Vraag

speed verslaafd en depressief

  • 7 April 2019
  • 3 reacties
  • 91 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi, ik zal ff kort uitleggen ik ben 16, ik ben begonnen met speed sinds 3/4 weken geleden en ben er een beetje in blijven hangen en val weer terug in mijn depressie en kan niet meer van de drugs afblijven.. blowen doe ik sowieso elke dag maar ik kan niet meer stoppen de reden dat ik op dit forum zit is omdat ik dit tegen niemand wil vertellen en heb ook 2 vriendinnen die het af en toe doen ik weet echt niet zo goed wat ik hiermee moet 😩 heeft iemand aub tips, liefs

3 reacties

Hey,
ik raad je sowieso aan om bij een psygoloog te gaan om behandeld te worden voor je depressie.
want als jij je gelukkiger voelt zul je vast ook het idee krijgen dat je de drugs minder nodig bent.
een verslaving hebben is moeilijk (ik snap je precies, geloof me) maar het is het beste dit toch met iemand te delen. Bijvoorbeeld je ouders of je mentor of iemand anders. Zij kunnen je met de nodige hulp koppelen.
Als je echt niet weet wat je moet doen en alles hierboven is geen optie kun je denk ik het beste een chat beginnen met de kindertelefoon. Deze vrijwilligers hebben hier vast veel meer ervaring mee dan ik.

hopelijk heb ik je een beetje geholpen,
houd je me op de hoogte?

xx A♥️
Ik denk dat je inderdaad het beste even met de kindertelefoon kunt bellen of chatten. Dit kan doorswweeks ook met een leeftijdsgenoot als je dat fijner vindt. Zij kunnen je goede tips geven en je kunt je verhaal even goed kwijt.
Succes,
jonah
dankjewel voor jullie reactie @Jonahhf @A1n1o1n1i1e1m alleen het tegen iemand zeggen is lastig want ben bang dat ik weer naar een groep moet.. en een psycholoog heb ik niet zo veel mee heb al veel psychiaters en psychologen gezien en meestal hadden ze me nog dieper de grond in gestampt en was het niet helpend.. maar ik ga de chat van kindertelefoon wel proberen!

Reageer