Vraag

Trauma's / trauma ben

  • 31 August 2019
  • 1 reactie
  • 84 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi

Ik ben vandaag thuis en we (ik, m'n moeder en stiefvader) zaten te lunchen en opzich ging dat wel oké maar toen begonnen ze zomaar over m'n trauma behandeling en wouden ze weten wat al m'n trauma's nou precies zijn enz en ik zei echt iets van 5x op een normale en rustige toon 'ik wil het er niet over hebben' en ze gingen er maar steeds op door dus toen probeerde ik een paar keer het onderwerp te veranderen maar ze bleven door zeuren zodat ik over m'n trauma's wou vertellen en toen zei ik nog een keer (nogmaals rustig) 'ik wil het er niet over hebben' en alsnog gingen ze erop door dus toen werd ik geïrriteerd en ben ik naar boven gegaan en nu willen ze dat ik voor 14:00 naar beneden ga want anders worden ze boos.

Weet iemand wat ik moet doen??? Help ??

- Alex (M16)


Edit: ze zijn niet boos geworden en laten me momenteel met rust

1 reactie

hey

je hebt recht om niet alles te delen met je ouders.
dus je hebt gied gehandeld om rustig te zeggen dat je het er liever niet over hebt.

je mag natuurlijk blijven zeggen dat je het niet fijn vind om te vertellen maar dat je wel je best doet bij je hulp. ik denk dat ze daar al blij mee zouden moeten zijn.

fijn dat ze je toch maar met rust laten.

misschien kan je uit leggen waarom je het er liever niet over hebt. ik denk dat ze het dan snappen dat ze er niet over moeten beginnen...

groetjes
blue

Reageer