Vraag

Tech/streetwear wordt niet geaccepteerd! HELP

  • 18 November 2020
  • 3 reacties
  • 117 Bekeken

Badge

Hallo,

Ik ben een jongen, 14 jr. Ik heb laatst op TikTok iets gezien over techwear en ben helemaal in love, ik wil het zelf kopen en heb alles dr over opgezocht maar heb laatst veel geld verkloot aan een JBL Boombox... omdat de feestdagen er aan komen en mn Bday ook, wou ik dat vrage voor de feestdagen. Ik heb het laten zien aan mijn fam en ouders, maar die willen het niet en vinde niet mooi ofz, ze geven geen duidelijke reden. Ik wil het heel graag, en mn ma was vandaag dus wat kleding aan het bekijke en liet mij een trui zien, omdat ik geen nee durf te zeggen heb ik dus gezegd dat ik hem leuk vind, maar ik durf dus niet in discussie te gaan over mijn kledingkeuze. Het lijkt me wel logisch want als mijn ouders een nieuwe auto kopen heb ik 0 fcking inspraak dus wrm gaan hun zich bemoeie met mijn kledingstijl?! Kan iemand pls helpe voordat het te laat is en feestdage voorbij zijn!

 

Echt alvast bedankt! XX


3 reacties

Een goed argument voor het hebben van een eigen kledingstijl is dat jij ermee over straat moet. Een persoon zijn kledingstijl zegt vaak wat over diegene.

Ja, je ouders moeten met jou over straat, maar je ouders hebben toch ook niet hetzelfde aan? Iedereen is anders, en zo ook iedereen zijn kledingstijl. 

Reputatie 3
Badge +1

@GekkeJongen  sorry voor zo'n gekke situatie ik heb dat ook gehad ik wilde mijn kledingstijl veranderen en was heel zenuwachtig heb het toen gedaan en raad eens mijn ouders waren heel antusaist 

Waarschijnlijk is dat bij jij ook zo veel succes.

Hey,

Ik denk dat het beter is als je met je ouders hierover praat. Je kunt ze dan vertellen dat je die kledingstijl beter bij je vind passen en dat het een keuze is die je uiteindelijk zelf maakt. Probeer ze te overtuigen en laat zien dat je het echt echt wilt!

Succes!

Reageer