update depressief

  • 30 September 2019
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey...
het is gewoon om eff te zeggen dat dr niks is veranderd... kvoel me nog steeds fking kut.. en van de online psycholoog heb ik ook niks meer van gehoord...😩 ik begin stil aan al de hoop te verliezen...ik vertrouw niemand meer..😔 als een psycholoog me nii kan of wil helpen..wat kan iemand anders dan doen..dus welk nut heeft het als ik het nog tegen iemand zeg...
maar thnx da jullie me probeerden te helpen!x
maar ik denk dat niemand me uiteindelijk kan helpen...
Ik kan het gewoon niet meer aan..elke dag word ik gebroken..en elke dag probeer ik mezelf weer op te vrolijken..maar elke dag word het steeds moeilijker..moeilijker om me sterk te houden..ik ben gewoon klaar met dit alles..
sorry..💔

2 reacties

Geef niet op!
Misschien kan je met 1 van je ouders praten.
De dood is nooit de uitweg.

Je kan bij je huisarts ook hierover praten. Dit is niet een online psycholoog ofzo maar misschien kan die je verder helpen en of doorsturen naar een echte psycholoog.

Dit is een vervelende periode maar ik verzeker je. Je komt er doorheen!
Hey...
het is gewoon om eff te zeggen dat dr niks is veranderd... kvoel me nog steeds fking kut.. en van de online psycholoog heb ik ook niks meer van gehoord...😩 ik begin stil aan al de hoop te verliezen...ik vertrouw niemand meer..😔 als een psycholoog me nii kan of wil helpen..wat kan iemand anders dan doen..dus welk nut heeft het als ik het nog tegen iemand zeg...
maar thnx da jullie me probeerden te helpen!x
maar ik denk dat niemand me uiteindelijk kan helpen...
Ik kan het gewoon niet meer aan..elke dag word ik gebroken..en elke dag probeer ik mezelf weer op te vrolijken..maar elke dag word het steeds moeilijker..moeilijker om me sterk te houden..ik ben gewoon klaar met dit alles..
sorry..💔

heb je vrienden waarmee je vaker buiten kan chillen zeg gwn ik ga hw maken bij hun en dan gwn naar buiten gaan wat leuks doen met ze want als ik me verveel of boos voel ga ik naar me kamer of naar buiten met me vrienden afspreken of zelf ga ik weg van huis skateboarden 😃

Reageer