 reacties
  • 312 Bekeken

Badge
Hoi,
Ik heb sinds een paar dagen jeuk aan mijn vagina en het begint irritant te worden. Mijn schaamlippen zijn ook best rood, niet opgezwollen. Ik wil het liever niet tegen mijn ouders vertellen of naar de huisarts gaan. Tips?

3 reacties

Hey,

Je hoeft je er niet voor te schamen. Je ouders begrijpen het wel en de huisarts ook.

Ik heb hier een link met oorzaken: https://www.gezondheidsnet.nl/vaginale-klachten/13-oorzaken-van-vaginale-jeuk
Hey Sylvia,

Het is zeker niet iets om je voor te schamen. Ik heb het zelf ook vaak gehad en dan is een bezoekje aan de huisarts het beste. Je krijgt dan vaak een zalfje mee (zowel inwendig gebruik, kunnen ook capsules zijn, en voor uitwendig gebruik). Ook wassen met lactacyd (als t maar ph neutraal is) is ook goed voor daar😉
Ik hoop dat het snel over gaat!

Liefs x
Badge

Hoi je hoeft er niet voor te schamen hoor ieder meisje heeft er weleens las van ik heb dat ook gehad en ik ging met mijn ouders naar de huisarts ze gingen kijken in mijn vagina en ze anderen een zalfje en daarna gaan ze met een ding vrijven in mijn vagina het voeld best lekker wat ze doen dus het maakt niet veel uit

Reageer