Snijden

  • 3 February 2019
  • 3 reacties
  • 111 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal
Ik ben een meisje van 13 en heb vaak problemen met mijn moeder. Zelf na zo een ruzie heb ik spijt en voel ik mezelf altijd schuldig. Ik heb me al eens gesneden en uiteindelijk gestopt. Vandaag weer problemen gehad enzo.......En ik voel me steeds slechter en slechter. Ik heb me weer gesneden. Ik heb al eens met een leerkracht gepraat over het snijden en dat ging voor even goed. Nu voel ik me gwn niet meer mezelf 😞. Ik weet niet wat doen.

3 reacties

Snijden is onder geen enkelen voorwaarden goed voor je.
Het kan je lichamelijk en geestelijk kapotmaken.
Ik raad je ook zwaar aan dit niet meer te doen want op een dag kan het zware wonden opleveren geestelijk en lichamelijk.
Jij bent wie je wilt zijn dus even je zelf niet meer zijn is niet zo erg maar je moet jezelf na een tijd toch weer terug vinden.
Ik vindt het wel knap dat je het al zelf hebt proberen op te lossen.
Dit laat ook weer een beetje zelfvertrouwen zien.
Ik heb persoonlijk ook vaak ruzie met mijn vader, soms stopt het niet bij een woorden wisseling en wordt het mishandeling van beide partijen.
Ik raad je aan om de volgende keer na dat je ruzie hebt gehad met je moeder eens goed na te denken wat je nu gaat doen, want jezelf snijden is nooit de oplossing.
Persoonlijk ga ik dan samen met mijn vader een drankje drinken.
Ik hoop dat je hier een goede oplossing voor kan vinden.
(SamenStelling).
  • Denk eerst na voordat je acties onderneemt.
  • Je kan je na een bepaalde tijd slecht voelen omdat je jezelf snijd (Dit kan lichamelijk en of geestelijk zijn).
  • Maak het altijd goed met je ouders ook al zijn ze (In joun ogen) de duivel op aarden.
Ik hoop dat deze tips je kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
JeremyPrive
Heyyy ik ben een meisje ook 13 jaar, ik zelf heb ook een soort van problemen thuis, op school heb ik het ook niet naar m'n zin. Ik heb me al een paar keer gesneden, maar dat is voor even fijn. Daarna ga je je rot voelen.
Ik ga naar een psycholoog en dat helpt echt. Ik weet niet wat ik moet doen om je te helpen.
Xxx
P. S. Je kan me altijd bereiken via de kindertelefoon en je slaat je er wel door heen.
Badge
Hi! Ik ben een jongen ook 13 jaar en ik snijd mezelf ook wel is af en toe omdat het dan even niet mee zit.
het liefst zou ik je willen helpen maar ik weet niet hoe 🥺

Reageer