Vraag

Teleurgesteld en verdrietig door me moeder

  • 4 June 2018
  • 3 reacties
  • 177 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi na tijdje stil geweest te zijn toch weer hulp nodig

Gister was me vriend bij me en we zaten gezellig benede op de bank waar me ouders bij waren en toen kwam er zo gesprek over dat me broer gepest is vroeger ga hier niet te diep op in omdat niet om me broer gaat verder maar toen zei ze van ja dat mijn broer erger gepest is dan mij enz dus ik voelde gelijk weer so van ooh ik ben niet belangrijk wat ik mee gemaakt heb is niets raar ik heb meer mee genaakt me vader die aan me zat het pesten op fucking s hool van trap af geduwd worden enz nee van mij is niet belangrijk
Ik doet er nie toe ofso

Tis niet dat ik eis dat me ouders mij leuk vinden maar het kwam gewoon raar en niet leuk over ik voel me heel erg klote ik wil ook dat alles stopt heb geen zin meer in het leven alles werkt tegen niks zit mee

Weet iemand wat ik nu kan doen

Gr lian

3 reacties

Kan iemand helpen ?
Hey LIAN123

Wat vervelend dat dit gebeurd is. Ik ken natuurlijk niet je verhaal maar aan dit topic te zien merk ik dat er veel aan de hand is. Na aanleiding van het gesprek wat je heb gevoerd met je ouders en vriend. Heb je t hierna nog besproken met je ouders dat je het zo ervaarde? Het kan zijn dat ze niet weten dat je het zo ervaart.

Ik hoop je te kunnen helpen

Groeten hulpjongenvp
Ik heb niet verder besproken want er valt weinig te praten met me moeder want het gaat niet werken word ze weer boos enz

Reageer