Te stom om na te denken

  • 13 December 2018
  • 4 reacties
  • 95 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi beste mensen.
Zoals jullie al in een van mijn eerdere topics hadden gelezen was ik nogal boos en teleurgesteld op mijn moeder. Ik had afgelopen zondag ruzie met mijn moeder omdat ik het zat was om geen excuses te horen. Toen vertelde ze iets waar ik erg van schrok.
Ze wist niet eerder dat mijn opa een tumor had dan die dag dat ze me vertelde. Ik schrok en werd vervolgens zo boos dat ik mezelf ging slaan en knijpen en stompen.
We hadden het uitgepraat gelukkig.
De volgende dag, maandag kreeg ik te horen dat mijn vader een hartinfarct heeft gehad. Ik schrok zo erg dat ik begon te huilen en ik de rest van de dag niet meer wilde eten. Het gaat nu heel goed met hem en ik ben maandag avond ook nog bij hem langs geweest. Hij mocht gister naar huis.

Weet iemand wat ik moet doen om rustig te worden en minder depri?dat zou heel fijn zijn want ik word hier zo moe van dat ik mijn verjaardag misschien niet eens kan vieren!

4 reacties

Ja vandaag is mijn vejaardag dus dat zal wel helpen.
Bedankt voor de tips!
Alvast Happy birthday!

Ik snap dat het zwaar voor je is met al dit nieuws. Wel wil ik meteen even zeggen dat jezelf knijpen, stompen of slaan niet zal helpen tegen dit. Probeer afleiding te zoeken zodat je niet aan al deze nare dingen zoals wat er met je vader en opa gebeurd is denkt. Ga desnoods wat leuks met vrienden doen, of desnoods alleen. Bijv een leuke film kijken, boswandeling of iets anders leuks.
Ik doe mijn best om verder te gaan enzo maar ik vertrouw niemand genoeg en mijn moeder weet dat ik het moeilijk heb. Sporten heb ik al een week niet gedaan en vanavond moet ik weer dus ik zie wel hoe het gaat. Op school val ik iedere keer bijna in slaap maar steeds minder. Morgen word wel zwaar want dan heb ik mijn verjaardag om te vieren dus het word druk.
hey,

goed om te horen dat het met je moeder is uitgepraat!

helaas is er dus nog veel negatief nieuws.
ik snap dat jij hier nu gestressed van bent.

kan je hier met iemand over praten(je moeder/vrienden)
daarnaast probeer door te gaan met wat je normaal doet(sporten bijv verminderd stress)

Reageer