Beantwoord

snijden

  • 2 November 2019
  • 31 reacties
  • 3083 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal 

Ik snij mijzelf heel veel, inmiddels ook in mijn gezicht. Ik wil het zo graag stoppen…

Wat kan ik doen om het snijden te vermijden ??

Ik ben zelf verschillende jaren gepest en toen hadden ze ook de dood toegewenst, ik zit inmiddels op een andere school. De andere school heeft nooit ingegrepen. Vaak voel ik me ook tot last van andere, en dat ik beter maar niet had moeten leven.…

Ik wil zo graag dat ik het pest verleden kon vergeten het is nu goed een jaar dat ik van de andere school ben weg gegaan. Maar nog altijd achtervolg me dat.

 

icon

Beste antwoord door Griselle 5 November 2019, 16:21

Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Ik snap je en me tip is dat je afleiding zoeken of stress speelt goed zo as een pop it of zo en jij hoeft je zelf niet straffen 

en praat met de kindertelefoon zoek een psycholoog dat helpt echt 

Badge

Hoi allemaal 

Ik snij mijzelf heel veel, inmiddels ook in mijn gezicht. Ik wil het zo graag stoppen…

Wat kan ik doen om het snijden te vermijden ??

Ik ben zelf verschillende jaren gepest en toen hadden ze ook de dood toegewenst, ik zit inmiddels op een andere school. De andere school heeft nooit ingegrepen. Vaak voel ik me ook tot last van andere, en dat ik beter maar niet had moeten leven.…

Ik wil zo graag dat ik het pest verleden kon vergeten het is nu goed een jaar dat ik van de andere school ben weg gegaan. Maar nog altijd achtervolg me dat.

 

He 

ik begrijp dat jezelf moord wilt pleeggen. maar net zoals me vader ooit zei, als je zelf het leven ontneemd dan heb je nieks mier.

Reputatie 3
Badge +1

Dit klinkt misschien een beetje alsof ik je niet snap, maar ik wou even zeggen: ik werd vroeger ook gepest, ik heb mijzelf ook gesneden maar op een dag draaide bij mij de knop om en nu als mensen mij uitschelden of rare dingen doen kan ik dat negeren en doen alsof ik ze niet hoor. Ik hoop dat jij dat ook kan leren dan heb je nergens meer last van! 

Pleas hou ons op de hoogte!🥺

 

Succes!

Groetjes van x_anoniem

Reputatie 4
Badge +1

Ik vind het heel moeilijk om met volwassene te praten. Vaak weten ze ook niet heel goed wat ze er mee moeten.

En voor mijn gevoel ben ik tot last van hun 😔

Ik snij me zelf bijna iedere dag en dan verspreid over de dag. 

Mijn wang is nu ook al beschadigd 😢. En ik durf echt niet meer naar school...

Hey, je verhaal is voor mij erg herkenbaar! Ik ben zelf vroeger ook erg gepest en snij ook. Ik snap hoe je je voelt en dat je wilt stoppen op dit moment ben ik 4 dagen clean. Mijn grootste 3 tips zijn: doe een elastiekje om je pols elke keer dat je wilt snijden ga je daar aan trekken 2. Als je het gevoel hebt dat je echt erg wilt gaan snijden bel iemand, je hoeft de situatie helemaal niet uit te leggen maar vertel dat je gewoon even wilt bellen, voor mij is het altijd een goede afleiding 3. Schrijf dingen op, maak verhalen gedichten tekeningen, wat dan ook over hoe je je voelt. Ik hoop dat dit helpt <3 en heel erg suc6 JIJ KAN DIT!

Reputatie 1
Badge

Hey Anonymous, 

 

Ik lees dat je in een niet leuke situatie zit. Je kunt altijd De Kindertelefoon bellen om 11:00 tot 21:00 (0800-0432) of hun natuurlijk te chatten als je je verhaal wil delen bij De Kindertelefoon. Hun willen wel kijken of ze je situatie kunt verbeteren 

 

Of je kan er ook praten/bellen met 113. Of een vertrouwenspersoon op school. 

 

Groetjes 

 

 

Badge

ik dacht aan tacos en toen wert ik weer blij waardoor ik niet meer mezelf pijn ging doen waardoor ik blij werd en zo werd ik langzaam beter. dus denk wat je leuk vind. bij mij is dat dus tacos

Reageer