Snijden wordt alleen maar erger

  • 28 January 2019
  • 3 reacties
  • 103 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hee,

Ik snijd mezelf nu langer dan een jaar (niet aan 1 stuk door, ook gewoon soms een aantal maanden niet, maar het is langer dan een jaar geleden dat ik me voor het eerst sneed) en ik ben er nog niet vanaf.

Het lijkt wel of het alleen maar erger wordt.
Ik wil niet teveel op detail ingaan, omdat ik anderen niet wil aanzetten tot automutilatie.
Toen ik ermee begon, probeerde ik het met allemaal verschillende voorwerpen, maar ik vond het toen nog eng om diep te doen, dus meestal zag je daar na een halve dag niks meer van.
Inmiddels heb ik een vast voorwerp waar ik het mee doe, waarmee ik het al een stuk dieper doe. Het bloedt als ik het een paar keer op dezelfde plek doe, maar niet dat het er echt uitdrijft, heel weinig bloed dus.
Nou denk ik er al een tijdje over na hoe ik dat anders kan doen, ik weet het, dat is echt niet goed, maar die gedachten zitten wel vaak in mijn hoofd. Daarom heb ik vandaag scheermesjes gekocht, maar ik ben nu echt in de stress, omdat ik gewoon bang ben dat ik mezelf iets aan ga doen. Ik heb op dit moment ook echt heel erg de behoefte om te snijden dus vandaar.
Ik weet gewoon echt even niet wat ik moet doen, dus deel ik het hier maar even.

Groetjes.

3 reacties

Als je graag wilt stoppen lees dan verder.

Iedere als je de neiging hebt moet je een vlinder op je arm tekenen die een naam geeft van iemand die je lief hebt. Als je hem eraf wast of jezelf snijdt is de vlinder dood. Als hij er op blijft zitten is hij levend en heb je niemand pijn gedaan.
ik heb mezelf een tijdje gesneden
dat deed ik puur omdat k dan in mijn ogen iets fouts had gedaan en daar moest k van mezelf onder lijden

als je et doet met mesjes
moet je wel elke keer nieuwe gebruiken om bacteriën te voorkomen
Manders gaat et zometeen ontsteken

en als je er van af wilt komen ga muziek luisteren/ serie kijken dat je opvrolijkt en je aan andere dingen doet denken
Lief persoon,
Ik ken het gevoel en me een paar minuten nog gesneden... ik snij totaal niet diep.. Maar ik kan je wel helpen!
Ik heb voor jou 3 tips!:
1- Ga naar een psyholoog hoe moeilijk het ook is!
2- Bedenk hoeveel mensen je pijn doet!
3- Vraag jezelf waaraan je dit verdiend heb!

Ik weet dat dit nutteloos is.. maar ik ben zelf ook nutteloos xx
Bye bye xx
😞😞

Reageer