Vraag

Struggle vriend van mn moeder

  • 26 May 2022
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi allemaal,

Ik heb een jaar geleden ook al een topic geschreven, dat ging over dezelfde vriend, dus hier ben ik weer ( ;. Een paar maanden terug had ik een gesprek met (we noemen hem  Paul).  Paul is mijn stiefvader die heel erg klef is met mijn moeder en heel erg inpikkerig. Voor betere inleiding kun je die andere topic lezen.  Ik was heel erg boos geworden op hem en als reactie daarop moest ik een gesprek met hem voeren, we gingen een rondje lopen en de lucht leek aardig geklaard. Het leek zelfs zo goed te gaan dat ik hem weer een beetje begon te plagen (wat enorm onhandig was) en weer grapjes te maken. Zo spoot ik hem een keer nat met een plantenspuit, leek mij vrij onschuldig. Hij pakte mij vervolgens vast en gooide met in de sloot, hij pakte me net naast mijn borsten vast en ik vond dit echt niet fijn.  Ik voelde mij er vernederd door en ook een beetje vies, een tijdje daarvoor had ik hem ook een keer een knuffel gegeven, en ik weet niet of het per ongeluk ging, maar hij raakte mijn billen aan. Ik vertelde tegen mijn vader dat hij mij in de sloot had gegooid, en hij werd woest. Hij zei als er nog een keer zoiets gebeurd dat hij me Paul ging praten en dat hij mijn moeder ging dwingen om hem te dumpen of ik mocht er niet meer naartoe als Paul er was.  De vraag is nu, wat moet ik doen? Niet meer op hem reageren zodat hij niet meer over mijn grenzen heen kan gaan, of normaal doen alsof er niks gebeurd is?  Ik weet niet wat zijn intenties zijn aangezien we 2 jaar geleden nog stoeiden en dat soort dingen, ik ben inmiddels ook 15 en dat wordt voor mijn idee gewoon raar.  Soms denk ik dat hij verkeerde bedoelingen heeft en dan denk wat een onzin. Ik ben gwn confused en weet niet wat ik er van moet vinden, heeft iemand advies over wat ik moet doen tegenover Paul, mijn vader en moeder?

Dank jullie wel,

<3  


1 reactie

Gewoon normaal blijven doen, als je als het nog een keer gebeurt het idee hebt dat hij verkeerde intenties heeft zou ik het bij je moeder melden en als zij er niks mee doet en je het vervelend vind, zou ik het pas bij je vader zeggen. Anders kan er nu een hoop gedoe ontstaan, terwijl het misschien helemaal niet zijn bedoeling was om je zo aan te raken of te vernederen.

Reageer