Snijden en veraden

  • 28 February 2018
  • 2 reacties
  • 63 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, Mijn "vriend" zei laatst dat ie gevoelens voor z'n ex had en maakte het nog niet uit want hij weet 't niet. Hierdoor is het contact weg en praten we amper.. Veder heb k nog gezeik thuis vanwege m'n cijfers ik kan 't ook niet meer hendelen . Hierdoor begin ik mezelf te snijden ( in m'n been zodat m'n ouders t niet merken ) Dit vertelde ik mijn "Vriend" hij was echt teleurgesteld en maakte het toen helemaal uit. Hierdoor ben k echt bijna m'n hele bovenbeen gaan snijden :s. Ik voel me rotter nu en ik weet echt niet wat te doen...

Hebben jullie misschien wat tips?

xx Anoniempje.

2 reacties

NOOIT GAAN SNIJDEN! Bedenk jezelf maar eens in hoeveel spijt je daarvan zal krijgen later! Je verdient geen gesnij! Je bent een prachtig persoon en je maakt de wereld mooier! En als de mensen om je heen dat niet vinden dan is dat maar zo! En wat dat gezeik betreft: praat er eens over met je ouders, dat je er niks aan kunt doen, (of dat je misschien niet genoeg doet) maar probeer niet te doen alsof je boven ze staat. En spreek van tevoren af dat je elkaar als volwassenen zal behandelen in dat gesprek zodat je ouders ook geen knullige opmerkingen kunnen maken waar je erg gefrustreerd van wordt! 😉 en mijn grootste tip is om zo ver mogelijk uit de buurt can die vriend te blijven! Jij bent veel te goed voor hem!!!
NOOIT GAAN SNIJDEN! Bedenk jezelf maar eens in hoeveel spijt je daarvan zal krijgen later! Je verdient geen gesnij! Je bent een prachtig persoon en je maakt de wereld mooier! En als de mensen om je heen dat niet vinden dan is dat maar zo! En wat dat gezeik betreft: praat er eens over met je ouders, dat je er niks aan kunt doen, (of dat je misschien niet genoeg doet) maar probeer niet te doen alsof je boven ze staat. En spreek van tevoren af dat je elkaar als volwassenen zal behandelen in dat gesprek zodat je ouders ook geen knullige opmerkingen kunnen maken waar je erg gefrustreerd van wordt! 😉 en mijn grootste tip is om zo ver mogelijk uit de buurt can die vriend te blijven! Jij bent veel te goed voor hem!!! Bij iemand uit de buurt blijven van wie je houd is geen optie.. En z'n gesprek heb ik met mijn ouders al vaker gedaan maar elke keer als ik een cijfer lager dan een 6 haal worden ze pist. alsof hun perfect zijn :s.

Reageer