Vraag

Transgender

  • 17 April 2018
  • 4 reacties
  • 180 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben nu een jongen en ik ben transgender maar ik durf het tegen niemand anders te zeggen alleen mijn beste vriendin

4 reacties

Beste angxlove,

Durf je het ook niet aan je ouders te vertellen? Je ouders zouden je denk ik steunen! En tegenwoordig zijn transgenders best wel normaal. Ik zou het eerst aan je ouders vertellen en als JIJ er klaar voor bent het aan je andere vrienden/klas te vertellen.

XOXO DEVV
Hoi!

Je bent transgender, en durft het aan niemand te vertellen. Ik begrijp dat het spannend is. De mensen die van je houden, zullen je accepteren voor wie je bent.

Je durft het tegen je beste vriendin te vertellen. Dat is al heel goed. Heb je het haar al verteld? Zij kan jou steunen, en er met jou over praten. Wie weet heeft zij tips voor jou, hoe je het bv. aan je ouders kan vertellen.

Wat @Devenyxx zei is ook belangrijk. Vertel het als jij er klaar voor bent. Niemand anders mag beslissen over wanneer jij het vertelt. Het is jouw keuze, en jij bent het best geplaatst aan te voelen wanneer het juiste moment daar is.

Hoe staan je ouders tegenover transgenders? Zijn ze accepterend, of eerder negatief? Je zou het gespreksonderwerp in de richting van transgenders kunnen brengen, en hun reactie afwachten. Op die manier heb je een idee hoe ze hier tegenover staan.

Is er in jouw buurt of vriendenkring iemand die transgender is? Zo ja, kan die je helpen. Die persoon begrijpt vast hoe het voor jou is, en kan je over zijn of haar ervaringen vertellen.

Groetjes
x
Ik ben nu een jongen en ik ben transgender maar ik durf het tegen niemand anders te zeggen alleen mijn beste vriendin

Ik ben zelf ook transgender en vertel het helemaal niemand...wanneer me ouders aan het werk zijn koop ik alleen meisjesondergoed en wanneer zij op vakantie gaan dan koop ik een hele outfit....ik zoek opzich iemand die er ook ervaring mee heeft om er over te praten
- Aangepast door de kindertelefoon - Stuur me een reactie....ik heb zelf echt al van alles gedragen!
Hihi!

Tja transgender een moeilijk stuk, ik accepteer zeker dat je transgender bent en super dat je hier durft te vertellen! :)
Het is ook erg moeilijk om te vertellen dat je het bent tegen je vrienden of familie what ever, neem de tijd en miss kan je oefenen van hoe je het beste kan zeggen tegen je ouders, en kijk wanneer het goede moment is.
Je kan nooit voor jezelf houden, maar schat wees jezelf en doe wat je wilt als je transgender bent dan ben je gewoon let gewoon ook niet op mensen die hoognodig een oordeel over je moet hebben, ik hou altijd van zulke onderwerpen!

Sterkte!
Xjes

Reageer