Vraag

Vaag, leeg, alles gaat aan me voorbij

• 2 May 2017
  • 8 reacties
  • 310 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi iedereen,

Zoals de titel al zegt. De laatste tijd gaat alles aan me voorbij. Ook op school ben ik niet erg aanwezig, staar de hele tijd zonder dat ik het doorheb, en ben de laatste tijd niet echt meer vrolijk geweest, of blij. Ik kan alleen maar somber zijn alleen ik weet niet waardoor dit komt. Soms voelt het alsof ik iets mis, alsof ik niet compleet ben. Heeft iemand een idee waar dit iets mee te maken heeft??

8 reacties

Btw, tis niet echt alsof ik verdrietig ben ofs, maar ik voel gewoon niks, ik kan het niet plaatsen.

Groetjes anoniem
Heyhey, ben je ook vaak moe? Het kan dat je bijv de ziekte van fpeiffer hebt, dit is niet gevaarlijk en tijdelijk. Toen ik je bericht las was dat het eerste waar ik aan d8. Heb je er al over gepraat met je ouders en vrienden? Ik denk dat zei je het beste kunnen helpen.
xx me
Dat is erg vervelend, maar ik denk dat je jezelf moet vinden. Dat klinkt natuurlijk heel raar, maar je moet een hobby vinden waardoor je bezig blijft en blij word. Probeer misschien een nieuwe hobby uit zoals schilderen of voetballen ofzo. Misschien zit er iets tussen wat je heel leuk vind! Succes,
Xxx Beetjee
Ik denk idd net als @Beetjee dat je iets nodig hebt waar je vrolijk van word. Iets waar je naar uit kijkt, iets waar je zin in hebt, iets waar je gemotiveerd voor bent. Sport je? Veel mensen kunnen dit plezier namelijk in sport terugvinden.

Gr. Pin
Ja, ik rij paard op een manege, en idd, dat vind ik niet heel leuk meer. Weet iemand een leuke sport? Het liefst geen teamsport.
Heyhey, mss scouting??? Ik hou niet zo van sporten als hobby dus ik heb voor scouting gekozen. Dan ben je buiten bezig maar niet in een team ofzo.
xx me
Als je dicht bij Almelo woont ga dan naar 'het Twentse ros' ik zit er ook op.
Hee,
Ik heb precies hetzelfde, ik kan geen gesprekken onthouden, ik heb geen idee hoe het met me gaat, ik kan geen keuzes meer maken, ik kom niet uit mijn woorden en ik geniet nergens meer van. Het is net alsof ik Mezelf zie leven en wacht tot Mezelf de keuzes maakt en geniet. Mensen worden hier best wel boos om, mijn psycholoog weet niet wat ze met me moet en ik heb geen hulpvraag meer. Alles is ontzettend saai en mijn hoofd zit dicht en ik kan er niet bij.

Reageer