Vraag

snijwonden verbergen met zwemmen

• 11 juni 2021
  • 9 reacties
  • 81 Bekeken

Badge +4

Hoi,

Sorry dat ik jullie weer stoor maar ik heb een klein probleempje

Niemand weet dat ik mij zo kut voel in het echte leven, Alhoewel hebben mijn vader en mentor wel wat door.

Maar ze weten niks van de details.

Maar het ding is mijn moeder weet helemaal niks ervan, Dus ik ga waarschijnlijk binnenkort naar het strand. 

Maar zij is er heel erg gewend aan dat ik dan gelijk ga zwemmen. Dus ik wil graag dat ze niks verdacht gaat vinden. En niemand anders ook…

Niet zwemmen is wel een optie, Maar dat is te verdacht.

En gaan je snijwonden ontsteken als je het zoute water in gaat?

Iniedergeval wil ik ze verbergen. En ik gebruik ook al een overhemd speciaal voor zomer weer om het te verbergen , Maar je gaat niet de zee in met een overhemd. 

9 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Idk of je nogsteeds snijdt, maar het is altijd beter om er hulp bij te zoeken.

maar even over je vragen: je kan kijken of je zon UV zwem/surf shirt met lange mouwen kan vinden. Dan kan je zeggen dat je verbrand bent ofzo. Verder zou ik het niet echt weten. Gewoon niet gaan zwemmen dan.

Badge +4

Idk of je nogsteeds snijdt, maar het is altijd beter om er hulp bij te zoeken.

maar even over je vragen: je kan kijken of je zon UV zwem/surf shirt met lange mouwen kan vinden. Dan kan je zeggen dat je verbrand bent ofzo. Verder zou ik het niet echt weten. Gewoon niet gaan zwemmen dan.

Ik weet niet waar ik het kan vinden zo'n ding. Maar als ik gewoon ga zwemmen… ontsteken mijn snijwonden dan niet?

maar elke dag komen er weer nieuwe sneeën bij. dus ja...

Reputatie 7
Badge +12

Dat kan je bij een sportwinkel of surfwinkel wel kopen.

En het kan zijn dat je wonden gaan ontsteken als er vuil in komt. 1 ding is wel zeker, het gaat enorm prikken door het zoute water.

Ik raad je aan om het met iemand te bespreken.

Badge +4

Dat kan je bij een sportwinkel of surfwinkel wel kopen.

En het kan zijn dat je wonden gaan ontsteken als er vuil in komt. 1 ding is wel zeker, het gaat enorm prikken door het zoute water.

Ik raad je aan om het met iemand te bespreken.

ja met wie dan? Ik kan niemand vertrouwen...

Reputatie 6
Badge +6

Heyy

Je kan een badpak/surfpak dragen of je draagt armbandjes die de wonden verbergen. Ook kan je een t-shirtje aanhouden tijdens het zwemmen of als de wonden bij je voeten zitten sokken aanhouden. Verder heb ik niet echt oplossingen..

Open wonden kunnen zoals Jaivy ook al zegt gaanontsteken  in zwemwater ja.. Er zijn volgens mij speciale zwempleisters die je op de wonden kan plakken, maar waar je die kan kopen weet ik niet.

Groetjes van mij!

Reputatie 7
Badge +12

Je kan het bespreken met je ouders, mentor, een andere docent, vriend/vriendin, familielid, een vertrouwenspersoon op school of je huisarts.

Badge +4

Heyy

Je kan een badpak/surfpak dragen of je draagt armbandjes die de wonden verbergen. Ook kan je een t-shirtje aanhouden tijdens het zwemmen of als de wonden bij je voeten zitten sokken aanhouden. Verder heb ik niet echt oplossingen..

Open wonden kunnen zoals Jaivy ook al zegt gaanontsteken  in zwemwater ja.. Er zijn volgens mij speciale zwempleisters die je op de wonden kan plakken, maar waar je die kan kopen weet ik niet.

Groetjes van mij!

de wonden zitten op mn armen, Dus armbandjes enz werkt niet ofz. Dan wordt het geen zwemmen, Ook geen proleem zolang het niet verdacht overkomt..

Badge

je kunt met water proof foundation er over een pleister gaan zo n strecht mpleister dat valt niet op en nof tip niet proberen te snijden en alles wat snijdbaar is weg gooeien of inleverenn:grin:

Badge

oh en vergeet niet concealer er op te doen een orange

Reageer