Vraag

terug vallen

  • 29 June 2020
  • 6 reacties
  • 49 Bekeken

Badge

ik heb de laatste maanden hulp gekregen voor mijn agressie probleem en het heeft wel iets geholpen

mijn ouders hebben ook hulp gekregen en het is nu rustiger

maar ik merk toch dat het vanaf corona weer berg afwaarts gaat 

ik wordt weer te snel boos op alles en iedereen om mij heen en ben weer begonnen met zelf beschadiging 

en ik ben bang dat ik weer terug ga vallen

en nu het vakantie is heb ik ook geen therapie en zo meer 

dus kan daar ook niet heen om te praten

en de relatie tussen mij en mijn ouders is gewoon nog niet zo ver

hebben jullie een idee wat ik kan doen


6 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hey,

 

Fijn dat je hulp krijgt! Wel stom dat dat in de vakantie niet doorgaat. Bij mij is het thuis ook zo ik heb ook heel snel ruzie met mijn ouders en broertje. Ik raad ja aan om misschien een keer afspraken met je ouders te maken. Als je boos voelt trek je dan even terug in je kamer of ga buiten een rondje lopen.  Als het echt even niet gaat kan je ook altijd de kindertelefoon bellen dan kan je even met hun praten als je dat fijn vind. Je zegt dat je vakantie hebt misschien is het leuk om je bezig te houden met iets nieuws bijv. tekenen, een nieuwe taal leren, muziek maken, buiten lopen etc. Dan heb je leuke afleiding! Wees niet bang om terug te vallen! Het gaat je lukken! Heel veel succes en geniet van je vakantie!
 

Groetjes van mij!

Badge

hoi hoi 

ik snap dat je bang bent en ook wat musiclover zegt maak thuis afspraken en trek je trug. en ga leuke dingen doen. het kan ook zijn dat je problemen nog erger woorden omdat je in de pubertijd. zit maar dat kan ik ook niet weten. en als je met iemand wil praten dan kun je altijd met bv de kindertelefoon bellen. want daar zijn ze voor! je kan ook op andere websites chatten met begeleiders bv met chatten met fier maar de kindertelefoon is makkelijker.en maak je maar geen zorgen. maar zorg er niet voor dat je er allen mee blijft zitten!!

succes er mee Xxx stelpa

  

Badge

beste musiclover

ik schrijf al 2 jaar mijn eigen muziek en denk dat ik dat in de vakantie blijf doen

ik kan niet met mijn ouders een echt gesprek aan gaan nu want ze zijn zo met zichzelf bezig dat ze soms niet eens door hebben dat ik er ben

maar toch bedank voor de tips

 

 

Badge

stelpa bedank

Reputatie 2
Badge +1

hey

ik heb ook last van sterke emoties die heel erg wisselen als ik boos ben ga ik naar buiten en naar een hofje naast mijn huis en gewoon een bal tegen een muur trappen helpt best en als het te koud is ga ik naar boven en sla ik op mijn matras (wordt het geluid ook gelijk gedempt ;)) het klinkt gek maar het helpt 

en muziek is dus ook een goede uiting al kan ik geen muziek maken 

succes

Badge

Hey allemaal ik hoor val jullie dat ik gewoon even alleen moet zijn ik ga dat proberen bedankt voor de tips

Reageer