ten einde raad

  • 18 January 2022
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

hi,

Ik heb echt het gevoel dat ik nutteloos ben en dat ik niks goed kan er is echt niks bijzonder aan mij is. Ik heb gewoon zoon waardeloos gevoel van binnen ik kan zelf niet echt meer dingen snel onthouden en daardoor voel ik mij echt zo waardeloos. Ik weet gewoon niet meer wat te doen. Het is ook zo erg dat ik mij zelf snij. Ik word gewoon zo ge strest van school en anderen dingen dat niks meer wil helpen. Ik word gewoon langzaam gek. 

Wie weet want ik moet doen ik ben echt ten einde raar. 


1 reactie

Reputatie 2
Badge +1

hi,

Ik heb echt het gevoel dat ik nutteloos ben en dat ik niks goed kan er is echt niks bijzonder aan mij is. Ik heb gewoon zoon waardeloos gevoel van binnen ik kan zelf niet echt meer dingen snel onthouden en daardoor voel ik mij echt zo waardeloos. Ik weet gewoon niet meer wat te doen. Het is ook zo erg dat ik mij zelf snij. Ik word gewoon zo ge strest van school en anderen dingen dat niks meer wil helpen. Ik word gewoon langzaam gek. 

Wie weet want ik moet doen ik ben echt ten einde raar. 

wow wat jammer dat je je zo voelt. 

hoelang heb je hier al last van? als het echt erg begint te worden raad ik je aan om te chatten of bellen met de kindertelefoon. 

 

maar heb je eerder het gevoel dat je je gedachtens wilt doen stoppen? 

hoelang snij je al? 

is er iemand op school ofzo waar je met kan praten?

 

hopelijk ben je oke

hou je goed!

 

mvg

celina_hehe

Reageer