sterk, maar van binnen is alles in elkaar gezakt

  • 7 September 2014
  • 6 reacties
  • 287 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik lijk wel sterk en alles,
maar van binne is alles in elkaar gezakt ik wordt er niet goed van
al die ruzies tussen mij en me moeder soms denk ik gewoon
was ik maar nooit op aarde geweest ik heb alleen maar ruzie 
ik heb soms de nijging om haar te slaan maar natuurlijk wil ik dat niet
kan iemand me hier mee helpen want het kan niet langer meer zo!
kus

6 reacties

Wat naar! Wie hebben er ruzie met elkaar?
Probeer aan leuke dingen te denken
Hoihoi,
Klinkt echt als een rot situatie.
Als ik het goed lees probeer je de schijn op te houden. Maar dat is toch helemaal niet nodig? Mensen mogen best weten dat het minder goed met je gaat! Het is juist erg fijn als mensen dit weten dan kunne ze je helpen.
Lastig dat je vaak ruzie hebt met je moeder. Weet je ook hoe dit komt?
Ik snap.je gedachten wel, mar ook jij bent het leven waard. Het is zo goed en mooi dat jij het bent!
Sterkte!
Xx
Wat vervelend voor je! Helemaal dat je zo vaak en zo erg ruzie met haar hebt dat je haar zelfs wilt slaan.. Gelukkig wil je dat eigenlijk niet en dat is heel goed, want het lost natuurlijk niets op. Ik wilde eerst ook zoveel mogelijk alles verbergen, maar daar raak je juist door uitgeput schat! Je kunt het beter aan iemand vertellen, dat lucht voor jou op en anderen kunnen je helpen.

Veel sterkte!! Inderdaad, zoals Lisje al zegt, je bent het echt wel waard om te leven lieverd!!

xx
He!
Ik wilde even zeggen dat ik weet hoe je je voelt.
Het is echt rot als je problemen hebt thuis en het enige  wat je echt kunt en moet doen
Is kijken hoe erg je problemen zijn en iemand in vertrouwen nemen. Dat is echt het beste.
Het helpt ook als je op internet zulke forums leest. Veel succes en laat je leerwerk er niet onder leiden he!
Zoek iets na schooltijd om vriendinnen te maken, je kunt ht x
ik lijk wel sterk en alles,
maar van binne is alles in elkaar gezakt ik wordt er niet goed van
al die ruzies tussen mij en me moeder soms denk ik gewoon
was ik maar nooit op aarde geweest ik heb alleen maar ruzie 
ik heb soms de nijging om haar te slaan maar natuurlijk wil ik dat niet
kan iemand me hier mee helpen want het kan niet langer meer zo!
kus

Ik heb echt precies het zelfde probleem!! het probleem is alleen dat ik dit ook met mijn vader en broer heb..
Je moet proberen boven jezelf te blijven. Opgeven heeft geen zin. ik spreek uit ervaring. het word er niet beter van.. je moet sterk proberen te blijven.
heel veel succes, x

Reageer