Stukje van wenkbrauw weg

  • 7 April 2018
  • 8 reacties
  • 2088 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb gisteren avond iets heel doms gedaan. Ik heb van alle 2 de wenkbrauwen perongelijk een stukje weggeschoren. Nou helpt een vriendin van mijn moeder me wel om het weg te werken, maar toch is het heel raar. Ik ben zelf al onzeker, en ik heb al zo weinig vrienden. En nu loop ik met 2 ongelijke halve wenkbrauwen.

8 reacties

Dat groeit gewoon terug, dus ik denk niet dat het mensen weg zal jagen.
Hi Cyn123,

mijn twin had me ook eens uitgedaagd en gezegd dat van die streepjes in je wenkbrauw echt cool zijn. We hadden dat gezien op insta bij een jongen. We hadden een muntje opgegooid wie eerst ging. Nou ja, ik was eerst aan de beurt en mijn twin ging met een tondeuse aan de gang. Het resultaat was ongeveer dat ik nog een paar streepjes wenkbrauwhaar over had. Het was iig wel heel origineel, maar niet echt een succes. Mijn twin heeft zijn best gedaan om het minder op te laten vallen, hij had er met een pen weer haartjes op getekend. Het leek wel soort van oké. Wel jammer dat hij een BLAUWE pen had gebruikt, maar ach, we waren toen 10 ofzo. De volgende dag mocht ik van mama met een zeerovers-lapje voor mijn oog naar school. Dat was pas cool 🆒

Dus probeer altijd het beste te halen uit iets wat mis gaat en kom er sterker uit. Probeer iets "negatiefs" te veranderen in iets "positiefs". Die halve wenkbrauw van mij was het negatieve en het positieve was het ooglapje. Kinderen in onze klas vonden het stoer, zeker toen ik de volgende dag het lapje eraf had gedaan en dat ik een blauwe wenkbrauw had, want mijn twin mocht van mama een week lang ofzo met een blauwe pen steeds nieuwe haartjes erbij tekenen als ze niet meer te zien waren na het douchen. Hij snapte ook wel dat hij nooit meer zo met een tondeuse moest scheren, zonder dat hij hiervoor echt straf heeft gehad. Hij wist toen ook niet beter.

Mama is altijd goed in creatieve oplossingen voor problemen met ons. Ze is er ondertussen wel handig in geworden, ze heeft goed kunnen oefenen op ons met alles wat we uitgehaald hebben.

Die vriendin van jouw moeder maakt er vast ook wel iets heel moois van.

Ik heb het overleefd, dus ga jij dat ook doen. We zouden wel een mooi duo geweest zijn.

Zoals @MensPersoon al zei "het groeit terug". Voor je het weet zie je de eerste haartjes komen.

Soms heb je geluk en soms een beetje pech.

We hebben er nog wel leuke foto's aan over gehouden en een leuk verhaal. Tsja, op dat moment was niet zo leuk, maar nu kunnen we er dubbel om liggen :)

Groetjes,
M&M's
Dankje voor je reactie. Ik ben er nu inmiddels al wel een klein beetje overheen. Hebben jullie enig idee hoelang dat duurt voordat het een beetje terug is??
Gelukkig ben je over de eerste schrik heen.

Je wenkbrauwen groeien ongeveer 0,1 mm per dag
Bron: https://www.metronieuws.nl/lifestyle/beauty/2016/02/dit-moet-je-weten-over-je-wenkbrauwen

Lees het hele artikel voor meer info over je wenkbrauwen.

Ik weet niet hoe lang het duurt voor het weer helemaal zoals vroeger is.
Ik kan altijd mijn broertje langs sturen met een blauwe balpen en een zeerovers-lapje :P

Groetjes,
M&M's
? Dankje
Hoi,

Er zijn best veel mensen die hun wenkbrauwen afscheren en bijtekenen. Ook zijn er mensen die delen van hun wenkbrauwen afscheren en bijtekenen. Ik denk dat je dus in een bepaald opzicht best modern bezig bent en dat je dus ook niet gigantisch opvalt. En zoals hierboven al is benoemd; het groeit weer terug, dus het is niet het einde van de wereld.

Heb je lang haar? Je zou eventueel je kapsel zo kunnen stylen dat je pony of ander haar en precies voor valt.

Gr. Pin
Ik heb best lang haar, dus dat ik geen optie. Maar ik ben net bij de vriendin van mijn moeder geweest en er is niks meer te zien. Dus dat is fijn
Super fijn! 🙂

Reageer