super mini crush

  • 24 May 2022
  • 2 reacties
  • 42 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Oke dus ik heb deze mini crush op een kleine tiktoker. En zeg maar ik hoef niet perse een relatie met hem maar ik zou gewoon vrienden met hem willen worden. Ik zit in zijn discord server en ben ook actief op zijn Youtube alleen heb ik het gevoel dat ie me juist irritant vind ofs. Ookal heb k hem wel laten lachen op een stream waar niemand anders naar keek. Ik heb hem nu een ook berichtje gestuurd op discord om te vragen als ik een mod kom zijn aangezien niemand online was maar hij negeert me dus ja. Help k weet niet ik voel me nu best wel dom aangezien ik d8 dat ie me wel aardig vind na die stream


2 reacties

Hi @Aphrodite , 

 

Ik denk dat het het beste is om eerst elkaar beter te leren kennen.  Het klinkt cliché maar dat hij zo op zijn YouTube en TikTok is, is meestal ook vooral om kijkers te trekken. Dat wil niet zeggen dat je die persoon direct kent of dat dat is wie die persoon is. 

En zo ga je op een gegeven moment elkaar toch beter leren kennen en kun je er achter komen of diegene dezelfde intenties met je heeft als jij met hem. 

 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en zo niet kun je me altijd terug contacteren via @   

 

Groetjes, 

 

Just Helping. 

Het beste is inderdaad om elkaar eerst beter te leren kennen, stuur hem een persoonlijk berichtje en zorg dat je aan de praat raakt. Als hij niet reageert of geen interesse in jou lijkt te hebben zit er helaas niks anders op dan hem toch te vergeten. Zoals hierboven al is gezegd zegt uiterlijk niks over hoe iemand is en iedereen probeert zich online zo goed mogelijk voor te doen, om aantrekkelijk over te komen. Probeer in het echt anders meer in contact te komen met jongens, door bijvoorbeeld uit te gaan en in de stad mensen aan te spreken (misschien doe je dit trouwens al en heb je helemaal geen tips nodig haha).

Reageer