Vraag

Trauma's van mn verleden.

  • 12 May 2018
  • 3 reacties
  • 134 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey

Ik heb heel veel trauma's uit mn verleden die me nog steeds achtervolgen. Meeste zijn een angst geworden.
(Dit is een soort tijdlijn vanaf waar ik me het herinner)
5 jaar: mijn vader schold me uit en duwde me (op mn fiets) op de weg waardoor ik bijna overreden was. Hiervan komt de angst om te fietsen en over te steken vandaan.
6 jaar: mijn vader slaat me tegen mijn kaak.
7 jaar: mijn stiefvader (mn ouders waren toen ik 6 en een half was gescheiden) zegt dat ik moet oppassen met wat ik zeg. Hierdoor komt mn verlegenheid.
8 jaar: ik zie mijn vader voor het eerst dronken. Angst voor alcohol.
8 en een half: mijn stiefvader breekt mn arm
9 jaar: mijn stiefvader maakt misbruik van mijn angst om over te steken, hij duwt mij ook de weg op, toen brak ik mn enkel.
9 en een half: ik ging naar een nieuwe school om het pesten te vermijden, (ik word al vanaf mn kleutertijd gepest) maar ik word daar erger gepest. Angst om naar school te gaan.
10 jaar: ik ga voor t eerst alleen naar de stad, maar word aangerand door dronken mannen. Angst voor alcohol word versterkt en angst mannen
11 jaar: mijn zusje komt in het ziekenhuis door mn stiefvader. Angst voor ziekenhuizen en k viel flauw (ik was ook zo slim, ik kon al bedenken dat mn zusje iets met bloed had en ik kan er al nie tegen om iemand te zien vallen)
12: ik begin met snijden en k heb in de tijd van 12 t/m 15 zelfmoord proberen te plegen (10 keer in 3 jaar)
13: ik word in de sloot geduwd door de pesters.
14: ik probeer 4 keer achter elkaar (qua dagen) zelfmoord te plegen.
15: mijn stiefvader verkr8 me
Nu weten jullie net wat meer achter mn angsten

Xx Alli

3 reacties

Jeetje! Dit moet je echt aan iemand vertellen. Ik weet dat je mentor niet handig is, maar ga dan naar een andere leraar. Of ga naar de politie. (Ja, ik weet ook dat het politie bureau ver weg is en je oversteek angst hebt. Ga dan gewoon samen met een vriendin.) Dit kan namelijk echt niet langer door gaan.

Trouwens, ondanks dat je zelfmoord probeerde te plegen, vind ik je wel heel dapper. Als ik dat allemaal had meegemaakt was ik allang weggelopen van huis ofzo.

• Galaxy
Hoi!

Dat zijn allemaal dingen die niemand hoort mee te maken. Zoals @Galaxy zegt, ben je een dappere doorzetter.

Ik had dit linkje al in een andere topic van jou gegeven, maar hier nogmaals: https://www.kindertelefoon.nl/over-ons/actief-verwijzen-naar-veilig-thuis/
Jij kan echt geholpen zijn met professionele hulp. Een moderator die naar je luistert en je de aandacht en vriendelijkheid die je verdient biedt, kan jou helpen.

Ik ben blij dat je naar dit forum bent gekomen, en hier niet alleen mee bent blijven zitten. Op het politiebureau kunnen ze je ook doorverwijzen naar hulp.

Je bent al teveel pijn gedaan. Je verdient een fijne thuis, een fijne schoolomgeving, en je verdient omringd te worden met personen die je warmte en stabiliteit bieden. Er zijn vriendelijke mensen.

Als je het niet meer ziet zitten, of nood hebt aan een gesprek: https://www.113.nl
Jij verdient het zo hard gelukkig te worden.

*knuffel*

Groetjes
x
Wow! Je hebt meer megemaakt dan ik tot nu toe dacht.
Hou je sterk, ooit komt er een tijd dat jij gelukkig kan zijn.

Je kan proberen in een pleeggezin te komen aan de andere kant van het land ofz, misschien kan he regelen dat je zusje ook meegaat.

Sterkte
~Asy

Reageer