Vraag

Soort van buitengesloten.

  • 30 March 2018
  • 2 reacties
  • 112 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, dit is niet echt een groot probleem of zo, ik stel me waarschijnlijk aan, maar ik heb beetje het gevoel dat ik word buitengesloten. Vandaag zou mijn internet vriendin naar mijn dorp komen, heeft ze ook gedaan, ze heeft afgesproken met mij en een andere vriendin en nog een andere vriendin, beide van mij ook. We hadden dus afgesproken vandaag maar zij is mij denk ik gewoon vergeten. Ze waren samen naar het winkelcentrum geweest, ze hebben ijsjes gekocht en zijn naar de McDonalds geweest. En nu op het laatst zijn ze naar mij gegaan. Ze wisten niet dat ze hadden afgesproken met mij.. Lijkt meer alsof ze mij er niet bij wouden hebben. Van hun 2 ben ik de enige die haar het beste kent dus ik snap
niet echt waarom ik dan niet mee mocht. Ze zijn naar mijn huis op het laatst gegaan. Ik was natuurlijk heel jaloers want ik heb haar nooit in het echt gezien en ik ken haar al 3 jaar. Die anderen kennen haar maar iets van een maand. Ik voel me meer verdrietig dan boos of jaloers nu. Ik ben er heel erg lang mee gestopt maar, ik heb de neiging om te snijden. Ja, het is zielig dat ik het om zo'n stomme reden wil doen, maar ik ben heel gevoelig, iets heel kleins kan heel veel pijn doen bij mij. Wat moet ik doen?

2 reacties

Hey,
Ik zou aan haar vertellen dat je het neit leuk vond en waarom. Hoogst waarschijnlijk bedoelde ze het niet kwaad en misschien kan ze het uitleggen of jullie kunnen het uitpraten.
Verder weet ik niet of dit wel een hele leuke vriendin is. Je kent haar al 3 jaar en hebt haar nog nooit gezien? en als ze dan komt, doet ze dit. Als ik jou was zou ik toch even goed nadenken of dit wel een leuke vriendin is. Als ik jou was, zou ik een vriendin zoeken die je wel gewoon vaker kan zien.
Jonah
Hoi!

Dat was niet leuk van die vriendin. Jullie hadden duidelijk afgesproken, en zij is die afspraak niet nagekomen. Het is jammer dat je je daar ongelukkig over voelt, maar ik begrijp het wel.

Ik ben het eens met @Jonahhf. Een goede vriendin had je niet zomaar laten staan. Je vraagt haar best om verduidelijking. Wie weet heeft ze een goede reden, en als ze die eerlijk met je deelt, en als jij vertelt dat je die situatie niet fijn vond, kan jullie band weer een beetje hersteld worden.

Het zou jammer zijn als je hierdoor weer gaat snijden. Je hebt het al lang niet meer gedaan, wat heel sterk is van jou.
Het is niet zielig, en dit zou geen domme reden zijn, maar snijden is de oplossing niet. Volgens mij haal je meer uit een goed gesprek.

Groetjes
x

Reageer