Team mag mij niet

  • 23 May 2018
  • 3 reacties
  • 128 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii,
Daar ben ik weer hoor, terug van weggeweest!
Ik weet mniet zeker of dit bij sport en vrije tjd hoort of hierbij dus sorryt.

Nu mijn probleem, ik zit nu al 8 jaar op volleybal en ik ben altijd de mindere/ het buitenbeentje geweest. Dat vind ik inmiddels niet meer erg. Toen ik voor het eerst in de C kwam, had ik best een leuk team alleen werd ik een beetje buitengesloten (met het inspelen waren we altijd met 9 en iedereen maakte tweetallen, ik hoorde daar dus nooit bij). Toen kregen we nieuwe teams (ik werd tweede jaars C) en van alle meisjes uit mijn team die in de C bleven was ik de enige die naar de C2 moest omdat ik niet goed genoeg was voor de C1, ik vond dat eerst wel erg, maar later zag ik in dat ik de meiden uit de C1 helemaal niet mocht en dat er best veel druk op hun stond. Dat team waar ik in kwam was echt mijn leukste team tot nu toe denk ik wel, we speelden goed samen, waren wel sterk en niemand werd buitengesloten. Nu ga ik volgend jaar naar de derde dus moet ik naar de B. Ik zit met bijna iedereen van mijn eerste C team weer in het team. Er is 1 meisje met mij meegegaan naar dat team die ook in mijn vorige team zat. Ik heb dus weer hetzelfde probleem als in mijn eerste C jaar. Ik kan heel goed emoties van mensen aflezen (ookal ken ik ze niet of amper) en ik merk dat de meeste mij niet mogen. Ze proberen wel aardig te zijn enzo maar toch merk ik dat ze mij niet mogen. Ik wil best naar een ander team maar dan kan ik kiezen uit: de B3 (niet bepaald de beste van de club dus ik zou qua niveau sterk achteruit gaan) of de JA1 (daar zijn de mensen wel heel aardig, ik heb al wel eens een wedstrijd met hun meegedaan en de coach en de spelers zeiden dat ik zo bij hun in het team kon) alleen dan als de jongens naar de Heren gaan en de meiden uit dat team naar de Dames gaan, moet ik alleen weer de hele A nog een keer doen met alleen maar meiden.

Ik heb dus eigenlijk 3 opties volgens mij:
1. vragen of ik naar een ander team mag
2. gewoon zeggen dat ik ze doorheb en hopen dat ze me zullen begrijpen
3. me stil houden en hopen dat het volgend jaar weer beter wordt

Weet iemand wat ik het beste kan doen of heeft iemand nog een optie?

XOXO

3 reacties

Is er bij hockey geen mogelijkheid voor dispensatie (dus dat je nog een extra jaar in de C blijft) bij voetbal is dat namelijk wel zo
Hoii

Ik zit niet op hockey maar dat zal wel verkeerd begrepen of verkeerd getypt zijn.
Ik begrijp in ieder geval wat je bedoelt.
Maar nee, dat is niet mogelijk, ik heb het al nagevraagd.

Maar toch bedankt?

XOXO
hey,
ik herken je probleem ik zit al een aantal jaar op dansen en had altijd wel een oké groep, maar nu dit jaar zit ik met heel weinig het zijn twee echt beste vriendinnen die mij gewoon niet zien staan en een meisje dat ik gewoon echt niet mag maar wel altijd contact met mij zoekt. Ik twijfel heel erg of ik door moet gaan omdat naar een andere groep qua leeftijd niet mogelijk is, of ik kom in een groep met mensen die drie jaar jonger zijn of met mensen die drie jaar ouder zijn. maar ik heb nog steeds veel plezier in het dansen ook al val ik niet echt in de groep, ik denk dat als je het nog leuk vind je optie 3 kan aanhouden en als je echt met tegenzin gaat vraag dan of je naar een ander team kan.
ghost

Reageer