Beantwoord

Update: mijn leven is echt kut

  • 21 August 2019
  • 3 reacties
  • 405 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi mensen.
Sorry als jullie het irritand vinden dat Ik de hele tijd jullie lastigval alleen het voelt alsof ik met niemand kan praten.
Oke het is best wel erger geworden.
Ik krab mezelf, gewoon met nagels {snijden kan je zien}.
Ook heb ik slapeloze nachten : of nachtmerries of dat ik naar het plafond kijk in het donker en dat in het zwart al mijn problemen als een soort theater worden afgebeeld.
De vakantie in Duitsland waar ik was was verschrikkelijk : het deel zonder familie was vreselijk, het bestond uit huilen, vragen of ik naar mijn kamer mocht, geslagen worden, heftige ruzies, het deel met familie was ook kut : de man van de buurvrouw waar we een best goede band mee hebben ging dood waardoor mijn oma dacht aan mijn opa die aan kanker is gestorven, daardoor werd ze elke avond als we naar bed gingen dronken en kreeg ze ruzie met iedereen waardoor ik ook niet kon slapen.
Mijn tante zegt de hele tijd dat ze stopt met roken, alleen het wordt steeds erger waardoor mijn vader en zij steeds ruzie maken.
Ik werd wel wat minder geslagen.
Dat was eigenlijk mijn vakantie
Ik heb naar een jongen op snap naaktfotos gestuurd alleen ik dacht toen ik Fotos van mijn geslachtsdelen, wel met kleding aan dat hij die als hij ze had gescreend als ik niet naaktfotos zou plaatsen die foto's op internet zou zetten.
IK heb nu heel veel spijt, hij heeft ze denk ik niet op internet geplaatst Alleen denk er nu de hele tijd overna.
En het irritante is ook dat ik eigenlijk met hem over het pesten wou hebben hij was ook gepest alleen toen zei ik tegen hem dat hij knap was.
IK bedoelde het meer om zijn zelfvertrouwen te vergroten en hij was ook knap😳, maar bedoelde niet als flirten.
En hij begon ook te zeggen dat hij het ook had gedaan Enzo.
Ook heb ik allemaal stemmen in mijn hoofd die niet willen stoppen een soort duiveltje in mijn hoofd, een engeltje en een groep die het duiveltje na praat.
Alleen het duiveltje zegt meer wat ik denk : dat ik lelijk ben, beter zelfmoord kan plegen, niemand geeft om mij enz.

Ik wil erover praten met de vriendin die ik al mijn problemen heb verteld maar hoe vertel ik deze update om het zo te zeggen.

( reacties samengevoegd door de Kindertelefoon ivm leesbaarheid )
icon

Beste antwoord door Anonymous 22 August 2019, 03:07

Bekijk origineel

3 reacties

Ik heb medelijden met jou ik wil wel vrienden worden met jou




Vriendelijke groet jordi.

hey, sorry dat ik zo laat reageer maar ja graag en je hoeft echt geen medelijden met mij te hebben

Hey,

Als je je vriendin wilt vertellen over alles zou ik gewoon vragen aan haar of ze een x een middag ofzo kan afspreken en dat je het dan tegen haar verteld. Over dat duiveltje in je hoofd probeer altijd te onthouden dat die maar wat onzin uitkraamt. Eigenlijk moet je gewoon zodra je dat duiveltje soort van in je hoofd hoort roepen naar hem dat ie maar lekker moet oprotten. Jij bent de baas over je eigen gedachtes.

Geen idee of je hier iets aan hebt maar okey

Gtoetjes,

Fayre
Reputatie 1
Badge
Ik heb medelijden met jou ik wil wel vrienden worden met jou




Vriendelijke groet jordi.

Reageer