Vraag

tips om los te laten

  • 13 January 2022
  • 3 reacties
  • 64 Bekeken

Badge

Hey , iedereen

Ik ben het weer , ik heb dus een vraagje of ja heb wat tips of advies nodig . 

Ik kan heel moeilijk loslaten , ik kreeg net te horen dat ik vriendin had gekwetst door ‘oehh’ te zeggen tegen een jongen die ze soort van leuk vindt. Ik denk toch dat ze dat zei , want mijn geluid stond zacht omdat mijn moeder er langs zat. Maar ik heb dit al zo vaak van haar moeten horen , ik zeg 1 keer oehh , en ze begint direct , ja je zegt dat zo kwetsend . Euh oke , ja ik zal nooit meer iets zeggen over liefde , das toch bullshit. Ik wil de schuld nu niet in haar schoenen schuiven maar ja , ik kan toch niets goed doen voor iemand anders , kwil altijd het beste voor hebben met mensen. Ik heb morgen 2 toetsen , mijn bestie heb ik gekwetst en kan me er niet overheen zetten , zit gewoon te wenen over dit klein ding like tf. Ik ben zelf heel emotioneel, maar krop al mijn gevoelens altijd op. De meeste mensen zien me als de vrolijke ik… Hier kan ik dus vanaf nu wel men gevoelens smijten (dat denk ik en hoop ik toch). Maar ik ken mezelf , ik zal hier de hele nacht aan denken ga niet kunnen slapen en morgen gaat het me ook achtervolgen. Heeft iemand tips om los te laten , niet enkel in deze situatie maar gewoon in het algemeen , alles wat te maken heeft met loslaten.

Fijne avond voor iedereen!

Droom zacht xxxxxx

CuteButterfly


3 reacties

Ah gelukkig! Kan gebeuren, is vervelend. Kun je dus wel uit leren dat je niet jezelf alles aan hoeft te trekken. Volgende keer misschien vragen aan iemand op wie die reageerde of om wie het gaat.

Badge

@RoodLint 
Heel erg bedankt ! Blijkbaar had ik ook helemaal niets mis gedaan. Ze had het over iemand anders. Soms denk ik altijd te rap dat ik iets misdaan heb oepss 😮.

Groetjes 

Het kan helpen om er met iemand anders over te praten en als dat niet mogelijk is of je wilt het niet kun je het van je afschrijven? Dat kan je helpen om het loslaten.

Als je niet kunt slapen of op een ander moment er last van hebt, kan het helpen om jezelf af te leiden door iets te doen wat je leuk vind of op dat moment mogelijk is. Lezen, schrijven, tekenen, muziek luisteren, dansen,..

Reageer