Vraag

Twijfelen

  • 28 January 2018
  • 4 reacties
  • 111 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een toetsweek achter de hand en heb al 4 cijfers terug het zijn allebei onvoldoendes ik word er verdrietig van, want mijn ouders reageren op mijn cijfers en waren al niet trots op mijn eerste cijfers dit school jaar dat was namelijk een 1, maar ze steunen me al heel lang en ik probeer positief te blijven.... maar soms denk ik bij mezelf wil ik dit nog wel.... Maar dan denk ik aan mijn familie. En dan begin ik te twijfelen wilt iemand mij helpen? Ik zou het heel fijn vinden om van andere te horen wat jullie er van vinden.

Ps: Ik ben niet zo goed in Nederlands dus je moet eigenlijk zelf punten zetten en komma’s.

4 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Halloo,

Ik snap je hoor. Als ik een onvoldoende haal voel ik me ook zwaar k*t. Maar dit kan natuurlijk niet zo langer ;)

Neem bijles met de vakken waar je moeite hebt, vraag aan je docenten of er op internet oefeningen staan, maak de test jezelf, vraag je ouders om je te overhoren. Misschien zal je alles fout hebben op hun vragen... Maar van je fouten leer je. Vraag veel aan je docenten. Uiteindelijk moet je zelf acties ondernemen.

Daarnaast. Heb je een goede band met je familie? Zoja waarom zoude ze je niet helpen? En tja of je het nou wil of niet... Je moet naar school.

Succes! En niet opgeven!
Hi SomeOneJustLikeYou,

wel balen van je cijfers. Gaat het slecht met al je vakken of zijn er een paar waar je op dit moment wat meer moeite mee hebt?

Btw welke klas en niveau doe je?

Kun je zelf een reden bedenken waarom het nu niet zo lekker gaat? Ik bedoel zoiets als is er de laatste tijd iets gebeurd, zijn er dingen die ervoor zorgen dat je je niet zo goed kunt concentreren? Als die dingen er zijn is het misschien verstandig om te proberen daar een oplossing voor te bedenken.

Je zou hierover kunnen praten met je ouders of mentor ofzo. Die kunnen je vast wel helpen. Of bijles nemen of huiswerkbegeleiding ofzo.

Ik hoor/lees het wel.
Misschien kunnen we je dan beter helpen.

PS dat het nu ff niet lekker gaat wil niet zeggen dat het nooit meer gaat lukken. Met de juiste tips en hulp kun je vast een heleboel bereiken. Iedereen heeft wel eens een periode dat het niet zo lekker gaat. Ik heb wel vertrouwen in jou.

Groetjes,
M&M's
onnodige quote verwijderd


hey Dit is echt k*t want jij kan niks aan dat jij onvoeldondus haaltt.
Thnx allemaal

Reageer