Vraag

Uit huis willen maar hoe

  • 17 July 2019
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

Badge
Hoi
Ik snij mezelf al een paar maanden en ik wil stopen maar het lukt niet steets als ik wil stopen kwijg ik weer k.t nieuws en begin ik weer daarom wil ik graag even weg weg van alles om me heen ik weet alleen niet hoe ik kan mijn ouders niks vertellen want die hebben hun eigen problemen en ik weet niet bij wie ik dan terecht kan ik kan naar me mentor maar weet niet of die het begrijpt en of hij het mijn ouders verteld want die hebben nu al genoeg aan zichzelf en hoe ik er in vredes naam agter kan komen bij wie ik moet zijn om het huis uit te kunen en van alles even weg te zijn

Hebben jullie tips

1 reactie

Een mentor is een goed idee, want je kunt hem vertellen om het niet aan je ouders te vertellen. Zeg dat dat niet helpt en dat zij zelf ook problemen hebben.

Of ga naar een arts. Hij heeft ook een beroepsgeheim. Hij kunt je naar een psycholoog verwijzen.

Je kunt (nog beter) met de Kindertelefoon bellen of chatten. Ga naar de pagina meer hulp van de Kindertelefoon en je wordt doorverwezen naar mensen die je kunnen helpen.

Groetjes,

Geen_Naam

Reageer