Tienermoederschap, hoe ga ik dit doen?

• 11 August 2014
  • 82 reacties
  • 4911 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
ik vind het een beetje rot om dit hier te plaatsen maar het is niet anders...

ik ben S. 16 jaar oud!!

ik ben zwanger van mijn 1e kindje , ik ben uitgerekend 1 week na dat mijn school weer begint....
ik woon met mijn vriend samen in een leuk klein appartementje...
Mijn ouders heb ik al vanaf dat ik 20 weken zwanger ben niet meer gesproken 😞 ikwoon nu ongeveer 6 maandjes samen met mijn vriend (binnekort man)
we gaan trouwen aangezzien ik zelf het gezag van onze kleine wil krijgen & niet mijn moeder of iemand anders het gezag over ons kindje wil laten krijgen!!

zijn er andere jonge moeder rond de 16-18 jaar die met dit zelfde probleem zitten???

liefss , S (tienermoeder)

82 reacties

Dankjullie wel allemaal
A is op haar verjaardag lekker verwend :)

Pheebe , we hebben besloten hier na mijn vriend te laten helpen.. en ik heb besloten een staafje te nemen (voor 10 jaar) zodra ik 27 ben kan die er dan uit..
we vinden 4 kinderen in 1,5 jaar tijd ook wel veel... maar abortus zit er voor ons echt niet in... vandaag 7,6 weken zwanger en als alles goed blijft lopen hebben we rond april 2016 4 mooie kinderen!!

Het gaat redelijk goed met mij , Met de kindjes gaat het voornamelijk super goed , krijgen niks te kort en groeien super :D
ik kan het allemaal wel hendelen , maar met zn 5e en dadelijk met zn 6e zal t redelijk zwaar gaan worden

Ano124
Ja , dat het is behoorlijk lastig maar ik maak het er beste van en probeer ondanks mijn leeftijd en alle problemen die ik heb gehad een goeie moeder te zijn , en dan is 3 kinderen behoorlijk zwaar op je 17e... en op mijn 18e nummer 4...
ik studeer kinderrechten (jeudgzorg) een pittige opleiding maar ik red het allemaal! mijn vriend werk voornamelijk 3 dagen in de week

Mijn ouders weten nog niet van de zwangerschap.. , maar aankomende week slapen onze kindjes bij me ouders en dan krijgen ze een truitje aan met ... Geef me een kus ' ik wordt GROTE zus , en Vind je me niet stoer , ik wordt GROTE broer!

Liefs , x
Echt een leuke manier omt vierde schatje aan te kondigen!

Jullie werken wel echt heel hard!
Geef jezelf wel genoeg rust!
Redelijk goed is fijn om te horen! Als t minder gaat even, vraag dan ook genoeg hulp he! Loop jezelf niet voorbij!

Betekend dat dan dat jullie als je vriend is geholpen hierna geen kinderen meer kunnen krijgen? Of is het idee de komende tien jaar geen kinderen meer?

Kus,
Pheebe , het idee is de komende 10 jaar niet meer :) 
Reputatie 2
Badge +3
Hallo allemaal,

Zoals jullie in forumregel 6 kunnen lezen is het noemen van persoonsgegevens niet toegestaan op dit forum. We vinden jullie anonimiteit erg belangrijk. De volledige namen en leeftijden van de kinderen hebben we daarom uit alle reacties verwijderd.

Groetjes,
Hester
De kindertelefoon
Wauw wat een verhaal! Ik heb echt heel veel respect voor je hoe je dit allemaal hebt gedaan en ik wens jou en je gezin dan ook het allerbeste voor in de toekomst!! 🙂
In het begin toen je hier begon met schrijven toen geloofde ik je nog wel. maar nu word het wel heel ongeloofwaardig.

een staafje in je arm heb je voor 3 jaar en niet voor 10 jaar
een paar maanden geleden zeg je dat je vader is over leden en in je laatste bericht moet je je ouderS opeens gaan vertellen dat je weer zwanger bent van je 4e kind.

beetje raar vind je zelf ook niet?

dit verhaal is echt nep
Beste meisjee16
Je verhaal is heel heftig, zo'n teenmom verhaal, zoals de tv serie 16 and pregnant en teenmom
(ja ik kijk dat)
Veel mensen steunen je hier, en als het waar is, is het ongelooflijk knap, echt heel erg.... Maar er zijn wat onduidelijkheden, k zeg niet dat je liegt(ik heb gelezen hoe defensief je kan zijm dus ik probeer het rustig te brengen) maar je bent in 2 jaar tijd moeder van 4 kinderen
En getrouwd met iemand in de 20,een jongen die je 4x zwanger maakte en er tijdens ook nog met je bff vandoor ging, sorry maar het klinkt gewoon ongeloofwaardig
4 kinderen in 2 jaar? Ken je het woord condooms niet
Als je echt dit hele circus hebt meegemaakt is dat heel knap maar snap dat het onwijs veel ongeloofwaardigheid meebrengt
Groet Angovis

Reageer